vanaaf ff thuis doen ik ga helemaal stuk wahahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kan ze hier helaas niet kijken
laat dat helaas maar weg...quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kan ze hier helaas niet kijken
valt wel mee tochquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laat dat helaas maar weg...
My eyes and ears are bleeding
Heb je van dat blikje al gezien dan? die is ook geweldig!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vanaaf ff thuis doen ik ga helemaal stuk wahaha
Nee doe es linken danquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb je van dat blikje al gezien dan? die is ook geweldig!
Zo erg?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laat dat helaas maar weg...
My eyes and ears are bleeding
Hoop dat het een goede is.. kan hem hier niet kijkenquote:
Zo iesh natuurquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoop dat het een goede is.. kan hem hier niet kijken
Doe de groeten aan je mayonaise en eet smakelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar ik ben lunchen, lekker genieten van mijn broodje rosbief
Daar mocht ik jou toch voor gebruikenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe de groeten aan je mayonaise en eet smakelijk
O jah wachtquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar mocht ik jou toch voor gebruiken![]()
Wel blijven opletten hequote:
Ow Fubje.. je had gelijk! This was the best pussy I ever eatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow Fubje.. je had gelijk! This was the best pussy I ever eat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow Fubje.. je had gelijk! This was the best pussy I ever eat
Wahaha u have a rly dirty mind ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Welke kleur heeft hij >.<quote:
220V opzetten, dan kom je er het snelst achterquote:
Gewoon een nieuw klosje pakken.quote:
"Waar heb je hem voor het laatst gezien ? "quote:
Meisterquote:
quote:
Goedquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:10 schreef robdriessen het volgende:
Nog 4 uur tot vakantie
Nog 19 uur tot kleffe reünie op Schiphol
Worden jullie al gek van me?