Lolquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wilde net een foto van hem maken, maar toen draaide hij zich om, wees met zijn angel naar me en keek me heel boos aan!
Toen ben ik gillend als een klein meisje terug naar binnen gerend.
Shit, dankzij jou zit ik nu hier met een half-stijfjequote:Op donderdag 13 maart 2014 11:38 schreef ToT het volgende:
En idd zoals Rob zegt ook na een verhuizing.... *Pop!* *Pop!* *Pop!* *Pop!* *Pop!* *Pop!* *Pop!* *Pop!*
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij was nucleair gemodificeerd toch.....
Trouwens, je weet zeker dat hij de hommel stuurt en die niet de ex!
Beter dan 't hoekkie!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:37 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik ben maar even een rondje om gegaan
Echt.. houden jullie nu eens op johquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Shit, dankzij jou zit ik nu hier met een half-stijfje
Dus niet heldhaftig over schuttingen springend achter hem gaan gegaan... wat een teleurstelling weerquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
(Het beest was allang weg toen ik postte dat ik hij al weer buiten vloog natuurlijk!)
Missie volbrachtquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Echt.. houden jullie nu eens op joh![]()
Ik zit hier met een rood aangelopen hoofd achter mijn pc mijn lach in te houden
_o-quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Shit, dankzij jou zit ik nu hier met een half-stijfje
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Helaas, helaas!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dus niet heldhaftig over schuttingen springend achter hem gaan gegaan... wat een teleurstelling weer
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Missie volbracht
*high-5 met ToT*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Snailtrailquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
*Pets!*quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Missie volbracht
*high-5 met ToT*
het kan niet altijd meezittenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dus niet heldhaftig over schuttingen springend achter hem gaan gegaan... wat een teleurstelling weer
pets met Carooltje?quote:
Soms zit het mee... maar meestal zit het tegenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het kan niet altijd meezitten
het moet ook eens tegenzitten om te kunnen voelen wat meezitten isquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Soms zit het mee... maar meestal zit het tegen
Beter doe jij nu oppassen hequote:
Sjonge jonge wat een heerlijkheid.. de ene met de zweep en van de andere een pets... mijn dag kan niet meer stuk hoorquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter jij nu niet praten als een Marokkaanse he!
quote:
Dat is helemaal waarquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het moet ook eens tegenzitten om te kunnen voelen wat meezitten is
Je halve kont staat openquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter jij nu niet praten als een Marokkaanse he!
Ow die is echt geweldig! Er is er ook eentje met " blikje in de water" die is ook geniaalquote:
Wacht maar tot jij je volgende overleg hebt.. zal ik jou ook een rooie kop bezorgenquote:
Doe nu maarquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij je volgende overleg hebt.. zal ik jou ook een rooie kop bezorgen
Ben bang van nietquote:
Nee.. nee... het verassings effectquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar ik ga zo lunchen hoor Symph dus nog even geduld dan is het weer veilig
Ik buikpijn.. maar mijn collega vind het beetje irritant vinden geloof ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hoofdpijn van het lachen
Kan ze hier helaas niet kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
echt een pareltje
Als je denkt dat het niet slechter kon![]()
ah die typesquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik buikpijn.. maar mijn collega vind het beetje irritant vinden geloof ikBegint steeds harder te zuchten
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik buikpijn.. maar mijn collega begint het beetje irritant te vinden geloof ikBegint steeds harder te zuchten
vanaaf ff thuis doen ik ga helemaal stuk wahahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kan ze hier helaas niet kijken
laat dat helaas maar weg...quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kan ze hier helaas niet kijken
valt wel mee tochquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laat dat helaas maar weg...
My eyes and ears are bleeding
Heb je van dat blikje al gezien dan? die is ook geweldig!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vanaaf ff thuis doen ik ga helemaal stuk wahaha
Nee doe es linken danquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb je van dat blikje al gezien dan? die is ook geweldig!
Zo erg?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laat dat helaas maar weg...
My eyes and ears are bleeding
Hoop dat het een goede is.. kan hem hier niet kijkenquote:
Zo iesh natuurquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoop dat het een goede is.. kan hem hier niet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |