quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je begrijpt wat ik bedoel
Fuck, dan moet ik even over wat schuttingen heen springen met mijn camera, brb!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
verblij ons dan met een foto! van je mega beest^^
spring zequote:Op donderdag 13 maart 2014 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuck, dan moet ik even over wat schuttingen heen springen met mijn camera, brb!
We wachten geduldigquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
aber natürlichquote:
Het gaat met vlagen. Laten we zeggen zo'n tien per jaar. Waarvan zeven tot 2 kilo en drie tot 5 kilo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en hoe vaak stuur/ontvang je zo'n pakketje?
Aaaww jochie tochquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Pcies zo als het er staat![]()
Ben het er niet mee eensch maar ben niet anders gewend
Misschien heb ik binnenkort bubbelplastic, geen idee hoe ik het bij je krijgquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel gaaf hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het gaat met vlagen. Laten we zeggen zo'n tien per jaar. Waarvan zeven tot 2 kilo en drie tot 5 kilo.
PostNL verdient goed aan mijMaar goed, ik krijg er wel de gaafste spullen voor terug die je hier never nooit niet zou kunnen kopen. Wild Huckleberry jam, Alaskaanse zalm-jerky, Japanse Groene Thee KitKats, Bacon-chocola.... Awesome.
wel erg gaafquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het gaat met vlagen. Laten we zeggen zo'n tien per jaar. Waarvan zeven tot 2 kilo en drie tot 5 kilo.
PostNL verdient goed aan mijMaar goed, ik krijg er wel de gaafste spullen voor terug die je hier never nooit niet zou kunnen kopen. Wild Huckleberry jam, Alaskaanse zalm-jerky, Japanse Groene Thee KitKats, Bacon-chocola.... Awesome.
al uitgelachen?quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
hij stuurt net een hommel op je af, als je die dan weer terugstuurd met dat plasticquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien heb ik binnenkort bubbelplastic, geen idee hoe ik het bij je krijgmaar weegt niets dus op zich zou het met de post kunnen.
quote:
Ja als jij een beetje rustig blijft doen moet het goed gaan nuquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij stuurt net een hommel op je af, als je die dan weer terugstuurd met dat plastic
Oh het een lange afstandshommel!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij stuurt net een hommel op je af, als je die dan weer terugstuurd met dat plastic
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien heb ik binnenkort bubbelplastic, geen idee hoe ik het bij je krijgmaar weegt niets dus op zich zou het met de post kunnen.
ja mevrouwquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja als jij een beetje rustig blijft doen moet het goed gaan nu
Ja en maatje boing 747quote:
Lekker hoorquote:
Sorry, wat zei je?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]Klinkt stuk voor stuk heerlijk!
Bacon chocola, only in.....
Omg ook alquote:
het is een hommel from hell, dus die kan wel afstanden vliegenquote:
quote:
Nou zo af en toe niks mis mee tochquote:
Niet lullen, je gaat in een hoekje zitten en de bubbels allemaal stuk voor stuk poppen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]SUPER!!!!
Ja die (half)edelstenen en mineralen zijn zeer kwetsbaar. De aller kwetsbaarste heb ik overigens inmiddels al verkocht. Er zaten een paar zeer bijzondere en zeldzame tussen, maar ik zou mezelf niet vergeven als ik die tijdens een verhuizing kapot zou laten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
ik kan mijn inpakzooi wel een keer met de brommer langsbrengen. Uccie woont helemaal kats aan de andere kant van 't land ofniet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]SUPER!!!!
Ja die (half)edelstenen en mineralen zijn zeer kwetsbaar. De aller kwetsbaarste heb ik overigens inmiddels al verkocht. Er zaten een paar zeer bijzondere en zeldzame tussen, maar ik zou mezelf niet vergeven als ik die tijdens een verhuizing kapot zou laten gaan.
Ik weet volgende week meer, maar een collega ging misschien een kast kopen en die worden bij dat bedrijf in 10mtr verpakt ofzo. Alleen haar man moet even overtuigd worden dat ze ¤2.700 gaan uitgeven. En gisteren was hij dat in elk geval nog niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]SUPER!!!!
Gezellig veel plezierquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:33 schreef Kally het volgende:
Maar er komt iemand op de koffie dus laters
Hij was nucleair gemodificeerd toch.....quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is een hommel from hell, dus die kan wel afstanden vliegen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Niet lullen, je gaat in een hoekje zitten en de bubbels allemaal stuk voor stuk poppen.Daar is het toch speciaal voor gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Valt wel mee......Die mooie stad achter de duinen.....mooi is relatief overigens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan mijn inpakzooi wel een keer met de brommer langsbrengen. Uccie woont helemaal kats aan de andere kant van 't land ofniet?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij was nucleair gemodificeerd toch.....
Trouwens, je weet zeker dat hij de hommel stuurt en die niet de ex!
Ja ik wilde net een foto van hem maken, maar toen draaide hij zich om, wees met zijn angel naar me en keek me heel boos aan!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is een hommel from hell, dus die kan wel afstanden vliegen
Lekker in het zonnetjequote:Op donderdag 13 maart 2014 11:37 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik ben maar even een rondje om gegaan
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij was nucleair gemodificeerd toch.....
Trouwens, je weet zeker dat hij de hommel stuurt en die niet de ex!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wilde net een foto van hem maken, maar toen draaide hij zich om, wees met zijn angel naar me en keek me heel boos aan!
Toen ben ik gillend als een klein meisje terug naar binnen gerend.
was 't nodig?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:37 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik ben maar even een rondje om gegaan
Zou tof zijn!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan mijn inpakzooi wel een keer met de brommer langsbrengen. Uccie woont helemaal kats aan de andere kant van 't land ofniet?
ja, dus even een rondje maken langs jou wordt wel een heel erg uitgebreid rondjequote:Op donderdag 13 maart 2014 11:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Valt wel mee......Die mooie stad achter de duinen.....mooi is relatief overigens.
Ja dus
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wilde net een foto van hem maken, maar toen draaide hij zich om, wees met zijn angel naar me en keek me heel boos aan!
Toen ben ik gillend als een klein meisje terug naar binnen gerend.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet volgende week meer, maar een collega ging misschien een kast kopen en die worden bij dat bedrijf in 10mtr verpakt ofzo. Alleen haar man moet even overtuigd worden dat ze ¤2.700 gaan uitgeven. En gisteren was hij dat in elk geval nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |