quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je begrijpt wat ik bedoel
Fuck, dan moet ik even over wat schuttingen heen springen met mijn camera, brb!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
verblij ons dan met een foto! van je mega beest^^
spring zequote:Op donderdag 13 maart 2014 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuck, dan moet ik even over wat schuttingen heen springen met mijn camera, brb!
We wachten geduldigquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
aber natürlichquote:
Het gaat met vlagen. Laten we zeggen zo'n tien per jaar. Waarvan zeven tot 2 kilo en drie tot 5 kilo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en hoe vaak stuur/ontvang je zo'n pakketje?
Aaaww jochie tochquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Pcies zo als het er staat![]()
Ben het er niet mee eensch maar ben niet anders gewend
Misschien heb ik binnenkort bubbelplastic, geen idee hoe ik het bij je krijgquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel gaaf hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het gaat met vlagen. Laten we zeggen zo'n tien per jaar. Waarvan zeven tot 2 kilo en drie tot 5 kilo.
PostNL verdient goed aan mijMaar goed, ik krijg er wel de gaafste spullen voor terug die je hier never nooit niet zou kunnen kopen. Wild Huckleberry jam, Alaskaanse zalm-jerky, Japanse Groene Thee KitKats, Bacon-chocola.... Awesome.
wel erg gaafquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het gaat met vlagen. Laten we zeggen zo'n tien per jaar. Waarvan zeven tot 2 kilo en drie tot 5 kilo.
PostNL verdient goed aan mijMaar goed, ik krijg er wel de gaafste spullen voor terug die je hier never nooit niet zou kunnen kopen. Wild Huckleberry jam, Alaskaanse zalm-jerky, Japanse Groene Thee KitKats, Bacon-chocola.... Awesome.
al uitgelachen?quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
hij stuurt net een hommel op je af, als je die dan weer terugstuurd met dat plasticquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien heb ik binnenkort bubbelplastic, geen idee hoe ik het bij je krijgmaar weegt niets dus op zich zou het met de post kunnen.
quote:
Ja als jij een beetje rustig blijft doen moet het goed gaan nuquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij stuurt net een hommel op je af, als je die dan weer terugstuurd met dat plastic
Oh het een lange afstandshommel!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij stuurt net een hommel op je af, als je die dan weer terugstuurd met dat plastic
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien heb ik binnenkort bubbelplastic, geen idee hoe ik het bij je krijgmaar weegt niets dus op zich zou het met de post kunnen.
ja mevrouwquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja als jij een beetje rustig blijft doen moet het goed gaan nu
Ja en maatje boing 747quote:
Lekker hoorquote:
Sorry, wat zei je?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]Klinkt stuk voor stuk heerlijk!
Bacon chocola, only in.....
Omg ook alquote:
het is een hommel from hell, dus die kan wel afstanden vliegenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |