_o-quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Shit, dankzij jou zit ik nu hier met een half-stijfje
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Echt.. houden jullie nu eens op joh![]()
Ik zit hier met een rood aangelopen hoofd achter mijn pc mijn lach in te houden
Helaas, helaas!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dus niet heldhaftig over schuttingen springend achter hem gaan gegaan... wat een teleurstelling weer
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Missie volbracht
*high-5 met ToT*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Snailtrailquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Echt.. houden jullie nu eens op joh![]()
Ik zit hier met een rood aangelopen hoofd achter mijn pc mijn lach in te houden
*Pets!*quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Missie volbracht
*high-5 met ToT*
het kan niet altijd meezittenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dus niet heldhaftig over schuttingen springend achter hem gaan gegaan... wat een teleurstelling weer
pets met Carooltje?quote:
Soms zit het mee... maar meestal zit het tegenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het kan niet altijd meezitten
het moet ook eens tegenzitten om te kunnen voelen wat meezitten isquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Soms zit het mee... maar meestal zit het tegen
Beter doe jij nu oppassen hequote:
Sjonge jonge wat een heerlijkheid.. de ene met de zweep en van de andere een pets... mijn dag kan niet meer stuk hoorquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter jij nu niet praten als een Marokkaanse he!
quote:
Dat is helemaal waarquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het moet ook eens tegenzitten om te kunnen voelen wat meezitten is
Je halve kont staat openquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter jij nu niet praten als een Marokkaanse he!
Ow die is echt geweldig! Er is er ook eentje met " blikje in de water" die is ook geniaalquote:
Wacht maar tot jij je volgende overleg hebt.. zal ik jou ook een rooie kop bezorgenquote:
Doe nu maarquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij je volgende overleg hebt.. zal ik jou ook een rooie kop bezorgen
Ben bang van nietquote:
Nee.. nee... het verassings effectquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar ik ga zo lunchen hoor Symph dus nog even geduld dan is het weer veilig
Ik buikpijn.. maar mijn collega vind het beetje irritant vinden geloof ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hoofdpijn van het lachen
Kan ze hier helaas niet kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
echt een pareltje
Als je denkt dat het niet slechter kon![]()
ah die typesquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik buikpijn.. maar mijn collega vind het beetje irritant vinden geloof ikBegint steeds harder te zuchten
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik buikpijn.. maar mijn collega begint het beetje irritant te vinden geloof ikBegint steeds harder te zuchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |