Ik heb sharonfruitquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Garnalen met groente wokken, daarna een kommetje magere yoghurt met verse fruitZonde om garnalen te combineren met aardappelen
Ik kom bij jou etenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb sharonfruitben op de Haagse Mart geweest
Helemaal niet. Zei alleen dat je het door mannen kan laten doen. Niet over hun mannensapquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:18 schreef Kally het volgende:
Je hebt het over mannen witsel terwijl ik bloed serieus zit te vertellen wat ik moet doen
Welke mannen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zei alleen dat je het door mannen kan laten doen. Niet over hun mannensap
Uhhh ja?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Die kunnen witten, heb het idee dat jij het zelf gaat doen. Witte siepie
Whehe ik zie zo wit als een lijkquote:
opnie danquote:
Goed he?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Nou laatste keer dat ik je zag had je al een aardig kleurtje
Geen idee. Waar gaat het over?quote:
Witselquote:
Mooi, ik van je nek en schoudersquote:
Oh heb je nog wat van me nodig?quote:
Je mag mijn plafond schoonmaken?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh heb je nog wat van me nodig?
ik zou het niet wetenquote:
Ik welquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:48 schreef Viro het volgende:
[..]Ik ben voor mijn gevoel pas begonnen, zie het zelf nog niet.
Uccie heeft nog wel Sorbo doekjes voor jequote:
Nee ik ben al voorzien dank jequote:
Uhm omdat ik kwijl over Viro?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uccie heeft nog wel Sorbo doekjes voorbje
weet je het zeker?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uccie heeft nog wel Sorbo doekjes voor je
Ik heb ze liever nat dan droogquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uccie heeft nog wel Sorbo doekjes voor je
Verdunde witsel dekt niet zo goed als onverdund.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm omdat ik kwijl over Viro?
Viro klapt dubbel als hij dit leest
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb ze liever nat dan droog
[..]
Verdunde witsel dekt niet zo goed als onverdund.
kloptquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Verdunde witsel dekt niet zo goed als onverdund.
Ik kan niet luisteren, sorryquote:
ik verveel me de pleuris, moet wat doen dan bankhangen. Nadeel van trainen in de ochtend, heb ik rest van dag niets meer te doenquote:
Uhm, morgen helpen hier? Plafond en een droger tillenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:10 schreef Viro het volgende:
[..]
ik verveel me de pleuris, moet wat doen dan bankhangen. Nadeel van trainen in de ochtend, heb ik rest van dag niets meer te doen
Oh nu ben ik opeens geen nutteloze luie surinamer?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm, morgen helpen hier? Plafond en een droger tillen
Dat heb ik nog nooit tegen je gezegd draakquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh nu ben ik opeens geen nutteloze luie surinamer?
Ik kan me jouw verjaardag nog herinneren, toen we laat in de nacht op je balkon zatenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit tegen je gezegd draak
Ik ben niet verantwoordelijk voor mijn woorden toen hoor, ik weet alleen het lachen nog maarquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan me jouw verjaardag nog herinneren, toen we laat in de nacht op je balkon zaten
Surinamers zeggen dat ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:16 schreef Kally het volgende:
En was maar een geintje, ik ga het lekker op mijn gemakkie doen
Gelukkig heb ik die gipsplaten, dus kan het plaat voor plaat doen
Jij noemt me altijd blanke suriquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Surinamers zeggen dat ook
Dat scheelt gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |