Is dat de uitvoering van het Bergen Philharmonic Orchestra?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
NRK heeft een DVD met Peer Gynt in Egypte uitgebracht met een hele mooie versie, maar ik heb die DVD helaas nog niet en mensen die hem wel hebben leggen het niet op YT
De film Mama Mia is mijn guilty pleasurequote:
Maar de clip van dit nummer is zo leukquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef ToT het volgende:
The sun always shines on tv had je ook kunnen doen!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar de clip van dit nummer is zo leuk
straks heb ik nog een mooi ander nummer van ze, die hoor je nooit op de radioquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef ToT het volgende:
The sun always shines on tv had je ook kunnen doen!
Of hunting high and low.
die is briljantquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar de clip van dit nummer is zo leuk
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
straks heb ik nog een mooi ander nummer van ze, die hoor je nooit op de radio
De inslaapval muziek van Fogels kinderenquote:
Grunten bedoel jequote:
Nee, 141 Egyptenaren zorgden voor de muziek aldaar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat de uitvoering van het Bergen Philharmonic Orchestra?
Edit: nee dus
http://nrkbutikken.no/lydbok/peer-gynt
Nope, dit is Mayhemquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Details, details!
Maar Symph, is dit Burzum?
Vocaal is het welquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef ToT het volgende:
Oh na reconnecten hoorde ik ineens wel de vocals!
Het moet je smaak maar zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken niet veel van hen, maar wat ik ken, is wel van een andere kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |