Het bewuste filmpjequote:Politici reageren verontwaardigd op een uitspraak die PVV-leider Wilders gisteren deed toen hij op campagne was op een markt in Den Haag. Hij zei dat zijn kiezers stemmen voor "een stad met minder lasten en als het even kan wat minder Marokkanen".
In Pauw en Witteman zei SP-leider Roemer dat hij schrikt van dit soort opmerkingen. Volgens Roemer gaat Wilders hiermee verder dan voorheen. Eerst sloot hij een godsdienst uit, nu een hele bevolkingsgroep. "Hij gaat hier duidelijk een grens over". Roemer concludeerde dat hij niet met "zo'n partij" wil regeren.
VVD-fractieleider Zijlstra zei in Pauw en Witteman dat je niet moet kijken naar de afkomst van mensen, maar naar hun bijdrage aan de samenleving. Hij weigerde echter eventuele nieuwe samenwerking met de PVV uit te sluiten.
PvdA-voorzitter Spekman schrijft op Twitter dat "Wilders idiote uitspraak over een stad met minder Marokkanen laat zien wat er op het spel staat. Vreselijk."
Daar heeft de GBL tenminste geen last van Marokkanen!quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:22 schreef Nober het volgende:
Wilders kan beter in zijn geliefde Israël gaan wonen.
Jawel, heel veel zelfsquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar heeft de GBL tenminste geen last van Marokkanen!
Ja maar dat zijn joden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jawel, heel veel zelfs
In Israël zouden er 1 miljoen leven
En buiten dat om zegt ie nu ook wat heel veel mensen ook gewoon denken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:19 schreef arjan1112 het volgende:
Hij zegt al tijden dat ie niet-Nederlandse criminelen en werkelozen het land uit wil zitten
Mijn god, dat mag ik toch niet hopen zeg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:24 schreef arjan1112 het volgende:
2020 Wilders is 4 jaar premier geweest
Ik ben inmiddels op het punt aangekomen dat het me weinig zal bommen eigenlijk. Dit kindercircus wat we nu hebben zitten, inclusief maffiavriendjes Teeven en Opstelten.. het kan vast niet erger.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:35 schreef Worteltjestaart het volgende:
Tuurlijk maakt dat wel uit.
Als Wilders premier is betekent dat dat hij (1) meedoet in een coalitie en daarnaast (2) waarschijnlijk nog de grootste partij binnen die coalitie is...
Wat? Omdat de Europese koers je niet bevalt stem je maar op een xenofobe idioot? Hoe dom moet je zijn om die afweging te maken?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:46 schreef Ixnay het volgende:
Hij wordt de volgende landelijke verkiezingen met afstand de grootste. Al hebben de andere partijen hier helaas voor gezorgd in combinatie met alles dat in Brussel gebeurd.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:47 schreef theunderdog het volgende:
Zozo, hij neemt er niets van terug.
Rebelse blondine van me.
Met afstand nog wel!quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:46 schreef Ixnay het volgende:
Hij wordt de volgende landelijke verkiezingen met afstand de grootste. Al hebben de andere partijen hier helaas voor gezorgd in combinatie met alles dat in Brussel gebeurd.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat? Omdat de Europese koers je niet bevalt stem je maar op een xenofobe idioot? Hoe dom moet je zijn om die afweging te maken?
Achja, het maakt me ook niets meer uit ook. Ben er van overtuigd dat er heel veel mensen op hem stemmen 'gewoon omdat het kan', omdat ze stiekum de wereld willen zien branden ofzo. Soort verkapt verlangen naar spektakel en geweld. Al dat geneuzel over 'zo kan het niet langer' (in het welverandste land van de wereld zo'n beetje goddomme), met hun iPads, iPhones en skivakanties en 6 pakjes Marlboro in de week, verschrikkelijk gewoon. Stom verwend kutvolk.quote:
ik denk dat de PVV bij de europese verkiezingen de grootste word, omdat de nederlander wil dat de europese unie het anders aanpaktquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat? Omdat de Europese koers je niet bevalt stem je maar op een xenofobe idioot? Hoe dom moet je zijn om die afweging te maken?
Dit dus.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:05 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik denk dat de PVV bij de europese verkiezingen de grootste word, omdat de nederlander wil dat de europese unie het anders aanpakt
en daarna bij de Kamerverkiezingen stemmen er weer wat minder op hem
Fixed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:47 schreef theunderdog het volgende:
Zozo, hij neemt er niets van terug.
Rebelse peroxidehoer van me.
tenzij door een doorgedaaide PVVerquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit dus.
Het beste wat Wilders zou kunnen overkomen is een aanslag in Nederland, dan hoeft hij niet eens meer campagne meer te voeren.
De PVV is dan ook een echte volkspartij, daar hoort ruw taalgebruik nu eenmaal bij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:37 schreef DrMabuse het volgende:
De man verwoord simpelweg wat veel / steeds meer mensen denken , schrijven en af en toe ook hardop zeggen.
Wilders heeft ook kilo's boter op zijn hoofd. Verschil is echter dat hij niet bij het establishment hoort en er mee weg kan komen.quote:Ook hier op FOK.
Dat doen ze naar mijn mening soms volkomen onterecht maar soms ook volkomen terecht.
Andere partijen hebben nu natuurlijk allemaal bergen boter op het hoofd.
Ik durf er gif op in te nemen dat in SGP kringen er ook zo gesproken wordt, maar dan in nette bewoordingen. De boodschap daarentegen is volstrekt identiek aan die van Wilders en de SP.quote:Ik heb ooit bij een SP bijeenkomst een aantal mensen uit het publiek met veel bijval hun gal horen spuien betreffende een deel van de Marokkaanse bevolking hier (de bekende bontkraagjes) , en wel op zo'n manier dat Wilders z'n uitlatingen er spontaan bij verbleken.
Deze ken je ook wel denk ik:quote:Nee , nu komt grote boze Wilders met zo'n uitspraak en Marokkanen zijn opeens de lieverds van Nederland.
Nogal hypocriet.
quote:Wilders blijft bij Marokkanen-uitspraak
Geert Wilders blijft erbij dat Nederland beter af zou zijn met minder Marokkanen. Wilders deed zijn gewraakte uitspraak woensdag voor de camera van de NOS tijdens een campagnebijeenkomst in Den Haag. Het leidde tot veel verontwaardiging.
Zo zei partijvoorzitter van de PvdA Hans Spekman dat hij van de uitspraak moest 'braken'. De PVV-leider bekrachtigt donderdag zijn statements in een interview met RTL Z.
Wilders neemt geen woord terug, al voegde hij er bij RTL Z wel aan toe dat het hem vooral te doen is om criminele Marokkanen. "Ik heb het natuurlijk over criminele Marokkanen die de boel onveilig maken en roofovervallen plegen waar mensen heel veel last van hebben."
Hij zou daarom graag 'tienduizenden criminele Marokkanen' hun paspoort afpakken en 'het land uit knikkeren'. Criminele Nederlanders moeten ook worden aangepakt, maar die kun je hun paspoort niet afnemen, aldus de PVV-leider.
Braken op trui
Van de kritiek van Spekman ligt Wilders ook niet wakker. "Ik hoor Spekman zeggen dat hij ervan moet braken. Als hij dat zou doen zou het een mooie aanleiding zijn misschien een schone trui aan te trekken. Dat zou winst zijn."
Wilders is wel een van de grootste plucheplakkers in Den Haag. Dus in die zin hoort hij zeker wel bij het establishment. Hij doet alleen alsof hij er niet bij hoort, en daar trappen zijn kiezers in.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:06 schreef karton2 het volgende:
Wilders heeft ook kilo's boter op zijn hoofd. Verschil is echter dat hij niet bij het establishment hoort en er mee weg kan komen.
Daarnaast zitten ze wel met een paar parlementariërs in het Europarlement waar ze zo de schurft aan hebben. Ze zijn er alleen nooit en strijken wel hun salaris op. Henk en Ingrid vinden het allemaal goed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wilders is wel een van de grootste plucheplakkers in Den Haag. Dus in die zin hoort hij zeker wel bij het establishment. Hij doet alleen alsof hij er niet bij hoort, en daar trappen zijn kiezers in.
Onder Lubbers was je nog niet geboren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:34 schreef arjan1112 het volgende:
Het maakt niet uit wie premier is
Lubbers, Kok, Balkenende , Rutte ik heb er nog nooit wat van gemerkt
Toen ik werd geboren was Den Uyl premier, tongquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onder Lubbers was je nog niet geboren.
En als ze er zijn, drukken ze op het verkeerde knopje, zodat ze tegen stemmen terwijl ze eigenlijk voor zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarnaast zitten ze wel met een paar parlementariërs in het Europarlement waar ze zo de schurft aan hebben. Ze zijn er alleen nooit en strijken wel hun salaris op. Henk en Ingrid vinden het allemaal goed.
Jammer dat het volk wat op de PVV stemt nooit de uitzendingen zien waarin dit aan het licht wordt gebracht. Of de artikelen lezen waarin de vreemde gang van zaken binnen die partij onder de loep wordt genomen. Er wordt alleen maar SBS6 gekeken, en de Privé gelezen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En als ze er zijn, drukken ze op het verkeerde knopje, zodat ze tegen stemmen terwijl ze eigenlijk voor zijn.
Werkeloze ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ah daar komt het al. Hij bedoelde natuurlijk criminele Marokkanen.
Het ging specifiek over Marokkanen toch? Ik ben geen Marokkaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:57 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Werkeloze ook
Wat wilders betreft mag jij alleen in Nederland blijven, als je werk hebt , niet crimineel bent, en stopt met je geloof
Ik hoop toch echt dat die geschiedenis zich niet gaat herhalen ..quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:10 schreef Re het volgende:
hij kiest natuurlijk erg bewust voor Marokkanen ipv criminele Marokkanen, al is dat een historisch bekende tactiek natuurlijk
Waarom? Die hebben daar helemaal niks mee te doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:12 schreef arjan1112 het volgende:
Nederland is maar een klein landje, de VN en America fluiten Geertje wel terug, als ie te gek gaat doen
De VN wilde hij toch uit stappen na de zwartepietendiscussie. Zoals Wilders overal uit wil stappen als er iets gebeurt wat hem niet zint.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:12 schreef arjan1112 het volgende:
Nederland is maar een klein landje, de VN en America fluiten Geertje wel terug, als ie te gek gaat doen
waarmee ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom? Die hebben daar helemaal niks mee te doen.
Dat zal de zaak goed doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:23 schreef gijsman het volgende:
Nog even en hij heeft een kogel van een of andere mafkees door z'n kop als hij nog meer van dit soort uitspraken heeft.
dat kost geloof ik ook een paar miljoen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:25 schreef arjan1112 het volgende:
Nee hoor want hij heeft altijd 8 beveiligers om zich heen.
Dan moeten de Marokkanen maar betere advocaten nemen ofzoquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef SadPanda het volgende:
Moet een andere politicus eens zeggen over joden, kijken wat de reactie is van Wilders en het CIDI.
Nu gaat het gewoon om Marokkanen. Anders zei hij wel criminelequote:Op donderdag 13 maart 2014 13:19 schreef arjan1112 het volgende:
Hij zegt al tijden dat ie niet-Nederlandse criminelen en werkelozen het land uit wil zitten
Helaas wel idd. Wilders is net als aids: je kan hem niet wegkrijgen, hooguit ''dempen''. Als je hem houdt, zorgt hij voor polarisatie, maar als je hem vermoordt(niet dat ik dat wil), dan begint pas een echte polarisatie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zal de zaak goed doenDan komen er nog meer volkse mongooltjes die op populisten stemmen.
Niemand zegt dat, wat heb jij een laag niveau zeg. Constant bezig met foute aannames en foute redeneringen. Ik vraag me af wat jij dagelijks doet; verder dan bouwvakker of horecamedewerker kom jij niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:18 schreef arjan1112 het volgende:
Dus het is de schuld van Folkert dat mensen op Geert Wilders stemmen?
Nee, het is de schuld van Volkert dat de LPF in het zadel kwam wat tot drie maanden wanbeleid heeft geleid. Laten we het alsjeblieft bij drie maanden houden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:18 schreef arjan1112 het volgende:
Dus het is de schuld van Folkert dat mensen op Geert Wilders stemmen?
Wat heb ik hier nou weer mee te maken, clown?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:27 schreef vigen98 het volgende:
Anti-Wilders en pro-islam user Peunage
Wat heb ik hier nou weer mee te maken, clown?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nou weer mee te maken, clown?
Wilders zegt het en de kranten schrijven er over.
Maar ja, jij bent 14, laat maar zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2014 18:30:25 ]
Maar je mag vooral niet zeggen dat PVV stemmers dom stemvee is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wilders is wel een van de grootste plucheplakkers in Den Haag. Dus in die zin hoort hij zeker wel bij het establishment. Hij doet alleen alsof hij er niet bij hoort, en daar trappen zijn kiezers in.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Maar je mag vooral niet zeggen dat PVV stemmers dom stemvee is.
Zegt de superniger.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:14 schreef superniger het volgende:
minder Marokkanen in Nederland is altijd goed
Jep, maar ook een elitair (s)linkse theedrinkende, knuffelende pvda d66rechterquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:44 schreef Re het volgende:
Ja tegenwoordig ben je dus pro-islam als je tegen Wilders bent, ook al van die bekende retoriek
Ik wil wel een keer naar landen als Niger en Mali eigenlijk, is een boel te zien, jammer dat ze er tegenwoordig zo moeilijk doen en het is totaal offtopicquote:
Of over Oost-Europeanen :-)quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef SadPanda het volgende:
Moet een andere politicus eens zeggen over joden, kijken wat de reactie is van Wilders en het CIDI.
hihi 'haatnieuws'quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:04 schreef mikerw het volgende:
Afkeer bij mensen die nog nooit iets met dat tuig hebben meegemaakt op straat in Den Haag dan zeker. Hij heeft gewoon helemaal gelijk als hij zegt dat Den Haag het ook best af kan met wat minder criminele Marokkanen. Anders had hij wel gezegd dat het ook zonder Marokkanen kan. Daar is niets discriminerends aan. Hagenezen prikken echt wel door dit soort pvda selectief haatnieuws heen en stemmen gewoon pvv.
Omg .. daar gaat het nou juist om, hij heeft het over Marokkanen in het algemeen en niet over criminele Marokkanen ..quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:04 schreef mikerw het volgende:
Afkeer bij mensen die nog nooit iets met dat tuig hebben meegemaakt op straat in Den Haag dan zeker. Hij heeft gewoon helemaal gelijk als hij zegt dat Den Haag het ook best af kan met wat minder criminele Marokkanen. Anders had hij wel gezegd dat het ook zonder Marokkanen kan. Daar is niets discriminerends aan. Hagenezen prikken echt wel door dit soort pvda selectief haatnieuws heen en stemmen gewoon pvv.
Goed in de gaten houden dus, voordat zijn Mossad-sponsoren een false flag aanslag plegen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:26 schreef Twiitch het volgende:
Dit dus.
Het beste wat Wilders zou kunnen overkomen is een aanslag in Nederland, dan hoeft hij niet eens meer campagne meer te voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |