Dat zal de zaak goed doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:23 schreef gijsman het volgende:
Nog even en hij heeft een kogel van een of andere mafkees door z'n kop als hij nog meer van dit soort uitspraken heeft.
dat kost geloof ik ook een paar miljoen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:25 schreef arjan1112 het volgende:
Nee hoor want hij heeft altijd 8 beveiligers om zich heen.
Dan moeten de Marokkanen maar betere advocaten nemen ofzoquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef SadPanda het volgende:
Moet een andere politicus eens zeggen over joden, kijken wat de reactie is van Wilders en het CIDI.
Nu gaat het gewoon om Marokkanen. Anders zei hij wel criminelequote:Op donderdag 13 maart 2014 13:19 schreef arjan1112 het volgende:
Hij zegt al tijden dat ie niet-Nederlandse criminelen en werkelozen het land uit wil zitten
Helaas wel idd. Wilders is net als aids: je kan hem niet wegkrijgen, hooguit ''dempen''. Als je hem houdt, zorgt hij voor polarisatie, maar als je hem vermoordt(niet dat ik dat wil), dan begint pas een echte polarisatie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zal de zaak goed doenDan komen er nog meer volkse mongooltjes die op populisten stemmen.
Niemand zegt dat, wat heb jij een laag niveau zeg. Constant bezig met foute aannames en foute redeneringen. Ik vraag me af wat jij dagelijks doet; verder dan bouwvakker of horecamedewerker kom jij niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:18 schreef arjan1112 het volgende:
Dus het is de schuld van Folkert dat mensen op Geert Wilders stemmen?
Nee, het is de schuld van Volkert dat de LPF in het zadel kwam wat tot drie maanden wanbeleid heeft geleid. Laten we het alsjeblieft bij drie maanden houden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:18 schreef arjan1112 het volgende:
Dus het is de schuld van Folkert dat mensen op Geert Wilders stemmen?
Wat heb ik hier nou weer mee te maken, clown?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:27 schreef vigen98 het volgende:
Anti-Wilders en pro-islam user Peunage
Wat heb ik hier nou weer mee te maken, clown?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nou weer mee te maken, clown?
Wilders zegt het en de kranten schrijven er over.
Maar ja, jij bent 14, laat maar zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2014 18:30:25 ]
Maar je mag vooral niet zeggen dat PVV stemmers dom stemvee is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wilders is wel een van de grootste plucheplakkers in Den Haag. Dus in die zin hoort hij zeker wel bij het establishment. Hij doet alleen alsof hij er niet bij hoort, en daar trappen zijn kiezers in.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Maar je mag vooral niet zeggen dat PVV stemmers dom stemvee is.
Zegt de superniger.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:14 schreef superniger het volgende:
minder Marokkanen in Nederland is altijd goed
Jep, maar ook een elitair (s)linkse theedrinkende, knuffelende pvda d66rechterquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:44 schreef Re het volgende:
Ja tegenwoordig ben je dus pro-islam als je tegen Wilders bent, ook al van die bekende retoriek
Ik wil wel een keer naar landen als Niger en Mali eigenlijk, is een boel te zien, jammer dat ze er tegenwoordig zo moeilijk doen en het is totaal offtopicquote:
Of over Oost-Europeanen :-)quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef SadPanda het volgende:
Moet een andere politicus eens zeggen over joden, kijken wat de reactie is van Wilders en het CIDI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |