Werkeloze ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ah daar komt het al. Hij bedoelde natuurlijk criminele Marokkanen.
Het ging specifiek over Marokkanen toch? Ik ben geen Marokkaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:57 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Werkeloze ook
Wat wilders betreft mag jij alleen in Nederland blijven, als je werk hebt , niet crimineel bent, en stopt met je geloof
Ik hoop toch echt dat die geschiedenis zich niet gaat herhalen ..quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:10 schreef Re het volgende:
hij kiest natuurlijk erg bewust voor Marokkanen ipv criminele Marokkanen, al is dat een historisch bekende tactiek natuurlijk
Waarom? Die hebben daar helemaal niks mee te doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:12 schreef arjan1112 het volgende:
Nederland is maar een klein landje, de VN en America fluiten Geertje wel terug, als ie te gek gaat doen
De VN wilde hij toch uit stappen na de zwartepietendiscussie. Zoals Wilders overal uit wil stappen als er iets gebeurt wat hem niet zint.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:12 schreef arjan1112 het volgende:
Nederland is maar een klein landje, de VN en America fluiten Geertje wel terug, als ie te gek gaat doen
waarmee ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom? Die hebben daar helemaal niks mee te doen.
Dat zal de zaak goed doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:23 schreef gijsman het volgende:
Nog even en hij heeft een kogel van een of andere mafkees door z'n kop als hij nog meer van dit soort uitspraken heeft.
dat kost geloof ik ook een paar miljoen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:25 schreef arjan1112 het volgende:
Nee hoor want hij heeft altijd 8 beveiligers om zich heen.
Dan moeten de Marokkanen maar betere advocaten nemen ofzoquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef SadPanda het volgende:
Moet een andere politicus eens zeggen over joden, kijken wat de reactie is van Wilders en het CIDI.
Nu gaat het gewoon om Marokkanen. Anders zei hij wel criminelequote:Op donderdag 13 maart 2014 13:19 schreef arjan1112 het volgende:
Hij zegt al tijden dat ie niet-Nederlandse criminelen en werkelozen het land uit wil zitten
Helaas wel idd. Wilders is net als aids: je kan hem niet wegkrijgen, hooguit ''dempen''. Als je hem houdt, zorgt hij voor polarisatie, maar als je hem vermoordt(niet dat ik dat wil), dan begint pas een echte polarisatie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zal de zaak goed doenDan komen er nog meer volkse mongooltjes die op populisten stemmen.
Niemand zegt dat, wat heb jij een laag niveau zeg. Constant bezig met foute aannames en foute redeneringen. Ik vraag me af wat jij dagelijks doet; verder dan bouwvakker of horecamedewerker kom jij niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:18 schreef arjan1112 het volgende:
Dus het is de schuld van Folkert dat mensen op Geert Wilders stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |