Geen idee, maar dat is ook weinig interessant denk ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En die ACARS-antenne zit niet op dezelfde plek als de transponder?
Weet je of er ook bij die ACARS-antenne corrosieverschijnselen zijn waargenomen?
Er is nog geen officiële reactie van Rolls-Royce, dus helemaal zeker is het niet. Kan ook nog een interpretatiefout zijn. Het conflicteert namelijk met wat Malaysia beweert.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:10 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Ding heeft dus nog 4 uur gevlogen... Klinkt mij steeds meer als een hijacking eigenlijk. Waarom komt dat nieuws nu pas naar buiten trouwens? Want men heeft dus 5 dagen op de foute plek lopen zoeken?
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Erg raar in ieder geval
Het nieuws is inmiddels toch door heel wat grote betrouwbare sites overgenomen, nou wil dat natuurlijk ook niet alles zeggen maar toch.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Er is nog geen officiële reactie van Rolls-Royce, dus helemaal zeker is het niet. Kan ook nog een interpretatiefout zijn. Het conflicteert namelijk met wat Malaysia beweert.
Deze info komt van 'ingewijden'. Joost mag weten wie dat zijn.
Of juist wel zelfmoord/wraakactie piloot, denk aan Ruben en Julian vorig jaar en op wat voor dwaalspoor de vader iedereen zette.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:10 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Ding heeft dus nog 4 uur gevlogen... Klinkt mij steeds meer als een hijacking eigenlijk. Waarom komt dat nieuws nu pas naar buiten trouwens? Want men heeft dus 5 dagen op de foute plek lopen zoeken?
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Erg raar in ieder geval. Zelfmoord van de piloot lijkt me in dit geval ook sterk trouwens, want waarom zou je dan nog 4 uur doorvliegen..
Vliegtuig heeft 4 uur doorgevlogen na verliezen contact.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:20 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Het nieuws is inmiddels toch door heel wat grote betrouwbare sites overgenomen, nou wil dat natuurlijk ook niet alles zeggen maar toch.
Maar volgens mij heeft zo'n vliegtuig helemaal niet zoveel extra kerosine bij zich?
Ik heb al meerdere keren gezien dat ze stukken opnieuw naar boven zetten. Volgens mij doen ze dat als er een kleine aanpassing zijn gebeurd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 06:29 schreef El_Matador het volgende:
Ehh, ik weet niet of het aan die update site ligt die je doorstuurde, maar het "nieuws" dat men 3 stukken heeft gevonden is nu al bijna een dag (!) oud, al wordt het in de laatste update gezet...
Ja. Rolls Royce en Solar gasturbines voor pijpleiding-compressie hebben ook een continue telemetrieverbinding met de fabrikant. Dan kunnen ze meekijken en suggesties doen als er storingen zijn. Hoeven ze geen service-monteur te sturen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh? Rolls Royce krijgt real time data door van draaiende vliegtuigmotoren?
Nee, daar moeten ze eerst het vliegtuig voor vinden. En dat schijnt nogal problematisch te verlopenquote:Op donderdag 13 maart 2014 07:26 schreef Lyrebird het volgende:
Ik heb de vorige 10 topics niet gelezen, maar is er al bekend wat er in het vrachtruim zat? Goud, platina, technologie?
Maar ze zeggen allemaal: MAY have flown for another 4 hours.quote:ONWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines nog steeds vermist #10 13 maart 2014 07:20[/url] schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Het nieuws is inmiddels toch door heel wat grote betrouwbare sites overgenomen, nou wil dat natuurlijk ook niet alles zeggen maar toch.
Maar volgens mij heeft zo'n vliegtuig helemaal niet zoveel extra kerosine bij zich?
Dat vroegen Banaan (drugs) en ik (idd dat) ons ook af.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:26 schreef Lyrebird het volgende:
Ik heb de vorige 10 topics niet gelezen, maar is er al bekend wat er in het vrachtruim zat? Goud, platina, technologie?
Aardig gek als het waar is. Ben heel benieuwd naar de nieuws updates. Als er in dat gebied mindere dekking is met primary surveillance radar kun je met het uitzetten van de transponder inderdaad onzichtbaar worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:10 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Ding heeft dus nog 4 uur gevlogen... Klinkt mij steeds meer als een hijacking eigenlijk. Waarom komt dat nieuws nu pas naar buiten trouwens? Want men heeft dus 5 dagen op de foute plek lopen zoeken?
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Erg raar in ieder geval. Zelfmoord van de piloot lijkt me in dit geval ook sterk trouwens, want waarom zou je dan nog 4 uur doorvliegen..
Vertrek om 00:50? Radarcontact verloren om 02:40 + 4 uur = 6:40 = 10 minuten na aankomsttijd in Peking.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:31 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar ze zeggen allemaal: MAY have flown for another 4 hours.
Geen idee hoeveel brandstof er mee ging. Hou rekening met het feit dat er altijd reserve moet zijn om uitwijken mogelijk te maken, en soms wordt er 'getankered', meer brandstof mee dan nodig omdat de brandstof op luchthaven van vertrek goedkoper is.
Ik hou alles voor mogelijk inmiddels.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertrek om 00:50? Radarcontact verloren om 02:40 + 4 uur = 6:40 = 10 minuten na aankomsttijd in Peking.
Staat die daar niet gewoon? Iedereen helemaal gek omdat de radar haperde, en die gasten zitten zich te barsten te lachen in een barretje in Beijing?
Een geheime sekte die werkt aan een nieuw virus om de wereldbevolking uit te roeien. Deze 239 mensen zijn geselecteerd om het nieuwe mensenras te vormen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik hou alles voor mogelijk inmiddels.
Ik wist het!quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een geheime sekte die werkt aan een nieuw virus om de wereldbevolking uit te roeien. Deze 239 mensen zijn geselecteerd om het nieuwe mensenras te vormen.
Tango = Russisch Roulette en Charlie lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:48 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Op deze site valt te lezen dat 40min na verdwijning er een "tango" of "charlie" noodroep/bericht gestuurd is.
http://translate.google.c(...)ews%2F256954&act=url
Iemand die kan uitleggen wat Tango of Charlie betekend?
Ben vrij bekend met zulke materie, maar hier heb ik echt nog nóóit van gehoord.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:48 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Op deze site valt te lezen dat 40min na verdwijning er een "tango" of "charlie" noodroep/bericht gestuurd is.
http://translate.google.c(...)ews%2F256954&act=url
Iemand die kan uitleggen wat Tango of Charlie betekend?
Er zijn code die je kan uitzenden in het geval van nood, kaping of verlies van (radio)communicatie, maar de letters T of C zeggen mij niets.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:48 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Op deze site valt te lezen dat 40min na verdwijning er een "tango" of "charlie" noodroep/bericht gestuurd is.
http://translate.google.c(...)ews%2F256954&act=url
Iemand die kan uitleggen wat Tango of Charlie betekend?
Leuk voor de schoolkrant, nee echt, leuk gedaan. Maar "Some have mentioned that the accident could have been caused by pilot error, however we provide evidence showing that it was extremely unlikely that this was caused by pilot error."quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:01 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Hier nog wat achtergrondinformatie over de piloot. Met veel foto's die ik nog niet gezien had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |