abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137683294
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En die ACARS-antenne zit niet op dezelfde plek als de transponder?

Weet je of er ook bij die ACARS-antenne corrosieverschijnselen zijn waargenomen?
Geen idee, maar dat is ook weinig interessant denk ik.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137683303
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:10 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Ding heeft dus nog 4 uur gevlogen... Klinkt mij steeds meer als een hijacking eigenlijk. Waarom komt dat nieuws nu pas naar buiten trouwens? Want men heeft dus 5 dagen op de foute plek lopen zoeken?

Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Erg raar in ieder geval
Er is nog geen officiële reactie van Rolls-Royce, dus helemaal zeker is het niet. Kan ook nog een interpretatiefout zijn. Het conflicteert namelijk met wat Malaysia beweert.

Deze info komt van 'ingewijden'. Joost mag weten wie dat zijn.
'And I called your name,
pi_137683306
Aliens anyone?
PWBF
pi_137683332
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:15 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Er is nog geen officiële reactie van Rolls-Royce, dus helemaal zeker is het niet. Kan ook nog een interpretatiefout zijn. Het conflicteert namelijk met wat Malaysia beweert.

Deze info komt van 'ingewijden'. Joost mag weten wie dat zijn.
Het nieuws is inmiddels toch door heel wat grote betrouwbare sites overgenomen, nou wil dat natuurlijk ook niet alles zeggen maar toch.

Maar volgens mij heeft zo'n vliegtuig helemaal niet zoveel extra kerosine bij zich?
pi_137683338
quote:
Ding heeft dus nog 4 uur gevlogen... Klinkt mij steeds meer als een hijacking eigenlijk. Waarom komt dat nieuws nu pas naar buiten trouwens? Want men heeft dus 5 dagen op de foute plek lopen zoeken?

Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Erg raar in ieder geval. Zelfmoord van de piloot lijkt me in dit geval ook sterk trouwens, want waarom zou je dan nog 4 uur doorvliegen..
Of juist wel zelfmoord/wraakactie piloot, denk aan Ruben en Julian vorig jaar en op wat voor dwaalspoor de vader iedereen zette.
pi_137683343
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:20 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Het nieuws is inmiddels toch door heel wat grote betrouwbare sites overgenomen, nou wil dat natuurlijk ook niet alles zeggen maar toch.

Maar volgens mij heeft zo'n vliegtuig helemaal niet zoveel extra kerosine bij zich?
Vliegtuig heeft 4 uur doorgevlogen na verliezen contact.
pi_137683348
quote:
18s.gif Op donderdag 13 maart 2014 06:29 schreef El_Matador het volgende:
Ehh, ik weet niet of het aan die update site ligt die je doorstuurde, maar het "nieuws" dat men 3 stukken heeft gevonden is nu al bijna een dag (!) oud, al wordt het in de laatste update gezet...
Ik heb al meerdere keren gezien dat ze stukken opnieuw naar boven zetten. Volgens mij doen ze dat als er een kleine aanpassing zijn gebeurd.

Iig ik heb het idee dat hun wel het snelst met nieuw nieuws komen. althans dat was wel afgelopen weekend.
pi_137683372
Ik heb de vorige 10 topics niet gelezen, maar is er al bekend wat er in het vrachtruim zat? Goud, platina, technologie?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_137683392
quote:
11s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Huh? Rolls Royce krijgt real time data door van draaiende vliegtuigmotoren?
Ja. Rolls Royce en Solar gasturbines voor pijpleiding-compressie hebben ook een continue telemetrieverbinding met de fabrikant. Dan kunnen ze meekijken en suggesties doen als er storingen zijn. Hoeven ze geen service-monteur te sturen.
pi_137683402
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:26 schreef Lyrebird het volgende:
Ik heb de vorige 10 topics niet gelezen, maar is er al bekend wat er in het vrachtruim zat? Goud, platina, technologie?
Nee, daar moeten ze eerst het vliegtuig voor vinden. En dat schijnt nogal problematisch te verlopen :P
pi_137683408
• Bewusteloos?
• Kaping?
• Zelfmoord?

Dit was de Egyptenaar (docu staat in de OP):

En dit onze Maleier:

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137683415
quote:
0s.gif ONWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines nog steeds vermist #10 13 maart 2014 07:20[/url] schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Maar ze zeggen allemaal: MAY have flown for another 4 hours.

Geen idee hoeveel brandstof er mee ging. Hou rekening met het feit dat er altijd reserve moet zijn om uitwijken mogelijk te maken, en soms wordt er 'getankered', meer brandstof mee dan nodig omdat de brandstof op luchthaven van vertrek goedkoper is.
'And I called your name,
pi_137683416
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:26 schreef Lyrebird het volgende:
Dat vroegen Banaan (drugs) en ik (idd dat) ons ook af.

Lagen er wellicht 160.000 bitcoins in het ruim?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137683421
quote:

Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Erg raar in ieder geval. Zelfmoord van de piloot lijkt me in dit geval ook sterk trouwens, want waarom zou je dan nog 4 uur doorvliegen..
Aardig gek als het waar is. Ben heel benieuwd naar de nieuws updates. Als er in dat gebied mindere dekking is met primary surveillance radar kun je met het uitzetten van de transponder inderdaad onzichtbaar worden.
pi_137683427
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:31 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Maar ze zeggen allemaal: MAY have flown for another 4 hours.

Geen idee hoeveel brandstof er mee ging. Hou rekening met het feit dat er altijd reserve moet zijn om uitwijken mogelijk te maken, en soms wordt er 'getankered', meer brandstof mee dan nodig omdat de brandstof op luchthaven van vertrek goedkoper is.
Vertrek om 00:50? Radarcontact verloren om 02:40 + 4 uur = 6:40 = 10 minuten na aankomsttijd in Peking.

Staat die daar niet gewoon? Iedereen helemaal gek omdat de radar haperde, en die gasten zitten zich te barsten te lachen in een barretje in Beijing? _O-

Een Whatsappje/QQ'tje van Fariq aan Jonti: "Ik wilde gewoon even weten hoeveel je me miste".

pi_137683439
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vertrek om 00:50? Radarcontact verloren om 02:40 + 4 uur = 6:40 = 10 minuten na aankomsttijd in Peking.

Staat die daar niet gewoon? Iedereen helemaal gek omdat de radar haperde, en die gasten zitten zich te barsten te lachen in een barretje in Beijing? _O-
Ik hou alles voor mogelijk inmiddels. :D
pi_137683450
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:35 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ik hou alles voor mogelijk inmiddels. :D
Een geheime sekte die werkt aan een nieuw virus om de wereldbevolking uit te roeien. Deze 239 mensen zijn geselecteerd om het nieuwe mensenras te vormen.

pi_137683502
quote:
19s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een geheime sekte die werkt aan een nieuw virus om de wereldbevolking uit te roeien. Deze 239 mensen zijn geselecteerd om het nieuwe mensenras te vormen.
Ik wist het!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137683528
Op deze site valt te lezen dat 40min na verdwijning er een "tango" of "charlie" noodroep/bericht gestuurd is.

http://translate.google.c(...)ews%2F256954&act=url

Iemand die kan uitleggen wat Tango of Charlie betekend?
pi_137683553
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:48 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Op deze site valt te lezen dat 40min na verdwijning er een "tango" of "charlie" noodroep/bericht gestuurd is.

Tango = Russisch Roulette en Charlie lijkt me duidelijk. :7

pi_137683646
Hier nog wat achtergrondinformatie over de piloot. Met veel foto's die ik nog niet gezien had.
pi_137683673
quote:

Ben vrij bekend met zulke materie, maar hier heb ik echt nog nóóit van gehoord.
'And I called your name,
pi_137683703
quote:

Er zijn code die je kan uitzenden in het geval van nood, kaping of verlies van (radio)communicatie, maar de letters T of C zeggen mij niets.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_137683704
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:01 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Hier nog wat achtergrondinformatie over de piloot. Met veel foto's die ik nog niet gezien had.
Leuk voor de schoolkrant, nee echt, leuk gedaan. Maar "Some have mentioned that the accident could have been caused by pilot error, however we provide evidence showing that it was extremely unlikely that this was caused by pilot error."

Schattig. Geen vliegtuig, geen zwarte doos, maar men komt met "bewijs" dat het :"extreem onwaarschijnlijk" zou zijn dat de piloot een foutje gemaakt kán hebben.

Het "bewijs" bestaat uit Zaharie kokend, Zaharie met zijn modelvliegtuigjes en Zaharie bij de kapper.

_O-

donderdag 13 maart 2014 @ 08:09:14 #75
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137683715
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')