abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137689383
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het klinkt misschien nogal '':') :')'' maar besef je maar dat je op hoogte geen vluchtstrook hebt waar je even kan stoppen. Als het mis gaat, gaat het goed mis.

Er is een keer een kist naar beneden gekomen omdat het entertainment systeem in de eerste klas oververhit raakte en vervolgens in brand vloog. Vervolgens zijn alle kisten van dat type (welke dat was weet ik niet meer) aan de grond gehouden om dat systeem uit te schakelen.

Met vliegen kan en mag je echt geen enkel risico nemen.
Dat is wat anders dan een kapotte airco en dan meteen dat dramatische door het oog van de naald :')
  donderdag 13 maart 2014 @ 12:12:52 #252
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137689393
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:59 schreef MartijnA3 het volgende:
En daar is onduidelijkheid. Malaysian Airlines zei dat het toestel was uitgerust met ACARS, maar dat ze geen bericht hadden ontvangen. Elk toestel is uitgerust met ACARS, dus dat is niks nieuws. Waarom hebben ze niets ontvangen? Omdat ze het abonnement niet hebben afgenomen ivm kostenbesparing? Dat zeggen ze dus niet.
http://www.avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
quote:
On Mar 13th 2014 afternoon Malaysia's Transport Minister said in a televised press conference, that the last ACARS transmission was received from the aircraft at 01:07L (17:07Z), there were no later transmissions via ACARS (editorial note: which effectively states a report by a single US "news" paper of the engines monitoring recording information via ACARS for 4 more hours is untrue), the last transmission received from the aircraft indicated all systems were operating normally.
  Forum Admin donderdag 13 maart 2014 @ 12:15:09 #253
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_137689448
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan een kapotte airco en dan meteen dat dramatische door het oog van de naald :')
Dat is nogal gechargeerd, dat klopt. Mijn punt is dat iets heel kleins iets heel groots kan worden. Ook al is de kans daarop klein. In de lucht is er geen foutmarge.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_137689450
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan een kapotte airco en dan meteen dat dramatische door het oog van de naald :')
Een kapotte airco als in de zin 'oververhit maar niet uitvallen' lijkt me anders toch niet zo gezond.
pi_137689465
Ja hoor, dat ding vliegt uren door zonder dat het door andere radaren wordt opgepikt of zonder dat het piloten van anderen vliegtuigen opvalt :') Het is druk daarboven in de lucht hoor :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 13 maart 2014 @ 12:18:48 #256
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137689565
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Mijn punt is dat iets heel kleins iets heel groots kan worden. Ook al is de kans daarop klein. In de lucht is er geen foutmarge.
Zeer true. De cockpit van een Egyptair 777 is op de grond al eens afgefikt. Als dat in de lucht gebeurt is het game over. Check de foto's maar:

http://avherald.com/h?article=44078aa7/0000
pi_137689602
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:18 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Achteraf zal het gewoon een crash blijken, waarna het invullen van de antwoorden kan beginnen.
Weet je niet! Waar is je gevoel voor drama?
  Forum Admin donderdag 13 maart 2014 @ 12:23:11 #258
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_137689714
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:18 schreef OEM het volgende:

[..]

Zeer true. De cockpit van een Egyptair 777 is op de grond al eens afgefikt. Als dat in de lucht gebeurt is het game over. Check de foto's maar:

http://avherald.com/h?article=44078aa7/0000
Precies, dat toont maar eens aan hoe snel dat mis kan gaan. Ding zou maar in de lucht gezeten hebben zeg :X

In dat geval waar ik het over had roken de passagiers en bemanning een rookluchtje waarop besloten werd om terug te keren. Dat is nooit gelukt.. mede omdat de brand ''gevoedt'' werd door materialen die achteraf verschrikkelijk brandbaar bleken te zijn.

Helaas komt men bij crashes pas vaak achter (constructie)fouten die dan direct verholpen worden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_137689833
Btw, wat er nu in me opkomt. Op flightradar24 werd een vliegtuig vlak achter de MH gezien, voordat het signaal weg was. Zou dit wellicht een vliegtuig zijn van een van de luchtmachten?
pi_137689864
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Helaas komt men bij crashes pas vaak achter (constructie)fouten die dan direct verholpen worden.
Nee hoor, daar is men continue mee bezig. Alleen, zo lang het goed gaat, weten wij van niks.

Als dit vliegtuig niet was verdwenen, hadden wij nooit opgemerkt dat de SATCOM antennes van de meeste 777's vervangen moeten worden omdat ze scheuren kunnen veroorzaken.
pi_137689874
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:27 schreef Gisteren. het volgende:
Btw, wat er nu in me opkomt. Op flightradar24 werd een vliegtuig vlak achter de MH gezien, voordat het signaal weg was. Zou dit wellicht een vliegtuig zijn van een van de luchtmachten?
Dat vliegtuig verdween ook van de radar, vlak na het ene vliegtuig
  Forum Admin donderdag 13 maart 2014 @ 12:29:19 #262
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_137689889
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:28 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Nee hoor, daar is men continue mee bezig. Alleen, zo lang het goed gaat, weten wij van niks.

Als dit vliegtuig niet was verdwenen, hadden wij nooit opgemerkt dat de SATCOM antennes van de meeste 777's vervangen moeten worden omdat ze scheuren kunnen veroorzaken.
Dat bedoel ik dus. Als een crash plaatsvindt word er altijd intensief gekeken hoe en wat die crash veroorzaakt heeft.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 13 maart 2014 @ 12:29:28 #263
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137689892
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Helaas komt men bij crashes pas vaak achter (constructie)fouten die dan direct verholpen worden.
Mwah. Dan wordt er een airworthiness directive opgesteld met een bepaalde termijn zodat de aanpassingen gedaan kunnen worden binnen regulier onderhoud. Anders wordt het veel te duur. (tenzij er echt stront aan de knikker is, zoals met de 787)
pi_137689896
hier heb ik het gemist maar:
Toch geen wrakstukken vermist vliegtuig gevonden
opeens is er niks meer.. zo'n groot object of wat dan ook is toch niet opeens weg?
  Forum Admin donderdag 13 maart 2014 @ 12:32:34 #265
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_137689969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:29 schreef OEM het volgende:

[..]

Mwah. Dan wordt er een airworthiness directive opgesteld met een bepaalde termijn zodat de aanpassingen gedaan kunnen worden binnen regulier onderhoud. Anders wordt het veel te duur. (tenzij er echt stront aan de knikker is, zoals met de 787)
Constructiefouten worden echt wel el directo verholpen hoor. Het is duurder om een hele vloot aan de grond te houden lijkt me.

Bovendien, maar dat weet je ongetwijfeld, worden de meeste crashes nog altijd veroorzaakt door de piloten zelf. Al dan niet complementair.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_137689998
quote:
11s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:16 schreef El_Matador het volgende:
Even kijken; 38,500.000 km2 zoekgebied, ongeveer 23.000.000 km2 zee.

90.000 km2 (Golf van Thailand) deed je 2 dagen over met 16 vliegtuigen. Dan doe je over die lappen zee dus minstens 510 dagen, of 1 jaar en 5 maanden... :X
Met een gemiddelde van ruim 2 nieuwe deeltjes per dag zitten we tegen die tijd minstens op deel #1020.
are you up for it? :P
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137690011
Hier zie je dat andere vliegtuig ook van de radar verdwijnen
pi_137690066
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:33 schreef RVer het volgende:
Hier zie je dat andere vliegtuig ook van de radar verdwijnen
Dat filmpje is onzin. Wat je ziet is de vlucht van de volgende dag. Maar dat had je al begrepen denk ik?
pi_137690155
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:36 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Dat filmpje is onzin. Wat je ziet is de vlucht van de volgende dag. Maar dat had je al begrepen denk ik?
Nee zag het filmpje gister pas
  donderdag 13 maart 2014 @ 12:40:57 #270
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137690185
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:19 schreef cemeteryslut het volgende:

[..]

Weet je niet! Waar is je gevoel voor drama?
Opgegeten door ratio :@

Maar je kunt natuurlijk wel een film maken met 4 alternate endings 8-)
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137690453
Diego Garcia (United States Airforce Base in de Indian Ocean) ligt lekker afgelegen en is net te doen met de hoeveelheid brandstof aan boord, verklaart ook de waarneming boven de Straat van Malacca.
Wellicht willen de amerikanen alle kennis hebben van die 20 chinese wapen experts. :P

Zie die B52 nucleaire bommenwerpers eens staan dan daar. :D
pi_137690506
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 03:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat denk jij dat er gebeurd is dan?
Nee, ik weet niet wat er is gebeurt. Maar ik ben er wel vrij zeker van dat ons niet alles wordt verteld wat er bekend is. (zoals bij heel veel narigheden) Dus nu is het wachten of er nog een verklaring komt van de overheden, en/of kijken hoe wild de theorien worden.
pi_137690529
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:27 schreef Gisteren. het volgende:
Btw, wat er nu in me opkomt. Op flightradar24 werd een vliegtuig vlak achter de MH gezien, voordat het signaal weg was. Zou dit wellicht een vliegtuig zijn van een van de luchtmachten?
Is al eerder gebeurd meen ik me te herinneren van air crash investigation, dat ze per ongeluk een passagiersvliegtuig uit de lucht schoten.(Dan zouden ze deze tijd nodig hebben voor damage control/cover-up. Alu-hoedje opzet :P )
pi_137690551
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:52 schreef cemeteryslut het volgende:
Nee, ik weet niet wat er is gebeurt. Maar ik ben er wel vrij zeker van dat ons niet alles wordt verteld wat er bekend is. (zoals bij heel veel narigheden) Dus nu is het wachten of er nog een verklaring komt van de overheden, en/of kijken hoe wild de theorien worden.
Per ongeluk uit de lucht geschoten door een vallende raket :P . Is dat scenario al vermeld trouwens?
pi_137690584
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:50 schreef niels0 het volgende:
Diego Garcia (United States Airforce Base in de Indian Ocean) ligt lekker afgelegen en is net te doen met de hoeveelheid brandstof aan boord, verklaart ook de waarneming boven de Straat van Malacca.
Wellicht willen de amerikanen alle kennis hebben van die 20 chinese wapen experts. :P

Zie die B52 nucleaire bommenwerpers eens staan dan daar. :D
Klinkt alsof je het als grap zegt, maar is imo. nieteens onrealistisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')