Hij schrijft het zelf niet, de NIKE PR afdeling zal het doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
https://twitter.com/Ibra_official
Dit account kan toch niet echt zijn ondanks de verificatie?
Enkel tweets in derde persoontwitter:Ibra_official twitterde op zondag 09-03-2014 om 17:56:26Hi @Twitter. For tomorrow Zlatan needs more than 140 characters. Please change rules for Zlatan #DareToZlatan reageer retweet
etc. etc.twitter:Ibra_official twitterde op donderdag 06-03-2014 om 14:11:56Hey @MATUIDIBlaise I saw your goal last night. Magnifique. You must have been watching Zlatan in training. #DareToZlatan reageer retweet
In de zomer was het bij ons ook rustig. Toen zat iedereen ook Tour de France, Wimbledon en van alles te kijken. Maar dat was alleen omdat het rustig was. Eigenlijk spreek ik mezelf nu wel tegenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar ik zat kon ook iedereen zien wat ik zat te doen, maar niemand die het boeide zolang je je werk maar af kreeg. Anderen zaten op FB, basketbalfilmpjes te kijken of weet ik veel wat.
Als het heel druk was, wat de laatste maanden dat ik er werkte zo was, zat ik wel minder op FOK! alleen tussendoor als ik ergens op zat te wachten of zo.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:05 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Ik fok op m'n telefoon in de jilla
achter de stortbak verstopt dit dat
Zoiets zal het zijn inderdaad, dit staat er bij:quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schrijft het zelf niet, de NIKE PR afdeling zal het doen
Wij hadden een paar stagiaires die zaten gewoon met elkaar online te gamenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
In de zomer was het bij ons ook rustig. Toen zat iedereen ook Tour de France, Wimbledon en van alles te kijken. Maar dat was alleen omdat het rustig was. Eigenlijk spreek ik mezelf nu wel tegen
Lijkt me echt saaiquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik heb mn eigen kamer. Eigenlijk moet ik daar binnenkort een tacx met racefiets inzetten en dan gewoon deur op slot. Beetje trainen. Niks mis mee.
Daarom ben ik bezig budget vrij te maken zodat ik LR kan aannemen om mij te vermaken met interessante Mayhem documentaires.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom ben ik bezig budget vrij te maken zodat ik LR kan aannemen om mij te vermaken met interessante Mayhem documentaires.
Zulay Henan/зулай хенаоquote:
Pass.quote:
Klein met alles erop en eraanquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:13 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Dat is een nieuw woord voor me
Die associatie werkt niet bij mijquote:
Ik kan alleen maar aan een pocket pussy denkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:14 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Die associatie werkt niet bij mij
Pocket pussy werkt idd erg goed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:16 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar aan een pocket pussy denken
Oh....snap...quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie zij? Of heb je het over wat anders.
Is er gewoon één die je zelf op en neer kan bewegen als ze op je zit, dat lukt bij de zwaardere uitvoeringen nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:14 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Die associatie werkt niet bij mij
rondjes draaien, alleen maar rondjes draaien. Elk rondje is anders.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is er gewoon één die je zelf op en neer kan bewegen als ze op je zit, dat lukt bij de zwaardere uitvoeringen niet
Beste filmpje ooit blijft dat tochquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:19 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
rondjes draaien, alleen maar rondjes draaien. Elk rondje is anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |