Ik vraag me af hé. Moet jij niet werken op je werk? Hoe kan je in godsnaam de hele dag op FOk zitten overdag?quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vraag me af hé. Moet jij niet werken op je werk? Hoe kan je in godsnaam de hele dag op FOk zitten overdag?![]()
Wat heb je voor functie?
Goede baan blijkbaar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vraag me af hé. Moet jij niet werken op je werk? Hoe kan je in godsnaam de hele dag op FOk zitten overdag?![]()
Wat heb je voor functie?
Grafisch ontwerper in de seks industrie. De laatste Putin dildo kwam van van handquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat heb je voor functie?
Teamleider crediteuren. Soms roep ik dat ze een beetje door moeten beunen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat heb je voor functie?
Oh ja, dit doe ik er ook nog bij trouwens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grafisch ontwerper in de seks industrie. De laatste Putin dildo kwam van van hand
Oh dan heeft Knut tegen mij gelogen. Hopelijk kan ik mijn bestelling nog cancelen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Teamleider crediteuren. Soms roep ik dat ze een beetje door moeten beunen.
Oke. Verder beetje sos dealen natuurlijk om de Japan reisjes te financieren. Ik snap hetquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Teamleider crediteuren. Soms roep ik dat ze een beetje door moeten beunen.
Ik hossel naar links, ik hossel naar rechts ik denk aan niks anders dan becks.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke. Verder beetje sos dealen natuurlijk om de Japan reisjes te financieren. Ik snap het
Toen ik nog werkte zat ik overdag nog meer op FOK! dan nuquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat heb je voor functie?
victoria beckhamquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hossel naar links, ik hossel naar rechts ik denk aan niks anders dan becks.
Ken ik nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Becks, debiel.
twitter:Ibra_official twitterde op zondag 09-03-2014 om 17:56:26Hi @Twitter. For tomorrow Zlatan needs more than 140 characters. Please change rules for Zlatan #DareToZlatan reageer retweet
etc. etc.twitter:Ibra_official twitterde op donderdag 06-03-2014 om 14:11:56Hey @MATUIDIBlaise I saw your goal last night. Magnifique. You must have been watching Zlatan in training. #DareToZlatan reageer retweet
Toen ik werkte zat ik ook de hele dag achter de computer. Maar alsnog heb ik geen moment op FOK gezeten ( ook al zat ik er toen thuis ook niet veel op. Als ik nu die job had zou ik ook niet FOkken).quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik nog werkte zat ik overdag nog meer op FOK! dan nuOmdat je dan toch de hele dag achter je pc zit.
Houd jezelf niet voor de gek. Dit is de enige werkelijke redenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toen ik werkte zat ik ook de hele dag achter de computer. Maar alsnog heb ik geen moment op FOK gezeten ( ook al zat ik er toen thuis ook niet veel op. Als ik nu die job had zou ik ook niet FOkken).
Ik had er geen tijd voor, omdat ik simpelweg moest werken en ik wel soort van targets had. Daarnaast hadden wij open plan offices, iedereen kon dan zien dat ik zat te FOkken
Waar ik zat kon ook iedereen zien wat ik zat te doen, maar niemand die het boeide zolang je je werk maar af kreeg. Anderen zaten op FB, basketbalfilmpjes te kijken of weet ik veel wat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toen ik werkte zat ik ook de hele dag achter de computer. Maar alsnog heb ik geen moment op FOK gezeten ( ook al zat ik er toen thuis ook niet veel op. Als ik nu die job had zou ik ook niet FOkken).
Ik had er geen tijd voor, omdat ik simpelweg moest werken en ik wel soort van targets had. Daarnaast hadden wij open plan offices, iedereen kon dan zien dat ik zat te FOkken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |