quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:06 schreef Helpmefok het volgende:
Nooit heeft dat k****r koningshuis ene shit gegeven om mijn stad, en nu pleuren ze het hele centraal station dicht met die rotkoppen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opgetieft uit mijn buurt met die rare hoedjes
Altijd doen toch? Het is denk ik belangrijker dat ze je ook tijd en ruimte voor die studie geven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn werk heeft aangegeven dat ik hierna nog een studie kan volgen op hun kosten als ik dat wil. Ze dringen er zelfs een beetje op aan.
Graag ontvang ik van jou advies.
Dit. Studie's enzo nooit afslaan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd doen toch? Het is denk ik belangrijker dat ze je ook tijd en ruimte voor die studie geven.
Ik ga het ook doen, ik weet alleen nog niet welke studie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd doen toch? Het is denk ik belangrijker dat ze je ook tijd en ruimte voor die studie geven.
Wat voor opleiding is het? HBO? Want je hebt je MBO bijna af toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen, ik weet alleen nog niet welke studie.
Ze geven me in principe vrije keuze.
Welk niveau inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen, ik weet alleen nog niet welke studie.
Ze geven me in principe vrije keuze.
Waar denk je aan? Accountancy?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb aangegeven HBO te willen doen, ja.
Je hebt ze nodig maar wat lijkt me dat saaiquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar denk je aan? Accountancy?
Je hoeft natuurlijk niet per se in de accountancy te werken. En echt boeiend is het niet nee. Maar daar heb je fok voor toch.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt ze nodig maar wat lijkt me dat saai
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet per se in de accountancy te werken. En echt boeiend is het niet nee. Maar daar heb je fok voor toch.
Tijdmanagementquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:58 schreef Neuroscience het volgende:
Zijn er boeiende hbo-opleidingen?
Maar dat is logisch.quote:
Vrijetijdskundequote:Op donderdag 13 maart 2014 11:58 schreef Neuroscience het volgende:
Dat op WO-niveauquote:
Fashion institutequote:Op donderdag 13 maart 2014 11:58 schreef Neuroscience het volgende:
Jackpotquote:
OOOOOHHHHHHHquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, ik meen dat vrienden van Bernard begonnen zijn met de verbouwing, was dat niet rond 40-45?
0quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:05 schreef Neuroscience het volgende:
Welke wedstrijd(en) gaan jullie kijken om 7 uur? Ik ga zelf denk ik van alle 3 wat meepikken. En dan mijn kijkgedrag af laten hangen van het scoreverloop
Gewaagd, nietwaar?quote:
Zou mooi zijn als hij de bak in moet, eikelquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:07 schreef Neuroscience het volgende:
Aanklager eist 5,5 jaar cel tegen Hoeness
Dat is een pittig eisje
Gister was er ook weinig aanquote:
Meh, weet ik niet.. Wat voor opties heb ik nog meer dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar denk je aan? Accountancy?
ik heb de eerste 2 afleveringen gezien. Nu al een tijdje niet meer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga vanavond weer house of cards kijken.
Uhhhhhh. Een hele hoopquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, weet ik niet.. Wat voor opties heb ik nog meer dan?
MBO Bedrijfsadministrateur niveau 4.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Uhhhhhh. Een hele hoopEr zijn wel een stuk of 40 economische opleidingen denk ik. Weet alleen niet wat de mogelijkheden zijn vanwege je vooropleiding
In principe kan je gewoon iedere hbo opleiding doen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Uhhhhhh. Een hele hoopEr zijn wel een stuk of 40 economische opleidingen denk ik. Weet alleen niet wat de mogelijkheden zijn vanwege je vooropleiding
Ja, maar het moet natuurlijk wel een beetje aansluiten bij mijn huidige opleiding. Het bedrijf dat het aanbiedt zal er ook wat aan willen hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In principe kan je gewoon iedere hbo opleiding doen natuurlijk.
Ja, ik weet dus niet hoe dat op elkaar aansluitquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In principe kan je gewoon iedere hbo opleiding doen natuurlijk.
Subtiel Knutquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goed bezig Rene.
Je zal het wel druk krijgen de komende tijd. Ik stel voor dat jij voorstelt dat ik de nieuwe VBL mod word om je te ondersteunen.
Bedrijfseconomie of Fiscale economie zoietsquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja, ik weet dus niet hoe dat op elkaar aansluit
Edit: Wat GGMM zegt dus
Wanneer gaat de sollicitatie procedure weer van start?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Subtiel Knut
Maar zeker goed René. Kan je verder niks adviseren, misschien hetzelfde wat je al hebt gedaan maar dan op HBO niveau? Als dat bestaat.
Yvonne denkt van niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer gaat de sollicitatie procedure weer van start?
Ik denk namelijk dat ik een hele goede kans maak.
Volgens mij is er zelfs ook HBO bedrijfsadministrateur. Maar denk dat je dan wel veel van hetzelfde leert. Beter klein stapje opzij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie of Fiscale economie zoiets
Ligt 'achter'quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer gaat de sollicitatie procedure weer van start?
Ik denk namelijk dat ik een hele goede kans maak.
Wut?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt 'achter'En waarom denk je dat? Pitch maar even hier dan.
Jupquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie of Fiscale economie zoiets
Ik mag niks zeggen he? Wat jij dus wel deed, boefje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wut?
Ligt de aanbeveling van Raja voor mij als mod ook nog steeds achter?
spannendquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mag niks zeggen he? Wat jij dus wel deed, boefje.
Ben je een beetje lekker?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:17 schreef JanCees het volgende:
Ik ben natuurlijk het best geschikt als mod.
Altijd aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |