Ik ken dit nummer helemaal nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was echt nog een kleine brugpieper toen ik deze shit stond te pompen.
welkequote:
Dear mama.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
welke
al moet ik wel erg haasten nu anders kom ik te laat op mn afspraken
vanavond ook nog werken
tot vannacht jongens
Laters Inso, ik ga ook weer wat doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
welke
al moet ik wel erg haasten nu anders kom ik te laat op mn afspraken
vanavond ook nog werken
tot vannacht jongens
NIEMAND GEEFT EEN FUCK OM JE BULLSHIT, GIEL BEELENquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GODVERDOMME ik heb de bloodhoundgang gemist
Nee, Q-Music.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
NIEMAND GEEFT EEN FUCK OM JE BULLSHIT, GIEL BEELEN
quote:
Vanochtend kon ik 'm nog niet pakkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben de Rocky-trap in Utrecht
Mijn favoriet is radiohead - idioteque. Godsamme wat is dat een geile plaat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij lange na niet mijn favoriete nummer van Radiohead, maar alsnog
/carequote:Op donderdag 13 maart 2014 11:06 schreef Helpmefok het volgende:
Nooit heeft dat k****r koningshuis ene shit gegeven om mijn stad, en nu pleuren ze het hele centraal station dicht met die rotkoppen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opgetieft uit mijn buurt met die rare hoedjes
Die is tof ja. Bij mij wisselt mijn favoriete nummer de hele tijdquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn favoriet is radiohead - idioteque. Godsamme wat is dat een geile plaat.
Ik ga m gelijk even luisteren.
Mijn werk heeft aangegeven dat ik hierna nog een studie kan volgen op hun kosten als ik dat wil. Ze dringen er zelfs een beetje op aan.quote:
Dat klopt niet helemaal, ik meen dat vrienden van Bernard begonnen zijn met de verbouwing, was dat niet rond 40-45?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:06 schreef Helpmefok het volgende:
Nooit heeft dat k****r koningshuis ene shit gegeven om mijn stad, en nu pleuren ze het hele centraal station dicht met die rotkoppen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opgetieft uit mijn buurt met die rare hoedjes
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die is tof ja. Bij mij wisselt mijn favoriete nummer de hele tijd![]()
Speciaal voor jou live in Tokyo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |