Dit is een afknapperquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Kapot van het lachen. Zelf uitgevonden
quote:
Als dit een date zou zijn, zou ik huilend wegrennenquote:
Rokende vrouwen ja, een hele afknapper.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef ejfaar het volgende:
-rokende vrouwen
-feministische vrouwen
-vrouwen waar je geen fatsoenlijk gesprek mee kan voeren
-vrouwen met lekker pittige korte kapsels
Je broodmes niet in haar gezichtsveld laten komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb vrouwen laten gillen in bed, maar ze kwamen helaas niet altijd klaarTelt dit ook nog? Of val ik dan per definitie af? Vragen, vragen...
Waar bestaat die 5% uit waar je het niet mee eens bent?quote:
Je moet ook 2 paar sokken in de mond stoppen, amateur.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb vrouwen laten gillen in bed, maar ze kwamen helaas niet altijd klaarTelt dit ook nog? Of val ik dan per definitie af? Vragen, vragen...
Rokenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Waar bestaat die 5% uit waar je het niet mee eens bent?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je moet ook 2 paar sokken in de mond stoppen, amateur.
Ik keur iedereen er op af. Een volwassen vent van 30 die nog "Ons pap en ons mam" zegtquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:16 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Ik zelf kom uit Brabant en ik praat dus echt niet zo, maar ik keur er een meisje niet op af. Mijn vriendin bijvoorbeeld praat erg Brabants. Kwestie van wat je meekrijgt bij de opvoeding.
Nee, volgens mij niet, want dat is volgens mij bijv. dat hij ervan houdt om schreeuwend zondag de voetbal te kijken, maar ervan afknapt dat zijn vriendin dat doet. Het is hypocriet, maar in dit geval (voor mij) begrijpelijk en geen afknapper. Er zijn zat hypocriete situaties te bedenken waarin ik hypocrisie ook een afknapper vind, maar het is geen afknapper per definitie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is punt 3 niet hetzelfde als "hypocriet" zijn?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:29 schreef Lienekien het volgende:
1. Slechte beheersing van de Nederlandse taal
Mijn gebit ziet eruit als een fietsenrek waar een vrachtwagen overheen is gereden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Verrot gebit komt vaak voor.
Is dat omdat men al vaak iemand tegen is gekomen waar het gebit niet helemaal sjofel van is? Ik heb oprecht nog nooit iemand afgewezen vanwege het gebit. (Maar ik ga er dan ook vanuit dat dat wel goed zit in 99 van de 100 gevallen).
Ik vind het gros meer common sense. Je hebt nu eenmaal niet graag een bezwete dikke papzak zonder humor als je partnerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:08 schreef Gewas het volgende:
[..]
Mijn gebit ziet eruit als een fietsenrek waar een vrachtwagen overheen is gereden.
Nee, maar serieus. Valt mij ook op dat veel dezelfde dingen in veel lijstjes terugkomen. Moet wel lachen om mensen die zo veel eisen stellen aan een eventuele toekomstige vriend/vriendin.
Het heeft volgens mij heel erg te maken met hoe het met je eigen gebit gesteld is. Heb je zelf een mooi gebit, dan wil je dat vaak ook in je partner terugzien en aangezien veel jeugdigen een beugel hebben (gehad), vind ik de reacties niet zo gek. Ik kan ook echt gruwelen van een slecht gebit, vooral als het van die ranzige rokerstanden zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Is dat omdat men al vaak iemand tegen is gekomen waar het gebit niet helemaal sjofel van is? Ik heb oprecht nog nooit iemand afgewezen vanwege het gebit. (Maar ik ga er dan ook vanuit dat dat wel goed zit in 99 van de 100 gevallen).
Binnen Nederland inderdaad niet. Maar in het buitenland (m.n. oostblok) wil het nog weleens ernstig zijn. Heel stom is dat, prachtige vrouw maar een gebit met zwaar verkleurde plekken enzo. Zondequote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:41 schreef sitting_elfling het volgende:
met deze lijst had het toch moeten lukkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes bij het zoeken
OK voor mij:
Geen humor hebben (of totaal andere dan ik zelf)
Onverzorgd zijn
Pfff zou het verder niet zo snel weten. Soms kan 1 klein dingetje al genoeg zijn
Tsja common sense... Ligt er aan hoeveel waarde je aan de eisen stelt. Ik noemde zelf bijvoorbeeld dikke vrouwen als afknapper. Het is niet zo dat ik "niet graag een dikke papzak als partner heb", dat zal gewoon nooit gebeuren. Die maken geen kans, zie ik niet staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het gros meer common sense. Je hebt nu eenmaal niet graag een bezwete dikke papzak zonder humor als je partner
Nou dan mag jij wel een echte intelligente hunk zijn zonder 1 grammetje vet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
De belangrijkste afknappers voor mij:
• korte vlotte pittige kapsels
• claimerig gedrag
• dramaqueens
• jaloezie
• onderkin
• praten in dialect, taalfouten
• lachen alsof er een stervende pad in haar keel ligt te schijten
• een kledingstijl als een boerin
• kleding/lingerie met tijgerprint/andere dierenprint
• ongepaste arrogantie
• fluoriserende kleding
• gezichtspiercings
• continue giechelen
• vrouwen die "lekker gek" beweren te zijn
• structureel te laat komen
• vrouwen die denken hard to get te spelen
• teveel lichaamsbeharing
• steeds willen weten waar je bent/was
• je telefoon controleren
• frigide vrouwen
• het ontbreken van een (eender welke) politieke voorkeur (en argumenten voor keuze)
• roken
• religie
• overgewicht
• lui zijn
• geen ambitie hebben
• vrouwen met katten
• vrouwen met chihuahua's
• gebrek aan algemene ontwikkeling
• roddelen
• kortzichtige vrouwen
• dominante controlfreaks
• fanatieke feministen
• vrouwen die zich teveel bezig houden met "wat anderen wel niet zullen denken"
• bemoederende vrouwen (naar hun partner toe)
• gebrek aan humor
• gebrek aan zelfreflectie
• continue bevestiging zoeken
• viva lezers
• kamerolifantjes
• feministen
• PVDD'ers
• mannelijke vrouwen
• aandachtshoeren
• naļviteit
• tokkies
• frequent de slachtofferrol innemen
• Fok!sters
• Vrouwen die niet kunnen autorijden
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:26 schreef appelen het volgende:
[..]
met deze lijst had het toch moeten lukken
Dus ze mag niet dom zijn, maar ook niet te slim.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:40 schreef LelijKnap het volgende:
Ga weg met je top 3, hier:
5. Dom (vooral het zwart-wit denken) / geen intellectuele capaciteiten
20. Te slim
6. Hysteria (moeilijk doen over alles)
Is dat zo raar dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:39 schreef Myrr het volgende:
Dus ze mag niet dom zijn, maar ook niet te slim.
Nou, heel raar is het niet, maar hoe ga je dat meten dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan?
En ik bezit zelf wel meer eigenschappen dan 6 hoorBetekent niet of misschien juist dat ik ze niet bij de ander wil
Dit dus. Als iemand echt het stereotype onverzorgde geek is, of hij buiten die slimheid niks doet qua hobby's of whatever is het al snel exit. Dan heb ik liever iemand die minder intelligent isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:50 schreef Myrr het volgende:
Ik vind trouwens dat iemand pas te slim is als het zijn/haar andere vaardigheden aantast of die overmatige intelligentie uiterlijke kenmerken gaat vertonen.
Je voldoet niet aan z'n criteria begrijp ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:44 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
Nou dan mag jij wel een echte intelligente hunk zijn zonder 1 grammetje vet.
Pics?
ben dat gezeik over vrouwenrechten in Nederland kotsbeuquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Rokende vrouwen ja, een hele afknapper.
Feministische vrouwen vind ik eerder een pre. Wat heb je daar tegen dan?
Ik denk dat er maar een stuk of honderd op deze wereld daar aan voldoen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je voldoet niet aan z'n criteria begrijp ik.
Er is toch niks mis met vrouwenrechten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:26 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ben dat gezeik over vrouwenrechten in Nederland kotsbeu
De grap is dat veel vrouwen absurde eisenlijstjes hebben en dat moet dan maar normaal zijn maar als een kerel met een dergelijke eisenlijst komt dan wordt hij er op afgerekend want dat mag blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:39 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar een stuk of honderd op deze wereld daar aan voldoen.
Whehe, so so frustie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:03 schreef TerryStone het volgende:
[..]
De grap is dat veel vrouwen absurde eisenlijstjes hebben en dat moet dan maar normaal zijn maar als een kerel met een dergelijke eisenlijst komt dan wordt hij er op afgerekend want dat mag blijkbaar niet.
Dat is wat er grappig aan is.
Er is van alles mis mee omdat het maar over 50% van de mensen gaat... men zou het moeten hebben over mensenrechten, niet over vrouwenrechten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:41 schreef Deckard het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met vrouwenrechten?
Volgens mij ben jij de kloon van Schenkstroop.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Bedankt dat je m'n punt nog maar even bevestigt.
Volgens mij ben jij niet zo slim.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de kloon van Schenkstroop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |