Een eenvoudige ingreep die bijzonder veel ellende en gekwets voorkomt inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als dat het is snap ik niet dat hij er al niet iets aan heeft laten doen lang voordat meisjes eraan wilden zitten. Volgens mij is dat vrij eenvoudig te verhelpen
nee nee, nu moet je hem ook tekenenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ik en tekenen.
Ik ga mn best doen om op google n afbeelding te vinden
Dan valt 99,99% van de Nederlandse bevolking al af. Mannen én vrouwen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
4) Niet objectief kunnen denken
opnieuw! Hij was niet zo grootquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
was het zoiets Fluffy?
En dan nergens een opening wat naar achter kan. Ik heb er een kaboutermuts bij gemaakt ter vergelijking
quote:
Ik zelf kom uit Brabant en ik praat dus echt niet zo, maar ik keur er een meisje niet op af. Mijn vriendin bijvoorbeeld praat erg Brabants. Kwestie van wat je meekrijgt bij de opvoeding.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:19 schreef fathank het volgende:
Nee brabants accent is echt een instant slappe lul witte weal. Hedde gij oeh bier al op. Kom dan gaan we op huis aan naar Ons Pap en ons Mam. Blijven we een kwartierke daor en dan rijden we aan richting huus.
No thanks.
Ja dat denk ik ook.. hoop voor hem dat dat inmiddels ook is gedaan hahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als dat het is snap ik niet dat hij er al niet iets aan heeft laten doen lang voordat meisjes eraan wilden zitten. Volgens mij is dat vrij eenvoudig te verhelpen
deze.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
1) Geen goed hart hebben.
2) Manipulatief zijn jegens mij of mijn familie/vrienden.
3) Onbetrouwbaar zijn.
4) Niet objectief kunnen denken/niet normaal kunnen doen.
care man. Er zijn ook genoeg vrouwen die afknappen op een limbo accent. Daar kan ik ook niks aan doen, maar als het zo is dan is het zo. Ik lig er i.i.g. niet zo wakker van hahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:16 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Ik zelf kom uit Brabant en ik praat dus echt niet zo, maar ik keur er een meisje niet op af. Mijn vriendin bijvoorbeeld praat erg Brabants. Kwestie van wat je meekrijgt bij de opvoeding.
Pff, sowieso afknappen op iemands accentquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
care man. Er zijn ook genoeg vrouwen die afknappen op een limbo accent. Daar kan ik ook niks aan doen, maar als het zo is dan is het zo. Ik lig er i.i.g. niet zo wakker van haha
Tuurlijk, maar als het voor iemand een afknapper is, is het gewoon een afknapperquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pff, sowieso afknappen op iemands accent
Er zijn wel belangrijkere dingen om op af te knappen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als het voor iemand een afknapper is, is het gewoon een afknapper
Ik lees de Viva, zit op Fok! en heb een wenkbrauwpiercing. Alle drie op te lossen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:51 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
misschien kun je beter opzoek gaan naar een man, want elke vrouw heeft wel één van jou genoemde eigenschappen...
Mensen zijn niet beledigend, jij bent gewoon gauw beledigd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik lees de Viva, zit op Fok! en heb een wenkbrauwpiercing. Alle drie op te lossen.
Verder, mijn afknappers:
- Onzelfstandigheid
- Niets willen bereiken en/of daar (nergens) moeite voor (willen) doen
- Beledigend zijn
En sportief zijn is toch wel een plus.
Ben al op je afgeknaptquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:17 schreef Fierce. het volgende:
Op nummer één: mensen met tijd teveel. Neem als voorbeeld dit topic.
Nou, je hebt wel alvast een goed begin gemaaktquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:27 schreef Euribob het volgende:
1. Mensen die álles (het negatieve althans) wat je tegen ze zegt persoonlijk opvatten.
2. Mensen die vol van zichzelf zijn.
3. Mensen die niet tegen een grapje kunnen.
Oh, ik kan wel uren doorgaan.
En dan maak ik nog een fout in het eerste punt ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, je hebt wel alvast een goed begin gemaakt
Absoluut niet, en grapjes mogen best scherp en prikkelend, graag zelfs. Er moet ook wat te dollen zijn. Maar van die mensen die denken dat ik graag ongevraagd negatief commentaar krijg... Ja, als ik vraag hoe mijn broek zit, zeg vooral dat ik er een dikke kont in heb. Maar als ik niet om je mening vraag, bler dan ook niet opeens over staat dat ik echt een huge ass heb in die broek.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mensen zijn niet beledigend, jij bent gewoon gauw beledigd.
Waar dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dan maak ik nog een fout in het eerste punt ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar dan?Nu overleef ik het ook wel als het slecht gequote staat, daar niet van. Toch bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Dat is al beter inderdaad, maar dat is iets anders dan beledigend zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Absoluut niet, en grapjes mogen best scherp en prikkelend, graag zelfs. Er moet ook wat te dollen zijn. Maar van die mensen die denken dat ik graag ongevraagd negatief commentaar krijg... Ja, als ik vraag hoe mijn broek zit, zeg vooral dat ik er een dikke kont in heb. Maar als ik niet om je mening vraag, bler dan ook niet opeens over staat dat ik echt een huge ass heb in die broek.
Wat in bepaalde gevallen erg beledigend kan zijn, afhankelijk van de situatie. En op zich mag iemand best af en toe ongewenst negatief commentaar leveren, maar de grens met beledigen is dan erg dun en als je dat combineert met een slechte inschatting van gepaste situaties, hoeft het niet meer van mij. Van die mensen die aan de bar, net als er een stilte valt, komen met 'goh, jij hebt eigenlijk wel een hele kleine neus. Wat leeeeeeeelijk!'quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is al beter inderdaad, maar dat is iets anders dan beledigend zijn.
Dat is ongewenst negatief commentaar leveren.
Bestaan die mensen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wat in bepaalde gevallen erg beledigend kan zijn, afhankelijk van de situatie. En op zich mag iemand best af en toe ongewenst negatief commentaar leveren, maar de grens met beledigen is dan erg dun en als je dat combineert met een slechte inschatting van gepaste situaties, hoeft het niet meer van mij. Van die mensen die aan de bar, net als er een stilte valt, komen met 'goh, jij hebt eigenlijk wel een hele kleine neus. Wat leeeeeeeelijk!'
Jazeker. En het wordt bij die mensen vaak nog erger als je er wat alcohol ingooit.quote:
O nee dat is juist helemaal geen afknapper. Ik zat eens op een datingsite, reageerde er een hele leuke vent, maar ja, hij werkte 60 uur per week of zo, vrachtwagenchauffeur met veel geld. Doei!! Doe mij maar een werkeloze, veel gezelliger.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:17 schreef Fierce. het volgende:
Op nummer één: mensen met tijd teveel. Neem als voorbeeld dit topic.
Gadver, nee daar moet je bij uit de buurt blijven inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jazeker. En het wordt bij die mensen vaak nog erger als je er wat alcohol ingooit.
Ik ben het voor 95% met je eensquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
De belangrijkste afknappers voor mij:
• korte vlotte pittige kapsels
• claimerig gedrag
• dramaqueens
• jaloezie
• onderkin
• praten in dialect, taalfouten
• lachen alsof er een stervende pad in haar keel ligt te schijten
• een kledingstijl als een boerin
• kleding/lingerie met tijgerprint/andere dierenprint
• ongepaste arrogantie
• fluoriserende kleding
• gezichtspiercings
• continue giechelen
• vrouwen die "lekker gek" beweren te zijn
• structureel te laat komen
• vrouwen die denken hard to get te spelen
• teveel lichaamsbeharing
• steeds willen weten waar je bent/was
• je telefoon controleren
• frigide vrouwen
• het ontbreken van een (eender welke) politieke voorkeur (en argumenten voor keuze)
• roken
• religie
• overgewicht
• lui zijn
• geen ambitie hebben
• vrouwen met katten
• vrouwen met chihuahua's
• gebrek aan algemene ontwikkeling
• roddelen
• kortzichtige vrouwen
• dominante controlfreaks
• fanatieke feministen
• vrouwen die zich teveel bezig houden met "wat anderen wel niet zullen denken"
• bemoederende vrouwen (naar hun partner toe)
• gebrek aan humor
• gebrek aan zelfreflectie
• continue bevestiging zoeken
• viva lezers
• kamerolifantjes
• feministen
• PVDD'ers
• mannelijke vrouwen
• aandachtshoeren
• naïviteit
• tokkies
• frequent de slachtofferrol innemen
• Fok!sters
• Vrouwen die niet kunnen autorijden
Met wat voor volk ga je om?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef Rachel22 het volgende:
mijn afknappers dan maar:
1. bezitterig zijn
2. slecht gekleed zijn
3. gouden tanden
4. een dun plankje (ik wil iemand die een beetje gespierd is, of gewoon iets dat me kan beschermen :p)
5. kleiner dan ik
6. wenkbrauwen epileren
7. lange nagels
8. kleine handen
ik ken ook niemand met gouden tanden, vroeger schijnt het een trend geweest te zijn. Anouk bijvoorbeeld had ook gouden tanden (slecht voorbeeld is een vrouw, ik ben geen lesbie). Maar er zijn mannen met gouden tanden echt waar!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met wat voor volk ga je om?
Ik ken werkelijk niemand die gouden tanden heeft. Ook nooit gekendEn mijn familie bestaat voor 70% uit Surinamers
Is het geen schatje?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
ik ken ook niemand met gouden tanden, vroeger schijnt het een trend geweest te zijn. Anouk bijvoorbeeld had ook gouden tanden (slecht voorbeeld is een vrouw, ik ben geen lesbie). Maar er zijn mannen met gouden tanden echt waar!
Met al dat goud in je mikkie.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Michielos het volgende:
ziet niet uit. als je daar niet op afknapt ben je echt een vmbo 'er
hahaa @ punt 3. Verschrikkelijk irritant inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:27 schreef Skateboard het volgende:
n huidige vriend snapt niet dat als ik chagrijnig ben omdat ik net een uur met vol tegenwind heb gefietst voor de tweede keer die dag voor de zesde keer die week, ik niet zit te wachten op reacties als "blijf positief" en "misschien moet je mediteren zodat je mindfullness krijgt", die reacties maken me alleen maar chagrijniger en agressiever waardoor ik ook chagrijnig tegen hem ga doen, wat hij dan niet snapt en b
Dus je knapt af op je eigen vriend?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:27 schreef Skateboard het volgende:
1. Geen ABN kunnen of op een tokkiemanier communiceren (af en toe een d/t-foutje is niet erg, maar als je het grammatica- en zinsopbouwniveau van een 40jarige PVV-stemmer hebt is het voor mij snel over)
2. Denken dat zijn mening een feit is ( "Ik vind paprikachips lekker dus jij vindt het ook lekker en iedereen vindt het lekker" ) of zijn mening constant als feit neerzetten ( "PAPRIKACHIPS IS NIET VIES HET IS LEKKER")
3. Te positief zijn (mijn huidige vriend snapt niet dat als ik chagrijnig ben omdat ik net een uur met vol tegenwind heb gefietst voor de tweede keer die dag voor de zesde keer die week, ik niet zit te wachten op reacties als "blijf positief" en "misschien moet je mediteren zodat je mindfullness krijgt", die reacties maken me alleen maar chagrijniger en agressiever waardoor ik ook chagrijnig tegen hem ga doen, wat hij dan niet snapt en boos wordt)
Jep! Niets gaat boven iemand met een aangename geur.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
Stinken is inderdaad wel een doodzonde
Dat saaiheid wat je noemde is ook te erg. Van die lui die simpelweg NIETS interessants over zich heen hebben. NIETS interessants te vertellen hebben, 0,0 hobby's hebben en geen enkele passie ofzoquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Jep! Niets gaat boven iemand met een aangename geur.
Idd. Dan nog liever alleen dan zo een saaie vent.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat saaiheid wat je noemde is ook te erg. Van die lui die simpelweg NIETS interessants over zich heen hebben. NIETS interessants te vertellen hebben, 0,0 hobby's hebben en geen enkele passie ofzo
echt wtf
Val ik af met voetbal, gaming en autoracen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Idd. Dan nog liever alleen dan zo een saaie vent.
Ach als je dat kan compenseren door niet saai te zijn in bed. Een man die al saai is en geen "diepe gronden" heeft, is pas echt saai. Maar bon soit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Val ik af met voetbal, gaming en autoracen?
Ik heb vrouwen laten gillen in bed, maar ze kwamen helaas niet altijd klaarquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach als je dat kan compenseren door niet saai te zijn in bed. Een man die al saai is en geen "diepe gronden" heeft, is pas echt saai. Maar bon soit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |