abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137685247
Labiele vrouwen.

Niet dat het veel uitmaakt want ik ben toch niet opzoek naar een vriendin. Maar ik zie in mijn omgeving soms stelletjes en als zo'n meisje zich dan als een halve labiel gedraagt vind ik echt verschrikkelijk.
pi_137685409
Bij vrouwen:

Lelijke wenkbrauwen (zijn genoeg topics over hier) :r

Rookvingers

Piercings in het gezicht
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 09:59:47 #78
9859 crew  Karina
Woman
pi_137685436
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:50 schreef JustAsEasy het volgende:
Waar ik mij echt aan zou storen is het volgende:

Als ik bij ieder grapje ( soms foto's met tekst op facebook ) uitleg moet geven wat de grap is.

1. Scheef gebit
2. Dik
3. krauw
Huh wat?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137685460
Twee dingen:

-Vrouwen die hun (emotionele) irrationaliteit als een kracht zien, omdat dat 'hoort bij vrouw zijn'.
-Vrouwen die het IQ van een stoeptegel hebben, met alle gevolgen van dien (geen relativeringsvermogen hebben, een referentiekader kleiner dan het dorp waar ze geboren zijn, etc.)

Met als bonus (eigenlijk af te leiden aan vorige punten):
-Feminazi's (niets mis met gelijkheid voor de sekse, maar overdrijven is ook een kunst).
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:05:53 #80
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_137685601
quote:
99s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Huh wat?
Is misschien een Limburgs woord. Geen flauw idee eigenlijk. Met "krauw" bedoel ik meiden uit zo'n asociaal achterbaks achterstandswijk gezin. Die de hele dag in trainingsbroeken lopen en op hun 15e een tattoo hebben omdat hun oma 10 jaar geleden is gestorven.
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
pi_137685791
1. Drama, in al zijn verschijningsvormen
2. Niet zelfstandig/redzaam (kunnen) zijn
3. Accent (alleen acceptabel imo als Nederlands niet je moedertaal is), dialect, spraakgebrek, jargon etc. etc. En in combinatie met het verschil tussen bijvoorbeeld dan en als, kennen en kunnen, niet snappen. En dan vooral een hekel aan het verschil tussen mits en tenzij niet weten maar het wel fout toepassen.

:r
pi_137685819
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:11 schreef Deshain het volgende:
3. Accent
De meeste mannen vinden een Brabants accent anders juist leuk.
quote:
2. Niet zelfstandig/redzaam (kunnen) zijn
Je bedoelt dat ze jou niet nodig mag hebben? Niet om hulp mag vragen?
pi_137685839
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Eerste zin in de OP:

Wat zijn in jouw ogen de drie grootste afknappers bij een man/vrouw?
pi_137685882
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:13 schreef Deshain het volgende:

[..]

Eerste zin in de OP:

Wat zijn in jouw ogen de drie grootste afknappers bij een man/vrouw?
Joh laat haar het topic nou maar weer gewoon kapen, altijd leuk vermaak.

Vertel Ouder1, waar knap jij op af?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:16:36 #85
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137685919
1. Iemand die dom is, en dan vooral onwetend en bevooroordeeld, de gemiddelde PVV'er
2. Iemand die egocentrisch is.
3. Iemand die helemaal gek is van een bepaalde voetbalploeg en daar zelfs tatoeages van heeft
4. Iemand die geen humor bezit.
5. Iemand die saai is en eigenlijk niks wil doen de hele dag.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137685923
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:11 schreef Deshain het volgende:

3. Accent (alleen acceptabel imo als Nederlands niet je moedertaal is), dialect, spraakgebrek, jargon etc. etc. En in combinatie met het verschil tussen bijvoorbeeld dan en als, kennen en kunnen, niet snappen. En dan vooral een hekel aan het verschil tussen mits en tenzij niet weten maar het wel fout toepassen.

:r
Serieus? Je lijkt m'n pa wel, die was vroeger leraar Duits en een echte grammar nazi. Ik durfde 'm een hele tijd geen emailtjes te sturen. Ik wist het vroeger exact allemaal, maar door m'n partner raakte ik eraan gewend, dat groter als mij enzo.
pi_137685931
Top 3 vind ik wel moeilijk.. er zijn zoveel afknappers.

1. Mannen die zich beter voelen dan vrouwen, ook dan hun partner. Vaak te herkennen aan het gebruik van verkleinwoorden als 'meissie'/ 'vrouwtje'.
2. Mannen die denken vrouwen te kunnen scoren door zich als een amateurpsycholoog te gedragen
3. Mannen met een overdaad aan vrouwelijke (karakter/fysiek) trekken
pi_137685940
1) vreemde geurtjes
2) drama queens
3) hoge eisen stellen terwijl je zelf een inhoudsloze snee bent
4) grote tattoos
5) geslachtsdeel piercings
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_137685965
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:16 schreef Ouder1 het volgende:
Top 3 vind ik wel moeilijk.. er zijn zoveel afknappers.

1. Mannen die zich beter voelen dan vrouwen, ook dan hun partner. Vaak te herkennen aan het gebruik van verkleinwoorden als 'meissie'/ 'vrouwtje'.
2. Mannen die denken vrouwen te kunnen scoren door zich als een amateurpsycholoog te gedragen
3. Mannen met een overdaad aan vrouwelijke (karakter/fysiek) trekken
Ik had toch meer feminazi eigenschappen bij jou verwacht, valt me ontzettend mee. :o
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:19:25 #90
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137685995
quote:

[..]

[..]

Nee brabants accent is echt een instant slappe lul witte weal. Hedde gij oeh bier al op. Kom dan gaan we op huis aan naar Ons Pap en ons Mam. Blijven we een kwartierke daor en dan rijden we aan richting huus.

No thanks.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137686048
quote:
Nee, dat ze haar eigen shit kan regelen zonder te moeten leunen op haar partner.

quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:19 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee brabants accent is echt een instant slappe lul.
Inderdaad.
pi_137686067
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:28 schreef fluffy2 het volgende:
Kleine/vreemde piemel
Wat versta je precies onder een vreemde? En ben je daar weleens tegenaan gelopen?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_137686084
quote:
12s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:18 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik had toch meer feminazi eigenschappen bij jou verwacht, valt me ontzettend mee. :o
Ja grappig wel. Velen plakken mij het etiketje 'feministe' of zelfs 'mannenhaatster' op terwijl ik alleen kritisch ben in mijn beschouwingen.
Eigenlijk ben ik meer voor de traditionele rollen dan voor feminisme.
pi_137686087
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
En ben je daar weleens tegenaan gelopen?
ja, met haar knie :P
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_137686133
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:19 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee brabants accent is echt een instant slappe lul witte weal. Hedde gij oeh bier al op. Kom dan gaan we op huis aan naar Ons Pap en ons Mam. Blijven we een kwartierke daor en dan rijden we aan richting huus.

No thanks.
Bij vrouwen vind ik het wel iets schattigs hebben. Limburgs is helemaal schattig bij vrouwen.

Ik krijg dan een instant "ik wil voor je zorgen" gevoel als ik een leuke dame dat hoor spreken.
pi_137686169
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:22 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ja grappig wel. Velen plakken mij het etiketje 'feministe' of zelfs 'mannenhaatster' op terwijl ik alleen kritisch ben in mijn beschouwingen.
Eigenlijk ben ik meer voor de traditionele rollen dan voor feminisme.
Niets mis met feminisme, zolang het maar niet doorslaat. En met een gezond tegenwicht tegen de kansloze pubers hier die het altijd hebben over gleufdieren en sletten, kan het natuurlijk al snel zijn dat je een imago als feminazi krijgt.
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:25:45 #97
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137686180
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Bij vrouwen vind ik het wel iets schattigs hebben. Limburgs is helemaal schattig bij vrouwen.

Ik krijg dan een instant "ik wil voor je zorgen" gevoel als ik een leuke dame dat hoor spreken.
Limburgs heb je in verschillende gradaties. Het limburgs wat meer richting het brabants aanschurkt, het zingerige 'vlaamse' limburgs en het half duitse limburgs. Om over het plat limburgs uit die kutdorpjes nog maar neit te spreken :X
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137686253
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Limburgs heb je in verschillende gradaties. Het limburgs wat meer richting het brabants aanschurkt, het zingerige 'vlaamse' limburgs en het half duitse limburgs. Om over het plat limburgs uit die kutdorpjes nog maar neit te spreken :X
Ik hoor het verschil toch niet. Ik vind het allemaal O+
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:28:40 #99
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137686263
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:25 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Niets mis met feminisme, zolang het maar niet doorslaat. En met een gezond tegenwicht tegen de kansloze pubers hier die het altijd hebben over gleufdieren en sletten, kan het natuurlijk al snel zijn dat je een imago als feminazi krijgt.
Maar dat heb ik eigenlijk wel met alles, met feministen, vegetariërs, gelovigen enz. Mensen dus die zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk en/of geloof dat ze dat aan iedereen willen opdringen.
Ik weet dat ik ook niet samen zou kunnen zijn met een van bovenstaande.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137686392
Ook plat Amsterdams (zoals in Purmerend, Almere en Noord veel gehoord), West Fries (wa he jij nou 'daan?), Utrechs (aonmaoken) Fries, Drents, Twents etc etc is tenenkrommend.

Het niet kunnen spreken van beschaafd Nederlands is gewoon een teken van luiheid, ongeïnteresseerdheid en het deel uitmaken van een lage sociale klasse.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deshain op 13-03-2014 10:42:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')