hahaa @ punt 3. Verschrikkelijk irritant inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:27 schreef Skateboard het volgende:
n huidige vriend snapt niet dat als ik chagrijnig ben omdat ik net een uur met vol tegenwind heb gefietst voor de tweede keer die dag voor de zesde keer die week, ik niet zit te wachten op reacties als "blijf positief" en "misschien moet je mediteren zodat je mindfullness krijgt", die reacties maken me alleen maar chagrijniger en agressiever waardoor ik ook chagrijnig tegen hem ga doen, wat hij dan niet snapt en b
Dus je knapt af op je eigen vriend?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:27 schreef Skateboard het volgende:
1. Geen ABN kunnen of op een tokkiemanier communiceren (af en toe een d/t-foutje is niet erg, maar als je het grammatica- en zinsopbouwniveau van een 40jarige PVV-stemmer hebt is het voor mij snel over)
2. Denken dat zijn mening een feit is ( "Ik vind paprikachips lekker dus jij vindt het ook lekker en iedereen vindt het lekker" ) of zijn mening constant als feit neerzetten ( "PAPRIKACHIPS IS NIET VIES HET IS LEKKER")
3. Te positief zijn (mijn huidige vriend snapt niet dat als ik chagrijnig ben omdat ik net een uur met vol tegenwind heb gefietst voor de tweede keer die dag voor de zesde keer die week, ik niet zit te wachten op reacties als "blijf positief" en "misschien moet je mediteren zodat je mindfullness krijgt", die reacties maken me alleen maar chagrijniger en agressiever waardoor ik ook chagrijnig tegen hem ga doen, wat hij dan niet snapt en boos wordt)
Jep! Niets gaat boven iemand met een aangename geur.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
Stinken is inderdaad wel een doodzonde
Dat saaiheid wat je noemde is ook te erg. Van die lui die simpelweg NIETS interessants over zich heen hebben. NIETS interessants te vertellen hebben, 0,0 hobby's hebben en geen enkele passie ofzoquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Jep! Niets gaat boven iemand met een aangename geur.
Idd. Dan nog liever alleen dan zo een saaie vent.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat saaiheid wat je noemde is ook te erg. Van die lui die simpelweg NIETS interessants over zich heen hebben. NIETS interessants te vertellen hebben, 0,0 hobby's hebben en geen enkele passie ofzo
echt wtf
Val ik af met voetbal, gaming en autoracen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Idd. Dan nog liever alleen dan zo een saaie vent.
Ach als je dat kan compenseren door niet saai te zijn in bed. Een man die al saai is en geen "diepe gronden" heeft, is pas echt saai. Maar bon soit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Val ik af met voetbal, gaming en autoracen?
Ik heb vrouwen laten gillen in bed, maar ze kwamen helaas niet altijd klaarquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach als je dat kan compenseren door niet saai te zijn in bed. Een man die al saai is en geen "diepe gronden" heeft, is pas echt saai. Maar bon soit.
Volgende keer eerst je scream-masker afdoen voordat je het licht aandoet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb vrouwen laten gillen in bed, maar ze kwamen helaas niet altijd klaarTelt dit ook nog? Of val ik dan per definitie af? Vragen, vragen...
Ooooooohhhhh, dat is het dus!quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:07 schreef Vlier het volgende:
[..]
Volgende keer eerst je scream-masker afdoen voordat je het licht aandoet.
Telt voor 45 %.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb vrouwen laten gillen in bed, maar ze kwamen helaas niet altijd klaarTelt dit ook nog? Of val ik dan per definitie af? Vragen, vragen...
Mensen die opscheppen over hun bed skillsquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Opscheppen? Ik heb het nog flink genuanceerd!quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mensen die opscheppen over hun bed skills
Opscheppers, die vallen inderdaad af ja
KVHLquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Opscheppen? Ik heb het nog flink genuanceerd!
Zelfs google kon me niet helpen...quote:
Hahaha !quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:12 schreef thabit het volgende:
1. Iemand die beweert intelligent en algemeen ontwikkeld te zijn, maar nog geen polynoom blijkt te kunnen differentiëren, daar knap ik op af. Iemand die niet in staat is om polynomen te differentiëren, maar anderzijds ook niet beweert intelligent of algemeen ontwikkeld te zijn, daar zou ik dan weer geen problemen mee hebben.
Kapot van het lachen. Zelf uitgevondenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs google kon me niet helpen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |