had ie uberhaubt een eikel of was het een bol huidquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:30 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Een eikel was nergens te bekennen. Denk dat dat het is inderdaad... vernauwde voorhuid dus... maar met extra vel dan.
Baal nu wel dat ik niet ff een foto heb genomen hahaha
geen idee echt niet.. hahah ohh wat erg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
had ie uberhaubt een eikel of was het een bol huid
hahahahahahahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:38 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
geen idee echt niet.. hahah ohh wat erg.
Nouja vandaar dus dat hij tussen mn afknappers stond hahah
Als dat het is snap ik niet dat hij er al niet iets aan heeft laten doen lang voordat meisjes eraan wilden zitten. Volgens mij is dat vrij eenvoudig te verhelpenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:30 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Een eikel was nergens te bekennen. Denk dat dat het is inderdaad... vernauwde voorhuid dus... maar met extra vel dan.
Baal nu wel dat ik niet ff een foto heb genomen hahaha
Ik en tekenenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
hahahahahahaha![]()
![]()
teken het eens in paint en dan post je het hier. Ik ben nu toch wel zo benieuwd
Een eenvoudige ingreep die bijzonder veel ellende en gekwets voorkomt inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als dat het is snap ik niet dat hij er al niet iets aan heeft laten doen lang voordat meisjes eraan wilden zitten. Volgens mij is dat vrij eenvoudig te verhelpen
nee nee, nu moet je hem ook tekenenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ik en tekenen.
Ik ga mn best doen om op google n afbeelding te vinden
Dan valt 99,99% van de Nederlandse bevolking al af. Mannen én vrouwen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
4) Niet objectief kunnen denken
opnieuw! Hij was niet zo grootquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
was het zoiets Fluffy?
En dan nergens een opening wat naar achter kan. Ik heb er een kaboutermuts bij gemaakt ter vergelijking
quote:
Ik zelf kom uit Brabant en ik praat dus echt niet zo, maar ik keur er een meisje niet op af. Mijn vriendin bijvoorbeeld praat erg Brabants. Kwestie van wat je meekrijgt bij de opvoeding.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:19 schreef fathank het volgende:
Nee brabants accent is echt een instant slappe lul witte weal. Hedde gij oeh bier al op. Kom dan gaan we op huis aan naar Ons Pap en ons Mam. Blijven we een kwartierke daor en dan rijden we aan richting huus.
No thanks.
Ja dat denk ik ook.. hoop voor hem dat dat inmiddels ook is gedaan hahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als dat het is snap ik niet dat hij er al niet iets aan heeft laten doen lang voordat meisjes eraan wilden zitten. Volgens mij is dat vrij eenvoudig te verhelpen
deze.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
1) Geen goed hart hebben.
2) Manipulatief zijn jegens mij of mijn familie/vrienden.
3) Onbetrouwbaar zijn.
4) Niet objectief kunnen denken/niet normaal kunnen doen.
care man. Er zijn ook genoeg vrouwen die afknappen op een limbo accent. Daar kan ik ook niks aan doen, maar als het zo is dan is het zo. Ik lig er i.i.g. niet zo wakker van hahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:16 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Ik zelf kom uit Brabant en ik praat dus echt niet zo, maar ik keur er een meisje niet op af. Mijn vriendin bijvoorbeeld praat erg Brabants. Kwestie van wat je meekrijgt bij de opvoeding.
Pff, sowieso afknappen op iemands accentquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
care man. Er zijn ook genoeg vrouwen die afknappen op een limbo accent. Daar kan ik ook niks aan doen, maar als het zo is dan is het zo. Ik lig er i.i.g. niet zo wakker van haha
Tuurlijk, maar als het voor iemand een afknapper is, is het gewoon een afknapperquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pff, sowieso afknappen op iemands accent
Er zijn wel belangrijkere dingen om op af te knappen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als het voor iemand een afknapper is, is het gewoon een afknapper
Ik lees de Viva, zit op Fok! en heb een wenkbrauwpiercing. Alle drie op te lossen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:51 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
misschien kun je beter opzoek gaan naar een man, want elke vrouw heeft wel één van jou genoemde eigenschappen...
Mensen zijn niet beledigend, jij bent gewoon gauw beledigd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik lees de Viva, zit op Fok! en heb een wenkbrauwpiercing. Alle drie op te lossen.
Verder, mijn afknappers:
- Onzelfstandigheid
- Niets willen bereiken en/of daar (nergens) moeite voor (willen) doen
- Beledigend zijn
En sportief zijn is toch wel een plus.
Ben al op je afgeknaptquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:17 schreef Fierce. het volgende:
Op nummer één: mensen met tijd teveel. Neem als voorbeeld dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |