Gelovig vind ik ook een afknapper inderdaad. Niet in de zin van "ik geloof in geesten", maar er verder totaal niet naar leven, meer in de zin van: "ik richt mijn hele leven in volgens een fabelboek en jij hebt je maar aan te passen"quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:31 schreef Deckard het volgende:
= geen zelfkennis
= gelovig
= overload aan makeup
was toch gewoon een goede lijst? Dat er een aantal frusti's tussen zitten.. tja.. De mensen met reflectie kijken ernaar en denken: "hmm, daar zit wat in, dat kan ik veranderen"quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:38 schreef Forbry het volgende:
Lang of niet, het is uiteindelijk maar een lijstje, mensen.
Maakt blijkbaar een hoop los bij sommige mensen.... Dat kan/wil ik verder ook niet tegenhouden, maar zelf laat ik het hierbij (is ook mijn topic niet verder).
Neem je het niet wat te serieus?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
was toch gewoon een goede lijst? Dat er een aantal frusti's tussen zitten.. tja.. De mensen met reflectie kijken ernaar en denken: "hmm, daar zit wat in, dat kan ik veranderen"
Valt mee, ik praat gewoon mee hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Neem je het niet wat te serieus?
Ik bedoel dat deel van je reactie dat je de lijstjes op jezelf zou moeten betrekken. Lijkt me een vrij ongezonde bezigheid.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Valt mee, ik praat gewoon mee hoor
Ow nee, bedoelde dat niet al te serieusquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel dat deel van je reactie dat je de lijstjes op jezelf zou moeten betrekken. Lijkt me een vrij ongezonde bezigheid.
Is punt 3 niet hetzelfde als "hypocriet" zijn?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:31 schreef Panthera1984 het volgende:
1. dikke jongens (eens een trauma met een zweter opgelopen) buikje of iets overgewicht mag best
2. ijdel (hekel aan wachten op mensen waarvan het haar goed zat, maar perfect moet voordat ze de straat op gaan.)
3. veel aantrekken van wat moet (nep ambitieus zijn, koffie drinken bij starbucks, niet omdat het lekkerder is, maar omdat dat 'hoort', kleding van Diesel, niet omdat ze dat toevallig tegenkwamen en super vonden, maar omdat goedkoop niet 'kan'.)
ik vind er best wel een verschil tussen zittenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is punt 3 niet hetzelfde als "hypocriet" zijn?
Ja tuurlijk had hij het wel door. Een vriend van hem kwam een week later met de vraag of zn geval een tegenvaller was. Dus heb eerlijk geantwoord van wel en dat hij er echt iets aan moet laten doen want in de status van zijn penis kan hij nooit sex hebben met iemand!quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Een geslachtsdeel moet er aantrekkelijk uitzien voordat je het in je mond stopt. Ik vraag me alleen af hoe je je zo uit zo'n situatie redt?
ik maakte een keer aanstalte een meid oraal te verwennen. Ik ging dus al met mijn hoofd die richting op en op een centimeter of 20 afstand rook ik een geur waar ik verre van wil blijven. Toen heb ik dus snel vanaf haar buik omhoog gelikt naar haar borsten, maar ze had door dat ik afknapte op de geur.
Had die jongen het niet door?
wtf?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:40 schreef LelijKnap het volgende:
Ga weg met je top 3, hier:
1. Onecht (niet authentiek) zijn
2. Nep uiterlijk (kledij,teveel make-up,neptieten)
3. Sletje zijn (gem. meer dan 2 bedpartner pj)
4. Pretentieus gedrag
5. t/m 12 etc...
13. Feminisme
14. t/m 19 etc..
20. Te slim
21. Jaloers
Hypocriet is het ene zeggen en het andere doen. Dat is niet hetzelfde.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is punt 3 niet hetzelfde als "hypocriet" zijn?
Ja het was voor schandaal haha. Hij zal vast vermoed hebben dat ik dat gefaked heb hahaha.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:26 schreef Michielos het volgende:
[..]hahahahaha
Ok, hij kan er totaal niks aan doen, maar als het een afknapper is, is het een afknapper. Ik zie je al staan met je gefakede hoestbui haha
Ah zo, was even in de war met het ene zeggen maar het andere zijn, zoietsquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Hypocriet is het ene zeggen en het andere doen. Dat is niet hetzelfde.
Dat is ook hypocriet, in principe. Maar dat geen waar jij op reageerde ging om iemand die meeloopt met de menigte en alleen meedoet aan bepaalde dingen omdat het 'hoort'.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah zo, was even in de war met het ene zeggen maar het andere zijn, zoiets
Dat is wat djeez dus een "paarsgepunte lans" noemt, maar dan uber letterlijk ofzoquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:37 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ja het was voor schandaal haha. Hij zal vast vermoed hebben dat ik dat gefaked heb hahaha.
Het is ook sneu voor hem.. hij is er mee geboren. Maar daar kunnen ze tegenwoordig echt wel iets aan doen. En met zijn status krijgt hij het ook vergoed. Heb dat toen ook aangegeven aan een vriend van hem. Zag laatst op FB dat hij getrouwd is dus ik mag hopen voor haar dat hij dat ook heeft gedaan hahaha.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:16 schreef cobybryant het volgende:
[..]
Serieus? Je lijkt m'n pa wel, die was vroeger leraar Duits en een echte grammar nazi. Ik durfde 'm een hele tijd geen emailtjes te sturen.
Ik weet niet meer hoe het heet... heb het wel eens opgezocht. Maar t puntje die huid zit/zat? helemaal aan elkaar ook in stijve toestand en zelfs dan zat er nog teveel huid omheen. Ja geen idee... ranzig zaakje was t. Gatver.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is wat djeez dus een "paarsgepunte lans" noemt, maar dan uber letterlijk ofzo
Is dat niet een vernauwde voorhuid? Dus dat hij zijn eikel niet kan ontbloten zeg maar omdat de voorhuid te nauw is om naar achter te schuiven?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:25 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het heet... heb het wel eens opgezocht. Maar t puntje die huid zit/zat? helemaal aan elkaar ook in stijve toestand en zelfs dan zat er nog teveel huid omheen. Ja geen idee... ranzig zaakje was t. Gatver.
Een eikel was nergens te bekennen. Denk dat dat het is inderdaad... vernauwde voorhuid dus... maar met extra vel dan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Is dat niet een vernauwde voorhuid? Dus dat hij zijn eikel niet kan ontbloten zeg maar omdat de voorhuid te nauw is om naar achter te schuiven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |