Imca Marinaquote:
En ze doen ook niet mee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
Het leuke is, dat dit niet het lied is![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
Het leuke is, dat dit niet het lied is![]()
The Carpenters.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien iets van The Carpenters? En dan niet hun betere werk, zeg maar.
Dit is t nummer toch nietquote:
Dacht van wel. Kan het altijd mis hebben.quote:
Niks mis met het nummer. Maar wel voor het songfestival.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:26 schreef slangpie het volgende:
Ik vind m wel goed eig
Nu vind ik ilse toch al wel goed..
Ze blijft haar grote witte onderbroeken kopen bij de HEMA.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:24 schreef katindeboom het volgende:
Ilse de Lange is wel lekker geworden de laatste tijd.
Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze blijft haar grote witte onderbroeken kopen bij de HEMA.
Kan geen stylist en management tegenop.
Hoeveelste werd Gerard Joling ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:30 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja.
Some things don't change.
Zag Gordon voor het eerst bij het nationale songfestival.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:42 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Geen idee, hij eindigde vast ergens achterop.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:49 schreef OProg het volgende:
Rudi Carell werd op het songfestival van 1960 geen laatste maar voorlaatste.
Nummer werd een grote hit btw.quote:
quote:
Geen idee, ik weet dit ook alleen maar omdat ik jaren terug een keer een docu over de persoon Rudi Carell heb gezien.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef tong80 het volgende:
Waarom werden de Spelbrkers laatste ? OProg ?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:04 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb niet eens zin om het te luisteren
quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:53 schreef OProg het volgende:
De enige manier om dat festivalletje te winnen is door Ivo Niehe te sturen.
Die doet een Franse Chanson - als het moet overigens gewoon in acht talen - en uiteindelijk is iedereen het er over eens dat het unaniem een belachelijk groot succes is.
Enige probleem is dat Ivo te groot is voor een competitie met alleen Europa als tegenstand.
Nou dat waren twee toppertjes zeg. Hoor ze nog regelmatig voorbij komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:35 schreef Copthorne het volgende:
De laatste twee goede inzendingen van Nederland waren Ruth Jacott - Vrede (1993) en Edsilia Rombley - Hemel & Aarde (1998).
Twee goede inzendingen in 21 jaar.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
LET OUR LOVE SHINE A LIGHT IN EVERY CORNER OF OUR HEARTS
omg so mooi![]()
[ afbeelding ]
En en en en en?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis met het nummer. Maar wel voor het songfestival.
Ben serieus als ik zeg dat we laatste worden.
Teruggekomen op m'n eerste oordeel uit DWDD. Ben nu fan. Vond het geweldig.quote:
Vanwege het camerawerk zeker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Teruggekomen op m'n eerste oordeel uit DWDD. Ben nu fan. Vond het geweldig.
Zou kunnen. Bij DWDD was het oersaai. Nu was het mooi.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |