No no no no no no no theres no limitquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe heten ze dan? Common Limits?
Daassss toch leuheukquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
Ilse met haar neplach de hele tijd. Ik weet niet wanneer ze die heeft aangeleerd, maar moet ze niet meer doen.
No limits was beter.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog niks gehoord, maar ik verwacht er ook niks van.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind dat nieuwe nummer van Waylon en Ilse echt super kut.
Kunnen die niet meedoen? Hebben al naamsbekendheid.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
No no no no no no no theres no limit
The Common Linnets. Of De Kneu's in het Nederlands.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee dat is gewoon stom en nep. Ze zit de hele tijd het lieve meisje te spelen. Bij the Voice ook al.quote:
Ohohoòhòh godverquote:
Jupquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon stom en nep. Ze zit de hele tijd het lieve meisje te spelen. Bij the Voice ook al.
Slaat op een vogelquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Common Linnets, waar slaat dat op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |