Tja... ik word toch net iets te enthousiast denk ik. Al is het gelukkig gezien het uiteindelijk 'meevallende' verloren bedrag nog geen verslaving te noemen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer ik winst maak stort ik het gelijk naar mijn rekening. Ik speel altijd met relatief lage bedragen.
Ik speel ook altijd maar 3 euro of zo en alleen op winst. Geen 'speciaaltjes' zoals aantal goals en zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer ik winst maak stort ik het gelijk naar mijn rekening. Ik speel altijd met relatief lage bedragen.
Met aantal goals kan je juist geld verdienen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik speel ook altijd maar 3 euro of zo en alleen op winst. Geen 'speciaaltjes' zoals aantal goals en zo.
Ja maar ik weet dan nooit wat ik moet kiezen. Wat ik wel af en toe doe is 1 euro zetten op een wedstrijd met hele hoge odds, dus een kansloze club die misschien wel wint van een 'topper'.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Met aantal goals kan je juist geld verdienen.
Ik zet zo weer ijshockey play offs opquote:
Geeneens aan begonnen.quote:
x4quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Met aantal goals kan je juist geld verdienen.
Post 20.000
ik ga zo in bed liggen en lekker got kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zet zo weer ijshockey play offs opAl is het nu al 4-0 met nog 2 periodes te gaan dus ook niet zo spannend meer.
Dat is ook leukquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga zo in bed liggen en lekker got kijken.
daarom nu maar kijken. zit je er nog in en vers in het geheugen dan s04quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook leukBegint binnenkort weer ook.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom nu maar kijken. zit je er nog in en vers in het geheugen dan s04
Hoeveel kost die van jou?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook mijn account kopen.
Een grote schaal bamihapjes.quote:
Gewaagd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn bets. 25 ingezet dus dat onderste klopt niet.
beginnerquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn bets. 25 ingezet dus dat onderste klopt niet.
slecht nieuws: ik heb geen lumia 800 meerquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een aapje voor je geheugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |