SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
probeer het nog een keerquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oke ik zal het ijs even voor het nieuwe topic even breken.
HalloHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb er drie geopend en had weer eens geluk: UP Jese zat in de derde (40k).
edit.
en toen opende ik er nog twee en kwam deze![]()
![]()
Tuurlijk jij weer wel. Je hebt echt serieus meer geluk dan ik hebquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb er drie geopend en had weer eens geluk: UP Jese zat in de derde (40k).
edit.
en toen opende ik er nog twee en kwam deze
[ afbeelding ]![]()
UP Alabaquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja, dat is hij waard ongeveer als je hem op open bid laat gaan. 25k BIN was ook wel gelukt waarschijnlijk.quote:![]()
O, ik dacht dat je het te weinig vond![]()
Ik had de 81 rated Alaba in een pack vlak voordat die UP uit kwam en die was al 17k ofzo.![]()
Dit jaar wel inderdaad. Vorig jaar was jij de enige zo'n beetjequote:Op woensdag 12 maart 2014 17:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tuurlijk jij weer wel. Je hebt echt serieus meer geluk dan ik heb
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Trapz had IF Neymar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit jaar wel inderdaad. Vorig jaar was jij de enige zo'n beetje![]()
Mijn beste wat ik had, was denk ik IF Militoquote:. Ik opende ook vrijwel nooit packs trouwens.
Ik had vorig jaar weinig goeds, wat ik me herinner waren twee silvers: Sterling (die was belachelijk duur, 80k ofzo) en UP Wellington op de dag dat hij uitkwam (50k ofzo).
Ik was toen de eerste op de markt die hem had (Wellington) en een andere fokker was de tweede![]()
![]()
Al die jaren pas 1 speler gehad die meer dan 100k waard was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had trouwens nog wel 3x een MLS TOTS, maar die heb ik hier toen weg gegeven
Ging weer eens spelen vandaag. en heb het nu alweer gehad met dit spelAlleen maar headers tegen
ook allemaal op de zelfde manier dat je spelers door blijven rennen naar de palen en je tegenstander blijft staan en zo vrij kan inkoppen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik moet nog een keer eindbaas Ronaldo in een pack krijgen en dan heb ik packs openen "uitgespeeld".
Bij gebrek aan Pele op PS3
Als ik er mee stop eens al mijn coins er doorheen jagen...
[ Bericht 13% gewijzigd door DutchSL op 12-03-2014 18:28:15 ]![]()
Ergernis : Keepers als Hart, Buffon, Casillas die met moeite een schot van afstand tot corner verwerken terwijl in het echt de keeper van het plaatselijke G-Team die bal nog klemvast heeft.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zijn ook alledrie slecht. Neem Cech, Marchetti, Courtois gewoon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ergernis : Keepers als Hart, Buffon, Casillas die met moeite een schot van afstand tot corner verwerken terwijl in het echt de keeper van het plaatselijke G-Team die bal nog klemvast heeft.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn ook alledrie slecht. Neem Cech, Marchetti, Courtois gewoon.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zou niet zo moeten zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn ook alledrie slecht. Neem Cech, Marchetti, Courtois gewoon.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die UP Wellington had ik vorig jaar voor 500c en toen voor iets van 50k verkocht. Dat was 1 van mijn beste deals met silvers.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik had vorig jaar weinig goeds, wat ik me herinner waren twee silvers: Sterling (die was belachelijk duur, 80k ofzo) en UP Wellington op de dag dat hij uitkwam (50k ofzo).
Ik was toen de eerste op de markt die hem had (Wellington) en een andere fokker was de tweede![]()
Ik had er een stuk of 10 gekocht in het begin, er van uitgaande dat hij weer duur zou worden, maar nee dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die UP Wellington had ik vorig jaar voor 500c en toen voor iets van 50k verkocht. Dat was 1 van mijn beste deals met silvers.![]()
![]()
Dat dacht ik toen bij heel veel silvers ja. Echt een wereld van verschil met vorig jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had er een stuk of 10 gekocht in het begin, er van uitgaande dat hij weer duur zou worden, maar nee dusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
deze straks maar eens proberen
E: de ieren gekte is ook begonnen denk. 5 keer brennan verkocht voor 2500c BIN allemaal gekocht voor 150
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kun je daar niet beter Evra neerzetten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:01 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
deze straks maar eens proberen
E: de ieren gekte is ook begonnen denk. 5 keer brennan verkocht voor 2500c BIN allemaal gekocht voor 150
zou kunnen maar is veranderd want chiellini zit vast op de TP dus ga t nu met benatia maicon en strootgod oplossen, dan zou bonucci niet genoeg chem halen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je daar niet beter Evra neerzetten?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Welke Brennan? Net mijn Gunning verkocht voor 11.5k.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:01 schreef FCsuarez het volgende:
E: de ieren gekte is ook begonnen denk. 5 keer brennan verkocht voor 2500c BIN allemaal gekocht voor 150![]()
![]()
killianquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke Brennan? Net mijn Gunning verkocht voor 11.5k.63 rare bronze
staan er nu alweer op voor 750c BIN
had ze vanmorgen om 8 uur gelist voor een uur. maar heb slecht nieuws voor degene die hem probeert te pricefixen, want heb er zeker nog 25
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
killian63 rare bronze
staan er nu alweer op voor 750c BIN
had ze vanmorgen om 8 uur gelist voor een uur. maar heb slecht nieuws voor degene die hem probeert te pricefixen, want heb er zeker nog 25
Nee, Ieren-gekte is nog niet begonnen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
IF Asamoah
+9 shot power
+9 volleys
+8 long shots
Voor de rest zijn het normale upgrades, gemiddeld +4 denk ik. Wat zal hij gaan kosten, rond de 30-40k?![]()
Ik had hem er voor 7.5k opgezet en die is al lang weg.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, Ieren-gekte is nog niet begonnen.![]()
Nu wel Lewandowski in een pack, die Bateson heeft trouwens net IF Drogba en Shevchenko uit een pack gehaald zie ik op de stream. sick![]()
Ja, maar jij zit op de PS toch? Dat kan net een kaatje schelen hequote:Op woensdag 12 maart 2014 19:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had hem er voor 7.5k opgezet en die is al lang weg.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Volgens futhead is hij 200 coins duurder op Xbox.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit op de PS toch? Dat kan net een kaatje schelen he
Maar ik had de Everton versie, jij misschien de Spartak versie ?![]()
Dat is het verschil dan denk ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens futhead is hij 200 coins duurder op Xbox.
Maar ik had de Everton versie, jij misschien de Spartak versie ?
Als het toernooi officieel is aangekondigd, dan gaat ie wel paar k omhoogHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Pffff allemaal leuk en aardig dat hele Ibrahimovic... Maar nu heb ik geen IF Chiellini, IF Vidal, SIF Tevez...
Een vriend van me speelt nauwelijks meer FUT, misschien kan ik wat coins van hem gieren.![]()
Gun mij ook wa coins dan G.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Pffff allemaal leuk en aardig dat hele Ibrahimovic... Maar nu heb ik geen IF Chiellini, IF Vidal, SIF Tevez...
Een vriend van me speelt nauwelijks meer FUT, misschien kan ik wat coins van hem gieren.![]()
Tsja... Dare to zlatan enzo...quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Een vriend van me speelt nauwelijks meer FUT, misschien kan ik wat coins van hem gieren.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
barca city... zou mooi moeten zijn, maar zal wel tegen vallen.
hopen dat aguero er 3 intrapt dan kan die de deur uit
E: neymar ook goed
#FreeTrapz![]()
dr is voetbal hoor jongens.
wat is het rustig hier
#FreeTrapz![]()
watquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:00 schreef ThadCastle het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=FCsuarez&about=rustig¬intopic=0![]()
#FreeTrapz![]()
hebben ze met al die miljoenen nu echt niets anders dan lescottPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef FCsuarez het volgende:
hebben ze met al die miljoenen nu echt niets anders dan lescott![]()
De rest is geblesseerd of geschorst of Rekik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef FCsuarez het volgende:
hebben ze met al die miljoenen nu echt niets anders dan lescott![]()
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die moeder van jou is ook wel een lekker wijfie hoor.![]()
inb4 link naar hoeren website of opmerking dat ze gister langs was gekomen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op 1:42quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht je weg van je Diëtiste?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij haar gekomen.![]()
liefde maakt dikquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje fysieke inspanning is altijd goed.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wie heeft je rolstoel dan voortgeduwd?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje fysieke inspanning is altijd goed.![]()
De fuck?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wie heeft je rolstoel dan voortgeduwd?![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
nog steeds brons op te pikken voor 200 BIN dus nog geen hoogtij dagenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:52 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs deze beginnen te verkopen
#FreeTrapz![]()
Valt ook wel weer meequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:56 schreef Revontulet het volgende:
Golazo LavezziHij begint echt weer in topvorm te komen.
In zijn laatste 10 wedstrijden (vandaag nog niet meegerekend) 4 goals en 0 assists.
![]()
vooor een buiten speler... ik zie het fischer nog niet doen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Valt ook wel weer meeIn zijn laatste 10 wedstrijden (vandaag nog niet meegerekend) 4 goals en 0 assists.
#FreeTrapz![]()
Het gaat niet zozeer om de statistieken, meer om hoe hij speelt. Hij is gewoon weer gevaarlijk en belangrijk voor de ploeg, wat hij vorig jaar bij PSG gewoon niet was.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Valt ook wel weer meeIn zijn laatste 10 wedstrijden (vandaag nog niet meegerekend) 4 goals en 0 assists.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
dan had hij neymar ook niet afgekeurd hequote:Op woensdag 12 maart 2014 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat is toch gewoon een penalty.. scheids omgekocht.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik weet niet wie er slechter is: Lescott, die scheidsrechter of de commentator op Ned3.
Drama dit. Maar ja, Barcelona wel terecht door.
![]()
Hij is niet zo'n fan van Milner.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:23 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik weet niet wie er slechter is: Lescott, die scheidsrechter of de commentator op Ned3.
Drama dit. Maar ja, Barcelona wel terecht door.
Daar kan hij niks aan doen omdat de grensrechter de fout maakt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan had hij neymar ook niet afgekeurd he![]()
Hattrick McCulloch (Rangers, competite)
Webapp gaat nu zelfs kapot bij mij als ik zoek op een naam zonder prijzen.![]()
Zou er nog een MOTM komen uit de wedstrijden van gisteren/vandaag (ik zou niet weten wie, maar dat terzijde) ?![]()
Dani Alves
E: De uitspraken van Sierd de Vos waren trouwens weer geniaal vandaag
https://twitter.com/SierdVos
[ Bericht 56% gewijzigd door Freire op 12-03-2014 22:41:21 ]![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:35 schreef Freire het volgende:
Dani Alves
E: De uitspraken van Sierd de Vos waren trouwens weer geniaal vandaag
https://twitter.com/SierdVos![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Lekkah. Song is en blijft geniaal, geen idee waarom als je zn kaartje zo ziet maar die heeft verdedigend alles.![]()
Heb je Drogba al gehaald ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:49 schreef m25 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkah. Song is en blijft geniaal, geen idee waarom als je zn kaartje zo ziet maar die heeft verdedigend alles.
Alle nieuwe TOTW spelers zijn nog reteduur
Asamoah is ook nog steeds 100k![]()
![]()
Caulker 78k, die gaat wel richting de 30 a 40 denk ik en dan haal ik hem zeker
Lavezzi gewoon meer dan een miljoen![]()
![]()
Ik weet het, verkoop em straks wel weer en haal em dan in of na het weekend alstie blijft bevallen..quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb je Drogba al gehaald ?
Asamoah is ook nog steeds 100k![]()
Dat is altijd he, dat spelers de eerste dag nog duur zijn en in de loop van het weekend flink zakken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb je Drogba al gehaald ?
Asamoah is ook nog steeds 100kHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Blijft bevallen? Het is geen chick.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:09 schreef m25 het volgende:
[..]
Ik weet het, verkoop em straks wel weer en haal em dan in of na het weekend alstie blijft bevallen..![]()
Misschien zou het helpen als hij zichzelf niet zou wurgen tijdens het zingen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Plausibelquote:![]()
Dit is toch scripted mag ik hopen, gewoon acteurs?![]()
![]()
Die marcel post op fokquote:Op donderdag 13 maart 2014 02:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Plausibel![]()
Dit is toch scripted mag ik hopen, gewoon acteurs?
De ontmoeting is duidelijk vooropgezet maar het zijn echte mensen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://wefut.com/en/player/6714
Verborgen edelsteen dit hoor. Is tegen discard price op te pikken. Voelt aan als een kaliber Modric/Montolivo ofzo, bizar. Sowieso lijken spelers van Bilbao veel beter te spelen dan hun rating.![]()
"kaliber Montolivo"? Klinkt voor mij niet direct als een musthavequote:Op donderdag 13 maart 2014 02:55 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
http://wefut.com/en/player/6714
Verborgen edelsteen dit hoor. Is tegen discard price op te pikken. Voelt aan als een kaliber Modric/Montolivo ofzo, bizar. Sowieso lijken spelers van Bilbao veel beter te spelen dan hun rating.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Coop met Lindje
ik was die gozer in het doel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oftewel, jij deed niks bij deze goalquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Coop met Lindje
ik was die gozer in het doel.![]()
![]()
De keeper afleiden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oftewel, jij deed niks bij deze goalRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
4 ragequits achtervolgend.quote:
Bayern Munchen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Netjes. Binnenkort maar weer eens clubbenquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
4 ragequits achtervolgend.
Bayern Munchen.![]()
![]()
the boy got skillzzzzzquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Coop met Lindje
ik was die gozer in het doel.
meurning
p.s. webapp nu echt stuk ? kan geen spelers meer listen dan geeft hij een foutmelding
#FreeTrapz![]()
Ja even skillen met Dreetje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Netjes. Binnenkort maar weer eens clubben
ik zou ook echt niet weten hoe het moetquote:
Same herequote:Op donderdag 13 maart 2014 09:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
webapp nu echt stuk ? kan geen spelers meer listen dan geeft hij een foutmelding
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hinderlijk buitenspel staan.. afkeuren die hap.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oftewel, jij deed niks bij deze goal![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:53 schreef esox83 het volgende:
Hoe meer [s]onderhoud[/s] relist all meuk ze er in bouwen [s]ze plegen [/s]hoe slechter het wordPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat moet ik nou met een plaatje van bier, daar zijn mn smaakpapillen niet van onder de indruk. Al is het de vraag of dat anders wel zo is met Juupquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik dacht dat je Juup besteldequote:Op donderdag 13 maart 2014 10:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met een plaatje van bier, daar zijn mn smaakpapillen niet van onder de indruk. Al is het de vraag of dat anders wel zo is met Juup
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik snapte m welquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Juup bestelde![]()
![]()
snapte m direct. hoorde je t ook al zeggen met dat debiele accent.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoorde je t ook al zeggen met dat debiele accent.![]()
![]()
Daar ligt het echt niet aan dat je niet meer normaal kan zoeken hoor. Dat is eigenlijk al vanaf het begin, maar het is steeds erger geworden.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
And proud of itquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
snapte m direct. hoorde je t ook al zeggen met dat debiele accent.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
O leuk, de ghost-duplicate kaart is weer terug waardoor alle prijzen vergeten worden bij relist all.
300 kaarten opnieuw een prijs instellendat wordt niks verkopen tot vanavond dus.
edit. o meer mensen last van, kan zelfs helemaal niks meer listen
RIP FUT 14![]()
er zijn vanaf het begin ook alleen maar meer relist-all opties bijgekomenquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar ligt het echt niet aan dat je niet meer normaal kan zoeken hoor. Dat is eigenlijk al vanaf het begin, maar het is steeds erger geworden.![]()
2.7 miljoen auctions gister avond... dat is best veel. en dan ook nog eens al die utt14 sites die constant prijzen checken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar hoe verhoudt zich dat dan met niet kunnen zoeken?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er zijn vanaf het begin ook alleen maar meer relist-all opties bijgekomen![]()
2.7 miljoen auctions gister avond... dat is best veel. en dan ook nog eens al die utt14 sites die constant prijzen checken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Slechts 1 van de pareltjes.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Coop met Lindje
ik was die gozer in het doel.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bij mij werkte het gewoonquote:
Xbox, misschien is dat het verschil. PS heeft gewoon te veel van die skere kutkindjes die niet kunnen betalen voor internet en daardoor heb je veel meer gebruikers.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Links / Rechts niks aan de hand.quote:
2* weak foot wat is dat?
BAM! HANGEN MET RECHTS JONGEN!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohh weet je onder welk account??quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die marcel post op fok
De ontmoeting is duidelijk vooropgezet maar het zijn echte mensen![]()
overbelaste servers omdat EA het geld wat ze uit die kinderen hun zak kloppen zelf houdt in plaats van in nieuwe servers stopt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar hoe verhoudt zich dat dan met niet kunnen zoeken?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, wat een bullshit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Links / Rechts niks aan de hand.
2* weak foot wat is dat?
BAM! HANGEN MET RECHTS JONGEN!![]()
Ik kan nog steeds niks relisten, maar ik zie dat er wel steeds kaarten bij komen op de markt (van 516k naar 520k naar 522k ) dus het is niet voor iedereen kapot..
edit. of die counter is zelf ook kapot![]()
![]()
Ik wil op if huntelaar zoeken, maar kost 23032 pogingen om hem te vinden, en na 1 pagina stopt heel de web app er dan weer mee.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
op je tel kan het wel, maar alle prijzen vergeten dus een pleuris werk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:35 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan nog steeds niks relisten, maar ik zie dat er wel steeds kaarten bij komen op de markt (van 516k naar 520k naar 522k ) dus het is niet voor iedereen kapot..
edit. of die counter is zelf ook kapotPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wat is ie eigenlijk waard?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Na 400k aan pakjes eindelijk de juiste IF
ik zou 'm nu verkopen en dan dit weekend weer terugkopen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen 400k in elk gevalquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
wat is ie eigenlijk waard?
ik zou 'm nu verkopen en dan dit weekend weer terugkopen.![]()
![]()
120k ofzo is hij nu waardquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik zou 'm nu verkopen en dan dit weekend weer terugkopen.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik zou 'm nu verkopen en dan dit weekend weer terugkopen.niet kiezen voor first owner IF huntelaar
#FreeTrapz![]()
First owner is wel tof inderdaad maar ja, daar zie uiteindelijk helemaal niks van. Ik kan wel wat coins teruggebruiken na 400k te hebben geopendquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]niet kiezen voor first owner IF huntelaar
![]()
IF Zarate is trouwens wel echt een baas. Gisteren een team met hem gemaakt met die CM uit hetzelfde teams als waar Zarate speelt. Kan je makkelijk met hybriden![]()
Maar waar was dit uitgerekend "de juiste IF" dan als je hem toch niet wilt houden ? Dan had je beter Lavezzi kunnen krijgen en die verkopen voor Huntelaar![]()
![]()
Ja, Lavezzi is gewoon de jackpot. Die heb ik inderdaad liever maar Huntelaar is gewoon een baasquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:54 schreef DutchSL het volgende:
Maar waar was dit uitgerekend "de juiste IF" dan als je hem toch niet wilt houden ? Dan had je beter Lavezzi kunnen krijgen en die verkopen voor Huntelaar![]()
xboxquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:57 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan trouwens gewoon dingen listen op de webapp, geen enkel probleem![]()
#FreeTrapz![]()
Tijd om te cashen dan:quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:57 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan trouwens gewoon dingen listen op de webapp, geen enkel probleem
(niet van mij)![]()
hoe kan dat nou weer zo hoogquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tijd om de cashen dan:
[ afbeelding ]
(niet van mij)![]()
Niemand kan relisten = hetgene dat er toevallig nog op staat is zeldzamer = duurderquote:
Die mensen kunnen beter wat packs kopen voor de contracten, dan deze woekerprijzen betalen, maar goed.![]()
Is dat alleen op de playstation dan ? Webapp moet toch eigenlijk niks uitmaken ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niemand kan relisten = hetgene dat er toevallig nog op staat is zeldzamer = duurder![]()
Het gaat niet alleen om relisten trouwens. Gewoon listen werkt ook niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niemand kan relisten = hetgene dat er toevallig nog op staat is zeldzamer = duurder
Die mensen kunnen beter wat packs kopen voor de contracten, dan deze woekerprijzen betalen, maar goed.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja. Dat bedoel ik. Niks werkt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om relisten trouwens. Gewoon listen werkt ook niet.
Alleen via de telefoon naar het schijnt, maar mijn telefoon komt uit het stenen tijdperk dus die kan die app niet draaien.![]()
Is dit probleem alleen op de Playstation dan ?
Ik zit gewoon op de webapp en kan gewoon contracten listen en relisten. Geen enkel probleem![]()
Zie nu al non shiny contracten voor 2k gaan op playstation, slaat echt helemaal nergens op.. koop dan gewoon een pack daar zitten er al een paar in sukkels![]()
![]()
Bij mij op mijn foon werkt het ook niet. Krijg steeds de melding dat de server eruit ligt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja. Dat bedoel ik. Niks werkt.
Alleen via de telefoon naar het schijnt, maar mijn telefoon komt uit het stenen tijdperk dus die kan die app niet draaien.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Blijkbaar alleen Playstation ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:05 schreef Maver24 het volgende:
Is dit probleem alleen op de Playstation dan ?
Ik zit gewoon op de webapp en kan gewoon contracten listen en relisten. Geen enkel probleem![]()
Dat je ook zonder argwaan 2k gaat bieden op zo'n contractquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:06 schreef DutchSL het volgende:
Zie nu al non shiny contracten voor 2k gaan op playstation, slaat echt helemaal nergens op.. koop dan gewoon een pack daar zitten er al een paar in sukkels
Dan weet je toch dat er iets mis is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik lees het nu ook op het EA forum. Vond het al zo vreemd dat ik er geen last van heb maar het is dus alleen PC en PS![]()
telefoon werkt idd ook niet meer![]()
zag de $$ al in de ogen denk even 20 contracten listen op tel
als ik nu toch eens alle 182 non shiny kwijt kon voor 2K t stuk
#FreeTrapz![]()
Hoe komt het trouwens dat Zilveren fitness kaartjes eerder worden verkocht dan Gouden Fitness kaartjes. Ik heb dus een uur lang allemaal fitness kaartjes te koop staan, gouden en zilveren maar die zilveren zijn eerder verkocht dan al die gouden![]()
zilver goedkoper als goud. meeste mensen laten hun team toch niet onder 90 komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:13 schreef Maver24 het volgende:
Hoe komt het trouwens dat Zilveren fitness kaartjes eerder worden verkocht dan Gouden Fitness kaartjes. Ik heb dus een uur lang allemaal fitness kaartjes te koop staan, gouden en zilveren maar die zilveren zijn eerder verkocht dan al die goudenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goedkoper?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:13 schreef Maver24 het volgende:
Hoe komt het trouwens dat Zilveren fitness kaartjes eerder worden verkocht dan Gouden Fitness kaartjes. Ik heb dus een uur lang allemaal fitness kaartjes te koop staan, gouden en zilveren maar die zilveren zijn eerder verkocht dan al die gouden
Als je je spelers tot +- 80% fitness laat spelen dan heb je aan een +20 kaartje genoeg, hoef je geen duurdere +30 kaart voor te kopen.
En die non shinies al helemaal.. die zilveren zijn 40%, dat is al vrij extreem als je ze vermoeider dan 60% laat worden![]()
![]()
Volgens de traditionele schoolregels komt er na een vergrotende trap dan (groter dan, liever dan). Dan duidt erop dat we bij een vergelijking een ongelijkheid vaststellen. Voorbeelden:quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zilver goedkoper als goud. meeste mensen laten hun team toch niet onder 90 komen.
(1) De vraag was groter dan het aanbod.
(2) Dat was meer dan waarop ik had gerekend.
Als wordt gebruikt wanneer er in een vergelijking sprake is van gelijkheid:
(3) De vraag was even groot als het aanbod.
U gebruikt als ook indien er sprake is van 'gelijkheid binnen ongelijkheid':
(4) Zijn salaris was twee keer zo hoog als het mijne.
Overigens wordt in de praktijk ook bij ongelijkheid vaak als gebruikt in plaats van dan, zeker in de spreektaal. Toch is groter als zeker niet voor alle taalgebruikers aanvaardbaar; veel mensen zien het correcte gebruik van dan zelfs als een onderscheidend kenmerk voor correct en verzorgd taalgebruik. Om kritiek te vermijden, is het aan te raden om dan en als volgens de bovengenoemde regels te gebruiken.![]()
* danquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zilver goedkoper als goud. meeste mensen laten hun team toch niet onder 90 komen.
Deze Brabo spreekt beter Hollandsch dan jij
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb me gouden en zilveren fitness kaartjes voor hetzelfde bedrag erop staan en toch gaan de zilveren eerder weg dan de gouden![]()
Apart danquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:18 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb me gouden en zilveren fitness kaartjes voor hetzelfde bedrag erop staan en toch gaan de zilveren eerder weg dan de gouden
Misschien dat mensen denken silvers goedkoper zijn en daarom alleen naar silvers zoeken.
Ik verkoop non shiny silver altijd voor 300/350 en non shiny gold voor 350/400. De squad fitness beiden voor 1900/2000![]()
Dat zou ik instinctief ook doen denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Apart dan
Misschien dat mensen denken silvers goedkoper zijn en daarom alleen naar silvers zoeken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wanneer gebruik je me?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:18 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb me gouden en zilveren fitness kaartjes voor hetzelfde bedrag erop staan en toch gaan de zilveren eerder weg dan de gouden
Het woordje ‘me’ gebruik je als dat verwijst naar jezelf. Het gaat hierbij niet om bezit!
Goed: “Ik was me elke dag.” (me = persoon/jezelf)
Goed: “Wil je me de telefoon even aangeven?” (me = persoon/jezelf)
Fout: “Ik was me oma elke dag.” (me = bezit, het is jouw oma | Juist is: “m’n/mijn oma”)
Fout: “Waar is me telefoon gebleven?” (me = bezit, het is jouw telefoon | Juist is: “m’n/mijn telefoon”)
Wanneer gebruik je m’n en mijn?
Deze twee woordjes betekenen precies hetzelfde. Over het algemeen kun je zeggen dat mijn beter past bij zakelijke taal en m’n wat losser overkomt tijdens de communicatie.
Als je een bezit wilt aanduiden gebruik je m’n en mijn:
Goed: “M’n moeder heeft het al weken over vroeger.”
Goed: “Mijn coach vindt dat ik een natuurtalent ben.”
Fout: “Ik schaam m’n diep.” (een verleidelijke vraag is dan: “Je wat?” | Juiste is: ” me/mij diep.”)
Fout: “Een uur geleden is me fiets gestolen.” (het gaat hier om bezit, dus mijn of m’n | Juiste is: “m’n/mijn fiets” )![]()
west-friesch hier. staan nou niet echt bekend om het abn taalgebruik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
* dan
Deze Brabo spreekt beter Hollandsch dan jij
hunnie hullie benne weze alles magdus ook als
#FreeTrapz![]()
De silver healing kaarten gaan ook voor meer weg dan de gold healing kaarten omdat mensen niet opletten.![]()
West-Friesch is (Noord-)Hollandsch.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
west-friesch hier. staan nou niet echt bekend om het abn taalgebruik.
hunnie hullie benne weze alles magdus ook als
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
das stimmt herr POTSIEquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
West-Friesch is (Noord-)Hollandsch.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:28 schreef Zhano het volgende:
Echt raar dat we met alle moderne techniek nog geen fatsoenlijke webapp hebben.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat ze op een eiland zijn gecrasht met rare magnetische velden en andere vage shit waardoor niemand ze kan vinden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:28 schreef Zhano het volgende:
Echt raar dat we met alle moderne techniek nog nooit dat Malaysia-Air wrak hebben gevonden
Alleen met een onderzeeër.![]()
Nee joh, veel te ver gezocht.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op een eiland zijn gecrasht met rare magnetische velden en andere vage shit waardoor niemand ze kan vinden.
Alleen met een onderzeeër.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens de traditionele schoolregels komt er na een vergrotende trap dan (groter dan, liever dan). Dan duidt erop dat we bij een vergelijking een ongelijkheid vaststellen. Voorbeelden:
(1) De vraag was groter dan het aanbod.
(2) Dat was meer dan waarop ik had gerekend.
Als wordt gebruikt wanneer er in een vergelijking sprake is van gelijkheid:
(3) De vraag was even groot als het aanbod.
U gebruikt als ook indien er sprake is van 'gelijkheid binnen ongelijkheid':
(4) Zijn salaris was twee keer zo hoog als het mijne.
Overigens wordt in de praktijk ook bij ongelijkheid vaak als gebruikt in plaats van dan, zeker in de spreektaal. Toch is groter als zeker niet voor alle taalgebruikers aanvaardbaar; veel mensen zien het correcte gebruik van dan zelfs als een onderscheidend kenmerk voor correct en verzorgd taalgebruik. Om kritiek te vermijden, is het aan te raden om dan en als volgens de bovengenoemde regels te gebruiken.Godverdomme Zhaneaux.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wanneer gebruik je me?
Het woordje ‘me’ gebruik je als dat verwijst naar jezelf. Het gaat hierbij niet om bezit!
Goed: “Ik was me elke dag.” (me = persoon/jezelf)
Goed: “Wil je me de telefoon even aangeven?” (me = persoon/jezelf)
Fout: “Ik was me oma elke dag.” (me = bezit, het is jouw oma | Juist is: “m’n/mijn oma”)
Fout: “Waar is me telefoon gebleven?” (me = bezit, het is jouw telefoon | Juist is: “m’n/mijn telefoon”)
Wanneer gebruik je m’n en mijn?
Deze twee woordjes betekenen precies hetzelfde. Over het algemeen kun je zeggen dat mijn beter past bij zakelijke taal en m’n wat losser overkomt tijdens de communicatie.
Als je een bezit wilt aanduiden gebruik je m’n en mijn:
Goed: “M’n moeder heeft het al weken over vroeger.”
Goed: “Mijn coach vindt dat ik een natuurtalent ben.”
Fout: “Ik schaam m’n diep.” (een verleidelijke vraag is dan: “Je wat?” | Juiste is: ” me/mij diep.”)
Fout: “Een uur geleden is me fiets gestolen.” (het gaat hier om bezit, dus mijn of m’n | Juiste is: “m’n/mijn fiets” )quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mijn 84-rated Benatia gelist vanmiddag voor 12 uur, word ineens veranderd in een 86-rated waarvan anderen voor 50k meer weggaanquote:Op zondag 16 februari 2014 14:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Met onze onzekere verdediging maak je in Europa geen kans denk ik. Tis even aankijken wie de nieuwe trainer word en of de selectie deze keer eens op tijd rond is.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij komt momenteel gewoon te kort, overal te laat etc. Mag dus hopen dat de nieuwe trainer hem eruit wiebert. Hoe eerder bekend is wie het word hoe beter.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Trapz heeft dat volgens mij ook. Als die de Arena ziet word het hem ook zwart voor de ogenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oktober hierSchoolgeld is wel op te hoesten, paar keer per week Zwolle op en neer word een dure grap.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alles wat je bijleent moet je terugbetalen dacht ik. Wel over een lange termijn. Rest word kwijtgescholden.quote:quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:29 schreef Zhano het volgende:
Hallo,
Ik wil graag via deze link de json kunnen gebruiken in een webpagina. Deze json word terugggeven via 2 requests:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Deze pagina doet vervolgens 2 requests via javascript naar de server en returnt de json en die word weer op de pagina weergegeven. Maar in principe is het niet de bedoeling dat je daar iets mee doet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha ikke. Wie had dat gedacht, Zhano die als normaal word bestempeld. Heb meteen de krant gebeld! (Welke?)
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op zich interesseren de hoogteverschillen mij niet, maar ik vraag me af of het word meegenomen in andere berekeningen waardoor die niet kloppen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:02 schreef Zhano het volgende:
T word tijd voor een nieuw pispaaltje á la GJE, dit begint sneu te worden.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik hoef pas zondag weer te werkenDat word een kurk erin denk ik.
etc, etc.quote:
Een Bermuda-driehoek, maar dan bij de Filipijnen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op een eiland zijn gecrasht met rare magnetische velden en andere vage shit waardoor niemand ze kan vinden.
Alleen met een onderzeeër.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Godverdomme Zhaneaux.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
etc, etc.![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een Bermuda-driehoek, maar dan bij de Filipijnen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme Zhaneaux.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
etc, etc.
Zhano![]()
![]()
servers down ?
fuck hadden we kunnen weten natuurlijknergens op geboden
#FreeTrapz![]()
zit er weer inquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ah, EA heeft de webapp maar weer dicht gegooid.
#FreeTrapz![]()
maar bieden niet, denk ik kansen niet in problemenquote:
volgens mij ben ik er nu ook definitief uit. hopelijk een aguero voor 105K en een IF benteke voor 110K.
heeft echt met drukte te maken hoor zoeken ging in ene heel makkelijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
what go up must come down.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hopelijk Ibra voor 6k
Hij is weer UPPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hij is wel zo traag als dikke stront door een trechter.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dat ruimt opzoekt ff sneller
eeehnnn dat was m. laat maar down tot een uur of 10 vanavond
[ Bericht 7% gewijzigd door FCsuarez op 13-03-2014 12:11:30 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Listen werkt nog steeds niet. Dat heeft me trouwens al wel wat profit opgeleverd, van IF's die ik intussen flink boven de marktprijs heb kunnen verkopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
is ie weer up dan, ik heb het opgegeven hoor, zie wel wat ik straks heb bemachtigd mocht hij down gaan. dat up down up downPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Listen lukt niet. Althans niet voor PS3 en PC.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat gebeurt er allemaal? Ik zit gewoon in de web app.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je kunt niet listen, maar wel verkopen ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Listen werkt nog steeds niet. Dat heeft me trouwens al wel wat profit opgeleverd, van IF's die ik intussen flink boven de marktprijs heb kunnen verkopen
Je had ze er voor meerdere uren opgezet ?![]()
Wil een team met Di Natale en UP Oscar. Welke formatie zou het beste zijn? En op welke positie is Di Natale het beste?![]()
Word nu ook uit de web app gekicked. Ach ik heb toch geen coins om leuke dealtjes te sluiten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Listen lukt niet. Althans niet voor PS3 en PC.![]()
Dat laatste ja. IF Filipe Luis voor 59k, IF Lichtsteiner voor 19k, IF Montillo voor 18k.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt niet listen, maar wel verkopen ?
Je had ze er voor meerdere uren opgezet ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ieder willekeurig ander bedrijf was al lang kapot geconcurreerd. Behalve de NS dan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een toeval, er zijn minder auctions en opeens loopt het zoeken wel soepel. Kut bedrijf heeft gewoon niet genoeg server capaciteit.![]()
Di Natale deed het bij mij altijd goed als wide CAM. Ik vond hem beter als hij wat meer ruimte had. Kan me niet herinneren dat ik hem ooit in de spits heb gezet... Al zou hij het naast Vucinic vast erg goed doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:59 schreef Maver24 het volgende:
Wil een team met Di Natale en UP Oscar. Welke formatie zou het beste zijn? En op welke positie is Di Natale het beste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoeken gaat nu goed ja. Als je erin komt tenminste. Alleen jammer dat er dus nu weinig te kopen valtquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:07 schreef Confetti het volgende:
Wat een toeval, er zijn minder auctions en opeens loopt het zoeken wel soepel. Kut bedrijf heeft gewoon niet genoeg server capaciteit.
Te weinig servercapaciteit? Dat is toch met een beetje investering zo opgelost?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Precies jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Te weinig servercapaciteit? Dat is toch met een beetje investering zo opgelost?. Alleen bij EA valt dat onder onnodige kosten.
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Di Natale deed het bij mij altijd goed als wide CAM. Ik vond hem beter als hij wat meer ruimte had. Kan me niet herinneren dat ik hem ooit in de spits heb gezet... Al zou hij het naast Vucinic vast erg goed doen.das een strak team zeg. Speel je ook 4222?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op basis van dat plaatje zou je bijna denken van wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
das een strak team zeg. Speel je ook 4222?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van dat plaatje zou je bijna denken van wel.
Volgens mij is de business case heel simpel. Als EA niet zorgt dat de problemen opgelost worden, raken ze binnen nu en een paar weken een groot aantal spelers (=pack openers) kwijt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Precies ja. Alleen bij EA valt dat onder onnodige kosten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Di Natale deed het bij mij altijd goed als wide CAM. Ik vond hem beter als hij wat meer ruimte had. Kan me niet herinneren dat ik hem ooit in de spits heb gezet... Al zou hij het naast Vucinic vast erg goed doen.Chiellini 8 chem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb het 3 jaar gespeeld maar ben er sinds kort vanaf gestapt, al vind ik het nog wel lekker spelen. Speel nu 4231(2) en 433(3).quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
das een strak team zeg. Speel je ook 4222?
Dit lijkt me ook nog wel een leuk teampje en is wat goedkoperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja klopt inderdaad, Abate als RB is dan een optie maar die is maar ruk.quote:![]()
Volgens mij is het gewoon belangrijk dat je af en toe van een formatie afstapt om de boel een beetje fris te houden. Merk dat ik voorspelbaar begin te worden als ik te lang met dezelfde formatie speel..dan krijg je van die saaie routine aanvallen op de automatische piloot en dat heeft je tegenstander ook sneller door.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In dat geval is een paar weekjes in rehab om daarna door te gaan met dezelfde formaties misschien ook wel een optie. Of flink blowen en daarna gaan spelenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:16 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij is het gewoon belangrijk dat je af en toe van een formatie afstapt om de boel een beetje fris te houden. Merk dat ik voorspelbaar begin te worden als ik te lang met dezelfde formatie speel..dan krijg je van die saaie routine aanvallen op de automatische piloot en dat heeft je tegenstander ook sneller door.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lol mocht iemand zich nog geroepen voelen te klagen bij EA dan is nu het moment.
Heb 10 premium goldpacks gratis + een of andere andere code waarmee je 25% korting krijgt op je eerstvolgende EA-aankoop.blablablabla![]()
Met het argument..?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:19 schreef Elan het volgende:
Lol mocht iemand zich nog geroepen voelen te klagen bij EA dan is nu het moment.
Heb 10 premium goldpacks gratis + een of andere andere code waarmee je 25% korting krijgt op je eerstvolgende EA-aankoop.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:19 schreef Elan het volgende:
Heb 10 premium goldpacks gratis + een of andere andere code waarmee je 25% korting krijgt op je eerstvolgende EA-aankoop.![]()
Wat heb je ze verteld?![]()
Teams waar ik nu mee speel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet eigenlijk nog Nainggolan halen voor mijn 2e team, maar ik heb geen coins meer![]()
![]()
Gewoon dat het al maanden niet of nauwelijks werkt hier (wat ook zo is) en dat ik een compensatie wil voor mijn belkosten omdat ik vanuit Brussel belde en de klantenservice van EA in België alleen Franstalig is maar ik geen Frans spreek..quote:
Volgens hem nogal omslachtig dus bood hij dit alternatief aan.
Ging net 2 potjes doen en beide gewonnen en na afloop werd FUT dsconnected waarna in weer aanmeldde en de bekende DNF-mededeling kreeg terwijl ik niet eens ben weggegaan.blablablabla![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Teams waar ik nu mee speel.Cerci > Joaquin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet eigenlijk nog Nainggolan halen voor mijn 2e team, maar ik heb geen coins meerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon opnieuw bellen en nieuwe packs eisen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging net 2 potjes doen en beide gewonnen en na afloop werd FUT dsconnected waarna in weer aanmeldde en de bekende DNF-mededeling kreeg terwijl ik niet eens ben weggegaan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sounds legitquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw bellen en nieuwe packs eisen.
Maar serieus, het is wel extreem treurig gesteld man. Doe dan die servers desnoods een week offline en fix je shit.
EA maakt meer dan genoeg centjes met dat hele FUT-concept om de boel fatsoenlijk in orde te maken en te houden.blablablabla![]()
Volgens mij heeft EA je gebeden verhoord...quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Sounds legit
Maar serieus, het is wel extreem treurig gesteld man. Doe dan die servers desnoods een week offline en fix je shit.
EA maakt meer dan genoeg centjes met dat hele FUT-concept om de boel fatsoenlijk in orde te maken en te houden.quote:Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is jammer dat hij linkspoot is anders was het wel een kandidaat geweest. Maar over Joaquin valt weinig te klagen. Hij mocht wel iets sterker en iets sneller zijn maar zijn passes zijn geweldig en hij loopt ook vaak vrij.quote:![]()
Dat eerste is voor mij juist grote pre...quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is jammer dat hij linkspoot is anders was het wel een kandidaat geweest. Maar over Joaquin valt weinig te klagen. Hij mocht wel iets sterker en iets sneller zijn maar zijn passes zijn geweldig en hij loopt ook vaak vrij.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet bij 4231(2) met Llorente in de spitsquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat eerste is voor mij juist grote pre...![]()
Ik snap hetquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Niet bij 4231(2) met Llorente in de spitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
als we nu allemaal gaan klagen bij EA gaan ze het nooit fixen natuurlijk.
als die pakistanezen moeten dan bellen en kunnen dus niet de webapp fixen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ooit van functiescheiding gehoord? Je hebt belpaki's en fixpaki's.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:45 schreef FCsuarez het volgende:
als we nu allemaal gaan klagen bij EA gaan ze het nooit fixen natuurlijk.
als die pakistanezen moeten dan bellen en kunnen dus niet de webapp fixen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap hetTja, 95% van de teams waar ik tegen speel heeft Sturridge, Ibarbo of Aubameyang. Maar 50% van mijn doelpunten zijn inderdaad wel kopballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe weet je dat swabienees?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En weer een IF Lichtsteiner verkocht, 20kRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan ik niet, Swabibaba.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kwestie van inloggen, Einstein
Hij heeft altijd gelukquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan ik niet, Swabibaba.
[ afbeelding ]![]()
Of juist pech want hij moet met dat geprogrammeerde stuk gezwel aan de slag.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en ik maar hopen dat dat ding een uur of wat off zou blijvenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon pech. Hoe was het ook alweer?
zag nu alweer dat ik overal al overboden was.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Of die het doet of niet maakt toch geen bal uit voor mij zolang het listen het niet doet, want ik had alles voor 1 uur gelist dus niks meer op de markt staan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon pech. Hoe was het ook alweer?![]()
Ben er ook alweer uit gegooid intussenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en ik maar hopen dat dat ding een uur of wat off zou blijven
zag nu alweer dat ik overal al overboden was.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hou hem dan gewoon offline. zelfs dat kunnen ze nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben er ook alweer uit gegooid intussen![]()
had zeker een 100 a 200K gemaakt
#FreeTrapz![]()
Bloedgeld.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hou hem dan gewoon offline. zelfs dat kunnen ze niet![]()
had zeker een 100 a 200K gemaaktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
and i love itquote:![]()
bloedgeld heb ik allang aan packs uitgegeven man
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: