SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
probeer het nog een keerquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oke ik zal het ijs even voor het nieuwe topic even breken.
HalloHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb er drie geopend en had weer eens geluk: UP Jese zat in de derde (40k).
edit.
en toen opende ik er nog twee en kwam deze![]()
![]()
Tuurlijk jij weer wel. Je hebt echt serieus meer geluk dan ik hebquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb er drie geopend en had weer eens geluk: UP Jese zat in de derde (40k).
edit.
en toen opende ik er nog twee en kwam deze
[ afbeelding ]![]()
UP Alabaquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja, dat is hij waard ongeveer als je hem op open bid laat gaan. 25k BIN was ook wel gelukt waarschijnlijk.quote:![]()
O, ik dacht dat je het te weinig vond![]()
Ik had de 81 rated Alaba in een pack vlak voordat die UP uit kwam en die was al 17k ofzo.![]()
Dit jaar wel inderdaad. Vorig jaar was jij de enige zo'n beetjequote:Op woensdag 12 maart 2014 17:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tuurlijk jij weer wel. Je hebt echt serieus meer geluk dan ik heb
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Trapz had IF Neymar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit jaar wel inderdaad. Vorig jaar was jij de enige zo'n beetje![]()
Mijn beste wat ik had, was denk ik IF Militoquote:. Ik opende ook vrijwel nooit packs trouwens.
Ik had vorig jaar weinig goeds, wat ik me herinner waren twee silvers: Sterling (die was belachelijk duur, 80k ofzo) en UP Wellington op de dag dat hij uitkwam (50k ofzo).
Ik was toen de eerste op de markt die hem had (Wellington) en een andere fokker was de tweede![]()
![]()
Al die jaren pas 1 speler gehad die meer dan 100k waard was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had trouwens nog wel 3x een MLS TOTS, maar die heb ik hier toen weg gegeven
Ging weer eens spelen vandaag. en heb het nu alweer gehad met dit spelAlleen maar headers tegen
ook allemaal op de zelfde manier dat je spelers door blijven rennen naar de palen en je tegenstander blijft staan en zo vrij kan inkoppen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik moet nog een keer eindbaas Ronaldo in een pack krijgen en dan heb ik packs openen "uitgespeeld".
Bij gebrek aan Pele op PS3
Als ik er mee stop eens al mijn coins er doorheen jagen...
[ Bericht 13% gewijzigd door DutchSL op 12-03-2014 18:28:15 ]![]()
Ergernis : Keepers als Hart, Buffon, Casillas die met moeite een schot van afstand tot corner verwerken terwijl in het echt de keeper van het plaatselijke G-Team die bal nog klemvast heeft.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zijn ook alledrie slecht. Neem Cech, Marchetti, Courtois gewoon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ergernis : Keepers als Hart, Buffon, Casillas die met moeite een schot van afstand tot corner verwerken terwijl in het echt de keeper van het plaatselijke G-Team die bal nog klemvast heeft.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn ook alledrie slecht. Neem Cech, Marchetti, Courtois gewoon.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zou niet zo moeten zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn ook alledrie slecht. Neem Cech, Marchetti, Courtois gewoon.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die UP Wellington had ik vorig jaar voor 500c en toen voor iets van 50k verkocht. Dat was 1 van mijn beste deals met silvers.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik had vorig jaar weinig goeds, wat ik me herinner waren twee silvers: Sterling (die was belachelijk duur, 80k ofzo) en UP Wellington op de dag dat hij uitkwam (50k ofzo).
Ik was toen de eerste op de markt die hem had (Wellington) en een andere fokker was de tweede![]()
Ik had er een stuk of 10 gekocht in het begin, er van uitgaande dat hij weer duur zou worden, maar nee dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die UP Wellington had ik vorig jaar voor 500c en toen voor iets van 50k verkocht. Dat was 1 van mijn beste deals met silvers.![]()
![]()
Dat dacht ik toen bij heel veel silvers ja. Echt een wereld van verschil met vorig jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had er een stuk of 10 gekocht in het begin, er van uitgaande dat hij weer duur zou worden, maar nee dusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
deze straks maar eens proberen
E: de ieren gekte is ook begonnen denk. 5 keer brennan verkocht voor 2500c BIN allemaal gekocht voor 150
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kun je daar niet beter Evra neerzetten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:01 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
deze straks maar eens proberen
E: de ieren gekte is ook begonnen denk. 5 keer brennan verkocht voor 2500c BIN allemaal gekocht voor 150
zou kunnen maar is veranderd want chiellini zit vast op de TP dus ga t nu met benatia maicon en strootgod oplossen, dan zou bonucci niet genoeg chem halen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je daar niet beter Evra neerzetten?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Welke Brennan? Net mijn Gunning verkocht voor 11.5k.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:01 schreef FCsuarez het volgende:
E: de ieren gekte is ook begonnen denk. 5 keer brennan verkocht voor 2500c BIN allemaal gekocht voor 150![]()
![]()
killianquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke Brennan? Net mijn Gunning verkocht voor 11.5k.63 rare bronze
staan er nu alweer op voor 750c BIN
had ze vanmorgen om 8 uur gelist voor een uur. maar heb slecht nieuws voor degene die hem probeert te pricefixen, want heb er zeker nog 25
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
killian63 rare bronze
staan er nu alweer op voor 750c BIN
had ze vanmorgen om 8 uur gelist voor een uur. maar heb slecht nieuws voor degene die hem probeert te pricefixen, want heb er zeker nog 25
Nee, Ieren-gekte is nog niet begonnen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
IF Asamoah
+9 shot power
+9 volleys
+8 long shots
Voor de rest zijn het normale upgrades, gemiddeld +4 denk ik. Wat zal hij gaan kosten, rond de 30-40k?![]()
Ik had hem er voor 7.5k opgezet en die is al lang weg.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, Ieren-gekte is nog niet begonnen.![]()
Nu wel Lewandowski in een pack, die Bateson heeft trouwens net IF Drogba en Shevchenko uit een pack gehaald zie ik op de stream. sick![]()
Ja, maar jij zit op de PS toch? Dat kan net een kaatje schelen hequote:Op woensdag 12 maart 2014 19:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had hem er voor 7.5k opgezet en die is al lang weg.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Volgens futhead is hij 200 coins duurder op Xbox.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit op de PS toch? Dat kan net een kaatje schelen he
Maar ik had de Everton versie, jij misschien de Spartak versie ?![]()
Dat is het verschil dan denk ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens futhead is hij 200 coins duurder op Xbox.
Maar ik had de Everton versie, jij misschien de Spartak versie ?
Als het toernooi officieel is aangekondigd, dan gaat ie wel paar k omhoogHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Pffff allemaal leuk en aardig dat hele Ibrahimovic... Maar nu heb ik geen IF Chiellini, IF Vidal, SIF Tevez...
Een vriend van me speelt nauwelijks meer FUT, misschien kan ik wat coins van hem gieren.![]()
Gun mij ook wa coins dan G.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Pffff allemaal leuk en aardig dat hele Ibrahimovic... Maar nu heb ik geen IF Chiellini, IF Vidal, SIF Tevez...
Een vriend van me speelt nauwelijks meer FUT, misschien kan ik wat coins van hem gieren.![]()
Tsja... Dare to zlatan enzo...quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Een vriend van me speelt nauwelijks meer FUT, misschien kan ik wat coins van hem gieren.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
barca city... zou mooi moeten zijn, maar zal wel tegen vallen.
hopen dat aguero er 3 intrapt dan kan die de deur uit
E: neymar ook goed
#FreeTrapz![]()
dr is voetbal hoor jongens.
wat is het rustig hier
#FreeTrapz![]()
watquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:00 schreef ThadCastle het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=FCsuarez&about=rustig¬intopic=0![]()
#FreeTrapz![]()
hebben ze met al die miljoenen nu echt niets anders dan lescottPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef FCsuarez het volgende:
hebben ze met al die miljoenen nu echt niets anders dan lescott![]()
De rest is geblesseerd of geschorst of Rekik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef FCsuarez het volgende:
hebben ze met al die miljoenen nu echt niets anders dan lescott![]()
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die moeder van jou is ook wel een lekker wijfie hoor.![]()
inb4 link naar hoeren website of opmerking dat ze gister langs was gekomen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op 1:42quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht je weg van je Diëtiste?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij haar gekomen.![]()
liefde maakt dikquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje fysieke inspanning is altijd goed.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wie heeft je rolstoel dan voortgeduwd?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje fysieke inspanning is altijd goed.![]()
De fuck?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wie heeft je rolstoel dan voortgeduwd?![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
nog steeds brons op te pikken voor 200 BIN dus nog geen hoogtij dagenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:52 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs deze beginnen te verkopen
#FreeTrapz![]()
Valt ook wel weer meequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:56 schreef Revontulet het volgende:
Golazo LavezziHij begint echt weer in topvorm te komen.
In zijn laatste 10 wedstrijden (vandaag nog niet meegerekend) 4 goals en 0 assists.
![]()
vooor een buiten speler... ik zie het fischer nog niet doen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Valt ook wel weer meeIn zijn laatste 10 wedstrijden (vandaag nog niet meegerekend) 4 goals en 0 assists.
#FreeTrapz![]()
Het gaat niet zozeer om de statistieken, meer om hoe hij speelt. Hij is gewoon weer gevaarlijk en belangrijk voor de ploeg, wat hij vorig jaar bij PSG gewoon niet was.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef Freire het volgende:
[..]
Valt ook wel weer meeIn zijn laatste 10 wedstrijden (vandaag nog niet meegerekend) 4 goals en 0 assists.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
dan had hij neymar ook niet afgekeurd hequote:Op woensdag 12 maart 2014 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat is toch gewoon een penalty.. scheids omgekocht.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik weet niet wie er slechter is: Lescott, die scheidsrechter of de commentator op Ned3.
Drama dit. Maar ja, Barcelona wel terecht door.
![]()
Hij is niet zo'n fan van Milner.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:23 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik weet niet wie er slechter is: Lescott, die scheidsrechter of de commentator op Ned3.
Drama dit. Maar ja, Barcelona wel terecht door.
Daar kan hij niks aan doen omdat de grensrechter de fout maakt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan had hij neymar ook niet afgekeurd he![]()
Hattrick McCulloch (Rangers, competite)
Webapp gaat nu zelfs kapot bij mij als ik zoek op een naam zonder prijzen.![]()
Zou er nog een MOTM komen uit de wedstrijden van gisteren/vandaag (ik zou niet weten wie, maar dat terzijde) ?![]()
Dani Alves
E: De uitspraken van Sierd de Vos waren trouwens weer geniaal vandaag
https://twitter.com/SierdVos
[ Bericht 56% gewijzigd door Freire op 12-03-2014 22:41:21 ]![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:35 schreef Freire het volgende:
Dani Alves
E: De uitspraken van Sierd de Vos waren trouwens weer geniaal vandaag
https://twitter.com/SierdVos![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Lekkah. Song is en blijft geniaal, geen idee waarom als je zn kaartje zo ziet maar die heeft verdedigend alles.![]()
Heb je Drogba al gehaald ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:49 schreef m25 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkah. Song is en blijft geniaal, geen idee waarom als je zn kaartje zo ziet maar die heeft verdedigend alles.
Alle nieuwe TOTW spelers zijn nog reteduur
Asamoah is ook nog steeds 100k![]()
![]()
Caulker 78k, die gaat wel richting de 30 a 40 denk ik en dan haal ik hem zeker
Lavezzi gewoon meer dan een miljoen![]()
![]()
Ik weet het, verkoop em straks wel weer en haal em dan in of na het weekend alstie blijft bevallen..quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb je Drogba al gehaald ?
Asamoah is ook nog steeds 100k![]()
Dat is altijd he, dat spelers de eerste dag nog duur zijn en in de loop van het weekend flink zakken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb je Drogba al gehaald ?
Asamoah is ook nog steeds 100kHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Blijft bevallen? Het is geen chick.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:09 schreef m25 het volgende:
[..]
Ik weet het, verkoop em straks wel weer en haal em dan in of na het weekend alstie blijft bevallen..![]()
Misschien zou het helpen als hij zichzelf niet zou wurgen tijdens het zingen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Plausibelquote:![]()
Dit is toch scripted mag ik hopen, gewoon acteurs?![]()
![]()
Die marcel post op fokquote:Op donderdag 13 maart 2014 02:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Plausibel![]()
Dit is toch scripted mag ik hopen, gewoon acteurs?
De ontmoeting is duidelijk vooropgezet maar het zijn echte mensen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://wefut.com/en/player/6714
Verborgen edelsteen dit hoor. Is tegen discard price op te pikken. Voelt aan als een kaliber Modric/Montolivo ofzo, bizar. Sowieso lijken spelers van Bilbao veel beter te spelen dan hun rating.![]()
"kaliber Montolivo"? Klinkt voor mij niet direct als een musthavequote:Op donderdag 13 maart 2014 02:55 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
http://wefut.com/en/player/6714
Verborgen edelsteen dit hoor. Is tegen discard price op te pikken. Voelt aan als een kaliber Modric/Montolivo ofzo, bizar. Sowieso lijken spelers van Bilbao veel beter te spelen dan hun rating.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Coop met Lindje
ik was die gozer in het doel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oftewel, jij deed niks bij deze goalquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Coop met Lindje
ik was die gozer in het doel.![]()
![]()
De keeper afleiden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oftewel, jij deed niks bij deze goalRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
4 ragequits achtervolgend.quote:
Bayern Munchen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Netjes. Binnenkort maar weer eens clubbenquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
4 ragequits achtervolgend.
Bayern Munchen.![]()
![]()
the boy got skillzzzzzquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Coop met Lindje
ik was die gozer in het doel.
meurning
p.s. webapp nu echt stuk ? kan geen spelers meer listen dan geeft hij een foutmelding
#FreeTrapz![]()
Ja even skillen met Dreetje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Netjes. Binnenkort maar weer eens clubben
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik zou ook echt niet weten hoe het moetquote:
Same herequote:Op donderdag 13 maart 2014 09:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
webapp nu echt stuk ? kan geen spelers meer listen dan geeft hij een foutmelding
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hinderlijk buitenspel staan.. afkeuren die hap.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oftewel, jij deed niks bij deze goal![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:53 schreef esox83 het volgende:
Hoe meer [s]onderhoud[/s] relist all meuk ze er in bouwen [s]ze plegen [/s]hoe slechter het wordPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat moet ik nou met een plaatje van bier, daar zijn mn smaakpapillen niet van onder de indruk. Al is het de vraag of dat anders wel zo is met Juupquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik dacht dat je Juup besteldequote:Op donderdag 13 maart 2014 10:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met een plaatje van bier, daar zijn mn smaakpapillen niet van onder de indruk. Al is het de vraag of dat anders wel zo is met Juup
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik snapte m welquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Juup bestelde![]()
![]()
snapte m direct. hoorde je t ook al zeggen met dat debiele accent.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoorde je t ook al zeggen met dat debiele accent.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: