SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij de zin "straight outta.." denk je toch automatisch aan Compton? Ongeacht of je weet dat er een speler is die zo heet?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hoe zit het met Januzaj? Is van 61 naar 73 geupgrade, maar z'n IF is nog steeds bronze. Hebben ze alle IF's alleen mee ge-upgrade als de kaartkleur hetzelfde blijft?![]()
Echte bazen wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Bij de zin "straight outta.." denk je toch automatisch aan Compton? Ongeacht of je weet dat er een speler is die zo heet?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zijn stats zijn wel ge-upgrade maar niet de kaart kleur.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:42 schreef AntiHero het volgende:
Hoe zit het met Januzaj? Is van 61 naar 73 geupgrade, maar z'n IF is nog steeds bronze. Hebben ze alle IF's alleen mee ge-upgrade als de kaartkleur hetzelfde blijft?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jep.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:42 schreef AntiHero het volgende:
Hoe zit het met Januzaj? Is van 61 naar 73 geupgrade, maar z'n IF is nog steeds bronze. Hebben ze alle IF's alleen mee ge-upgrade als de kaartkleur hetzelfde blijft?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Stats ook nietquote:Op maandag 17 februari 2014 15:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn stats zijn wel ge-upgrade maar niet de kaart kleur.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan zou het Kramer - Kemkers moeten zijn..quote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Freire het volgende:
Kramer - Lee in de laatste rit morgen![]()
Ultieme wraak![]()
Yup. Maar daarmee breng ik hem niet in verband met die speler. Want ik ben niet bepaald bekend met bronzes.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Bij de zin "straight outta.." denk je toch automatisch aan Compton? Ongeacht of je weet dat er een speler is die zo heet?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hopelijk wint Bergsma. Kut Kramer.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Freire het volgende:
Kramer - Lee in de laatste rit morgen![]()
Ultieme wraak
En daarna gelijk de 10km van het Olympisch programma gooien, dat gaat nergens meer over, de buitenlanders willen niet eens meer startenvervang maar door een 3km.
![]()
Noren zijn gewoon slappe mietjes. Lekker de 10 km houden. Waarom zou het geschrapt moeten worden als de tegenstanders zeikerds zijn? Iedereen heeft toch gewoon een eerlijke kans? Moeten ze maar harder schaatsen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hopelijk wint Bergsma. Kut Kramer.
En daarna gelijk de 10km van het Olympisch programma gooien, dat gaat nergens meer over, de buitenlanders willen niet eens meer startenvervang maar door een 3km.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Precies, dat domme gezeik ook over dat Nederlanders hun geheimen prijs moeten gevenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Noren zijn gewoon slappe mietjes. Lekker de 10 km houden. Waarom zou het geschrapt moeten worden als de tegenstanders zeikerds zijn? Iedereen heeft toch gewoon een eerlijke kans? Moeten ze maar harder schaatsen.
Gewoon met elkaar concurreren en hard schaatseni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Precies. Zo kun je het niet starten als manipulatie middel gebruiken om iets van de agenda te krijgen, wat een flauwekul.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Noren zijn gewoon slappe mietjes. Lekker de 10 km houden. Waarom zou het geschrapt moeten worden als de tegenstanders zeikerds zijn? Iedereen heeft toch gewoon een eerlijke kans? Moeten ze maar harder schaatsen.![]()
Ik kan niet in divisie 1 komen omdat ik te slecht benIk vind dat EA minder divisies moet instellen zodat ik ook eens in divisie 1 kan komen
![]()
Anders stop ik met FIFA spelen hoor
Zo werkt het gewoon niet in de wereld.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Misschien een idee om massaal niemand meer voor de 100 meter sprint in te laten schrijven. Bolt wint immers toch wel.![]()
Precies, ze moeten daar een 50m van maken. Dan kan iedereen weer meedoen en is het eerlijkerquote:Op maandag 17 februari 2014 16:12 schreef Toefjes het volgende:
Misschien een idee om massaal niemand meer voor de 100 meter sprint in te laten schrijven. Bolt wint immers toch wel.
Dat is toch net zoiets als de probowl? No D dusquote:![]()
![]()
Nu we toch bezig zijn: Beter doen Nederlandse clubs niet meer mee in het CL toernooi. Winnen we toch niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Precies, ze moeten daar een 50m van maken. Dan kan iedereen weer meedoen en is het eerlijker![]()
LLijkt me ook een goed idee ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn: Beter doen Nederlandse clubs niet meer mee in het CL toernooi. Winnen we toch niet.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja is gewoon een beetje aankutten volgens mij.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch net zoiets als de probowl? No D dusBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Omdat het geen reet meer voorstelt als het door niemand serieus genomen wordt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Noren zijn gewoon slappe mietjes. Lekker de 10 km houden. Waarom zou het geschrapt moeten worden als de tegenstanders zeikerds zijn? Iedereen heeft toch gewoon een eerlijke kans? Moeten ze maar harder schaatsen.
Reken maar dat er bij het IOC nog over gesproken gaat worden.![]()
Die kut Noren verloochenen de olympische gedachte: Meedoen is belangrijker dan winnen. Ze zouden naar huis gestuurd moeten worden, en zich levenslang nooit meer op een Olympisch toernooi mogen vertonenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
LLijkt me ook een goed idee ja.En hun kinderen ook niet.
![]()
Het wordt door Nederlanders serieus genomenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat het geen reet meer voorstelt als het door niemand serieus genomen wordt.
Pro bowl was dit jaar nog wel aardigquote:Op maandag 17 februari 2014 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja is gewoon een beetje aankutten volgens mij.![]()
Precies. Hoop ook dat we ze flink vernederen op de ploegenachtervolging. Zal ze leren die slapjanussen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die kut Noren verloochenen de olympische gedachte: Meedoen is belangrijker dan winnen. Ze zouden naar huis gestuurd moeten worden, en zich levenslang nooit meer op een Olympisch toernooi mogen vertonenEn hun kinderen ook niet.
Het enige waar ze dan nog in uitblinken is dat langlaufen, maar dat hebben ze ook mooi laten lopen gisteren bij de 4x10KMquote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die kut Noren verloochenen de olympische gedachte: Meedoen is belangrijker dan winnen. Ze zouden naar huis gestuurd moeten worden, en zich levenslang nooit meer op een Olympisch toernooi mogen vertonenEn hun kinderen ook niet.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik las het ja, maar had er geen tijd voor/zin in dus heb m niet gezien.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pro bowl was dit jaar nog wel aardigBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Reken maar dat er bij het IOC nog over gesproken gaat worden.Als er een nieuwe Koss, Gustafsson (als ik het goed schrijf, die Zweed) of Karlstad opstaat in Scandinavie, dan nemen ze het opeens wel serieus.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Reken maar dat er bij het IOC nog over gesproken gaat worden.![]()
Ik kijk hem normaal ook niet maar had nu toch niets beters te doenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik las het ja, maar had er geen tijd voor/zin in dus heb m niet gezien.![]()
Er zijn sinds 1996 (eerste WK afstanden) slechts twee buitenlanders geweest die een belangrijke titel op de 5 of 10km wonnen (3x Hedrick op de 5km, 1x Lee op de 10km door de foute wissel van Kramer.. overigens twee atleten die eigenlijk "eventjes" uit een andere sport kwamen om een medaille op te halen, net als Ter Mors, zegt ook wel iets over het niveau dat dit zo makkelijk gaat!).quote:Op maandag 17 februari 2014 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Als er een nieuwe Koss, Gustafsson (als ik het goed schrijf, die Zweed) of Karlstad opstaat in Scandinavie, dan nemen ze het opeens wel serieus.
De 10km is helemaal erg: Nederland won niet alleen 18 op de 19x goud op WK of OS, maar ook 14x zilver en 8x brons. Plus nog een paar medailles voor "schaatsbelg" Veldkamp die ik maar even niet meetel.
We kunnen in NL onze kop in het zand steken en lekker blij zijn met de oranje overheersing, maar dan moeten we ook niet gek opkijken als het IOC een keertje maatregelen gaat treffen. Er zijn meer sporten van de OS afgehaald of waar bepaalde disciplines zijn geschrapt omdat er te weinig internationale belangstelling voor was.![]()
SOCHI, Russia—Everyone sick of watching the Dutch win speedskating medals, please raise your hand.
Hmm. Seems like everyone who isn't wearing orange underwear has a hand in the air.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gewoon hele OS afschaffen joh.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn sinds 1996 (eerste WK afstanden) slechts twee buitenlanders geweest die een belangrijke titel op de 5 of 10km wonnen (3x Hedrick op de 5km, 1x Lee op de 10km door de foute wissel van Kramer.. overigens twee atleten die eigenlijk "eventjes" uit een andere sport kwamen om een medaille op te halen, net als Ter Mors, zegt ook wel iets over het niveau dat dit zo makkelijk gaat!).
De 10km is helemaal erg: Nederland won niet alleen 18 op de 19x goud op WK of OS, maar ook 14x zilver en 8x brons. Plus nog een paar medailles voor "schaatsbelg" Veldkamp die ik maar even niet meetel.
We kunnen in NL onze kop in het zand steken en lekker blij zijn met de oranje overheersing, maar dan moeten we ook niet gek opkijken als het IOC een keertje maatregelen gaat treffen. Er zijn meer sporten van de OS afgehaald of waar bepaalde disciplines zijn geschrapt omdat er te weinig internationale belangstelling voor was.![]()
Je kan inderdaad nu niet spreken van mondiale topsport. Hopelijk is dit dus niet structureel.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Reken maar dat er bij het IOC nog over gesproken gaat worden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verder wordt de 10km nu extra niet serieus genomen omdat er een ploegenachtervolging is gekomen en die landen daar meer waarde aan hechten, terecht imo want niet alleen meer medaille kansen, maar ook een veel leuker onderdeel om naar te kijken.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
net als Ter Mors, zegt ook wel iets over het niveau dat dit zo makkelijk gaat!
Dat is gewoon een ijzersterke schaatster die nu al anderhalf jaar ook aan langebaan schaatsen doet, dus deze zin kun je sowieso wel weglaten
Ter Mors, dat is die vrouw die kansloos achteraan bungelde in de shorttrack finale en nu absurd veel beter is dan Wüst die al absurd veel beter is dan de rest?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ijzersterke schaatster die nu al anderhalf jaar ook aan langebaan schaatsen doet, dus deze zin kun je sowieso wel weglaten
Ook degene die haar gouden schaatsmedaille zou inruilen voor een bronzen shorttrack medaille als het kon? Die ja. Ok.
En anderhalf jaar.. ik geef je op een briefje dat Wüst in anderhalf jaar niet bij de wereldtop van het shorttrack zou behoren.![]()
Valt mee toch? Je had Ibarbo op CAM kunnen zetten en Muriel ST...quote:Op maandag 17 februari 2014 16:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zag Biabiany in Toefjes team, ik dacht laat ik hem ook een keer kopen...
[ afbeelding ]
Dit is wel heel erg hè?![]()
Gast als je niet weet waar je over praat doe dat dan niet manquote:Op maandag 17 februari 2014 16:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ter Mors, dat is die vrouw die kansloos achteraan bungelde in de shorttrack finale en nu absurd veel beter is dan Wüst die al absurd veel beter is dan de rest?
Ook degene die haar gouden schaatsmedaille zou inruilen voor een bronzen shorttrack medaille als het kon? Die ja. Ok.
Ze bungelde totaal niet kansloos achteraan maar werd flink uit haar balans gebracht door een val vlak voor haar. Tevens doe je nu alsof het shorttrack niks voorstelt maar ook dat is een bijzonder zware sport. Tot slot was dat de derde keer 1500m van Ter Mors op die dag, ook niet mis.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wat een loze kreet zegquote:Op maandag 17 februari 2014 16:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En anderhalf jaar.. ik geef je op een briefje dat Wüst in anderhalf jaar niet bij de wereldtop van het shorttrack zou behoren.
Dat China 1, 2 en 3 worden bij pingpong is niet heel raar, gezien het aandeel Chinezen in de totale wereldbevolking.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef ThadCastle het volgende:
Als we toch bezig zijn. Tafeltennis en Basketbal ook maar afschaffen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tis ook niet raar. Maar die lui zijn zo goed dat niemand kans maakt blijkbaar, en volgens die Noren moet je iets dan maar afschaffen ofzo...quote:Op maandag 17 februari 2014 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat China 1, 2 en 3 worden bij pingpong is niet heel raar, gezien het aandeel Chinezen in de totale wereldbevolking.![]()
Ik doe juist niet alsof shottrack niets voorstelt, ik doe juist alsof het niveau in die sport blijkbaar (veel) hoger ligt. In elk geval bij de 1500m voor vrouwen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast als je niet weet waar je over praat doe dat dan niet man
Ze bungelde totaal niet kansloos achteraan maar werd flink uit haar balans gebracht door een val vlak voor haar. Tevens doe je nu alsof het shorttrack niks voorstelt maar ook dat is een bijzonder zware sport. Tot slot was dat de derde keer 1500m van Ter Mors op die dag, ook niet mis.![]()
Zwaktebod natuurlijk. Maar reken maar dat IOC deze gang van zaken ook nauwgezet volgt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tis ook niet raar. Maar die lui zijn zo goed dat niemand kans maakt blijkbaar, en volgens die Noren moet je iets dan maar afschaffen ofzo...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De Noren zeggen niet dat het afgeschaft moet worden, in tegendeel ze zeggen juist dat ze hopen van niet. Ze geven zelf alleen de voorkeur aan een onderdeel waar zij meer medalilekansen hebben.
Net als Sven Kramer die afzegde voor de 1500 meter.![]()
Ja maar volgens DSL zijn beredenering wordt het niet meer serieus genomen en kan je er net zo goed mee stoppen. Dus omdat Nederland in een sport goed en misschien wel oppermachtig is, door cultuur en land, moet het uit het olympische programma gehaald worden?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat China 1, 2 en 3 worden bij pingpong is niet heel raar, gezien het aandeel Chinezen in de totale wereldbevolking.![]()
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
Gaat nog steeds lekker.![]()
Eevee is inmiddels via een Fire Stone een Flareon geworden.
Ongelofelijk.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik zeg dat de 10km uit het programma gehaald moet worden en vervangen door een ander schaatsonderdeel, de 3km. Dit juist om schaatsen in zijn totaliteit sterker te maken. Ik volg al ruim 20 jaar elk groot schaatstoernooi, heb helemaal niets tegen schaatsen, maar ik kijk wel verder dan mijn oranje feestneus lang is en maak me zorgen over de toekomst van de sport op deze manier.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar volgens DSL zijn beredenering wordt het niet meer serieus genomen en kan je er net zo goed mee stoppen. Dus omdat Nederland in een sport goed en misschien wel oppermachtig is, door cultuur en land, moet het uit het olympische programma gehaald worden?
En pingpong zal me werkelijk aan mijn aars roesten, maar de pingpong fans kunnen gerust zijn: het IOC zal niet durven om China te beledigen. Nederland daarentegen zullen ze wat minder moeilijk om doen gok ik.![]()
Je kan je afvragen hoe mondiaal deze sport (en dan met name de 10k) is. Ik hoorde ergens deze week dat de biathlon bijvoorbeeld in 40 landen integraal live wordt uitgezonden. Benieuwd hoe dat met de 10 km is...quote:Op maandag 17 februari 2014 16:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar volgens DSL zijn beredenering wordt het niet meer serieus genomen en kan je er net zo goed mee stoppen. Dus omdat Nederland in een sport goed en misschien wel oppermachtig is, door cultuur en land, moet het uit het olympische programma gehaald worden?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha, mensen die serieus een zin uittypen die na een halve seconde weer weg isquote:Op maandag 17 februari 2014 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ongelofelijk.
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ongelofelijk.
Nog steeds vermakelijk.
![]()
Maar dan heb je geen lange afstand meer.. Mannen hebben nu 500, 1000, 1500, 5000 en 10000 toch? Lijkt me wel een goede verdeling.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zeg dat de 10km uit het programma gehaald moet worden en vervangen door een ander schaatsonderdeel, de 3km. Dit juist om schaatsen in zijn totaliteit sterker te maken.
En pingpong zal me werkelijk aan mijn aars roesten, maar de pingpong fans kunnen gerust zijn: het IOC zal niet durven om China te beledigen. Nederland daarentegen zullen ze wat minder moeilijk om doen gok ik.![]()
Dat kwaliteit.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:55 schreef Zhano het volgende:
Vies of nie?Zag die gast wel echt vrijlopen dus was geen blinde hijs
In ieder geval ergerlijk dat een back niet gewoon even meelooptquote:Op maandag 17 februari 2014 16:55 schreef Zhano het volgende:
Vies of nie?Zag die gast wel echt vrijlopen dus was geen blinde hijs
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo snel mogelijk een nieuwe aanvragen! Vandaag nog doen als het kan.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gofferdomme, mijn OV-chipkaart is defect, hij scan 'm niet meer.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:04 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)f-voor-10-kilometer/
Natasja Sommeling Roelofs • 17 februari 2014, 17:02quote:Op maandag 17 februari 2014 17:04 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)f-voor-10-kilometer/
Belachelijk .
Iedereen wacht op zijn race, dit kost kijker!!!!!'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Pro-tip: Zeggen dat hij gestolen is. Kost je net zoveel en scheelt 2 weken wachten.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk een nieuwe aanvragen! Vandaag nog doen als het kan.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Natasja Sommeling Roelofs • 17 februari 2014, 17:02
Belachelijk .
Iedereen wacht op zijn race, dit kost kijker!!!!!
Oh ja, volgens mij had ik dat ook gedaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pro-tip: Zeggen dat hij gestolen is. Kost je net zoveel en scheelt 2 weken wachten.![]()
Eindelijk een beetje pack luck.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
IF Sterling en Skrtel uit een paar pakketten gehaald![]()
dat nieuws eronder ook op de frontpagequote:
http://www.speld.nl/2014/02/15/verweij-pakt-goud-op-1499-meter/'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mocht ook wel eensquote:Op maandag 17 februari 2014 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eindelijk een beetje pack luck.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pro-tip: Zeggen dat hij gestolen is. Kost je net zoveel en scheelt 2 weken wachten.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Natasja Sommeling Roelofs • 17 februari 2014, 17:02
Belachelijk .
Iedereen wacht op zijn race, dit kost kijker!!!!!
Had 'm gezien ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat nieuws eronder ook op de frontpage
http://www.speld.nl/2014/02/15/verweij-pakt-goud-op-1499-meter/
Deze is ook mooi.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:19 schreef ThadCastle het volgende:
Dat stuk waar ze nu zijn bij pokemon
Dit gaat wel even duren ja.
net alsquote:Op maandag 17 februari 2014 17:20 schreef DeLachendeVierde het volgende:
De safarizone wordt ook onmogelijk, daar mag je maar 250 stappen doen ofzo
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:21 schreef ThadCastle het volgende:
Die start spammers moeten gewoon geblocked worden ofzo![]()
![]()
Ze hebben TM07quote:Op maandag 17 februari 2014 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit gaat wel even duren ja.
net als
[..]![]()
![]()
Ongelooflijk, te mooi.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Pidgeot in de computer gedeposit.De hoogste pokemon die ze hadden.
![]()
![]()
Damage effects staan uitquote:Op maandag 17 februari 2014 17:53 schreef Lindgren. het volgende:
Pidgeot in de computer gedeposit.De hoogste pokemon die ze hadden.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
O.a. niet van die dwarrelende bolletjes bij poisonpowder enzo.
Oh dat hebben ze via options gedaan?
Denk het jaquote:Op maandag 17 februari 2014 17:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus?
Oh dat hebben ze via options gedaan?![]()
![]()
Beter Cazorla CAM danquote:Op maandag 17 februari 2014 18:14 schreef forztwente het volgende:
Ozil of Mata in een 4-3-3(2) op CM? wie zouden jullie kiezen?
Ik heb Toure en Cazola er naast staan.![]()
thanksquote:Op maandag 17 februari 2014 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja is gewoon een beetje aankutten volgens mij.![]()
Nee. Nee. Nee, gewoon nee. We winnen gewoon een hoop medailles. Als er nu landen zich terug trekken, en de sport van de agenda zou verdwijnen, had dit ook gebeurd ten tijde van bijvoorbeeld de DDR dames, die iedereen decennia lang zoek schaatsten.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn sinds 1996 (eerste WK afstanden) slechts twee buitenlanders geweest die een belangrijke titel op de 5 of 10km wonnen (3x Hedrick op de 5km, 1x Lee op de 10km door de foute wissel van Kramer.. overigens twee atleten die eigenlijk "eventjes" uit een andere sport kwamen om een medaille op te halen, net als Ter Mors, zegt ook wel iets over het niveau dat dit zo makkelijk gaat!).
Of door het gebrek daaraan? Gazpromquote:Op maandag 17 februari 2014 18:17 schreef DutchSL het volgende:
Olympische vlam was gedoofd door de gastoevoer![]()
![]()
![]()
Gewoon onzin.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee, gewoon nee. We winnen gewoon een hoop medailles. Als er nu landen zich terug trekken, en de sport van de agenda zou verdwijnen, had dit ook gebeurd ten tijde van bijvoorbeeld de DDR dames, die iedereen decennia lang zoek schaatsten.
Ze hebben buiten de jaren '80 nooit olympisch goud gepakt en ze waren alleen op de OS van 1984 het succesvolste schaatsland bij de vrouwen. In 1980 en 1988 was Nederland succesvoller bij de vrouwen..
edit. correctie in 1980 wonnen ze 1x brons meer dan Nederland, evenveel goud en zilver (van elk 1).![]()
RINALDO • 17 FEBRUARI 2014, 16:58
Bob de Jong gaat de 10 kilometer wel rijden. Hij kan zich immers niet volledig inzetten in het Holland Heineken Huis omdat hij ook na afloop de Bob is.![]()
![]()
IF Alex stijgt ook lekker door
Terecht trouwens, wat een baas
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dat gaat wel een stuk sneller.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus?
Oh dat hebben ze via options gedaan?![]()
Ja, van Gennip pakte in 1988 opeens al die gouden medailles terwijl ze in de andere toernooien niks klaarspeelde. Rarara, hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon onzin.
Ze hebben buiten de jaren '80 nooit olympisch goud gepakt en ze waren alleen op de OS van 1984 het succesvolste schaatsland bij de vrouwen. In 1980 en 1988 was Nederland succesvoller bij de vrouwen..
edit. correctie in 1980 wonnen ze 1x brons meer dan Nederland, evenveel goud en zilver (van elk 1).Wist trouwens niet dat de olympische spelen bepalend waren voor dominantie?
Van 1982 tot 2002 (ja, heb ook maar even zitten zoeken) heeft een Duitse dame het WK Allround gewonnen. Behalve 1 keer Hunyady. In die 21 jaar is 16 keer een Duitse 2e geworden. Had de rest van de wereld er ook wel mee kunnen stoppen.![]()
Wat dat betreft is de 10km zeker uit de tijd.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
10 KM is wel saai om te kijken imo 3 KM zou wel leuker zijn![]()
De OS zijn veruit het belangrijkst ja en WK afstanden bestonden toen nog niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, van Gennip pakte in 1988 opeens al die gouden medailles terwijl ze in de andere toernooien niks klaarspeelde. Rarara, hoe zou dat nou komenWist trouwens niet dat de olympische spelen bepalend waren voor dominantie?
Van 1982 tot 2002 (ja, heb ook maar even zitten zoeken) heeft een Duitse dame het WK Allround gewonnen. Behalve 1 keer Hunyady. In die 21 jaar is 16 keer een Duitse 2e geworden. Had de rest van de wereld er ook wel mee kunnen stoppen.
En verder ging het om de DDR. Zoals ik al zei: die domineerden alleen in de jaren '80.
Daarvoor was het niet veel en daarna bestond de DDR niet meer. Jij begon over de DDR, dan moet je niet het verenigde Duitsland er bij gaan halen![]()
![]()
En wat veel belangrijker is dan de dominantie is dat nu de belangstelling in alle landen behalve Nederland totaal aan het verdwijnen is.
Dát was toen niet het geval.![]()
Wat ben je toch een vervelend mannetje. De DDR hield noodgedwongen op inderdaad, maar het zette zich voort in het verenigde Duitsland. De sport was jaren lang niet om aan te gluren, behalve dan misschien die 2 weken af en toe met een OS, waardoor ze op raadselachtige wijze het niet waar konden maken? Is dit geen jarenlange dominantie?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De OS zijn veruit het belangrijkst ja en WK afstanden bestonden toen nog niet.
En verder ging het om de DDR. Zoals ik al zei: die domineerden alleen in de jaren '80.
Daarvoor was het niet veel en daarna bestond de DDR niet meer. Jij begon over de DDR, dan moet je niet het verenigde Duitsland er bij gaan halen![]()
![]()
Meestal eindigen discussies tussen mij en DSL met een ellenlange post van DSL en dat ik dan geen zin heb om die te lezenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:54 schreef Zhano het volgende:
Laten we dr over ophouden
En met 'we' bedoel ik Toefjes en DSL![]()
![]()
Haha klopt ja. Meestal is ie wel feitelijk correct trouwens volgens mij, alleen door die lappen text gaat de lol dr wat van afquote:Op maandag 17 februari 2014 18:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meestal eindigen discussies tussen mij en DSL met een ellenlange post van DSL en dat ik dan geen zin heb om die te lezen![]()
![]()
Ten eerste ben jij degene die met de DDR aan komt zetten, die decennia zouden hebben gedomineerd, gewoon onwaar. Alles wat jij noemt wat over verenigd Duitsland gaat is compleet niet relevant. EINDE.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vervelend mannetje. De DDR hield noodgedwongen op inderdaad, maar het zette zich voort in het verenigde Duitsland. De sport was jaren lang niet om aan te gluren, behalve dan misschien die 2 weken af en toe met een OS, waardoor ze op raadselachtige wijze het niet waar konden maken? Is dit geen jarenlange dominantie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ten tweede gaat het om de Olympische Spelen, niet om het allround schaatsen. Toen ik het over de Nederlandse dominatie op de lange afstanden had heb ik ook nooit het allround schaatsen er bij gehaald. EINDE.
En rot nu maar weer op![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ten eerste ben jij degene die met de DDR aan komt zetten, die decennia zouden hebben gedomineerd, gewoon onwaar. Alles wat jij noemt wat over verenigd Duitsland gaat is compleet niet relevant. EINDE.
Ten tweede gaat het om de Olympische Spelen, niet om het allround schaatsen. Toen ik het over de Nederlandse dominatie op de lange afstanden had heb ik ook nooit het allround schaatsen er bij gehaald. EINDE.
avond. is de 2e batch met up's er al
verder kunstschaatsen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Na ieder potje krijg ik die shit van connection lost, en krijg ik geen punten maaar er gaat ook een wedstrijd vanaf![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:00 schreef FCsuarez het volgende:
avond. is de 2e batch met up's er al
verder kunstschaatsen![]()
Dominantie gaat niet om 1 toernooi in de 4 jaar. met je EINDEquote:Op maandag 17 februari 2014 18:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ten eerste ben jij degene die met de DDR aan komt zetten, die decennia zouden hebben gedomineerd, gewoon onwaar. Alles wat jij noemt wat over verenigd Duitsland gaat is compleet niet relevant. EINDE.
En nee. Ik rot niet op. Ik blijf hier. Al is het alleen maar om jou het leven zuur te maken![]()
![]()
Technisch gezien begon jij met beledigen, jij noemde hem een vervelend mannetje. Daarvoor was het volgens mij puur discussie...quote:![]()
Nee, daarvoor trof ik een hele zooiquote:Op maandag 17 februari 2014 19:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Technisch gezien begon jij met beledigen, jij noemde hem een vervelend mannetje. Daarvoor was het volgens mij puur discussie...smileys aan in zijn bericht, waren later weer weg gehaald. Daarom zei ik: wat ben je toch een vervelend mannetje, wat ik eigenlijk nog best netjes geformuleerd vond
![]()
![]()
Hmm ok, dat was mij ontgaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, daarvoor trof ik een hele zooismileys aan in zijn bericht, waren later weer weg gehaald. Daarom zei ik: wat ben je toch een vervelend mannetje, wat ik eigenlijk nog best netjes geformuleerd vond
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, daarvoor trof ik een hele zooismileys aan in zijn bericht, waren later weer weg gehaald. Daarom zei ik: wat ben je toch een vervelend mannetje, wat ik eigenlijk nog best netjes geformuleerd vond
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Bohhh!! Pik je dat?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En rot nu maar weer opEN PIK JIJ DIT?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dominantie gaat niet om 1 toernooi in de 4 jaar. met je EINDE![]()
En nee. Ik rot niet op. Ik blijf hier. Al is het alleen maar om jou het leven zuur te makenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
JerryjerryjerryAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:14 schreef Toefjes het volgende:
Eigenlijk interesseert schaatsen me niet, en vrouwenschaatsen in het bijzonder
![]()
![]()
Sinds wanneer komt Hunyady uit Oostenrijk?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vervelend mannetje. De DDR hield noodgedwongen op inderdaad, maar het zette zich voort in het verenigde Duitsland. De sport was jaren lang niet om aan te gluren, behalve dan misschien die 2 weken af en toe met een OS, waardoor ze op raadselachtige wijze het niet waar konden maken? Is dit geen jarenlange dominantie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Hey wat vet, nu al een registratie op youtubequote:Was jij er ook bij?
Eindelijk erkenningquote:![]()
![]()
Kippenvel set.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey wat vet, nu al een registratie op youtubeWas jij er ook bij?
[..]
Eindelijk erkenning
Ja ook ik was aanwezig.![]()
Omni faalt zelfquote:Op maandag 17 februari 2014 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey wat vet, nu al een registratie op youtubeWas jij er ook bij?
[..]
Eindelijk erkenningquote:In 1985, after marrying her Austrian coach Thomas Nemeth, she obtained Austrian citizenship and started competing for Austria. The marriage was dissolved some years later, but she retained her Austrian citizenship.![]()
Ik vond het een iets te chille set, publiek leek niet echt goed los te komen (ik ook niet). Wel erg mooi en melodieus. Armin daarnaquote:Op maandag 17 februari 2014 19:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kippenvel set.
Ja ook ik was aanwezig.Dat afsluitende Pong ook
![]()
![]()
En nu bakkes.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond het een iets te chille set, publiek leek niet echt goed los te komen (ik ook niet). Wel erg mooi en melodieus. Armin daarnaDat afsluitende Pong ook
quote:HAHA!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ben niet echt van de trance maar deze vond ik wel chill. Armin vond ik echt niet zo chill. Pong niet meer zoveel van meegekregen, eerste helft van die set was ik weg, tweede deel was ik mijn vrienden kwijtquote:Op maandag 17 februari 2014 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond het een iets te chille set, publiek leek niet echt goed los te komen (ik ook niet). Wel erg mooi en melodieus. Armin daarnaDat afsluitende Pong ook
![]()
![]()
Gebeurt zo vaakquote:Op maandag 17 februari 2014 19:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ben niet echt van de trance maar deze vond ik wel chill. Armin vond ik echt niet zo chill. Pong niet meer zoveel van meegekregen, eerste helft van die set was ik weg, tweede deel was ik mijn vrienden kwijtWas samen met een vriendin daar, daar een groep getroffen als afgesproken. Na een half uur waren we alweer met z'n 2en
![]()
![]()
Ook echt enorm veel sta-tafels gezienquote:Op maandag 17 februari 2014 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gebeurt zo vaakWas samen met een vriendin daar, daar een groep getroffen als afgesproken. Na een half uur waren we alweer met z'n 2en
Mede daarom ben ik gaan wandelen denk ik.
![]()
Je was toch met Lindgren daar?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gebeurt zo vaakWas samen met een vriendin daar, daar een groep getroffen als afgesproken. Na een half uur waren we alweer met z'n 2en
lindgren is zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 19:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je was toch met Lindgren daar?
#FreeTrapz![]()
Wa 'n homoquote:
Aha, en iedereen had een bril op?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ook echt enorm veel sta-tafels gezienMede daarom ben ik gaan wandelen denk ik.
Nou, er waren dus bij die Set van Dash Berlin 3 Fut'ers in de zaal. Best knap voor fokkers eigenlijk, dat er sowieso 3 de deur uit zijn gegaan op 1 avond.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je was toch met Lindgren daar?![]()
was vorige week een week lang in het buitenland. helemaal trillen enzo... ontwenningsverschijnselen dit dat.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aha, en iedereen had een bril op?
[..]
Nou, er waren dus bij die Set van Dash Berlin 3 Fut'ers in de zaal. Best knap voor fokkers eigenlijk, dat er sowieso 3 de deur uit zijn gegaan op 1 avond.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, soms verslik ik me in een hap frisse lucht als ik buiten ben. Wel chille tijd gehad? Oostenrijk was het toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was vorige week een week lang in het buitenland. helemaal trillen enzo... ontwenningsverschijnselen dit dat.![]()
Handig voor als het sTroefjes gaatquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Handig voor als het sTroefjes gaat![]()
![]()
Nee, DSL heeft EINDE gezegd.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie al die plaatjes nu niet.. is het al tijd voor popcorn.gif?![]()
Daar ben je al te laat voor. Het is nu gayporn.gifquote:Op maandag 17 februari 2014 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie al die plaatjes nu niet.. is het al tijd voor popcorn.gif?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
HAHA!quote:Op maandag 17 februari 2014 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie al die plaatjes nu niet.. is het al tijd voor popcorn.gif?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ja de nederlandse enclave in gerlosquote:Op maandag 17 februari 2014 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, soms verslik ik me in een hap frisse lucht als ik buiten ben. Wel chille tijd gehad? Oostenrijk was het toch?![]()
skieen, zuipen en met domme liedjes mee brullen. wat is nederland toch een ontwikkeld land
#FreeTrapz![]()
Ik vrees dat andere landen zich straks terugtrekken om naar Gerlos te gaan op deze manier. Maar goed dat je het chill hebt gehadquote:Op maandag 17 februari 2014 19:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja de nederlandse enclave in gerlos![]()
skieen, zuipen en met domme liedjes mee brullen. wat is nederland toch een ontwikkeld land![]()
![]()
Nee dat dan weer nietquote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aha, en iedereen had een bril op?
[..]
Nou, er waren dus bij die Set van Dash Berlin 3 Fut'ers in de zaal. Best knap voor fokkers eigenlijk, dat er sowieso 3 de deur uit zijn gegaan op 1 avond.![]()
![]()
vuile pillen slikkende junkiequote:Op maandag 17 februari 2014 19:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ook echt enorm veel sta-tafels gezienMede daarom ben ik gaan wandelen denk ik.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hey.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Wie kan mij helpen?
Ik wil online potje seizoenen doen gaat allemaal goed maar tot na de Arena geeft hij een zwart beeld en loopt dus vast.
Meer mensen last van deze bug? (PS3)![]()
klinkt eerder als een kapot spel dan een bugquote:Op maandag 17 februari 2014 19:59 schreef bjanaan het volgende:
Wie kan mij helpen?
Ik wil online potje seizoenen doen gaat allemaal goed maar tot na de Arena geeft hij een zwart beeld en loopt dus vast.
Meer mensen last van deze bug? (PS3)
had van het weekend toch die IF modric moeten kopen voor 161K Bin
#FreeTrapz![]()
IF ireland laatst verkocht voor 47.5K dacht dat dat een godsvermogen was word hij nu gefixed naar 70K
#FreeTrapz![]()
Nee, ik moest gisteren 2x sprinten in de wedstrijd en heb nu spierpijn.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb spierpijn van het dansenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, ik moest gisteren 2x sprinten in de wedstrijd en heb nu spierpijn.![]()
![]()
Even teruglezen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Trapz heeft dat volgens mij ook. Als die de Arena ziet word het hem ook zwart voor de ogenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:59 schreef bjanaan het volgende:
Wie kan mij helpen?
Meer mensen last van deze bug? (PS3)![]()
![]()
Nou dat was me een deceptie.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Bakkes, Sybs minnaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Trapz heeft dat volgens mij ook. Als die de Arena ziet word het hem ook zwart voor de ogenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sereropositief?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jonge, het was nog 'positief' bedoeld ookAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jonge, het was nog 'positief' bedoeld ook
quote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
![]()
Al die jaren knokken tegen de slavernij en dan verpest een zo'n kerel het weer voor de hele groep.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die jaren knokken tegen de slavernij en dan verpest een zo'n kerel het weer voor de hele groep.
Binnenkort Monuments Men kijken. Boskamp vindt m leuk dus het kan niet misgaan![]()
![]()
Als ik de recensies zo lees is Boskamp de enigequote:Op maandag 17 februari 2014 20:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Binnenkort Monuments Men kijken. Boskamp vindt m leuk dus het kan niet misgaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij heeft Genee de Spits gelezen van de week. Daar stond precies dat in over dat ze niet konden kiezen tussen serieus en comedy.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik de recensies zo lees is Boskamp de enige![]()
Bertje wilde niet voor 5 miljoen naar de zandbak, maar harkt nu in 160 dagen meer dan de helft binnen![]()
![]()
350k per puntquote:Op maandag 17 februari 2014 20:47 schreef Zhano het volgende:
Bertje wilde niet voor 5 miljoen naar de zandbak, maar harkt nu in 160 dagen meer dan de helft binnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer dat het niet helemaal symmetrisch is...quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Derksen met zijn Ritzmaier, ik weet zeker dat als je Hiljemark of Schaars bij Cambuur zet dat zij daar uitblinken en als je Ritzmaier bij PSV zet dat die deelt in de malaise.![]()
True, tis allemaal niksquote:Op maandag 17 februari 2014 21:03 schreef DutchSL het volgende:
Derksen met zijn Ritzmaier, ik weet zeker dat als je Hiljemark of Schaars bij Cambuur zet dat zij daar uitblinken en als je Ritzmaier bij PSV zet dat die deelt in de malaise.
Wordt Boskamp gesponsord door JAKO ofzo?![]()
![]()
Hij zegt iedere week weer dat hij er gewoon voor moet betalenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
True, tis allemaal niks
Wordt Boskamp gesponsord door JAKO ofzo?
Volgens mij is dat het enige merk met die maten die in de normale winkels te koop zijn ofzo
Ik zou het iig nooit dragen, puur door Boskamp![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Anders ook niet... Niet casual iig...quote:Op maandag 17 februari 2014 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zegt iedere week weer dat hij er gewoon voor moet betalen
Volgens mij is dat het enige merk met die maten die in de normale winkels te koop zijn ofzo
Ik zou het iig nooit dragen, puur door Boskamp![]()
![]()
jawel joh, die mooie felgroenequote:Op maandag 17 februari 2014 21:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Anders ook niet... Niet casual iig...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Officieel nu?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:16 schreef DutchSL het volgende:
Vidic speelt volgend seizoen voor Inter.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Njah, het verband met die lui bij VI ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gisteren nog daar geweestecht zaadvelden daar
Jij hebt het zeker over dat spelletje?![]()
![]()
Bohhh.twitter:433Heerenveen twitterde op maandag 17-02-2014 om 21:28:33Lasse Nilsson: "ik sluit zo goed als zeker mijn carriëre af bij IF Elfsborg. Alleen als sc Heerenveen interesse heeft zou ik vertrekken." reageer retweet
(Nooit doen, maar leuk om te horen)
![]()
Ik snap dat best. Beetje ballen op een laag niveau op je oude dag.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:33 schreef Zhano het volgende:
Bohhh.twitter:433Heerenveen twitterde op maandag 17-02-2014 om 21:28:33Lasse Nilsson: "ik sluit zo goed als zeker mijn carriëre af bij IF Elfsborg. Alleen als sc Heerenveen interesse heeft zou ik vertrekken." reageer retweet
(Nooit doen, maar leuk om te horen)
Tsjah, Eredivisie stelt idd weinig voor.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap dat best. Beetje ballen op een laag niveau op je oude dag.
Zijn ze er bij Feyenoord eigenlijk al achter welke ex-Heerenvener ze deze zomer gratis gaan halen?![]()
![]()
Vergeten ik krijg nog elke week een promo pack
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:38 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeten ik krijg nog elke week een promo pack
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geef m niet aan Maver, geef m aan mij!quote:Op maandag 17 februari 2014 21:38 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeten ik krijg nog elke week een promo pack![]()
Ik heb pas paar wedstrijden gespeeld, alleen uit die pakjes (pelle wel gekocht)
2 Hajé's toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:51 schreef Zhano het volgende:
Snor faal, we hebben geen v/d Valk in Hveen. (Wel een Hajé)
Ik stond namelijk een paar maanden terug bij de verkeerde in te checken![]()
![]()
Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:42 schreef Freire het volgende:
[..]
2 Hajé's toch?
Ik stond namelijk een paar maanden terug bij de verkeerde in te checken![]()
Degene waar ik stond was bij die grote rotonde bij de snelweg, weet niet of dat officieel al Heerenveen is?quote:![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Degene waar ik stond was bij die grote rotonde bij de snelweg, weet niet of dat officieel al Heerenveen is?
Laten ze Soriano zien, zeggen dat het een Braziliaan is. 2 minuten later komen ze er ineens achter dat het een Spanjool is.
Denk wel echt dat Derksen RBS onderschat trouwens...![]()
Hij moet eerst de coins nog bijelkaar bedelen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
Maver open eens zo'n happy hour pack![]()
alsof die dingen het geld waard zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
Maver open eens zo'n happy hour pack![]()
voor maver waarschijnlijk wel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had er twee geopend, de ene had UP Lukaku en de andere transfer McGeady, maar toch dik verlies natuurlijk..![]()
potje?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zegt iedere week weer dat hij er gewoon voor moet betalen
Ik zou het iig nooit dragen, puur door Boskamp
Young bloods everywhere....![]()
Kan niet atm, internet is fokt op traag hier momenteelquote:
Later op de avond kan evt wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet te zuinig ja. Ajax wel favoriet, maar het is aardig close. Nadeel ook om eerst thuis te spelen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Laten ze Soriano zien, zeggen dat het een Braziliaan is. 2 minuten later komen ze er ineens achter dat het een Spanjool is.
Denk wel echt dat Derksen RBS onderschat trouwens...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zeg wel even tegen Serero dat hij er 2 in moet schieten.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet te zuinig ja. Ajax wel favoriet, maar het is aardig close. Nadeel ook om eerst thuis te spelen.![]()
Zowieso is het raar qua meningen bij VI imho. Ziyech en Tadic zijn alles, rest is aids volgens de heren. Maar dan wel even denken dat Ajax makkelijk gaat winnen van een buitenlandse club waar je niks van weetquote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet te zuinig ja. Ajax wel favoriet, maar het is aardig close. Nadeel ook om eerst thuis te spelen.![]()
![]()
Nog steeds dit stuk
Denk niet dat ze hier ooit langs gaan komen![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:59 schreef Freire het volgende:
Nog steeds dit stuk
Denk niet dat ze hier ooit langs gaan komen![]()
![]()
Krsticicquote:![]()
![]()
En de enige die van iedere Eredivisieclub vijf spelers kan noemen is Genee.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zowieso is het raar qua meningen bij VI imho. Ziyech en Tadic zijn alles, rest is aids volgens de heren. Maar dan wel even denken dat Ajax makkelijk gaat winnen van een buitenlandse club waar je niks van weetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht dezequote:Op maandag 17 februari 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
IF El Kaddouri
1 goal, 2 assists na een uur spelen
#wasvorigjaarnogbelg![]()
![]()
Sowieso is dit team veel beter dan ''op papier''. Backs missen snelheid, middenveld beetje defensief/te slecht etc zou je zeggen maar valt reuze mee. Backs en middenveld zijn ook wel grote gasten dus kom je niet zomaar voorbij. Aanval is echt heel sterk.quote:![]()
die kk jong die heel de tijd start typenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:59 schreef Freire het volgende:
Nog steeds dit stuk
Denk niet dat ze hier ooit langs gaan komenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
die kk jong die heel de tijd start typen
Ze zijn ook al 10x die trap op en neer geweest![]()
Magikarp is gewoon een soort Roda JC: doet altijd mee, duikt overal weer eens op maar je hebt er geen klote aan en niemand die het mistquote:![]()
Is dat mogelijk op iphone?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:19 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Gewoon My Boy app downloaden en Pokemon Emerald in de trein spelen jatog![]()
![]()
Zijn er nog NBA liefhebbers die een downloadlink hebben voor het allstar event van afgelopen zaterdag (dus niet de allstar game) ?
De gene die alles altijd op Spotnet zette is er vrijdag mee gestopt![]()
![]()
Al te vaak gespeeld. Maar je kan ook Pokemon in de bibliotheek spelen en hopen dat er dan chicks op je af komen zoals deze man:quote:Op maandag 17 februari 2014 22:19 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Gewoon My Boy app downloaden en Pokemon Emerald in de trein spelen jatog![]()
Geen idee, op Android kan je 'm gewoon in de Play Store downloaden in ieder geval. Dan op CoolRom gewoon downloaden wat je wilt.quote:![]()
Hopelijk duurt het nog een tijdje dan voor ie evolueertquote:Op maandag 17 februari 2014 22:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Magikarp is gewoon een soort Roda JC: doet altijd mee, duikt overal weer eens op maar je hebt er geen klote aan en niemand die het mist![]()
![]()
Op android wel mogelijk jaquote:Op maandag 17 februari 2014 22:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan je dan ook cheaten, net als op de computer?Is gewoon precies het zelfde eigenlijk.
![]()
Daarom is die de beste natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hopelijk duurt het nog een tijdje dan voor ie evolueert
Gyarados (sp?)![]()
![]()
torrents wel. Maar ze staan er op als 1 event nu, ipv losse events. Dus 3 pt contest, dunk, skills challenge en nog een gare challenge met ook wnba erbij. Ik hoef dit jaar eigenlijk alleen de dunk contest te zien. Rest is ieder jaar toch hetzelfdequote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef Freire het volgende:
Zijn er nog NBA liefhebbers die een downloadlink hebben voor het allstar event van afgelopen zaterdag (dus niet de allstar game) ?
De gene die alles altijd op Spotnet zette is er vrijdag mee gestopt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wist helemaal niet dat Cardiff Cala nog had gehaald.. maar nog steeds heeft Apam geen club gevonden. Welke Nederlandse club leest mee?![]()
Boh Apam - Otigba triplelink.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Cardiff Cala nog had gehaald.. maar nog steeds heeft Apam geen club gevonden. Welke Nederlandse club leest mee?![]()
Wel ekkes een ander vlaggetje erbij plakken.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nah Otigba moet ff geselecteerd worden voor Nigeria dan.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel ekkes een ander vlaggetje erbij plakken.![]()
Onbeperkt rare candy'squote:Op maandag 17 februari 2014 22:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Op android wel mogelijk jaIs gewoon precies het zelfde eigenlijk.
![]()
![]()
Deze manquote:Op maandag 17 februari 2014 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is saai. Bovendien worden de stats dan veel minder goed dan wanneer je echt traint.![]()
Haha heerlijke overwinning. Kut Nederlander. Hij komt 1-0 voor via een rare pingel, vervolgens maak ik 1-1 en 1-2. Wat denk je hij doet zo'n kickoff cheese en de bal komt perfect achter mijn verdedigers, 2-2
Uiteindelijk verlenging en pingels. 2-3 met pingels gewonnen
kutjood
Edit:
Moet nu tegen een team met GKs en Balo in de spits, waarom klikte ik doorILENO
[ Bericht 10% gewijzigd door ThadCastle op 17-02-2014 23:17:42 ]![]()
Pfff..
weet niet wat ik heb, maar ik ik verspeel net 3 keer een pot in de 90ste minuut
waarvan ik er ook nog 2 met 2 doelpunten verschil voorstond in de 85ste minuut nog ofzo..![]()
![]()
okquote:Op maandag 17 februari 2014 23:35 schreef Exorbitantes het volgende:
Nieuwe aanvalslinie gekocht! Sanchez - Costa - Hulk en daarachter Vidal!![]()
Godver ik wilde een vlucht boeken om in april een BPL wedstrijd te bezoeken. Alles ingevuld voor 4 personen om er vervolgens achter te komen dat je alleen met een creditcard kan betalen![]()
![]()
Kutspel.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wel lachen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Wat leven wij toch eigenlijk in een intens sneu land. Met heel veel bekrompen en zielige inwoners. Zo. Dat lucht op. Nu zou ik natuurlijk zo zuur kunnen klinken omdat die wannabe Bart van Merwijk ontslagen is bij zijn Duitse clubje na een verliespotje of 700, maar niets is minder waar. Ik gun de oud-bondscoach die ons bijna wereldkampioen maakte alle rust van de wereld. Echt. Dichterbij dan hij is gekomen, zullen we nooit meer zijn.
En dat heeft alles te maken met de mentaliteit van de mensen in dit land. Mensen die huilend brieven schrijven naar de Volkskrant dat ze het belachelijk vinden dat onze Koning Willy en de premier staan te juichen als er een stel landgenoten een prestatie van formaat levert op het meest prestigieuze sportevenement op aarde. En redacteuren die zo'n brief vervolgens plaatsen. Je weet gewoon dat zulke mensen zelf geen leven hebben. En zullen hebben.
Maar er is meer. Want de Oranje Overheersing op het langebaan schaatsen op de Spelen in Sotchi is volgens een hoop Nederlanders sneu. Want er stond een stukje in de Washington Post over dit onderwerp, en dan is het heel hip om te roepen dat je het ook vindt. Ongeacht wat er dan precies geroepen wordt. Omdat wij zo fucking goed zijn in schaatsen, tellen die medailles helemaal niet zo zwaar. Vinden de mensen. En we pakken nergens anders medailles mee, dus zo goed zijn we niet.
Dat het schaatsen jarenlang gedomineerd werd door Noorse mannen en bijvoorbeeld één Duitse vrouw, dat schijnt niet uit te maken. Dat diezelfde Noren alle Nordic Sports winnen, is wél heel knap. Dat de Amerikanen elke Olympische Spelen weer de halve NBA naar de basketbal-wedstrijdjes sturen om goud op te halen is alleen maar cool. En als Spanje Europees én Wereldkampioen voetbal is, vindt iedereen dat vooral heel knap. Maar als wij in Nederland ergens in uitblinken, moeten andere Nederlanders dat per definitie downgraden.
Is het jaloezie? Is het gewoon een mislukte poging om puur wat te roepen? Of is het echt volslagen domheid? Ik denk zelf dat wij het gewoon te goed hebben in dit land. Dat er niks is om voor te vechten, omdat alles toch wel geregeld wordt. Hier wordt men zelfs gehuldigd als je tweede wordt. Dat idee. En des te knapper is dus de prestatie van de voltallige Nederlandse schaatsploeg. Die mensen die zich het snot voor de ogen hebben getraind om één keer te schitteren op het hoogste niveau. en dat vervolgens allemaal waar maken. Daar kunnen een stuk of elf voetballende miljonairs best nog wat van leren. En die andere zeikende zuurpruimen ook.![]()
niceeequote:Op maandag 17 februari 2014 23:57 schreef Freire het volgende:
Toch gelukt
13 april naar Swansea - Chelsea'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: