Ha leukquote:Op maandag 17 februari 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geef de hele tijd 'right' door
nu gebruiken op quick attack of cutquote:
Hell. Je zou zelfs compleet andere consoles erbij kunnen slepen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lol, je kan het ook doen voor andere games, dunno of het even succesvol zal zijn. Misschien Final Fantasy ofzo
Juist jaquote:Op maandag 17 februari 2014 06:26 schreef n00b13 het volgende:
Misschien wel een leuk idee om mensen zo tegelijk te laten programmeren. Dat wordt vast een succes.
Moest lachenquote:
quote:
Wat moeten ze nu doen?quote:
Pidgeot leeft nog, voor zover ik weetquote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat moeten ze nu doen?Hoop trouwens dat de beste stukjes in een highlight komen!
ben benieuwd waar ze eigenlijk heen moeten, krijg wel zin om zelf pokemon te gaan spelen hiervan. Misschien maar eens een 3ds kopen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Pidgeot leeft nog, voor zover ik weet
X/Y is echt heel goed, zeker aan te radenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ben benieuwd waar ze eigenlijk heen moeten, krijg wel zin om zelf pokemon te gaan spelen hiervan. Misschien maar eens een 3ds kopen.
Verdomme het is wel veel geld, maar op zich zou het wel kunnen... Er is ook nog een goedkopere 2ds... Lastig lastig, en dan is er nog ocarina of time voor de 3DS is die te pruimen?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
X/Y is echt heel goed, zeker aan te raden
Stele van die rijke tattas jwtquote:Op maandag 17 februari 2014 16:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Verdomme het is wel veel geld, maar op zich zou het wel kunnen... Er is ook nog een goedkopere 2ds... Lastig lastig, en dan is er nog ocarina of time voor de 3DS is die te pruimen?
[ afbeelding ]
Gewoon gba + fireredquote:Op maandag 17 februari 2014 16:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ben benieuwd waar ze eigenlijk heen moeten, krijg wel zin om zelf pokemon te gaan spelen hiervan. Misschien maar eens een 3ds kopen.
Geen idee, afaik is het gewoon OOT zoals ie op de n64 was dus dat is wel primaquote:Op maandag 17 februari 2014 16:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Verdomme het is wel veel geld, maar op zich zou het wel kunnen... Er is ook nog een goedkopere 2ds... Lastig lastig, en dan is er nog ocarina of time voor de 3DS is die te pruimen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb fire-red geloof ik voor de GBA.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:13 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Gewoon gba + firered
Of emulatortje op pc/smartphone
Nice ik ga eens kijken of ik er een op marktplaats zie.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Geen idee, afaik is het gewoon OOT zoals ie op de n64 was dus dat is wel primaMaar ik zou sowieso voor een 'echte' 3ds gaan, die 3D is toch wel erg cool vaak.
Je hebt ook A Link Between Worlds, da's wél een nieuwe Zelda en erg vet
eerst ff opslaan snelquote:Op maandag 17 februari 2014 16:21 schreef Ugjerke het volgende:
Misschien moeten we Wartortle bekijken op de Pokedex.
Verdomme ik ga zo nog eens pokemon spelen misschien black and white.quote:
Afvalligequote:Op maandag 17 februari 2014 16:59 schreef Spongeboss het volgende:
Dome fosil was beter geweest trouwens
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:20 schreef DeLachendeVierde het volgende:
De safarizone wordt ook onmogelijk, daar mag je maar 250 stappen doen ofzo
Kabutops is baas. Ik ga keihard lachen als ze de Helix fossil laten uitkomen en dan die omastar of hoe die heet weg doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |