abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137443659

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door cafca op 06-03-2014 18:37:17 ]
  donderdag 6 maart 2014 @ 12:33:19 #2
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137443678
Helaas geen tijd om naar lidl te gaan :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_137443679
Ja doei.
pi_137443766
De lidl zit op kruipafstand van mijn huis maar ik heb niet echt iets nodig :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_137443811
quote:
Dank voor de tip, leuk voor m'n Groningse moeder :') :*
pi_137443952
Ik zweer bij de decathlon :Y
pi_137444023
Internet, de grootste winkel voor al uw hardloopspullen :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137444188
Ik zweer voor hardloopkleding bij de leuke hardloopwinkels in de stad.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_137444459
Shit. Al een hele tijd heb ik m`n zinnen gezet op de Vestingloop, om daar weer m`n "rentree" te maken, om het zo maar even te noemen. Dus ik wil me net gaan inschrijven, zit ik op de allerlaatste pagina schiet me opeens iets te binnen..
Ik kan dat weekend helemaal niet meedoen aan de Vestingloop, want dan ben ik het hele week in Monaco bij de F1 en elke avond na de F1 werken tijdens de F1 afterparty (via het Australisch stagebedrijf).

Nu dus op zoek naar een ander leuke loop, 10km bij voorkeur, voor de eerste 2 weekenden van Juni. Iemand tips? :)

Edit: Of een/ twee weekenden vóór de Vestingloop. De 10km tijdens de marathon van Leiden op 18 mei zou een optie zijn bijv. Zit ook mooi 2 weken na Rondje Tilburg, waar ik 7,5km ga lopen.
pi_137444501
Toch wel beetje zenuwachtig aan het worden, zondag voor het eerst voor het "echie" lopen :)
pi_137444526
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:02 schreef Levitas het volgende:
Shit. Al een hele tijd heb ik m`n zinnen gezet op de Vestingloop, om daar weer m`n "rentree" te maken, om het zo maar even te noemen. Dus ik wil me net gaan inschrijven, zit ik op de allerlaatste pagina schiet me opeens iets te binnen..
Ik kan dat weekend helemaal niet meedoen aan de Vestingloop, want dan ben ik het hele week in Monaco bij de F1 en elke avond na de F1 werken tijdens de F1 afterparty (via het Australisch stagebedrijf).

Nu dus op zoek naar een ander leuke loop, 10km bij voorkeur, voor de eerste 2 weekenden van Juni. Iemand tips? :)

Edit: Of een weekend vóór de Vestingloop.
Nou, wat een straf!
Ja doei.
pi_137444631
quote:

Edit: Of een/ twee weekenden vóór de Vestingloop. De 10km tijdens de marathon van Leiden op 18 mei zou een optie zijn bijv. Zit ook mooi 2 weken na Rondje Tilburg, waar ik 7,5km ga lopen.
De donderdag voor de Vestingloop de Golden Ten in Delft. Is leuk!
pi_137444659
Scarabee/trailrunshop.nl. O+
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:10:41 #14
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137444671
quote:

Anders doe ik Monaco wel voor je, dan kan jij naar de Vestingloop ^O^
F means you're fucked
pi_137444725
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:31 schreef cafca het volgende:

[..]

Ze hebben geen lange herentights (toch?), verder heb ik niets nodig.
Ze hebben alleen kort spul deze keer.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_137444797
quote:

Supergaaf! Even naar Monaco, zie je op die party's dan ook de coureurs enzo? :D
pi_137444798
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou, wat een straf!
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Anders doe ik Monaco wel voor je, dan kan jij naar de Vestingloop ^O^
Zo bedoel ik het ook weer niet. Heb wel zin in Monaco, maar was ervan overtuigd dat het allebei een ander weekend was en ik dus allebei kon doen. Jammer, maar helaas.
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:09 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik gaat eens kijken. Thx!
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:14 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Supergaaf! Even naar Monaco, zie je op die party's dan ook de coureurs enzo? :D
Grote kans. Afgelopen jaar heeft Sebastian Vettel en het team van Red Bull Racing het kampioenschap gevierd tijdens dezelfde afterparty in Abu Dhabi (zie spoiler). Rubens Barrichello en een paar prinsessen van Abu Dhabi ofzo waren er toen ook. Het is zeg maar een evenement wat zich echt richt op de ultra-miljoenairs en miljardairs.
Ik zou zeggen, spit even de FB page door: https://www.facebook.com/PodiumLounge

SPOILER
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 13:16:54 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_137444847
22 juni is de Halve Marathon van Roosendaal, daar is ook een 10km. Maar das wel een weekend later weer.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 maart 2014 @ 13:23:57 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137445072
sokken gescoord,
wilde nog kijken voor die zooltjes, maar die waren er niet meer in mijn maat.
op de weg naar huis maar eens bij andere fillialen kijken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:24:15 #20
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_137445085
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:09 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Goeie, die schrijf ik op, is alleen wel een week voor de RopaRun...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:28:09 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137445213
Zo, half uurtje door het bos gehuppeld! *O* Was weer lekker. :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:36 schreef La_Tramposa het volgende:
De lidl zit op kruipafstand van mijn huis maar ik heb niet echt iets nodig :o
Haha, same here. Ik dacht van de week ook 'Oeh tof!!!' tot ik me realiseerde dat ik al twee korte tights heb...
En toen ik eens goed op het plaatje keek zag ik dat de zwarte een soort van print erop heeft dus die vond ik al wat mwoah en die paarse daar moet ik eerst 20kg voor afvallen vind ik zelf. ;)

Alleen bedenk ik me nu wel nu ik dit typ dat het ritsje van het achtervakje van een van mijn 3/4-s stuk is, dat was natuurlijk wel een goed excuus geweest om...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 maart 2014 @ 13:29:10 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137445241
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, half uurtje door het bos gehuppeld! *O* Was weer lekker. :Y
:D mooi zo!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137445250
quote:

29 mei is Hemelvaartsdag, zijn er ook veel loopjes! Bijvoorbeeld LeidscheRijn loop in Utrecht!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:32:17 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137445356
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef Ynske het volgende:
sokken gescoord,
wilde nog kijken voor die zooltjes, maar die waren er niet meer in mijn maat.
op de weg naar huis maar eens bij andere fillialen kijken
Bij de lidl ook? Of ergens anders? Want die stonden niet op de poster toch?
En die heb ik nu juist wel nodig. :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 maart 2014 @ 13:32:54 #25
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137445385
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Bij de lidl ook? Of ergens anders? Want die stonden niet op de poster toch?
En die heb ik nu juist wel nodig. :')
ja die waren bij de lidl

Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 13:35:43 #26
5428 crew  miss_sly
pi_137445480
Hardloopsokken wil ik ook! Eens kijken bij onze Lidl.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_137445522
Sokken zonder tenen :{w
pi_137445568
Zijn hardloop sokken een beetje te vergelijken met hike sokken of?
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:39:25 #29
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137445607
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze zijn wel anders. In hikesokken zit over het algemeen meer zacht spul verwerkt
F means you're fucked
pi_137445768
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

29 mei is Hemelvaartsdag, zijn er ook veel loopjes! Bijvoorbeeld LeidscheRijn loop in Utrecht!
Ga je die ook lopen?
Is de eerste keer dat ik (hoop ik) 15 km ga doen *O*
pi_137445852
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ga je die ook lopen?
Is de eerste keer dat ik (hoop ik) 15 km ga doen *O*
Ja misschien wel! Zit even te kijken of we met een paar collega's kunnen gaan.
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:49:30 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137445933
Hmmm, dan toch nog maar even langs straks. Damn, als ik dat geweten had was ik gisterenavond toch nog wel even gegaan. -O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 maart 2014 @ 13:51:00 #33
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137445969
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, dan toch nog maar even langs straks. Damn, als ik dat geweten had was ik gisterenavond toch nog wel even gegaan. -O-
Is pas sinds vandaag ingegaan.
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:55:00 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137446086
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:51 schreef Ynske het volgende:

[..]

Is pas sinds vandaag ingegaan.
Klopt, maar ze waren het gisteren om 16.30 al in de bakken aan het leggen en het is nooit een probleem als je het dan al mee neemt. ;) Zo heb ik al vaker dingen gekocht want ik heb niet altijd tijd om meteen om 8 uur langs te gaan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 maart 2014 @ 13:57:55 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137446191
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Klopt, maar ze waren het gisteren om 16.30 al in de bakken aan het leggen en het is nooit een probleem als je het dan al mee neemt. ;) Zo heb ik al vaker dingen gekocht want ik heb niet altijd tijd om meteen om 8 uur langs te gaan.
Ah zo, hier bij mij hadden ze t nog niet liggen.
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:11:18 #36
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137446686
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zo heeft mijn broer ook eens gescoord. Dag erna was er na een uur niks meer
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_137446873
Heel vaak zijn de goede dingen na 9.00 al uitverkocht. Zeker de reguliere maten.
Da's een nadeel van "gemiddeld" zijn
pi_137446907
Vanavond om 23:55 op NED2 een herhaling van de docu "Marathon Boy": http://www.hollanddoc.nl/(...)rt-marathon-boy.html
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:17:21 #39
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_137446911
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:47 schreef Guard het volgende:
Internet, de grootste winkel voor al uw hardloopspullen :P
Ja, anders moet ik van mijn zolderkamertje af.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_137446926
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Vanavond om 23:55 op NED2 een herhaling van de docu "Marathon Boy": http://www.hollanddoc.nl/(...)rt-marathon-boy.html
^O^ Thanks!
Ik heb UPC al ingesteld!!
pi_137447025
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Ze zijn wel anders. In hikesokken zit over het algemeen meer zacht spul verwerkt
Ah oke, dacht misschien is dat bij hardloop sokken ook ^^ want in dat geval had ik al genoeg sokken gehad :P Maar loop met naadloze enkelsokjes en die zijn ook wel fijn.
pi_137447051
quote:

De Golden Ten in Delft? Die is op hemelvaartsdag, doen meerderen van hier aan mee.

Edit: Mosterd, maaltijd, eerst tot aan het eind lezen... ;)
pi_137447114
Had iemand de Golden 10 al genoemd?
Ja doei.
pi_137447183
quote:
19s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
Had iemand de Golden 10 al genoemd?
:6

Ik was net trouwens even voor hardloopsokken bij de Lidl, maar ze hadden ze niet meer in mijn maat. Ik ga ze nu weer bij de Hema halen, die bevallen ook prima. Ik vond de rest er niet zo goed uit zien, alhoewel je dat voor dat geld misschien ook niet mag verwachten. Het is leuk spul voor als je niet al te veel geld uit wilt geven denk ik, maar ik vrees dat ik inmiddels iets te verwend ben.
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:37:48 #45
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137447462
Wellicht is de golden 10 leuk :D
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_137447843
Ik heb tijdje geleden t-shirt en longsleeve van asics gekocht bij sportsshoes.com (nog bedankt voor de tip Yur als ik het goed heb). Ben daar nog steeds heel tevreden over. Fijne is dat dat spul zo goed als droog uit wasmachine komt.
pi_137448178
quote:

10km bij de Marathon Amersfoort op 15 juni

... of anders de Golden 10 in Delft :+
pi_137448241
Het weekend na de Golden Ten is ook nog de Royal Ten in Den Haag. Zelf vond ik vorig jaar de Golden Ten leuker.
pi_137448389
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:51 schreef Voccar het volgende:
Ik heb tijdje geleden t-shirt en longsleeve van asics gekocht bij sportsshoes.com (nog bedankt voor de tip Yur als ik het goed heb). Ben daar nog steeds heel tevreden over. Fijne is dat dat spul zo goed als droog uit wasmachine komt.
:Y
Ik heb zo'n lange tight van Asics (ze maken wel goed spul!), maar die is nu na een jaar of 10 toch echt aan vervanging toe.
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:11:53 #50
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137448428
Levitas: klik
pi_137448437
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:11 schreef Quoi het volgende:
Levitas: klik
_O-
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:13:04 #52
236410 MaleDuck
pi_137448457
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:09 schreef cafca het volgende:

[..]

Mag ik in de OP?
1
2
[b]14 mei 2014 - [url=http://www.verkerkloop.nl/]Verkerkloop (Zwijndrecht)[/url][/b]
[*] MaleDuck - 10 km
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_137448610
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:13 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]

Ja, dat mag ;)

Levitas meteen even toevoegen aan de Golden 10? O-)
pi_137448662
Wow, de reclame voor de GoldenTenloop is niet misselijk hier. _O-

Ik sta traditiegetrouw ook aan de start, mooi man, een loopje vlak om de hoek en in m'n normale traininsgebied. :)

Iedereen is hier trouwens wel goed voorbereid voor zondag. :o Ik heb niet al te hoge verwachtingen, maar er wel zin in! :+
Jack does it in real time...
pi_137448860
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:20 schreef DeeBee het volgende:
Wow, de reclame voor de GoldenTenloop is niet misselijk hier. _O-

Ik sta traditiegetrouw ook aan de start, mooi man, een loopje vlak om de hoek en in m'n normale traininsgebied. :)

Iedereen is hier trouwens wel goed voorbereid voor zondag. :o Ik heb niet al te hoge verwachtingen, maar er wel zin in! :+
Nou ja iedereen... ik vind mijn voorbereiding niet echt top.
pi_137449124
Zo dat was een warm loopje. maar ik klaag niet lekker zonnetje O+
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:39:39 #57
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_137449265
Voorbereiding voor zondag is hier ook prima, morgen nog even een paar kilometer rustig lopen en dan op naar een PR. Hoop alleen dat het lichte gesnotter geen voorbode is. :+
pi_137449271
Ik ben in dubio of ik niet aankomend weekend maar het weekend daarop weer mee zal doen aan een loopje.

Ik zie dat dan de Spaarnwoudeloop is en dat is wel een mooie plek om te lopen... Iemand hem al eens gedaan per ongeluk? Is het ook echt een leuke loop om te doen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Nanook24 op 06-03-2014 15:45:17 ]
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:40:23 #59
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_137449286
Na een jaar amper gelopen te hebben het zo'n 2,5wk geleden weer opgepakt. Toen kon ik nog geen km hardlopen :')

Steeds intervaltrainingen gedaan. En vervolgens ingestapt blij les 15 ofzo van Evy.
Vandaag maar eens gekeken of ik inmiddels al 5km kon lopen. En dat kon! *O*
Tijd viel me ook niet tegen eigenlijk :@
5km in 29:05 avg pace 05:49

'Ik ben Blij' Op naar de 10Km.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:42:39 #60
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137449354
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:40 schreef Pandaplint het volgende:
Na een jaar amper gelopen te hebben het zo'n 2,5wk geleden weer opgepakt. Toen kon ik nog geen km hardlopen :')

Steeds intervaltrainingen gedaan. En vervolgens ingestapt blij les 15 ofzo van Evy.
[ afbeelding ]

Goed dat je weer begonnen bent! Heb je een doel?
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:45:03 #61
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_137449420
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:42 schreef Quoi het volgende:

[..]

Goed dat je weer begonnen bent! Heb je een doel?
Ehm niet echt. Gewoon weer een goede basisconditie hebben. Minder snel kortademig zijn in de bergen vooral :P
pi_137449479
Dus, die Golden Ten loop is wel leuk? :P

Hemelvaartsdag is een officiële feestdag/ verplicht vrije dag toch?
pi_137449553
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:46 schreef Levitas het volgende:
Dus, die Golden Ten loop is wel leuk? :P

Hemelvaartsdag is een officiële feestdag/ verplicht vrije dag toch?
quote:
Voor door de overheid erkende nationaal of christelijke feestdagen geldt: je bent vrij, tenzij daar in je cao of arbeidsovereenkomst wat anders over staat.
Maar de meeste zijn dan vrij, ja.
pi_137449593
Zo, de flapjacks liggen klaar. Ze zijn iets minder zoet dan de vorige keer (andere soor suiker gebruikt), maar zeker niet vies!
Ja doei.
pi_137449638
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:40 schreef Pandaplint het volgende:

[ afbeelding ]

Zo, da's een rappe opbouw!
pi_137449661
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, de flapjacks liggen klaar. Ze zijn iets minder zoet dan de vorige keer (andere soor suiker gebruikt), maar zeker niet vies!
Ik zal morgen zaterdag mijn creatie van Runnersworld ook meenemen.

(ik ga ze morgen maken...)
pi_137449723
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt goed, meestal vind ik dat soort dingen te zoet. Ook eens proberen om zelf te maken. :9
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:57:57 #68
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_137449814
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:52 schreef cafca het volgende:

[..]

Zo, da's een rappe opbouw!
Klopt!. Maar het is denk ik niet zo zeer dat ik een hele belabberde conditie had. Maar meer dat ik moeite had met het goede tempo te kiezen. Toen ik het weer oppakte liep ik veel te hard waardoor ik bijna out ging na 1km. :P
Vooral het doseren heeft mij veel opgeleverd. ^O^
pi_137450005
Heerlijk in korte broek en shirt een ruime 8 kilometer gedribbeld. Effe lekker loslopen voor Mud Masters a.s. zondag waar het mogelijk 17-18 graden kan gaan worden. Ik vond het nu al heerlijk met 13/14 graden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_137450092
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:53 schreef streamnl het volgende:

[..]
(ik ga ze morgen maken...)
Ik draai een 'z' en de 'm' even om.

8-)
Ja doei.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:10:35 #71
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137450297
Ik zie trouwens hier (sorry, weeeeeeeer spam) 2 bekende hoofden in de banner: eentje is een trainert van mijn club (rode hesje vooraan), en helemaal links in beeld... wie is dat toch?
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:11:18 #72
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137450322
Moet ik nu ook iets maken? :o :P
pi_137450423
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja, er is een high tea onderweg. Hadden ze jouw niet ingelicht? ;)
pi_137450425
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja.
SPOILER
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:17:26 #75
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137450562
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:14 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ja, er is een high tea onderweg. Hadden ze jouw niet ingelicht? ;)
Dan bak spacecake en regel ik icetea. High zullen we worden.
pi_137450590
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:17 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Held O+
Ja doei.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:18:56 #77
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137450630
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:10 schreef Quoi het volgende:
Ik zie trouwens hier (sorry, weeeeeeeer spam) 2 bekende hoofden in de banner: eentje is een trainert van mijn club (rode hesje vooraan), en helemaal links in beeld... wie is dat toch?
Mr.B :Y
F means you're fucked
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:20:23 #78
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_137450679
Zijn er trouwens goede leidraden voor tempo? Dat is namelijk waar ik nog altijd de meeste moeite mee heb :')
pi_137450766
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:17 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

^O^
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:24:30 #80
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137450832
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Mr.B :Y
Aja! Dank.
pi_137451001
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:39 schreef Nanook24 het volgende:
Ik ben in dubio of ik niet aankomend weekend maar het weekend daarop weer mee zal doen aan een loopje.

Ik zie dat dan de Spaarnwoudeloop is en dat is wel een mooie plek om te lopen... Iemand hem al eens gedaan per ongeluk? Is het ook echt een leuke loop om te doen?
Gewoon doen!

Ik ken 'm niet, maar op Google Maps ziet het eruit als een mooie omgeving. En ze hebben een 30km, dus misschien is het ook wat voor mij... Ik ga erover nadenken.

De belangstelling voor een gezamenlijke training in Meijendel valt tot nu toe toch wat tegen, dus dat wordt misschien 30 maart.
pi_137451313
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:29 schreef pijll het volgende:

[..]

Gewoon doen!

Ik ken 'm niet, maar op Google Maps ziet het eruit als een mooie omgeving. En ze hebben een 30km, dus misschien is het ook wat voor mij... Ik ga erover nadenken.

De belangstelling voor een gezamenlijke training in Meijendel valt tot nu toe toch wat tegen, dus dat wordt misschien 30 maart.
Ik neigde inderdaad daarom ook al naar wel doen. We hebben daar in de buurt gewoond en gingen er vaak skeeleren. En er staat voor mij voor die dag een duurloop van 6,5 km op de planning dus dan plak ik gewoon nog een leuk stukje achter de 5 km aan. Als ik moet kiezen tussen mijn eigen wijk en Spaarnwoude dan is de keuze niet zo moeilijk eigenlijk.
pi_137451462
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:29 schreef pijll het volgende:De belangstelling voor een gezamenlijke training in Meijendel valt tot nu toe toch wat tegen, dus dat wordt misschien 30 maart.
Nachtdiensten...
pi_137451507
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:40 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nachtdiensten...
Meijendel loopt niet weg :)
pi_137453110
Nog een keer: wie is Fred van de W. op Endo? Je wil in de groep, maar ik weet niet wie je bent hier.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:35:00 #86
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137453204
Dan houdt het wat mij betreft op met Fred. Dan komt ie vanzelf met de vraag of ie er weer bij mag :)

Ik ga nog ff langs de Lidl fietsen voor de driekwarttight :Y
pi_137453228
Hmm ik herstel niet goed deze week, nog steeds moeie benen. Maar toch weer 6km en een beetje gelopen..
pi_137453350
Ik ben het hardlopen weer aan het oppakken na een paar maanden winterstop.
Het begin valt me toch wel wat zwaar weer, heb vorige week nieuwe asics gehaald bij Runnersworld en tot nu toe ziet het er goed uit.
Ik zit nog niet op mijn oude niveau maar de 10km is weer binnen bereik.

Dat moet ook wel want eind maart loop ik de 12 in Zandvoort. Ik zou hem eigenlijk dit jaar met mn pa en mn zus lopen maar het ziet ernaar uit dat die niet gaan :(

Mn pa is bijna 68 en zit nog op de hardloop club maar doet voornamelijk 5km loopjes daar. Hij liep altijd meer maar de leeftijd haalt hem toch een beetje in. Het herstel duurt langer en het trainen voor de 12 valt hem erg zwaar. Het is hem vergeven dus :P

c_/
met een koekje
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:44:37 #89
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137453475
voordat ik ga terug lezen eerst maar even de vraag die me de hele nacht heeft wakker gehouden, is er iemand hier die een leuk, niet al te lang loopje weet rond Hemelvaartsdag?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_137453509
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
voordat ik ga terug lezen eerst maar even de vraag die me de hele nacht heeft wakker gehouden, is er iemand hier die een leuk, niet al te lang loopje weet rond Hemelvaartsdag?
_O-
  FOK!fotograaf donderdag 6 maart 2014 @ 17:51:38 #91
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_137453670
quote:
29-05-2014 Nacht van Groningen Groningen 21,1km
29-05-2014 DeLoopVanLeidscheRijn Utrecht, Leidsche Rijn 15km
29-05-2014 Hemelvaartsdagloop Lekkerkerk 8,6km
29-05-2014 Smulbosloop Dordrecht 10km
29-05-2014 Schager Wijkenlopen 2014 - Centrum Schagen 2,5km
29-05-2014 43ste Hanepoelloop Rijpwetering 21km
29-05-2014 Golden Tenloop Delft 10km
29-05-2014 Lopen doet Hopen Rotterdam 10km
29-05-2014 Run voor Duchenne Ede 10km
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_137453859
Die in Delft klinkt goed!

Loop zelf de tweede al :)
pi_137453873
Wel grappig trouwens, de correlatie tussen de temperatuurstijging en het aantal nieuwe posters hier :P
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:59:36 #94
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137453888
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:58 schreef Serinde het volgende:
Die in Delft klinkt goed!

inderdaad!
kan iemand er verder nog iets over vertellen??
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:00:57 #95
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137453926
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel grappig trouwens, de correlatie tussen de temperatuurstijging en het aantal nieuwe posters hier :P
:D
er zullen er ongetwijfeld een paar stoppen maar toch blijven er elk jaar weer een paar hier hangen en gaan stug door met lopen *O*
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:11:19 #96
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137454215
Rondje gerend, voelt alsof ik nog wel een rondje kan :D
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit: Ik kan hardlopen én ik ga het leuk vinden *O*

M'n eerste endomondo dingetje:
SPOILER
Een constant looptempo is nog ver te zoeken geloof ik :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_137454255
Ik ben me aan het inschrijven voor de Spaarnwoudeloop en zie dat je daar een My Laps chip nodig hebt. In hoeverre is het handig om zo'n ding aan te schaffen?

Met andere woorden...hoe vaak heb je er één nodig voor wedstrijden/loopjes?
pi_137454315
mocht er nog iemand de HM van de CPC willen lopen, stuur even een berichtje want dan heb k nog een startnummer
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_137454338
De mensen onder de spoiler heb ik zojuist allemaal uit de Endomondo-groep gekieperd, omdat we niet weten wie het zijn. Wil je er toch in? Stuur dan weer gewoon een request en een PM en dan komt het allemaal weer goed! ^O^

SPOILER
pi_137454434
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:11 schreef SiIk het volgende:
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit: Ik kan hardlopen én ik ga het leuk vinden *O*

SPOILER
Tof!
En dat constante tempo komt nog wel. Valt overigens best mee hoor. Ziet eruit alsof je iets te snel van start bent gegaan, da's alles
pi_137454473
quote:
Je bent weer hier met hemelvaartsdag?
pi_137454532
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Je bent weer hier met hemelvaartsdag?
:') _O-
Ja doei.
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:21:25 #103
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_137454534
quote:

SPOILER
^O^

Dat constante tempo komt vanzelf wel. De truuk is om iets rustiger van start te gaan. Aan het begin voelt alles nog fris en energied, dus dan ga je al gauw te hard. Begin iets rustiger, en dan is het tempo wel vol te houden.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_137454616
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:12 schreef Nanook24 het volgende:
Ik ben me aan het inschrijven voor de Spaarnwoudeloop en zie dat je daar een My Laps chip nodig hebt. In hoeverre is het handig om zo'n ding aan te schaffen?

Met andere woorden...hoe vaak heb je er één nodig voor wedstrijden/loopjes?
Niet heel vaak. Ik gebruik die van mij twee of drie keer per jaar, denk ik, op een totaal van ongevee twintig wedstrijden.

De Zevenheuvelenloop is wel de bekendste gebruiker. Maar de groene chip is niet zo duur, 4 euro, en zonder chip kan je de wedstrijd niet lopen. Dus laat je daardoor niet tegenhouden.
(Koop geen gele chip, als dat nog mogelijk is. Dat bedrag haal je er niet meer uit.)
pi_137454738
Het is een beetje knullig. Spaarnwoude rekent 2 Euro voor een huur-chip, gebruik je een (eigen) groene chip, dan moet je 1,25 bijbetalen. Dat scheelt haast niks.

Ik denk dat ik voor nu nog even huur. Mochten er meer loopjes komen met chip kan kopen altijd nog.
pi_137454806
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:28 schreef Nanook24 het volgende:
Het is een beetje knullig. Spaarnwoude rekent 2 Euro voor een huur-chip, gebruik je een (eigen) groene chip, dan moet je 1,25 bijbetalen. Dat scheelt haast niks.

Ik denk dat ik voor nu nog even huur. Mochten er meer loopjes komen met chip kan kopen altijd nog.
Ik zie het nu. De prijzen verschillen een beetje per loopje. Voor 75 cent zou ik het ook niet doen.

Bij de Zevenheuvelen kreeg ik een paar jaar geleden gratis een groene chip omdat ik met de businessloop meedeed. Dat is de goedkoopste optie :)
pi_137454815
Hoezo haal je de gele chip er niet meer uit? Die groene is toch beperkt kwa tijd?
pi_137454917
Beste Nanook24,

Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 5 kilometer.

Kijk regelmatig op http://www.spaarnwoudeloop.nl voor de laatste informatie over de Runnersworld Spaarnwoudeloop.

cafca mag ik in de op?

1
2
[b]datum - [url=http://www.kavholland.nl/loopsport/spaarnwoudeloop/]Spaarnwoudeloop (Velzen Zuid)[/url][/b]
[*] Nanook24 - 5km

:)
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:35:03 #109
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137454953
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:33 schreef Nanook24 het volgende:
Beste Nanook24,

Kijk regelmatig op http://www.spaarnwoudeloop.nl voor de laatste informatie over de Runnersworld Spaarnwoudeloop.

cafca mag ik in de op?
[ code verwijderd ]

goed bezig Nanook!
pi_137454976
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:30 schreef cafca het volgende:
Hoezo haal je de gele chip er niet meer uit? Die groene is toch beperkt kwa tijd?
Nee, volgens mij niet. De groene kost een paar euro, en levert onbeperkt lang een korting op (vergeleken met een chip huren).

De gele kost 30 euro, en levert meer korting op. Maar de laatste 7 a 8 jaar, sinds de opkomst van de wegwerp-startnummerchips) is het aantal loopjes dat met Mylaps a.k.a. Championchip werkt sterk verminderd. Met twee loopjes per jaar duurt het 10 jaar voordat je 'm terugverdiend hebt. Als het systeem nog zo lang bestaat.
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:37:51 #111
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137455034
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:21 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

^O^

Dat constante tempo komt vanzelf wel. De truuk is om iets rustiger van start te gaan. Aan het begin voelt alles nog fris en energied, dus dan ga je al gauw te hard. Begin iets rustiger, en dan is het tempo wel vol te houden.
Ik zie net dat ik eigenlijk precies even hard heb gelopen als dat ik altijd op de loopband bij de fitness doe, alleen nu dus iets harder gestart en iets langzamer geëindigd. Al met al niet slecht dus voor een loopje buiten :)
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_137455037
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:35 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

goed bezig Nanook!
Thanks RD, ik merk dat ik beter loop tijdens loopjes dus dan gooi ik er af en toe maar een tussendoor als training.

En man en kids kunnen daar mooi een rondje geocachen tussendoor. ;)
pi_137455076
quote:
Beste Nanook24,

cafca mag ik in de op?
[ code verwijderd ]

Done! (Moest wel ff de datum opzoeken ;) )
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:41:22 #114
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137455119
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:37 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Thanks RD, ik merk dat ik beter loop tijdens loopjes dus dan gooi ik er af en toe maar een tussendoor als training.

En man en kids kunnen daar mooi een rondje geocachen tussendoor. ;)
goed idee, die ik zelf ook, tijdens een georganiseerde loop geef je toch net iets meer en geef je minder snel op bijv. qua tempo als het iets minder gaat
pi_137455178
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:39 schreef cafca het volgende:

[..]

Done! (Moest wel ff de datum opzoeken ;) )
:@ Oeps
pi_137455190
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:36 schreef pijll het volgende:

[..]

Nee, volgens mij niet. De groene kost een paar euro, en levert onbeperkt lang een korting op (vergeleken met een chip huren).

De gele kost 30 euro, en levert meer korting op. Maar de laatste 7 a 8 jaar, sinds de opkomst van de wegwerp-startnummerchips) is het aantal loopjes dat met Mylaps a.k.a. Championchip werkt sterk verminderd. Met twee loopjes per jaar duurt het 10 jaar voordat je 'm terugverdiend hebt. Als het systeem nog zo lang bestaat.
Ah, OK. Dus met name omdat ze minder gebruikt worden dan voorheen.
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 18:44:44 #117
155227 crew  Guppy
dus
pi_137455206
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2014 09:11 schreef Serinde het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht.

[..]

And again _O-
Jammer dat je er zondag niet bij bent ;(
GMTA O+ en volgend jaar ben ik er weer bij!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:45:12 #118
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137455220
En ja hoor, daar bij de Lidl lag nog 1 M van dé hardloopbroek die ik wilde *O*

SPOILER
Verder nog wat shirts voor meneer meegenomen. Fijn spul!
pi_137455285
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:45 schreef Quoi het volgende:
En ja hoor, daar bij de Lidl lag nog 1 M van dé hardloopbroek die ik wilde *O*

SPOILER
Verder nog wat shirts voor meneer meegenomen. Fijn spul!
*O*

Ik heb die andere.

En mijn pakketje van hip hardlopen zat ook bij de post vandaag dus nu heb ik 2 capri's O+
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:47:44 #120
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137455304
Capri's :9
F means you're fucked
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:49:56 #121
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137455384
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:47 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

*O*

Ik heb die andere.

En mijn pakketje van hip hardlopen zat ook bij de post vandaag dus nu heb ik 2 capri's O+
Psst. Die heb ik stiekem ook, denk ik. Op de gok voor mijn zus meegenomen, maar waarschijnlijk past het niet :X (er lag nog maar weinig) en dan issie voor mij :)
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 18:51:02 #122
155227 crew  Guppy
dus
pi_137455422
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:51 schreef Mascleta het volgende:

[..]

29-05-2014 Nacht van Groningen Groningen 21,1km
29-05-2014 DeLoopVanLeidscheRijn Utrecht, Leidsche Rijn 15km
29-05-2014 Hemelvaartsdagloop Lekkerkerk 8,6km
29-05-2014 Smulbosloop Dordrecht 10km
29-05-2014 Schager Wijkenlopen 2014 - Centrum Schagen 2,5km
29-05-2014 43ste Hanepoelloop Rijpwetering 21km
29-05-2014 Golden Tenloop Delft 10km
29-05-2014 Lopen doet Hopen Rotterdam 10km
29-05-2014 Run voor Duchenne Ede 10km
En als je dan echt niet kunt/wilt op Hemelvaartsdag, dan is er ook nog deze! *O*

30-05-2014 - Putten Power Run - Putten - 5km, 10km en HM

Morgen kan ik de flyer laten zien, want die ligt op dit moment nog bij de drukker! Heb ik gemaakt O+ /schaamtelozepromotie
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:53:59 #123
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137455524
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:51 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

En als je dan echt niet kunt/wilt op Hemelvaartsdag, dan is er ook nog deze! *O*

Morgen kan ik de flyer laten zien, want die ligt op dit moment nog bij de drukker! Heb ik gemaakt O+ /schaamtelozepromotie
Oeh. Posten morgen, leuk!
pi_137455696
quote:

[..]

Ik ben benieuwd. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:49 schreef Quoi het volgende:

[..]

Psst. Die heb ik stiekem ook, denk ik. Op de gok voor mijn zus meegenomen, maar waarschijnlijk past het niet :X (er lag nog maar weinig) en dan issie voor mij :)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 maart 2014 @ 18:59:24 #125
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137455715
Ik ga naar de CPC
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 19:00:23 #126
155227 crew  Guppy
dus
pi_137455738
quote:
6s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga naar de CPC [ afbeelding ]
Blij ei :D
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:03:13 #127
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137455834
Blij ei maar ook een eitje voor je Swets!
pi_137456150
Er zijn op dit moment al meer hardloopspullen ingepakt dan gewone kleding :')
Ja doei.
pi_137456182
quote:

[..]

Cool! Laten zien morgen die poster!

quote:
6s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga naar de CPC [ afbeelding ]
Vet!
pi_137456236
quote:

[..]

Haha gaaf! Bevalt het een beetje in Putten? :D Het is dat ik de dag erna de stuwwaltrail heb, anders had ik zeker meegedaan. Bijna thuiswedstrijd. :)
pi_137456389
Ik heb een strakke broek gekocht en een hardloopshirtje. Vooral die strakke broek was een waar avontuur.
pi_137456405
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:15 schreef Jero_nimo het volgende:

Haha gaaf! Bevalt het een beetje in Putten? :D Het is dat ik de dag erna de stuwwaltrail heb, anders had ik zeker meegedaan. Bijna thuiswedstrijd. :)
Jij en je klote wilde zwijnen. Ben nu compleet klaar om een rondje te lopen moet ik telkens aan die zwijnen denken...
En bedankt. Zal een ontspannen rondje worden... :(
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 19:22:34 #133
155227 crew  Guppy
dus
pi_137456545
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:15 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Het is leuk! Wel wennen, want Putten is toch wel heel anders als de binnenstad van Utrecht. Maar m'n nieuwe werk is O+ en hardloopflyertjes maken is sowieso leuk
pi_137457069
quote:
Beste Nanook24,

cafca mag ik in de op?
[ code verwijderd ]

Als ik de cpc niet had gelopen had ik die ook gelopen. Staat wel op t programma van mn vereniging, maar ik ga niet 2 weken achter elkaar een wedstrijdje lopen. Ik loop al veel te weinig duurloopjes de laatste tijd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 maart 2014 @ 19:35:44 #135
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137457095
Ha, dat was lekker. Zooltjes nog gescoord, lopen lekker! Heerlijk weer.

http://www.endomondo.com/workouts/304685688/14423489
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:41:33 #136
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137457348
verdikkeme....kom ik er net achter dat we helemaal geen Hemelvaartsdag hebben in Nieuw-Zeeland...... -O-
pi_137457352
quote:
12s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:19 schreef streamnl het volgende:

[..]

Jij en je klote wilde zwijnen. Ben nu compleet klaar om een rondje te lopen moet ik telkens aan die zwijnen denken...
En bedankt. Zal een ontspannen rondje worden... :(
:'( :D :'(
Succes!

donderdag 6 maart 2014 @ 19:42:49 #138
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137457409
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het is leuk! Wel wennen, want Putten is toch wel heel anders als de binnenstad van Utrecht. Maar m'n nieuwe werk is O+ en hardloopflyertjes maken is sowieso leuk
en hardloopcollega!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 maart 2014 @ 19:42:51 #139
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137457412
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:03 schreef Quoi het volgende:
Blij ei maar ook een eitje voor je Swets!
Niet in sub 2 uur!

Ik zit nu een beetje met m'n loopje morgen. Dinsdag 10KM met 3 kleine intervallen. bedoeling was morgen 800's lopen en dan zondag een relaxte duurloop. Maar ja... die duurloop wordt nu gewoon een behoorlijke tempo loop. Dus of morgen 6 keer 800's knallen nog wel zo verstandig is nu....
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 19:46:30 #140
155227 crew  Guppy
dus
pi_137457552
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:42 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

en hardloopcollega!
Dat ook :Y
pi_137457645
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
verdikkeme....kom ik er net achter dat we helemaal geen Hemelvaartsdag hebben in Nieuw-Zeeland...... -O-
Huh, ze zijn toch hartstikke christelijk daar?
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:52:02 #142
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137457795
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:48 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Huh, ze zijn toch hartstikke christelijk daar?
ja dat wel maar het zijn voornamelijk, zoals dat vroeger bij ons thuis genoemd werd, De Anders-Denkenden
Voornamelijk Presbystiaans en Anglicaals, de aanhangers van de Heilige Kerk van Rome zijn in de minderheid.
pi_137458077
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:52 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ja dat wel maar het zijn voornamelijk, zoals dat vroeger bij ons thuis genoemd werd, De Anders-Denkenden
Voornamelijk Presbystiaans en Anglicaals, de aanhangers van de Heilige Kerk van Rome zijn in de minderheid.
Aha, zo leert men nog eens wat op een door de weekse donderdagavond. ;)

Ik zie het al, ik ben in de war met de buren waar volgens google 67% wel christelijk is.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:01:10 #144
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137458207
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:58 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Aha, zo leert men nog eens wat op een door de weekse donderdagavond. ;)
en dan springen hier de laatste jaren, voornamelijk door de nog steeds groeiende Eilanders-gemeenschap (Samoa, Tonga, Fiji, etc) de pinkstergemeente-achtige kerken als paddestoelen uit de grond..... The Happy Clappers!

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 06-03-2014 20:16:08 ]
pi_137458516
Hm, had voor vanavond eigenlijk mijn eerste poging tot intervaltraining gepland, maar daar is niks van terecht gekomen omdat er allemaal andere dingen moesten gebeuren. Nouja, heb zondag ook weer een wedstrijd dus misschien maar beter ook.
Gisteren nieuwe schoenen binnen gekregen, met enorme noppen. Daar is volgens mij niet normaal verhard mee te lopen. Ze voelen wat aan de grote kant, misschien toch maar kijken of ze een maatje kleiner kunnen...

SPOILER
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:12:37 #146
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137458690
zelfs voor een lichte trail zijn ze grof geschapen!!
pi_137458712
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:08 schreef Cynic het volgende:
Hm, had voor vanavond eigenlijk mijn eerste poging tot intervaltraining gepland, maar daar is niks van terecht gekomen omdat er allemaal andere dingen moesten gebeuren. Nouja, heb zondag ook weer een wedstrijd dus misschien maar beter ook.
Gisteren nieuwe schoenen binnen gekregen, met enorme noppen. Daar is volgens mij niet normaal verhard mee te lopen. Ze voelen wat aan de grote kant, misschien toch maar kijken of ze een maatje kleiner kunnen...

SPOILER
Voetbalschoenen!
pi_137458942
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:08 schreef Cynic het volgende:

SPOILER
Dat is een behoorlijk profiel idd, zou ik niet mee op het asfalt gaan, volgens mij vliegt het rubber eraf dan.
pi_137459063
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hoe zou dat in godsnaam heten? :P
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]
groeiende Eilanders-gemeenschap (Tonga
Haha, dat doet me altijd aan dit filmpje denken:

Summerheights High _O_

Oh, en voor de liefhebbers van baanatletiek, morgen is het WK Indoor in Sopot (Polen). Live te volgen vanaf 10:00 op Eurosport :)
pi_137459350
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:21 schreef Levitas het volgende:

[..]

Eigenlijk precies zoals je zou verwachten:
http://en.wikipedia.org/wiki/Feast_of_the_Ascension
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:29:31 #151
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137459395
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:21 schreef Levitas het volgende:

[..]

[..]

Haha, dat doet me altijd aan dit filmpje denken:

Summerheights High _O_

Oh, en voor de liefhebbers van baanatletiek, morgen is het WK Indoor in Sopot (Polen). Live te volgen vanaf 10:00 op Eurosport :)
Goeie tip. Morgen Papadag :s)

Moet wel ff naar buiten om Swets zn startnummer op te pikken ^O^
F means you're fucked
pi_137459474
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:28 schreef Guard het volgende:

[..]

Eigenlijk precies zoals je zou verwachten:
http://en.wikipedia.org/wiki/Feast_of_the_Ascension
Kut, dat wist ik :') Dat staat hier op een Australische kalender.
Hoe kan dat dan trouwens?! Het wordt er niet "gevierd", maar het staat wel op hun kalender. Die logica aan die kant van de wereld... _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:29 schreef YUR het volgende:
Moet wel ff naar buiten om Swets zn startnummer op te pikken
Dat kan ook na 15:00? Dan is de uitzending op Eurosport afgelopen geloof ik ;)
pi_137459614
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:31 schreef Levitas het volgende:

[..]

Kut, dat wist ik :') Dat staat hier op een Australische kalender.
Hoe kan dat dan trouwens?! Het wordt er niet "gevierd", maar het staat wel op hun kalender. Die logica aan die kant van de wereld... _O-

[..]

Maria-hemelvaart en Allerheiligen staan hier ook op sommige kalenders, maar zijn ook geen vrije dagen. Zo raar is dat dus niet
pi_137459713
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:34 schreef cafca het volgende:

[..]

Maria-hemelvaart en Allerheiligen staan hier ook op sommige kalenders, maar zijn ook geen vrije dagen. Zo raar is dat dus niet
Goed punt
pi_137459715
Ik had van Scarabee een hoofdlamp mee gekregen om hem te testen en kijken of het mij bevalt.

Ik kom net van een kort rondje terug die ik door de bossen heb gelopen. De bedoeling was om "de gele route" te volgen die ongeveer 4,5km is.
De lamp zelf zit erg prettig en geeft meer dan voldoende licht. Hij is niet zwaar en beweegt niet heen en weer tijdens het rennen.
Ik vind het loopje erg gaaf/leuk en ook wel spannend MAAR ik vind het niet verantwoord om zoiets als dit alleen te doen. Ik heb even zitten twijfelen bij een kruising wat ik zal doen maar ik heb hem toch ingekort.
Voor herhaling vatbaar? Jazeker, maar niet alleen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 maart 2014 @ 20:38:18 #156
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137459801
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Goeie tip. Morgen Papadag :s)

Moet wel ff naar buiten om Swets zn startnummer op te pikken ^O^
Geef je Gerard een knuffel?
pi_137459824
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:36 schreef streamnl het volgende:
Ik had van Scarabee een hoofdlamp mee gekregen om hem te testen en kijken of het mij bevalt.

Ik kom net van een kort rondje terug die ik door de bossen heb gelopen. De bedoeling was om "de gele route" te volgen die ongeveer 4,5km is.
De lamp zelf zit erg prettig en geeft meer dan voldoende licht. Hij is niet zwaar en beweegt niet heen en weer tijdens het rennen.
Ik vind het loopje erg gaaf/leuk en ook wel spannend MAAR ik vind het niet verantwoord om zoiets als dit alleen te doen. Ik heb even zitten twijfelen bij een kruising wat ik zal doen maar ik heb hem toch ingekort.
Voor herhaling vatbaar? Jazeker, maar niet alleen.
In het donker in het bos lopen? Gaaf! ^O^
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:38:58 #158
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137459843
quote:
6s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Geef je Gerard een knuffel?
:D Will do
F means you're fucked
pi_137460565
Vraagje,

Ik ben 1,57 en alle lange sportbroeken zijn ook echt veel te lang. Weet er iemand een winkel waar ze ook met lengtematen werken? Heb nu maar een driekwart meegenomen. Prima in de zomer maar in de winter wel wat koud ^^
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:51:15 #160
92409 Twinky
Little star.
pi_137460570
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ik hardloop ook wel eens met wandelsokken. Vooral omdat ik in de winter vaak wandelsokken aandoe omdat mijn steunzolen niet lekker zitten :P en dat ik dan geen hardloopsokken kan vinden of te lui ben ofzo.

Wandelsokken zijn dikker bij je tenen, dus knelt daar sneller. Verder veel meer stof bij wreef, dus kan daar ook rimpelen/knellen/branden, waar je bij wandelen geen last van hebt maar omdat hardloopschoenen strakker zitten en minder toegeeflijk zijn daarbij wel. En ze zijn echt warmer en zweteriger (en dan heb ik Falke Cool):P

Bij mij is wreef/stuk wat van voet naar been gaat altijd wel een probleem qua rimpels/schuren/knellen, ook met sommige hardloopsokken. Dus misschien is dat bij iemand anders minder.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:52:50 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137460667
Meh... Ik bedacht me dat ik mss wel kon gaan kijken bij de hm zondag met mijn twee spookjes mee, maar ik bedacht me twee tellen later dat we een verjaardag hebben... -O-

Mss maar eens een combi bedenken. :{
pi_137460692
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:51 schreef Twinky het volgende:

[..]

ik hardloop ook wel eens met wandelsokken. Vooral omdat ik in de winter vaak wandelsokken aandoe omdat mijn steunzolen niet lekker zitten :P en dat ik dan geen hardloopsokken kan vinden of te lui ben ofzo.

Wandelsokken zijn dikker bij je tenen, dus knelt daar sneller. Verder veel meer stof bij wreef, dus kan daar ook rimpelen/knellen/branden, waar je bij wandelen geen last van hebt maar omdat hardloopschoenen strakker zitten en minder toegeeflijk zijn daarbij wel. En ze zijn echt warmer en zweteriger (en dan heb ik Falke Cool):P

Bij mij is wreef/stuk wat van voet naar been gaat altijd wel een probleem qua rimpels/schuren/knellen, ook met sommige hardloopsokken. Dus misschien is dat bij iemand anders minder.
Thanx, voorlopig blijf ik gewoon met mijn naadloze sokjes lopen. Nog geen last ergens can gehad. Tegen de winter eens kijken voor een maatje dikker :)
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:53:30 #163
92409 Twinky
Little star.
pi_137460703
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vraagje,

Ik ben 1,57 en alle lange sportbroeken zijn ook echt veel te lang. Weet er iemand een winkel waar ze ook met lengtematen werken? Heb nu maar een driekwart meegenomen. Prima in de zomer maar in de winter wel wat koud ^^
ik ben 1.59, ik ben fan van Nike :P kort sportbroekje (zo'n dubbele) in de zomer. In de winter heb ik een lange broek en die sla ik aan de onderkant een beetje om naar binnen en heb dan weinig last van de lengte :P
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 maart 2014 @ 20:55:01 #164
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137460800
Zit er een sumo ofzo in de buurt Yur of GotC?
pi_137460817
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:53 schreef Twinky het volgende:

[..]

ik ben 1.59, ik ben fan van Nike :P kort sportbroekje (zo'n dubbele) in de zomer. In de winter heb ik een lange broek en die sla ik aan de onderkant een beetje om naar binnen en heb dan weinig last van de lengte :P
Hm heb Adidas, Nike van alles geprobeerd vandaag maar alles was echt veel te lang. Altijd hetzelfde ^^
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:57:39 #166
92409 Twinky
Little star.
pi_137460952
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ik ben 1.59, ik ben fan van Nike kort sportbroekje (zo'n dubbele) in de zomer. In de winter heb ik een lange broek en die sla ik aan de onderkant een beetje om naar binnen en heb dan weinig last van de lengte

je kunt het ook nog even langs een kleermaker brengen. kost max 12 euro ofzo en dan ben je altijd blij :P
pi_137461039
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:57 schreef Twinky het volgende:

[..]

je kunt het ook nog even langs een kleermaker brengen. kost max 12 euro ofzo en dan ben je altijd blij :P
Ja eens zoeken waar hier een kleermaker zit.. Vast wel ergens.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:00:42 #168
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137461170
quote:
5s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Zit er een sumo ofzo in de buurt Yur of GotC?
Er zitten er twee in de stad :)
F means you're fucked
pi_137461200
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hm heb Adidas, Nike van alles geprobeerd vandaag maar alles was echt veel te lang. Altijd hetzelfde ^^
En bij de H&M op de kinderafdeling? Mijn zus koopt daar ook wel eens een tight oid, en die is wel iets langer dan jij.
Zij vindt het prima spul
pi_137461321
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:01 schreef Guard het volgende:

[..]

En bij de H&M op de kinderafdeling? Mijn zus koopt daar ook wel eens een tight oid, en die is wel iets langer dan jij.
Zij vindt het prima spul
Het hoeft niet perse zo'n strakke broek te zijn. Gewoon trainingsbroek mag ook. Maar ik ben vaak niet slank genoeg voor kindermaten :@ 2 jaar geleden wel.. Wil ik weer ^^
pi_137461505
Ligt het feit dat de GPS van Endomondo soms onnauwkeurig is aan hen of aan mijn GPS op mn telefoon? GPS op telefoons is meestal niet je van het...
pi_137461572
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:06 schreef Zhano het volgende:
Ligt het feit dat de GPS van Endomondo soms onnauwkeurig is aan hen of aan mijn GPS op mn telefoon? GPS op telefoons is meestal niet je van het...
Ligt waarschijnlijk aan je telefoon idd
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 maart 2014 @ 21:07:36 #173
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137461576
quote:
je telefoon.
pi_137461682
quote:
Denk aan je telefoon. Bij mij is hij wel nauwkeurig. Maar met die vriend waar ik weleens mee loop klopte er van de week niks van.
pi_137461703
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:07 schreef cafca het volgende:

[..]

Ligt waarschijnlijk aan je telefoon idd
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

je telefoon.
Vermoedde het al ja, thanks. Horloge dan de way to go of?

quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Denk aan je telefoon. Bij mij is hij wel nauwkeurig. Maar met die vriend waar ik weleens mee loop klopte er van de week niks van.
Ik loop veel langs gebouwen etc, dan kan denk ik ook invloed hebben? Dat de verbinding met de satelliet even weg is?
pi_137462317
Veel telefoons zijn de satelliet snel kwijt in de buurt van hoge gebouwen of bomen met veel blaadjes. Mijn moeder heeft twee smartphones en de ene zegt standaard dat ze over het sportveld loopt in plaats van er omheen en de andere doet het juist prima. Allebei Endomondo, dus dat ligt sowieso aan de GPS van je telefoon. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_137462466
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:09 schreef Zhano het volgende:

[..]

[..]

Vermoedde het al ja, thanks. Horloge dan de way to go of?

[..]

Ik loop veel langs gebouwen etc, dan kan denk ik ook invloed hebben? Dat de verbinding met de satelliet even weg is?
Ja kan vanalles zijn.
pi_137462479
Wat ik me ook afvraag hoe het met dat hoogste/laagste punt zit? Want ik loop op een stuk wat maximaal 5 meter in verschil is en Endomondo geeft dit aan:

pi_137463004
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:21 schreef Zhano het volgende:
Wat ik me ook afvraag hoe het met dat hoogste/laagste punt zit? Want ik loop op een stuk wat maximaal 5 meter in verschil is en Endomondo geeft dit aan:

[ afbeelding ]
Die hoogtemeters zijn op basis van de GPS gegevens en niet nauwkeurig dan wel betrouwbaar.
Laatst had er hier iemand een training op de baan gelopen en nog vond Endo (obv gps gegevens) dat er hoogteverschil inzat.
Wil je hoogteverschillen nauwkeurig meten zul je dat met barometrische gegevens moeten doen.
(De Suunto's, Garmin Fenixen en andere explorerwatches van deze wereld hebben doorgaans een barometer).
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 maart 2014 @ 21:29:18 #180
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137463089
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:28 schreef Guard het volgende:

[..]

Die hoogtemeters zijn op basis van de GPS gegevens en niet nauwkeurig dan wel betrouwbaar.
Laatst had er hier iemand een training op de baan gelopen en nog vond Endo (obv gps gegevens) dat er hoogteverschil inzat.
Wil je hoogteverschillen nauwkeurig meten zul je dat met barometrische gegevens moeten doen.
(De Suunto's, Garmin Fenixen en andere explorerwatches van deze wereld hebben doorgaans een barometer).
Mijn suunto laat me steevast hoger aankomen dan dat ik wegging. Waarbij start en finish op dezelfde plek is :')
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:29:46 #181
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137463119
Goed, ik meld me ook weer. Vandaag absoluut geen zin, moe, chagrijnig, gefrustreerd en bovenal verdrietig nadat we dinsdagavond voor de 4e keer die dag en tevens laatste keer met Blue naar de dierenarts waren geweest :'(

Kennelijk helpen dat soort omstandigheden wel, de 5x 3 minuten volgehouden en ik ging wel érg hard van start. Dat was de frustratie denk ik. Zat na 4x wel aardig stuk maar riep tegen de hond (ik pep de hond op, terwijl ik eigenlijk mezelf bedoel) dat als Blue 3 dágen lang kon vechten, wij dat toch zeker 5x 3 minúútjes moesten kunnen. En dat hielp.
SPOILER
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:30:05 #182
236410 MaleDuck
pi_137463139
Zo net terug van een heerlijk stuk lopen, heerlijk zonder hartslagmeter en gewoon op gevoel lopen en dan toch super vlak lopen (het was ook maar 5,5 km, maar toch vlak), dus dat is een heerlijke training :)

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:21 schreef Zhano het volgende:

[ afbeelding ]
Tja, met mijn Garmin zie ik dat soms ook voorbij komen, ik kijk er eigenlijk nooit naar, behalve als ik echt in de heuvels heb gelopen, dat doe ik denk ik max 2 keer per jaar :P
pi_137463206
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:28 schreef Guard het volgende:

[..]

Op zich interesseren de hoogteverschillen mij niet, maar ik vraag me af of het word meegenomen in andere berekeningen waardoor die niet kloppen.
pi_137463369
quote:

SPOILER
Lekker tempo iig! Doe het je niet na :P
pi_137463390
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mijn suunto laat me steevast hoger aankomen dan dat ik wegging. Waarbij start en finish op dezelfde plek is :')
-O- Suunto valt nu wel een beetje van het voetstuk hier.....

:P
pi_137463448
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:29 schreef flipsen het volgende:
Goed, ik meld me ook weer. Vandaag absoluut geen zin, moe, chagrijnig, gefrustreerd en bovenal verdrietig nadat we dinsdagavond voor de 4e keer die dag en tevens laatste keer met Blue naar de dierenarts waren geweest :'(

Kennelijk helpen dat soort omstandigheden wel, de 5x 3 minuten volgehouden en ik ging wel érg hard van start. Dat was de frustratie denk ik. Zat na 4x wel aardig stuk maar riep tegen de hond (ik pep de hond op, terwijl ik eigenlijk mezelf bedoel) dat als Blue 3 dágen lang kon vechten, wij dat toch zeker 5x 3 minúútjes moesten kunnen. En dat hielp.
SPOILER
Oh arme pupsel :'( uiteindelijk toch parvo? Heb je een foto van Blue?

En heel veel sterkte!
pi_137463490
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:28 schreef Guard het volgende:Wil je hoogteverschillen nauwkeurig meten zul je dat met barometrische gegevens moeten doen.
De meest nauwkeurige optie is Garmin Connect, die domweg hoge resolutie hoogtekaarten van de NASA gebruikt. Dat is dus een softwarematige slag, alle hardwarematige methodes zijn minder nauwkeurig. Barometrische metingen zijn ook afhankelijk van temperatuur e.d. en daardoor een benadering.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 maart 2014 @ 21:36:44 #188
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137463565
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:35 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

De meest nauwkeurige optie is Garmin Connect, die domweg hoge resolutie hoogtekaarten van de NASA gebruikt. Dat is dus een softwarematige slag, alle hardwarematige methodes zijn minder nauwkeurig. Barometrische metingen zijn ook afhankelijk van temperatuur e.d. en daardoor een benadering.
De exacte hoogte wel, maar hoogteVERSCHIL zou je barometrisch zeer nauwkeurig moeten kunnen meten.
pi_137463586
quote:

SPOILER
Afscheid nemen is nooit leuk, of het nou van een persoon of een huisdier is, sterkte.

Maar welkom in de wondere wereld van het frustratie lopen. Voor mij werkt het ook heel goed om even mijn gedachten te verzetten of mijn hoofd leeg te maken.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:37:33 #190
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137463614
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh arme pupsel :'( uiteindelijk toch parvo? Heb je een foto van Blue?

En heel veel sterkte!
TRV / HTL 199 - De 'O' van Oranjestad
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:43:19 #191
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137463968
quote:

SPOILER
*knuffel*, naar zeg, dat het zo met Blue is gegaan..
Veel mensen zeggen dat ze hun hoofd zo lekker leeg maken met rennen, dus vooral lekker doorgaan de komende tijd ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lekker tempo iig! Doe het je niet na :P
Ach, 9 km/u gemiddeld vind ik persoonlijk niet snel, maar ik krijg ondertussen wel door dat het niet iets is om ontevreden mee te zijn, terwijl ik in het begin heel erg op die 10 km/u focuste.
Ik ben blij dat ik nu weer lekker ren in ieder geval, dat was een paar weken terug wel anders. En als jij zo doorgaat ben je er ook binnen no-time, dit is immers pas week 7 van Evy!
pi_137463970
quote:
Zo sneu, wat een enorm dotje. Australien shepherd?
Het zal je maar overkomen -O-
pi_137464066
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De exacte hoogte wel, maar hoogteVERSCHIL zou je barometrisch zeer nauwkeurig moeten kunnen meten.
Dan nog staat me er iets van bij dat de nauwkeurigheid van Garmins niet meer dan 10 voet is, circa 3 meter. Dus de meeste hoogteverschillen in Zuid-Holland zijn dan niet meer dan ruis.
pi_137464086
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:43 schreef SiIk het volgende:

[..]

*knuffel*, naar zeg, dat het zo met Blue is gegaan..
Veel mensen zeggen dat ze hun hoofd zo lekker leeg maken met rennen, dus vooral lekker doorgaan de komende tijd ;)

[..]

Ach, 9 km/u gemiddeld vind ik persoonlijk niet snel, maar ik krijg ondertussen wel door dat het niet iets is om ontevreden mee te zijn, terwijl ik in het begin heel erg op die 10 km/u focuste.
Ik ben blij dat ik nu weer lekker ren in ieder geval, dat was een paar weken terug wel anders. En als jij zo doorgaat ben je er ook binnen no-time, dit is immers pas week 7 van Evy!
Gaat helemaal goed komen. Dit is immers pas week 2 :) en je mag echt niet ontevreden zijn hoor :)
pi_137464198
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:35 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Helaas zitten bruggen volgens mij niet in die hoogtekaart.

Is er toevallig ergens een hoge brug bij jou in de buurt waarmee je dat kan testen?
pi_137464214
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:47 schreef pijll het volgende:

[..]

Is er toevallig ergens een hoge brug bij jou in de buurt waarmee je dat kan testen?
pi_137464293
quote:

[..]

Dat klopt.

quote:
Dan zal ik diep moeten graven in enkele traumatische ervaringen. Ik denk het niet.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:59:47 #198
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_137464850
Tering wat gaan die topics hard zeg. Ik krijg het niet meer (volledig) bijgelezen.

Die trimloop van zondag was wel een aparte ervaring. Vooral door de fotograaf die er (met scherm) klaar stond om wat kiekjes te klikken:

Het bewijs dat ik ergens in mijn leven een klap met de molen heb gehad.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:01:30 #199
387431 Frsh
pi_137464933
quote:

[..]

Ziet er leuk uit! Heb je ook een kaartje van het parcours?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 22:06:55 #200
155227 crew  Guppy
dus
pi_137465289
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:01 schreef Frsh het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit! Heb je ook een kaartje van het parcours?
Ik zal eens kijken of ik dat morgen kan fixen :Y
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:27:04 #201
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137466564
quote:
Probeer eens je wifi uit te zetten (als je die aan hebt). Dat wil soms wel wat beter gaan.
pi_137466593
quote:

[..]

Toch maar die nurnburgringlauf gaan doen? Dan heb je hoogteverschillen genoeg. :P
pi_137466764
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:27 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Probeer eens je wifi uit te zetten (als je die aan hebt). Dat wil soms wel wat beter gaan.
Die heb ik altijd uit als ik buiten ben. Wel staat de 3G aan, is dat een probleem? :P
pi_137467389
Zo, 8x1000 gedaan vanavond.

Nu lekker uitbollen naar zondag.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:47:49 #205
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137467657
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:30 schreef Zhano het volgende:

[..]

Die heb ik altijd uit als ik buiten ben. Wel staat de 3G aan, is dat een probleem? :P
Nee hoor. W
Alleen wifi doet soms gek.
pi_137467809
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:47 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Nee hoor. W
Alleen wifi doet soms gek.
Ah ok thx :)
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:57:26 #207
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137468101
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zo sneu, wat een enorm dotje. Australien shepherd?
Border Collie, maar dan de Blue Merle variant. Mijn vrouw is agility-trainer (hindernisbaan voor honden) en wilde uiteraard ook een Border Collie (hét ras voor agility). Dat vond ik uiteindelijk wel ok, mits het geen standaard zwart-witte zou zijn. Dat was gelukt :)

quote:
Het zal je maar overkomen -O-
Tja... net nog even bij de dierenarts geweest om de rekening te betalen (pfff, hij wilde alleen de medicijnen rekenen, niet de 10+ keer dat we hem (uit bed) hebben gebeld. Was ook nog zichtbaar aangeslagen (zoals gezegd, we zijn bijna vrienden). Maar hij zegt ook, je kán het gewoon niet voorkomen, het kan altijd gebeuren. Zélfs als je bij de beste fokker van Argentinië de hond haalt (check) en je super-voorzichtig bent als het aankomt op ziektes/parasieten etc (check). De agilityschool van mijn vrouw is de enige in Argentinie waar geen hond binnenkomt zonder alle inentingsbewijzen. Daarom vind ik het ook zo "onrechtvaardig", maar ja. Je doet er niets aan helaas, behalve frustratieloopjes :)
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 06:49:52 #208
155227 crew  Guppy
dus
pi_137473563
Flipsen :*
  vrijdag 7 maart 2014 @ 06:55:16 #209
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137473578
Flipsen wat triest ;( Sterkte, lekker lopen!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 07:46:24 #210
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137473750
Sterkte Flippie!
pi_137473751
:{
En pas 8 weken oud. :'(
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2014 @ 07:52:41 #212
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137473802
Flipsen :*
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137473844
Blue :'(
Sterkte Flipsen
pi_137473886
Ik skip onbedoeld een stuk topics.. gaat soms hard hier :D

Pff, ik baal dat ik de komende dagen bijna geen tijd om even te rennen laat staan een duurloopje kan inplannen :{
Vanavond alleen met de kinderen, morgen ook, savonds verjaardag, zondag alleen met de kinderen zou ik eventueel laat in de middag pas kunnen gaan.
Maar ja, dan is het terrasjesweer he
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:08:59 #215
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137473901
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:57 schreef flipsen het volgende:

[..]

Border Collie, maar dan de Blue Merle variant. Mijn vrouw is agility-trainer (hindernisbaan voor honden) en wilde uiteraard ook een Border Collie (hét ras voor agility). Dat vond ik uiteindelijk wel ok, mits het geen standaard zwart-witte zou zijn. Dat was gelukt :)

[..]

Tja... net nog even bij de dierenarts geweest om de rekening te betalen (pfff, hij wilde alleen de medicijnen rekenen, niet de 10+ keer dat we hem (uit bed) hebben gebeld. Was ook nog zichtbaar aangeslagen (zoals gezegd, we zijn bijna vrienden). Maar hij zegt ook, je kán het gewoon niet voorkomen, het kan altijd gebeuren. Zélfs als je bij de beste fokker van Argentinië de hond haalt (check) en je super-voorzichtig bent als het aankomt op ziektes/parasieten etc (check). De agilityschool van mijn vrouw is de enige in Argentinie waar geen hond binnenkomt zonder alle inentingsbewijzen. Daarom vind ik het ook zo "onrechtvaardig", maar ja. Je doet er niets aan helaas, behalve frustratieloopjes :)
Verdrietig zeg :(
Veel sterkte :*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_137473992
:{ sterkte Flipsen!
pi_137473999
Sterkte flipsen...
pi_137474029
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:57 schreef flipsen het volgende:

[..]

[..]

Ah Vandaar de verwarring van het ras. En klopt het is ook heel lastig. Je kunt zeker als koper van een hond niks meer doen dan een goede Fokker zoeken. Als er dan zo'n ziekte als parvo insluipt doe je daar eigenlijk helemaal niks meer aan. Maar ik vind van wat ik zo lees dat jullie echt super gehandeld hebben.

Heb zelf een labrador bleek binnen het jaar ook last van HD te hebben. Goede Fokker alles maar tegen sommige dingen doe je gewoon helemaal niks. Heel oud zal hij niet worden.

Heel veel sterkte. Ga er van het weekend even op uit ofzo. Thuis zitten kniezen is ook niks.
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 09:27:59 #219
5428 crew  miss_sly
pi_137474955
Het is me gewoon gelukt, 18 minuten lopen achter elkaar. Het tempo laat nog wel wat te wensen over, maar gezien het feit dat ik een aantal weken geleden echt nog geen 3 minuten achter elkaar kon lopen, ben ik trots op mezelf.

En ik geniet er van, het is zo fijn, dat lopen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:30:56 #220
236410 MaleDuck
pi_137475018
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Het is me gewoon gelukt, 18 minuten lopen achter elkaar. Het tempo laat nog wel wat te wensen over, maar gezien het feit dat ik een aantal weken geleden echt nog geen 3 minuten achter elkaar kon lopen, ben ik trots op mezelf.

_O_ *G* _O_

Tempo komt vanzelf, juist goed dat je het rustig aan hebt volgehouden! Op naar dat half uur :)
pi_137475125
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:27 schreef miss_sly het volgende:

^O^
Netjes! En zoals MD al zegt, tempo komt vanzelf wel
pi_137475189
Vraagje he. Ik ben binnenkort een weekend weg waarin ik absoluut niet mijn rondje kan lopen. Hoe kan ik dat het beste opvangen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2014 @ 09:41:00 #223
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137475224
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vraagje he. Ik ben binnenkort een weekend weg waarin ik absoluut niet mijn rondje kan lopen. Hoe kan ik dat het beste opvangen?
vrijdag en maandag lopen?

week 1
ma - di - vr
week 2
ma - wo -za
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:41:25 #224
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137475232
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gewoon lekker genieten van je weekendje weg. Lopen komt wel weer als je terug bent :Y
F means you're fucked
pi_137475326
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:41 schreef Ynske het volgende:

[..]

vrijdag en maandag lopen?

week 1
ma - di - vr
week 2
ma - wo -za
Ik loop nu di-do-za
Vergeten te zeggen ik ben van donderdag avond tot maandag avond weg. Misschien anders de week gewoon dubbel lopen.
pi_137475341
Niet alleen de Lidl heeft hardloopkleding, de Aldi blijkbaar ook. Ik haalde uit een graaibak een capri-tight in precies mijn maat mét aansnoertouwtje en zakje, er stond geen prijs bij maar ik dacht, ik zie het bij de kassa wel. En een longsleeve shirt mét duimpjes en zakje in een prachtige kleur groen met een stickertje waarop stond ¤5,50. Bij de kassa aangekomen bleek de tight ¤16,00 en het shirt maar ¤2,25!

Gisteren een rondje van 5 km gedaan en de rest van de dag veel in de weer geweest, nauwelijks gezeten. Aan het eind van de middag en de hele avond was mijn knie helemaal dik en hield vocht vast. Nog steeds niet helemaal oke dus ruim een maand na de val. Vandaag maar even kalm aan (en misschien toch nog even langs de huisarts).
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2014 @ 09:47:46 #227
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137475345
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik loop nu di-do-za
Vergeten te zeggen ik ben van donderdag avond tot maandag avond weg. Misschien anders de week gewoon dubbel lopen.
lijkt me niet slim.

doe je nu di- do ochtend
di do za
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:48:36 #228
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137475370
quote:

[..]

Ik loop nu di-do-za
Een keertje een loopje overslaan kan echt geen kwaad :) Je verliest er nix mee!
F means you're fucked
pi_137475401
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:47 schreef Ynske het volgende:

[..]

lijkt me niet slim.

doe je nu di- do ochtend
di do za
Hoezo us dat niet slim?
pi_137475408
quote:

[..]

Ik loop nu di-do-za
Als je bedoelt dat je die week in het schema de volgende week herhaalt: dat kan natuurlijk, als je dat prettig vindt. Maar verder is het wat Yur zegt: het is niet erg om even een paar daagjes niet te lopen, en daarna verder te gaan waar je gebleven was.
pi_137475415
quote:

[..]

Ik loop nu di-do-za
Nee joh, gewoon lopen wanneer je zin hebt en als het lukt een dag rust er tussen houden. Een keertje overslaan maakt echt niet uit, dat zal wel eens vaker gebeuren.
Of toch schoenen mee en een heel klein rondje lopen, misschien kunnen ze je een half uurtje missen in het weekend.
pi_137475442
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:50 schreef pijll het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat je die week in het schema de volgende week herhaalt: dat kan natuurlijk, als je dat prettig vindt. Maar verder is het wat Yur zegt: het is niet erg om even een paar daagjes niet te lopen, en daarna verder te gaan waar je gebleven was.
Bedoel idd schema herhalen :)

Ik zou het niet handig vinden als mijn schema verschuift want dan moet ik op sommige dagen, zwemmen, squashen en hardlopen. Dat vind ik wat teveel van het goede.
pi_137475474
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:50 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon lopen wanneer je zin hebt en als het lukt een dag rust er tussen houden. Een keertje overslaan maakt echt niet uit, dat zal wel eens vaker gebeuren.
Of toch schoenen mee en een heel klein rondje lopen, misschien kunnen ze je een half uurtje missen in het weekend.
Ik zou een uur eerder uit bed kunnen gaan. Maar er is daar geen douche aanwezig (scouting kamp back to basic) en dan vind ik het toch niet zo heel erg lekker zeg maar :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2014 @ 09:58:11 #234
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137475522
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoezo us dat niet slim?
ik las t als dat je dubbele dagen en trainingen wilde gaan lopen in 1 week
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2014 @ 09:58:47 #235
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137475533
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zou een uur eerder uit bed kunnen gaan. Maar er is daar geen douche aanwezig (scouting kamp back to basic) en dan vind ik het toch niet zo heel erg lekker zeg maar :P
waslapje :P
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137475538
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik las t als dat je dubbele dagen en trainingen wilde gaan lopen in 1 week
Oh nee haha bedoelde gewoon 2 weken achter elkaar hetzelfde schema doen :)
pi_137475543
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zou het niet handig vinden als mijn schema verschuift want dan moet ik op sommige dagen, zwemmen, squashen en hardlopen. Dat vind ik wat teveel van het goede.
Hoe makkelijk hou je nu je schema vol?

Als je het makkelijk haalt, zou ik gewoon de zaterdagtraining overslaan. Kan geen kwaad.

Als je nog moeite hebt om het vol te houden, zou ik de zaterdagtraining overslaan, en dan de dinsdag en donderdagtraining van de vorige week herhalen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2014 @ 09:59:43 #238
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137475549
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh nee haha bedoelde gewoon 2 weken achter elkaar hetzelfde schema doen :)
of schuif gewoon door.
dus donderdag les 6, dinsdag erna les 7, do les 8
ipv donderdag les 6, zaterdag les 7, dinsdag les 8
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:00:04 #239
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137475555
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je kunt prima je vaste dagen aan blijven houden hoor. En als je het fijn vindt om dan de vorige week een keer te herhalen, moet je dat gewoon doen. Er is geen moeten, alles is slechts een leidraad.

Doe gewoon waar jij je het beste bij voelt, je loopt tenslotte voor jezelf
F means you're fucked
pi_137475593
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:59 schreef pijll het volgende:

[..]

Hoe makkelijk hou je nu je schema vol?

Als je het makkelijk haalt, zou ik gewoon de zaterdagtraining overslaan. Kan geen kwaad.

Als je nog moeite hebt om het vol te houden, zou ik de zaterdagtraining overslaan, en dan de dinsdag en donderdagtraining van de vorige week herhalen.
Ik merk dat ik de opbouw wel nodig heb idd. Misschien toch gewoon 2 weken hetzelfde schema blijven lopen. Kan ik tenminste op dezelfde dagen blijven lopen. Na zo'n scouting kamp ben ik meestal toch een week niks waard dus wat dat betreft zou het ook geen kwaad kunnen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2014 @ 10:08:22 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137475697
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik merk dat ik de opbouw wel nodig heb idd. Misschien toch gewoon 2 weken hetzelfde schema blijven lopen. Kan ik tenminste op dezelfde dagen blijven lopen. Na zo'n scouting kamp ben ik meestal toch een week niks waard dus wat dat betreft zou het ook geen kwaad kunnen.
ik snap je niet :D

je kunt toch gewoon die zaterdag overslaan en op de eerst volgende dag dat je normaal loopt de les van de zaterdag doen?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137475930
Kak.. loop al bijna een jaar zo goed als blessurevrij.. woensdag voor de laatste keer gelopen voor de CPC.. nergens last van.. tot ik vanmorgen wakker werd en mijn rechter hiel ineens erg pijnlijk is.. Snap er niets van, kan niet normaal meer lopen. Erop staan is geen probleem, maar lopen is erg gevoelig.. Begin erg pissig te worden dat me dit nu overkomt..
pi_137475962
-O- CRX
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2014 @ 10:20:51 #244
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137475975
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:18 schreef CRX_master het volgende:
Kak.. loop al bijna een jaar zo goed als blessurevrij.. woensdag voor de laatste keer gelopen voor de CPC.. nergens last van.. tot ik vanmorgen wakker werd en mijn rechter hiel ineens erg pijnlijk is.. Snap er niets van, kan niet normaal meer lopen. Erop staan is geen probleem, maar lopen is erg gevoelig.. Begin erg pissig te worden dat me dit nu overkomt..
hoop dat t snel over is!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137476229
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:08 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik snap je niet :D

je kunt toch gewoon die zaterdag overslaan en op de eerst volgende dag dat je normaal loopt de les van de zaterdag doen?
Ja maar dan kunnen die vriend van mij en ik de eerste les van de week niet meer samen lopen en vooral de eerste les vind ik dan wel weer fijn. Hij werkt op dinsdag hier vlakbij. Op andere dagen zou hij er voor uit Bergen op Zoom of Moerdijk moeten komen dat heeft ook geen zin. Zoveel gedoe ... Ik loop dat schema wel gewoon dubbel. Die ene week maakt dan ook weer niet uit.

Voordeel hij is ook bij dat scouting weekend. Dus we zitten beide in hetzelfde schuitje.

Weekend daarop kan ik waarschijnlijk wel lekker op Texel gaan lopen O+
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 maart 2014 @ 10:31:32 #246
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137476235
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Gewoon lekker genieten van je weekendje weg. Lopen komt wel weer als je terug bent :Y
Dit! Yur was een midweek weg midden in zijn marathon training. Ik was 4 dagen weg midden in mijn marathon training. Dan gaan we echt niet de week erop opeens 8 keer lopen om te compenseren.

Af en toe een dag overslaan kan echt geen kwaad voor je opbouw.
pi_137476255
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Af en toe een dag overslaan kan echt geen kwaad voor je opbouw.
Integendeel zelfs. Zo nu en dan kan het wel eens goed zijn :)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 maart 2014 @ 10:33:46 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137476281
Vanmorgen besloten vandaag toch gewoon lekker te intervallen ipv d1 duurloopje. Ga niet taperen voor CPC.
pi_137476594
quote:

SPOILER
Hey! Dat is ook een van mijn looproutes
pi_137476634
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanmorgen besloten vandaag toch gewoon lekker te intervallen ipv d1 duurloopje. Ga niet taperen voor CPC.
Waar is Swets en wat heb je met hem gedaan!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 maart 2014 @ 10:51:17 #251
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137476685
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:49 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Waar is Swets en wat heb je met hem gedaan!
Die heb ik vermoord met een marathontraining :P
pi_137476912
Vorige week had ik zo'n last van mijn kuit dat ik besloot een week rust te nemen. Vandaag was die week voorbij en ik kan mij niet herinneren dat ik de laatste lessen zo lekker heb gelopen. Geen last meer van mijn kuit (niet noemenswaardig in ieder geval) en ik kom week 8 van Evy goed volhouden. Ik zat nog te twijfelen om even op week 7 te blijven hangen in verband met die kuit, maar ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb, dit ging prima!
pi_137477039
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die heb ik vermoord met een marathontraining :P
RIP... :(
Wat een marathontraining allemaal wel niet veroorzaakt...
pi_137477118
Zo, dat was lekker. Heerlijk rondje door het bos gedaan, zonder al te veel op snelheid te letten. Moest af en toe ff stoppen om wat plaatjes te schieten :)

SPOILER
pi_137477134
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef cafca het volgende:
Zo, dat was lekker. Heerlijk rondje door het bos gedaan, zonder al te veel op snelheid te letten. Moest af en toe ff stoppen om wat plaatjes te schieten :)

SPOILER
Nice, dat soort uitzichten loopt altijd net wat lekkerder dan veel beton en asfalt..
pi_137477158
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:05 schreef cafca het volgende:

SPOILER
Hee Oisterwijk...
Dat ligt niet zo heel ver van mij vandaan.
Toch een keer die kant op komen. Lijkt me idd tof lopen

edit 34 min zie ik ^O^
pi_137477380
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:07 schreef streamnl het volgende:

[..]

Hee Oisterwijk...
Dat ligt niet zo heel ver van mij vandaan.
Toch een keer die kant op komen. Lijkt me idd tof lopen

edit 34 min zie ik ^O^
19 april hebben we de Vennenloop (5,10 en 15km) maar die is wel over asfalt.
pi_137477481
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:14 schreef cafca het volgende:

19 april hebben we de Vennenloop (5,10 en 15km) maar die is wel over asfalt.
Daar had ik me vorig jaar voor ingeschreven alleen kreeg ik toen een blessure.
Ik zie dat ik een week eerder de Caubergtrail loop. Dus ik skip hem dit jaar weer.
Thanks voor de info ^O^
pi_137477528
Zitten hier veel Brabanders of lijkt dat maar zo?
pi_137477576
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:18 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik zie dat ik een week eerder de Caubergtrail loop. Dus ik skip hem dit jaar weer.
Thanks voor de info ^O^
Verder in september nog de Brabantse Parel (5,10 en HM), ook verhard.
pi_137477599
Zondag mag ik eindelijk weer eens 10km lopen van de fysio :)
Eigenlijk stond dat voor woensdag op de planning, maar heb dat vakkundig naar het weekend verplaatst (al dan niet bewust :P)

Eerste 4 weken echt gefocussed op het lichaam weer laten wennen aan de belasting, met ruim voldoende tijd om te herstellen tussen de trainingen.
Volgende week weer naar 3x per week lopen om weer op de conditie te focussen :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2014 @ 11:22:29 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137477614
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:18 schreef streamnl het volgende:

[..]

Thanks voor de info ^O^
Oeh, die klinkt wel tof om foto's te komen maken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137477623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb juist het idee dat veel mensen uit ZHolland komen ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:21 schreef cafca het volgende:
Verder in september nog de Brabantse Parel (5,10 en HM), ook verhard.
Dan heb ik nog niets. Zal hem eens bekijken ^O^
pi_137477709
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:22 schreef Ynske het volgende:

Oeh, die klinkt wel tof om foto's te komen maken
Wat houd je tegen ;)
pi_137477717
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:22 schreef streamnl het volgende:

[..]

[..]

Dan zal het me wel meer opvallen ofzo haha :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2014 @ 11:26:22 #266
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137477747
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:24 schreef streamnl het volgende:

[..]

Wat houd je tegen ;)
moet de planning even kijken, en even kijken, ook wel tof voor een FOK!repo
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:26:38 #267
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137477753
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:48 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Hey! Dat is ook een van mijn looproutes
Oh tof! Ik had je al zien staan bij de bergrace, en vermoedde al dat je uit de buurt kwam.
Ik vind het binnenveld erg leuk om te lopen, hoewel die lange rechte wegen ook wel weer uitzichtloos kunnen werken als je ziet waar je nog helemaal heen moet. :P
quote:
Volgens mij is vooral Zuid-Holland oververtegenwoordigd :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2014 @ 11:27:30 #268
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137477778
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:26 schreef SiIk het volgende:

[..]

Volgens mij is vooral Zuid-Holland oververtegenwoordigd :P
dat idee had ik ook :Y
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137477954
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:22 schreef streamnl het volgende:

[..]

[..]

Brabantse Parel was vorig jaar tegelijk met de ploegentijdrit van de vughtse ijsclub, die ik dit jaar waarschijnlijk ook ga rijden. Dus als het dit jaar weer op dezelfde dag valt, zal ik me weer beperken tot aanmoedigen.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:39:22 #270
236410 MaleDuck
pi_137478135
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:22 schreef Levitas het volgende:
Zondag mag ik eindelijk weer eens 10km lopen van de fysio :)
Eigenlijk stond dat voor woensdag op de planning, maar heb dat vakkundig naar het weekend verplaatst (al dan niet bewust :P)

Eerste 4 weken echt gefocussed op het lichaam weer laten wennen aan de belasting, met ruim voldoende tijd om te herstellen tussen de trainingen.
Volgende week weer naar 3x per week lopen om weer op de conditie te focussen :)
Lekker! Ik ga dit weekend 12 km lopen, het begint weer ergens op te lijken *O*
pi_137478141
Ze hebben er zin in, daar bij de CPC. De kopgroep gaat gepaced worden op 27:45 voor de eerste 10km.

losseveter twitterde op vrijdag 07-03-2014 om 11:23:11 CPC persconferentie: De kopgroep (oa met Kimetto, Tsegay en Chebij) zal worden gehaasd op tempo 27'45" eerste 10km. reageer retweet
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:40:24 #272
236410 MaleDuck
pi_137478169
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:39 schreef Levitas het volgende:
Ze hebben er zin in, daar bij de CPC. De kopgroep gaat gepaced worden op 27:45 voor de eerste 10km.

losseveter twitterde op vrijdag 07-03-2014 om 11:23:11 CPC persconferentie: De kopgroep (oa met Kimetto, Tsegay en Chebij) zal worden gehaasd op tempo 27'45" eerste 10km. reageer retweet
Wow, dat is wel hard :o
Ze willen onder dat uur uitkomen dit jaar, weet nog dat het vorig jaar net niet lukte...
pi_137478479
quote:

Ziek tempo, 2:46 - 2:47 min per km.
pi_137478527
quote:

dat is echt echt heel erg snel..
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:56:48 #275
50430 Yuki
Student Midwife
pi_137478653
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:51 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Daarvoor moet ik op m'n stadsfietsje flink doortrappen :o :')

De tenten staan al op 't Malieveld, zag ik net bij terugkeer in Den Haag *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_137478943
Whoohoo mijn "hardlooponderbroek" is op tijd binnen! *O*
Ik was bijna bang dat ik morgen een boxer moest dragen.
SPOILER
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:06:24 #277
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137478977
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:05 schreef streamnl het volgende:
Whoohoo mijn "hardlooponderbroek" is op tijd binnen! *O*
Ik was bijna bang dat ik morgen een boxer moest dragen.
SPOILER
Jeutje Stream, je weet wat dat betekent hè? O-)
pi_137479011
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:06 schreef Quoi het volgende:

Jeutje Stream, je weet wat dat betekent hè? O-)
No pics. Er zijn mensen aan het eten :P
pi_137479347
Damn, wat gaan deze topics hard zeg :P

Ondertussen trouw het schemaatje aan het vasthouden, om de dag lopen nog steeds. Heel eenvoudig, een 4 km ongeveer afwisselend wandelen en joggen en steeds meer opbouwen naar de 5km onafgebroken over anderhalve maand oid, maar ook dat is al heerlijk om te doen.

Het verbaast me hoe snel je de smaak weer te pakken hebt. Heb maanden zitten hikken tegen 'die eerste keer beginnen' maar meteen na die eerste keer alweer zin in de volgende keer. Hopen dat de knie het houdt, blijft toch een zwak en aanwezig punt :/
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2014 @ 12:20:52 #280
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137479447
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:07 schreef streamnl het volgende:

[..]

ik wacht wel even O-)
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:21:29 #281
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137479469
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:07 schreef streamnl het volgende:

[..]

Eten, oja, goeie :)
Jammer, nu houd ik voor eeuwig een enorm kuise zelf-corrigerende oma-onderbroek in gedachten en zal dat voor eeuwig met jou associeren.
pi_137479776
Mijn spade dye hardloop top is ook binnen, geen gezwabber meer. :) Lekker keits felroze. :P Vandaag al een uurtje gefietst, uurtje krachttraining gedaan en straks nog even een halfuurtje hardlopen. :)
Your opinion of me is none of my business.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 maart 2014 @ 12:35:27 #283
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137479930
quote:
Neuh, maar die hoor je overal bovenuit he.
pi_137480056
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:6
pi_137480190
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:51 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

En dan mogen ze de andere 11,1 km niet veel verslappen om onder het uur te komen.. 32:15 mogen ze dan over de rest van het parcours doen :o
quote:

[..]

We zedde gij?!
pi_137480717
quote:

Ik kan ze de 1e km net aan hazen :D Zieke snelheid _O_
pi_137480787
Ik heb gisteravond "Marathon Boy" gekeken.
Bijzonder verhaal. Wel een heel andere cultuur ofzo, zat wat mij betreft ook niet 1 sympathiek figuur in die hele documentaire.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_137481215
quote:

[..]

HEDDE GIJ WA?!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:17:50 #289
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137481245
Brabant ligt in België toch?
F means you're fucked
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:18:56 #290
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_137481286
Wat gaat dit snel zeg. Amper tijd om bij te lezen.
Lekker hardloop weekje achter de rug (47 KM). Vanavond misschien nog een kleine 5 KM en dan zondaf bij de Louis Vinkloop knallen op de 10 KM. Ik ga voor onder de 43 minuten.
Word in elk geval top weer!
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:19:28 #291
236410 MaleDuck
pi_137481302
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:17 schreef YUR het volgende:
Brabant ligt in België toch?
Ik rijd bijna dagelijks de grens over bij Moerdijk ja :P
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:21:22 #292
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_137481366
quote:

Op de fiets moet je dan nog flink doortrappen ook. Echt onmenselijk deze snelheden :')
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_137481965
quote:

O jammer, dat gaat te hard voor mij. Ik had ze nog gemaild dat 28:30 voor mij de absolute max was.
pi_137482070
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:39 schreef pijll het volgende:

[..]

O jammer, dat gaat te hard voor mij. Ik had ze nog gemaild dat 28:30 voor mij de absolute max was.
Geen 10k sub 28 kunnen lopen :{w
pi_137482072
27:45, da's voor mij een redelijk snelle 5km....
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 maart 2014 @ 13:46:12 #296
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137482173
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:43 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dan kan je 'm maar beter niet lopen. Beter voor iedereen.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:47:33 #297
387431 Frsh
pi_137482218
Als t maar binnen de 2:30u is...
pi_137482302
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:43 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Businessjoggers :r

Als ze maar rechts houden

Mijn hardlooplogeervriendinnetje heeft zojuist haar eerste trail-HM (en een beetje) gelopen. Met een paar hoogtemeters (o.a. twee keer de St. Jansberg op en af). Ik ben trots en vanavond krijgt ze een extra kauwstaaf!
pi_137482645
Oké speciaal voor MD dan.

Ik ben na eerdere pogingen, met blessureleed aan m'n schenen en voeten als gevolg, weer opnieuw begonnen met hardlopen. Dit keer op barefootschoenen.

Ik ga dit keer héél rustig beginnen, ik wil niet nog een keer voortijdig moeten stoppen en m'n voeten moeten ook getraind worden. Deze week 5x1 lopen en 5x2 wandelen. En als het goed gaat volgende week 8x1 om 8x1.

Ik heb nu maandag en woensdag gelopen, en dat ging goed. Alleen gewone spierpijn in m'n kuiten, geen last van m'n schenen. Ik hoop dat het zo blijft!
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:02:22 #300
236410 MaleDuck
pi_137482686
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:00 schreef essnhills het volgende:
Oké speciaal voor MD dan.

Ik ben na eerdere pogingen met blessureleed aan m'n schenen en voeten als gevolg weer opnieuw begonnen met hardlopen. Dit keer op barefootschoenen.

Ik ga dit keer héél rustig beginnen, ik wil niet nog een keer voortijdig moeten stoppen en m'n voeten moeten ook getraind worden. Deze week 5x1 lopen en 5x2 wandelen. En als het goed gaat volgende week 8x1 om 8x1.

Ik heb nu maandag en woensdag gelopen, en dat ging goed. Alleen gewone spierpijn in m'n kuiten, geen last van m'n schenen. Ik hoop dat het zo blijft!
Welkom Ess *G*
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:05:15 #301
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137482776
Finish
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')