abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137443659

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door cafca op 06-03-2014 18:37:17 ]
  donderdag 6 maart 2014 @ 12:33:19 #2
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137443678
Helaas geen tijd om naar lidl te gaan :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_137443679
Ja doei.
pi_137443766
De lidl zit op kruipafstand van mijn huis maar ik heb niet echt iets nodig :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_137443811
quote:
Dank voor de tip, leuk voor m'n Groningse moeder :') :*
pi_137443952
Ik zweer bij de decathlon :Y
pi_137444023
Internet, de grootste winkel voor al uw hardloopspullen :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137444188
Ik zweer voor hardloopkleding bij de leuke hardloopwinkels in de stad.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_137444459
Shit. Al een hele tijd heb ik m`n zinnen gezet op de Vestingloop, om daar weer m`n "rentree" te maken, om het zo maar even te noemen. Dus ik wil me net gaan inschrijven, zit ik op de allerlaatste pagina schiet me opeens iets te binnen..
Ik kan dat weekend helemaal niet meedoen aan de Vestingloop, want dan ben ik het hele week in Monaco bij de F1 en elke avond na de F1 werken tijdens de F1 afterparty (via het Australisch stagebedrijf).

Nu dus op zoek naar een ander leuke loop, 10km bij voorkeur, voor de eerste 2 weekenden van Juni. Iemand tips? :)

Edit: Of een/ twee weekenden vóór de Vestingloop. De 10km tijdens de marathon van Leiden op 18 mei zou een optie zijn bijv. Zit ook mooi 2 weken na Rondje Tilburg, waar ik 7,5km ga lopen.
pi_137444501
Toch wel beetje zenuwachtig aan het worden, zondag voor het eerst voor het "echie" lopen :)
pi_137444526
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:02 schreef Levitas het volgende:
Shit. Al een hele tijd heb ik m`n zinnen gezet op de Vestingloop, om daar weer m`n "rentree" te maken, om het zo maar even te noemen. Dus ik wil me net gaan inschrijven, zit ik op de allerlaatste pagina schiet me opeens iets te binnen..
Ik kan dat weekend helemaal niet meedoen aan de Vestingloop, want dan ben ik het hele week in Monaco bij de F1 en elke avond na de F1 werken tijdens de F1 afterparty (via het Australisch stagebedrijf).

Nu dus op zoek naar een ander leuke loop, 10km bij voorkeur, voor de eerste 2 weekenden van Juni. Iemand tips? :)

Edit: Of een weekend vóór de Vestingloop.
Nou, wat een straf!
Ja doei.
pi_137444631
quote:

Edit: Of een/ twee weekenden vóór de Vestingloop. De 10km tijdens de marathon van Leiden op 18 mei zou een optie zijn bijv. Zit ook mooi 2 weken na Rondje Tilburg, waar ik 7,5km ga lopen.
De donderdag voor de Vestingloop de Golden Ten in Delft. Is leuk!
pi_137444659
Scarabee/trailrunshop.nl. O+
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:10:41 #14
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137444671
quote:

Anders doe ik Monaco wel voor je, dan kan jij naar de Vestingloop ^O^
F means you're fucked
pi_137444725
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:31 schreef cafca het volgende:

[..]

Ze hebben geen lange herentights (toch?), verder heb ik niets nodig.
Ze hebben alleen kort spul deze keer.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_137444797
quote:

Supergaaf! Even naar Monaco, zie je op die party's dan ook de coureurs enzo? :D
pi_137444798
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou, wat een straf!
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Anders doe ik Monaco wel voor je, dan kan jij naar de Vestingloop ^O^
Zo bedoel ik het ook weer niet. Heb wel zin in Monaco, maar was ervan overtuigd dat het allebei een ander weekend was en ik dus allebei kon doen. Jammer, maar helaas.
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:09 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik gaat eens kijken. Thx!
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:14 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Supergaaf! Even naar Monaco, zie je op die party's dan ook de coureurs enzo? :D
Grote kans. Afgelopen jaar heeft Sebastian Vettel en het team van Red Bull Racing het kampioenschap gevierd tijdens dezelfde afterparty in Abu Dhabi (zie spoiler). Rubens Barrichello en een paar prinsessen van Abu Dhabi ofzo waren er toen ook. Het is zeg maar een evenement wat zich echt richt op de ultra-miljoenairs en miljardairs.
Ik zou zeggen, spit even de FB page door: https://www.facebook.com/PodiumLounge

SPOILER
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 13:16:54 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_137444847
22 juni is de Halve Marathon van Roosendaal, daar is ook een 10km. Maar das wel een weekend later weer.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 maart 2014 @ 13:23:57 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137445072
sokken gescoord,
wilde nog kijken voor die zooltjes, maar die waren er niet meer in mijn maat.
op de weg naar huis maar eens bij andere fillialen kijken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:24:15 #20
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_137445085
quote:
99s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:09 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Goeie, die schrijf ik op, is alleen wel een week voor de RopaRun...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:28:09 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137445213
Zo, half uurtje door het bos gehuppeld! *O* Was weer lekker. :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:36 schreef La_Tramposa het volgende:
De lidl zit op kruipafstand van mijn huis maar ik heb niet echt iets nodig :o
Haha, same here. Ik dacht van de week ook 'Oeh tof!!!' tot ik me realiseerde dat ik al twee korte tights heb...
En toen ik eens goed op het plaatje keek zag ik dat de zwarte een soort van print erop heeft dus die vond ik al wat mwoah en die paarse daar moet ik eerst 20kg voor afvallen vind ik zelf. ;)

Alleen bedenk ik me nu wel nu ik dit typ dat het ritsje van het achtervakje van een van mijn 3/4-s stuk is, dat was natuurlijk wel een goed excuus geweest om...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 maart 2014 @ 13:29:10 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137445241
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, half uurtje door het bos gehuppeld! *O* Was weer lekker. :Y
:D mooi zo!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137445250
quote:

29 mei is Hemelvaartsdag, zijn er ook veel loopjes! Bijvoorbeeld LeidscheRijn loop in Utrecht!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:32:17 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137445356
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef Ynske het volgende:
sokken gescoord,
wilde nog kijken voor die zooltjes, maar die waren er niet meer in mijn maat.
op de weg naar huis maar eens bij andere fillialen kijken
Bij de lidl ook? Of ergens anders? Want die stonden niet op de poster toch?
En die heb ik nu juist wel nodig. :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 maart 2014 @ 13:32:54 #25
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137445385
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Bij de lidl ook? Of ergens anders? Want die stonden niet op de poster toch?
En die heb ik nu juist wel nodig. :')
ja die waren bij de lidl

Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 13:35:43 #26
5428 crew  miss_sly
pi_137445480
Hardloopsokken wil ik ook! Eens kijken bij onze Lidl.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_137445522
Sokken zonder tenen :{w
pi_137445568
Zijn hardloop sokken een beetje te vergelijken met hike sokken of?
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:39:25 #29
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137445607
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn hardloop sokken een beetje te vergelijken met hike sokken of?
Ze zijn wel anders. In hikesokken zit over het algemeen meer zacht spul verwerkt
F means you're fucked
pi_137445768
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

29 mei is Hemelvaartsdag, zijn er ook veel loopjes! Bijvoorbeeld LeidscheRijn loop in Utrecht!
Ga je die ook lopen?
Is de eerste keer dat ik (hoop ik) 15 km ga doen *O*
pi_137445852
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ga je die ook lopen?
Is de eerste keer dat ik (hoop ik) 15 km ga doen *O*
Ja misschien wel! Zit even te kijken of we met een paar collega's kunnen gaan.
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:49:30 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137445933
Hmmm, dan toch nog maar even langs straks. Damn, als ik dat geweten had was ik gisterenavond toch nog wel even gegaan. -O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 maart 2014 @ 13:51:00 #33
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137445969
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, dan toch nog maar even langs straks. Damn, als ik dat geweten had was ik gisterenavond toch nog wel even gegaan. -O-
Is pas sinds vandaag ingegaan.
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:55:00 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137446086
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:51 schreef Ynske het volgende:

[..]

Is pas sinds vandaag ingegaan.
Klopt, maar ze waren het gisteren om 16.30 al in de bakken aan het leggen en het is nooit een probleem als je het dan al mee neemt. ;) Zo heb ik al vaker dingen gekocht want ik heb niet altijd tijd om meteen om 8 uur langs te gaan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 maart 2014 @ 13:57:55 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137446191
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Klopt, maar ze waren het gisteren om 16.30 al in de bakken aan het leggen en het is nooit een probleem als je het dan al mee neemt. ;) Zo heb ik al vaker dingen gekocht want ik heb niet altijd tijd om meteen om 8 uur langs te gaan.
Ah zo, hier bij mij hadden ze t nog niet liggen.
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:11:18 #36
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137446686
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zo heeft mijn broer ook eens gescoord. Dag erna was er na een uur niks meer
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_137446873
Heel vaak zijn de goede dingen na 9.00 al uitverkocht. Zeker de reguliere maten.
Da's een nadeel van "gemiddeld" zijn
pi_137446907
Vanavond om 23:55 op NED2 een herhaling van de docu "Marathon Boy": http://www.hollanddoc.nl/(...)rt-marathon-boy.html
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:17:21 #39
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_137446911
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:47 schreef Guard het volgende:
Internet, de grootste winkel voor al uw hardloopspullen :P
Ja, anders moet ik van mijn zolderkamertje af.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_137446926
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Vanavond om 23:55 op NED2 een herhaling van de docu "Marathon Boy": http://www.hollanddoc.nl/(...)rt-marathon-boy.html
^O^ Thanks!
Ik heb UPC al ingesteld!!
pi_137447025
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Ze zijn wel anders. In hikesokken zit over het algemeen meer zacht spul verwerkt
Ah oke, dacht misschien is dat bij hardloop sokken ook ^^ want in dat geval had ik al genoeg sokken gehad :P Maar loop met naadloze enkelsokjes en die zijn ook wel fijn.
pi_137447051
quote:

De Golden Ten in Delft? Die is op hemelvaartsdag, doen meerderen van hier aan mee.

Edit: Mosterd, maaltijd, eerst tot aan het eind lezen... ;)
pi_137447114
Had iemand de Golden 10 al genoemd?
Ja doei.
pi_137447183
quote:
19s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
Had iemand de Golden 10 al genoemd?
:6

Ik was net trouwens even voor hardloopsokken bij de Lidl, maar ze hadden ze niet meer in mijn maat. Ik ga ze nu weer bij de Hema halen, die bevallen ook prima. Ik vond de rest er niet zo goed uit zien, alhoewel je dat voor dat geld misschien ook niet mag verwachten. Het is leuk spul voor als je niet al te veel geld uit wilt geven denk ik, maar ik vrees dat ik inmiddels iets te verwend ben.
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:37:48 #45
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137447462
Wellicht is de golden 10 leuk :D
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_137447843
Ik heb tijdje geleden t-shirt en longsleeve van asics gekocht bij sportsshoes.com (nog bedankt voor de tip Yur als ik het goed heb). Ben daar nog steeds heel tevreden over. Fijne is dat dat spul zo goed als droog uit wasmachine komt.
pi_137448178
quote:

10km bij de Marathon Amersfoort op 15 juni

... of anders de Golden 10 in Delft :+
pi_137448241
Het weekend na de Golden Ten is ook nog de Royal Ten in Den Haag. Zelf vond ik vorig jaar de Golden Ten leuker.
pi_137448389
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:51 schreef Voccar het volgende:
Ik heb tijdje geleden t-shirt en longsleeve van asics gekocht bij sportsshoes.com (nog bedankt voor de tip Yur als ik het goed heb). Ben daar nog steeds heel tevreden over. Fijne is dat dat spul zo goed als droog uit wasmachine komt.
:Y
Ik heb zo'n lange tight van Asics (ze maken wel goed spul!), maar die is nu na een jaar of 10 toch echt aan vervanging toe.
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:11:53 #50
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137448428
Levitas: klik
pi_137448437
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:11 schreef Quoi het volgende:
Levitas: klik
_O-
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:13:04 #52
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_137448457
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:09 schreef cafca het volgende:

[..]

Mag ik in de OP?
1
2
[b]14 mei 2014 - [url=http://www.verkerkloop.nl/]Verkerkloop (Zwijndrecht)[/url][/b]
[*] MaleDuck - 10 km
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_137448610
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:13 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]

Ja, dat mag ;)

Levitas meteen even toevoegen aan de Golden 10? O-)
pi_137448662
Wow, de reclame voor de GoldenTenloop is niet misselijk hier. _O-

Ik sta traditiegetrouw ook aan de start, mooi man, een loopje vlak om de hoek en in m'n normale traininsgebied. :)

Iedereen is hier trouwens wel goed voorbereid voor zondag. :o Ik heb niet al te hoge verwachtingen, maar er wel zin in! :+
Jack does it in real time...
pi_137448860
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:20 schreef DeeBee het volgende:
Wow, de reclame voor de GoldenTenloop is niet misselijk hier. _O-

Ik sta traditiegetrouw ook aan de start, mooi man, een loopje vlak om de hoek en in m'n normale traininsgebied. :)

Iedereen is hier trouwens wel goed voorbereid voor zondag. :o Ik heb niet al te hoge verwachtingen, maar er wel zin in! :+
Nou ja iedereen... ik vind mijn voorbereiding niet echt top.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137449124
Zo dat was een warm loopje. maar ik klaag niet lekker zonnetje O+
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:39:39 #57
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_137449265
Voorbereiding voor zondag is hier ook prima, morgen nog even een paar kilometer rustig lopen en dan op naar een PR. Hoop alleen dat het lichte gesnotter geen voorbode is. :+
pi_137449271
Ik ben in dubio of ik niet aankomend weekend maar het weekend daarop weer mee zal doen aan een loopje.

Ik zie dat dan de Spaarnwoudeloop is en dat is wel een mooie plek om te lopen... Iemand hem al eens gedaan per ongeluk? Is het ook echt een leuke loop om te doen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Nanook24 op 06-03-2014 15:45:17 ]
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:40:23 #59
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_137449286
Na een jaar amper gelopen te hebben het zo'n 2,5wk geleden weer opgepakt. Toen kon ik nog geen km hardlopen :')

Steeds intervaltrainingen gedaan. En vervolgens ingestapt blij les 15 ofzo van Evy.
Vandaag maar eens gekeken of ik inmiddels al 5km kon lopen. En dat kon! *O*
Tijd viel me ook niet tegen eigenlijk :@
5km in 29:05 avg pace 05:49

'Ik ben Blij' Op naar de 10Km.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:42:39 #60
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137449354
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:40 schreef Pandaplint het volgende:
Na een jaar amper gelopen te hebben het zo'n 2,5wk geleden weer opgepakt. Toen kon ik nog geen km hardlopen :')

Steeds intervaltrainingen gedaan. En vervolgens ingestapt blij les 15 ofzo van Evy.
[ afbeelding ]

Goed dat je weer begonnen bent! Heb je een doel?
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:45:03 #61
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_137449420
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:42 schreef Quoi het volgende:

[..]

Goed dat je weer begonnen bent! Heb je een doel?
Ehm niet echt. Gewoon weer een goede basisconditie hebben. Minder snel kortademig zijn in de bergen vooral :P
pi_137449479
Dus, die Golden Ten loop is wel leuk? :P

Hemelvaartsdag is een officiële feestdag/ verplicht vrije dag toch?
pi_137449553
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:46 schreef Levitas het volgende:
Dus, die Golden Ten loop is wel leuk? :P

Hemelvaartsdag is een officiële feestdag/ verplicht vrije dag toch?
quote:
Voor door de overheid erkende nationaal of christelijke feestdagen geldt: je bent vrij, tenzij daar in je cao of arbeidsovereenkomst wat anders over staat.
Maar de meeste zijn dan vrij, ja.
pi_137449593
Zo, de flapjacks liggen klaar. Ze zijn iets minder zoet dan de vorige keer (andere soor suiker gebruikt), maar zeker niet vies!
Ja doei.
pi_137449638
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:40 schreef Pandaplint het volgende:

[ afbeelding ]

Zo, da's een rappe opbouw!
pi_137449661
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, de flapjacks liggen klaar. Ze zijn iets minder zoet dan de vorige keer (andere soor suiker gebruikt), maar zeker niet vies!
Ik zal morgen zaterdag mijn creatie van Runnersworld ook meenemen.

(ik ga ze morgen maken...)
pi_137449723
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt goed, meestal vind ik dat soort dingen te zoet. Ook eens proberen om zelf te maken. :9
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:57:57 #68
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_137449814
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:52 schreef cafca het volgende:

[..]

Zo, da's een rappe opbouw!
Klopt!. Maar het is denk ik niet zo zeer dat ik een hele belabberde conditie had. Maar meer dat ik moeite had met het goede tempo te kiezen. Toen ik het weer oppakte liep ik veel te hard waardoor ik bijna out ging na 1km. :P
Vooral het doseren heeft mij veel opgeleverd. ^O^
pi_137450005
Heerlijk in korte broek en shirt een ruime 8 kilometer gedribbeld. Effe lekker loslopen voor Mud Masters a.s. zondag waar het mogelijk 17-18 graden kan gaan worden. Ik vond het nu al heerlijk met 13/14 graden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_137450092
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:53 schreef streamnl het volgende:

[..]
(ik ga ze morgen maken...)
Ik draai een 'z' en de 'm' even om.

8-)
Ja doei.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:10:35 #71
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137450297
Ik zie trouwens hier (sorry, weeeeeeeer spam) 2 bekende hoofden in de banner: eentje is een trainert van mijn club (rode hesje vooraan), en helemaal links in beeld... wie is dat toch?
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:11:18 #72
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137450322
Moet ik nu ook iets maken? :o :P
pi_137450423
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja, er is een high tea onderweg. Hadden ze jouw niet ingelicht? ;)
pi_137450425
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja.
SPOILER
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:17:26 #75
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137450562
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:14 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ja, er is een high tea onderweg. Hadden ze jouw niet ingelicht? ;)
Dan bak spacecake en regel ik icetea. High zullen we worden.
pi_137450590
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:17 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Held O+
Ja doei.
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:18:56 #77
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137450630
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:10 schreef Quoi het volgende:
Ik zie trouwens hier (sorry, weeeeeeeer spam) 2 bekende hoofden in de banner: eentje is een trainert van mijn club (rode hesje vooraan), en helemaal links in beeld... wie is dat toch?
Mr.B :Y
F means you're fucked
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:20:23 #78
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_137450679
Zijn er trouwens goede leidraden voor tempo? Dat is namelijk waar ik nog altijd de meeste moeite mee heb :')
pi_137450766
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:17 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

^O^
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:24:30 #80
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137450832
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Mr.B :Y
Aja! Dank.
pi_137451001
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:39 schreef Nanook24 het volgende:
Ik ben in dubio of ik niet aankomend weekend maar het weekend daarop weer mee zal doen aan een loopje.

Ik zie dat dan de Spaarnwoudeloop is en dat is wel een mooie plek om te lopen... Iemand hem al eens gedaan per ongeluk? Is het ook echt een leuke loop om te doen?
Gewoon doen!

Ik ken 'm niet, maar op Google Maps ziet het eruit als een mooie omgeving. En ze hebben een 30km, dus misschien is het ook wat voor mij... Ik ga erover nadenken.

De belangstelling voor een gezamenlijke training in Meijendel valt tot nu toe toch wat tegen, dus dat wordt misschien 30 maart.
pi_137451313
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:29 schreef pijll het volgende:

[..]

Gewoon doen!

Ik ken 'm niet, maar op Google Maps ziet het eruit als een mooie omgeving. En ze hebben een 30km, dus misschien is het ook wat voor mij... Ik ga erover nadenken.

De belangstelling voor een gezamenlijke training in Meijendel valt tot nu toe toch wat tegen, dus dat wordt misschien 30 maart.
Ik neigde inderdaad daarom ook al naar wel doen. We hebben daar in de buurt gewoond en gingen er vaak skeeleren. En er staat voor mij voor die dag een duurloop van 6,5 km op de planning dus dan plak ik gewoon nog een leuk stukje achter de 5 km aan. Als ik moet kiezen tussen mijn eigen wijk en Spaarnwoude dan is de keuze niet zo moeilijk eigenlijk.
pi_137451462
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:29 schreef pijll het volgende:De belangstelling voor een gezamenlijke training in Meijendel valt tot nu toe toch wat tegen, dus dat wordt misschien 30 maart.
Nachtdiensten...
pi_137451507
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:40 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nachtdiensten...
Meijendel loopt niet weg :)
pi_137453110
Nog een keer: wie is Fred van de W. op Endo? Je wil in de groep, maar ik weet niet wie je bent hier.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:35:00 #86
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137453204
Dan houdt het wat mij betreft op met Fred. Dan komt ie vanzelf met de vraag of ie er weer bij mag :)

Ik ga nog ff langs de Lidl fietsen voor de driekwarttight :Y
pi_137453228
Hmm ik herstel niet goed deze week, nog steeds moeie benen. Maar toch weer 6km en een beetje gelopen..
pi_137453350
Ik ben het hardlopen weer aan het oppakken na een paar maanden winterstop.
Het begin valt me toch wel wat zwaar weer, heb vorige week nieuwe asics gehaald bij Runnersworld en tot nu toe ziet het er goed uit.
Ik zit nog niet op mijn oude niveau maar de 10km is weer binnen bereik.

Dat moet ook wel want eind maart loop ik de 12 in Zandvoort. Ik zou hem eigenlijk dit jaar met mn pa en mn zus lopen maar het ziet ernaar uit dat die niet gaan :(

Mn pa is bijna 68 en zit nog op de hardloop club maar doet voornamelijk 5km loopjes daar. Hij liep altijd meer maar de leeftijd haalt hem toch een beetje in. Het herstel duurt langer en het trainen voor de 12 valt hem erg zwaar. Het is hem vergeven dus :P

c_/
met een koekje
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:44:37 #89
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137453475
voordat ik ga terug lezen eerst maar even de vraag die me de hele nacht heeft wakker gehouden, is er iemand hier die een leuk, niet al te lang loopje weet rond Hemelvaartsdag?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_137453509
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
voordat ik ga terug lezen eerst maar even de vraag die me de hele nacht heeft wakker gehouden, is er iemand hier die een leuk, niet al te lang loopje weet rond Hemelvaartsdag?
_O-
  FOK!fotograaf donderdag 6 maart 2014 @ 17:51:38 #91
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_137453670
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
29-05-2014 Nacht van Groningen Groningen 21,1km
29-05-2014 DeLoopVanLeidscheRijn Utrecht, Leidsche Rijn 15km
29-05-2014 Hemelvaartsdagloop Lekkerkerk 8,6km
29-05-2014 Smulbosloop Dordrecht 10km
29-05-2014 Schager Wijkenlopen 2014 - Centrum Schagen 2,5km
29-05-2014 43ste Hanepoelloop Rijpwetering 21km
29-05-2014 Golden Tenloop Delft 10km
29-05-2014 Lopen doet Hopen Rotterdam 10km
29-05-2014 Run voor Duchenne Ede 10km
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_137453859
Die in Delft klinkt goed!

Loop zelf de tweede al :)
pi_137453873
Wel grappig trouwens, de correlatie tussen de temperatuurstijging en het aantal nieuwe posters hier :P
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:59:36 #94
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137453888
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:58 schreef Serinde het volgende:
Die in Delft klinkt goed!

inderdaad!
kan iemand er verder nog iets over vertellen??
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:00:57 #95
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137453926
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel grappig trouwens, de correlatie tussen de temperatuurstijging en het aantal nieuwe posters hier :P
:D
er zullen er ongetwijfeld een paar stoppen maar toch blijven er elk jaar weer een paar hier hangen en gaan stug door met lopen *O*
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:11:19 #96
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137454215
Rondje gerend, voelt alsof ik nog wel een rondje kan :D
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit: Ik kan hardlopen én ik ga het leuk vinden *O*

M'n eerste endomondo dingetje:
SPOILER
Een constant looptempo is nog ver te zoeken geloof ik :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_137454255
Ik ben me aan het inschrijven voor de Spaarnwoudeloop en zie dat je daar een My Laps chip nodig hebt. In hoeverre is het handig om zo'n ding aan te schaffen?

Met andere woorden...hoe vaak heb je er één nodig voor wedstrijden/loopjes?
pi_137454315
mocht er nog iemand de HM van de CPC willen lopen, stuur even een berichtje want dan heb k nog een startnummer
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_137454338
De mensen onder de spoiler heb ik zojuist allemaal uit de Endomondo-groep gekieperd, omdat we niet weten wie het zijn. Wil je er toch in? Stuur dan weer gewoon een request en een PM en dan komt het allemaal weer goed! ^O^

SPOILER
pi_137454434
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:11 schreef SiIk het volgende:
Rondje gerend, voelt alsof ik nog wel een rondje kan :D
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit: Ik kan hardlopen én ik ga het leuk vinden *O*

M'n eerste endomondo dingetje:
SPOILER
Een constant looptempo is nog ver te zoeken geloof ik :')
Tof!
En dat constante tempo komt nog wel. Valt overigens best mee hoor. Ziet eruit alsof je iets te snel van start bent gegaan, da's alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')