SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Bizar bij Top Gear, even langs de reactor rijden bij Tsjernobyl.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Iemand een leuke linkerkant voor dit team? Willian vind ik niet lekker spelen in dit team.
Het liefst houd ik wel dit trio voorin![]()
IK KAP MET HET SPELEN VAN DIT VERDOMDE KUT SPEL WAAR IK GODVERDOMME AL DRIE CONTROLLERS DOOR HEB KAPOT GEMAAKT
TELKENS WEER DIE TYFUS BENTEKE EN ETOO DIE GODVERDOMME IEDERE BAL KUNNEN SCOREN EN DAN LEKKER MET DAT KUT VINGERTJE SSSSSSSST DOEN
DE COMMUNITY VAN DIT SPEL IS ZO VERTYFT DAT IK HET NIET MEER AANKAN IK LOOP NU AL EEN PAAR MAANDEN MET AGRESSIE PROBLEMEN ALLEMAAL DOOR DIT KANKER SPEL
ALS IK GODVERDOMME NOG 1 KEER GESSSSSST WORDT DOOR DIE KANKER BENTEKE GOOI IK MIJN XBOX DOOR MIJN FUCKING RAAM
IEDER FUCKING POTJE IN DIVISIONS IS TEGEN EEN TWAALF JARIGE DIE ALLEEN MAAR LBY LBY LBY LBY DRUKKEN EN DAN MAAR RENNEN MET DIE FUCKING 90 PACE SPELERS EN MAAR SHHHHH ALS ZE SCOREN JEZUS CHRISTUS BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE
FUCK IT WIE WIL MN COINS? IK HEB 245K OP DE XBOX ZET EEN KUTSPELER EROP EN IK KOOP HET VOOR 245K EN MAAK DAN MAAR LEKKER EEN TEAM VAN 10K MET DIE KANKER BENTEKE EN ETOO EN DIE ANDERE 235K KAN JE DAN LEKKER VERSPILLEN AAN HET KOPEN VAN PACKS WAAR JE OOK GEEN KANKER UITKRIJGT
EN NU ZELFS EEN UP BENTEKE WANT DIE FUCKING BOOM KON NOG NIET GOED GENOEG KAPPEN
ECHT HEEL EA KAN ZIEKTES KRIJGEN
ZET EEN FUCKING KAART OP DE MARKT EN IK KOOP HET VOOR MIJN CONTROLLER DOOR HET RAAM GAAT DOOR DIE FUCKING FUCKING BENTEKE![]()
Hier een account voor aanmakenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:12 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
IK KAP MET HET SPELEN VAN DIT VERDOMDE KUT SPEL WAAR IK GODVERDOMME AL DRIE CONTROLLERS DOOR HEB KAPOT GEMAAKT
TELKENS WEER DIE TYFUS BENTEKE EN ETOO DIE GODVERDOMME IEDERE BAL KUNNEN SCOREN EN DAN LEKKER MET DAT KUT VINGERTJE SSSSSSSST DOEN
DE COMMUNITY VAN DIT SPEL IS ZO VERTYFT DAT IK HET NIET MEER AANKAN IK LOOP NU AL EEN PAAR MAANDEN MET AGRESSIE PROBLEMEN ALLEMAAL DOOR DIT KANKER SPEL
ALS IK GODVERDOMME NOG 1 KEER GESSSSSST WORDT DOOR DIE KANKER BENTEKE GOOI IK MIJN XBOX DOOR MIJN FUCKING RAAM
IEDER FUCKING POTJE IN DIVISIONS IS TEGEN EEN TWAALF JARIGE DIE ALLEEN MAAR LBY LBY LBY LBY DRUKKEN EN DAN MAAR RENNEN MET DIE FUCKING 90 PACE SPELERS EN MAAR SHHHHH ALS ZE SCOREN JEZUS CHRISTUS BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE
FUCK IT WIE WIL MN COINS? IK HEB 245K OP DE XBOX ZET EEN KUTSPELER EROP EN IK KOOP HET VOOR 245K EN MAAK DAN MAAR LEKKER EEN TEAM VAN 10K MET DIE KANKER BENTEKE EN ETOO EN DIE ANDERE 235K KAN JE DAN LEKKER VERSPILLEN AAN HET KOPEN VAN PACKS WAAR JE OOK GEEN KANKER UITKRIJGT
EN NU ZELFS EEN UP BENTEKE WANT DIE FUCKING BOOM KON NOG NIET GOED GENOEG KAPPEN
ZET EEN FUCKING KAART OP DE MARKT EN IK KOOP HET VOOR MIJN CONTROLLER DOOR HET RAAM GAAT DOOR DIE FUCKING FUCKING BENTEKE![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:12 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
![]()
![]()
Hoi Pino-kloon.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:12 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
ZET EEN FUCKING KAART OP DE MARKT EN IK KOOP HET VOOR MIJN CONTROLLER DOOR HET RAAM GAAT DOOR DIE FUCKING FUCKING BENTEKERock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je toch je coins kwijt wil. je mag ook wel een speler van mij kopen, delen we de coins met een ander ofzo![]()
Koop jij er maar packs van dan kan je het hele forum miljonair makenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:14 schreef Maver24 het volgende:
Als je toch je coins kwijt wil. je mag ook wel een speler van mij kopen, delen we de coins met een ander ofzo![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:12 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
ZET EEN FUCKING KAART OP DE MARKT EN IK KOOP HET VOOR MIJN CONTROLLER DOOR HET RAAM GAAT DOOR DIE FUCKING FUCKING BENTEKE
groetjesAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat een slechte kloon.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:12 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
ZET EEN FUCKING KAART OP DE MARKT EN IK KOOP HET VOOR MIJN CONTROLLER DOOR HET RAAM GAAT DOOR DIE FUCKING FUCKING BENTEKEhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
OMG Held
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Thanks rijst
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks. Ik zal mijn eerste zoon naar je vernoemen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:22 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
De vrede in mij is teruggekeerd, ik ga nu heen naar het land van liefde <3Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha een DM van maver die om coins vraagt, dat ik dat nog mag meemaken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
haha een PM van maver die om coins vraagt, dat ik dat nog mag meemaken![]()
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
haha een PM van maver die om coins vraagt, dat ik dat nog mag meemaken![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb voor 245k aan futcoins coke en hoeren laten komenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb voor 245k aan futcoins coke en hoeren laten komen![]()
Zit toch niet in FUT.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:01 schreef DutchSL het volgende:
Diep in blessuretijd is de kans op een IF N'Koulo verpesthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja, Nkoulou wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wel, ik typ gewoon slecht.
http://www.futhead.com/14/players/6121/nicolas-nkoulou/hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
he tim over die tax van pas he
ik heb ut effies uitgerekent en volges mij isset iets van 245000 munte![]()
Hahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:12 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
Moet zeggen dat ik wel die kant op ga. Sinds ps4 win ik helemaaal niks meer. Kom de eerste ronde van de cup niet meer door. 5x achter elkaar volgens mij al. Het is dat ik het zonde vindt om mn controller (nu al) tegen de muur te gooien, dus ik probeer er maar om te lachen.
edit: wtf, ook echt die kaart voor 245k. Hahahaha!!![]()
Maar waar ligt dat aan dan? Meer tryhards op nextgen nu?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef m25 het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Moet zeggen dat ik wel die kant op ga. Sinds ps4 win ik helemaaal niks meer. Kom de eerste ronde van de cup niet meer door. 5x achter elkaar volgens mij al. Het is dat ik het zonde vindt om mn controller (nu al) tegen de muur te gooien, dus ik probeer er maar om te lachen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
merk qwa tegenstanders echt geen verschil met ps3, het blijft fifazo win je 10 potten op rij met gemak en dan krijg je opeens weer niks gewonnen
![]()
Kom alleen maar bpl teams met eto'o en de steur tegen in die cup
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef m25 het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Moet zeggen dat ik wel die kant op ga. Sinds ps4 win ik helemaaal niks meer. Kom de eerste ronde van de cup niet meer door. 5x achter elkaar volgens mij al. Het is dat ik het zonde vindt om mn controller (nu al) tegen de muur te gooien, dus ik probeer er maar om te lachen.
edit: wtf, ook echt die kaart voor 245k. Hahahaha!!JZGSquote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef esox83 het volgende:
merk qwa tegenstanders echt geen verschil met ps3, het blijft fifazo win je 10 potten op rij met gemak en dan krijg je opeens weer niks gewonnen
![]()
Sinds je van PS3 naar PS4 bent gegaan is het gemiddelde niveau op beide consoles omhoog gegaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Revontulet het volgende:
Ik win juist meer sinds ik een ps4 heb.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee geen idee.. eerste paar weken dat ie uit was speelde ik veel bij een maat en toen won ik bijna alles en dacht ik dat het niveau tegenviel. Dat is het dus niet. Misschien ligt het aan mn Duitse team, ik probeer ze goed te vinden maar niks lukt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar waar ligt dat aan dan? Meer tryhards op nextgen nu?![]()
Haha niet goed genoeg in ieder geval. Maar op de ps3 zo af en toe kampioen 1e divisie, dus slecht is ook wat overdreven. Alleen ik vind het kansloos dat me dat alleen met BPL team lukt met aguero en toure enzZz.quote:![]()
Gebeurt bij mij dagelijks dat ik de eerste 3 potjes met gemak win, en de 4 erna niks meer lukt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef m25 het volgende:
[..]
Haha niet goed genoeg in ieder geval. Maar op de ps3 zo af en toe kampioen 1e divisie, dus slecht is ook wat overdreven. Alleen ik vind het kansloos dat me dat alleen met BPL team lukt met aguero en toure enzZz.![]()
Dat is in divisions sowieso standaard. In cups echt nooit. Heb volgens mij nooit 3 wedstrijden op rij verloren daar. In divisions heb ik 60 potjes ofzo gespeeld en daar sowieso echt meerdere keren dankzij onverklaarbare eaids.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gebeurt bij mij dagelijks dat ik de eerste 3 potjes met gemak win, en de 4 erna niks meer lukt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat klopt wel ja. Ik denk dat het nu vooral komt door die 5k en goldpack. En aan mn eigen aids, moet gewoon weer paar dagen stoppen. Nba oefenen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is in divisions sowieso standaard. In cups echt nooit. Heb volgens mij nooit 3 wedstrijden op rij verloren daar. In divisions heb ik 60 potjes ofzo gespeeld en daar sowieso echt meerdere keren dankzij onverklaarbare eaids.![]()
Die themacups met een big reward zijn voor mij altijd een goede reminder. Dan loopt het heerlijk in de gold cup, heb je plezier in het spel en denk je: fuck it, ik ga weer divisies doen..how bad can it be?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef m25 het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Ik denk dat het nu vooral komt door die 5k en goldpack. En aan mn eigen aids, moet gewoon weer paar dagen stoppen. Nba oefenen.
En dan komen die mongolen die seasons verpesten met hun kutspel ook op die reward af en verneuken ze al die cups...win or lose, het is kut. En dus blijven we lekker goldcuppen
Deze themacup is helemaal erg met die eisen. Big reward en ze kunnen hun 41212 BPL team met Eto'o en de Steur mooi blijven gebruiken. Of eventueel hun Serie A team met Ibarbo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gelukkig is eaids universeel. Zelfs al zou je fifa op een broodrooster spelen overkomt het je nog.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Daarom blijf ik maar gewoon single matches spelen.. maar wat is nu nog het verschil als je daar bijna dezelfde spelers tegenkomt.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die themacups met een big reward zijn voor mij altijd een goede reminder. Dan loopt het heerlijk in de gold cup, heb je plezier in het spel en denk je: fuck it, ik ga weer divisies doen..how bad can it be?
En dan komen die mongolen die seasons verpesten met hun kutspel ook op die reward af en verneuken ze al die cups...win or lose, het is kut. En dus blijven we lekker goldcuppen
Deze themacup is helemaal erg met die eisen. Big reward en ze kunnen hun 41212 BPL team met Eto'o en de Steur mooi blijven gebruiken. Of eventueel hun Serie A team met Ibarbo.![]()
Mja single matches doe ik ook weleens met silvers/voornamelijk silvers maar ik fap altijd op goalrecords enzo en dan kan ik echt niet tegen het feit dat 4 vd 5 tegenstanders gewoon leaven bij 2-0. Gaat echt nergens over. Zoveel extremer dan bij cups...Ook speltechnisch is het gewoon niet leuk. Speel je lekker en dan ben je weer na 15 "minuten" klaar met je wedstrijdquote:Op maandag 17 februari 2014 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom blijf ik maar gewoon single matches spelen.. maar wat is nu nog het verschil als je daar bijna dezelfde spelers tegenkomt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt ja. Speel zelden leuke potjes, net één die zonder LBY en de bijbehorende aftrap (dat doet inmiddels 90% en volgens mij heb ik pas 1x een goal daardoor tegen gekregen dus dat mogen ze blijven doen) speelde en gewoon een aanval opzette en af en toe wat skills. Dan is het niet eens erg om te verliezen. Maar echt, al die mongolen is bizar idd.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die themacups met een big reward zijn voor mij altijd een goede reminder. Dan loopt het heerlijk in de gold cup, heb je plezier in het spel en denk je: fuck it, ik ga weer divisies doen..how bad can it be?
Deze themacup is helemaal erg met die eisen. Big reward en ze kunnen hun 41212 BPL team met Eto'o en de Steur mooi blijven gebruiken. Of eventueel hun Serie A team met Ibarbo.![]()
Nicequote:Op maandag 17 februari 2014 00:17 schreef ThadCastle het volgende:
SIF Rakitic met 20k gestegen, Matuidi met minstens 15k
Al die SIFs stijgen nu hahaSIF Rakitic heb ik in mijn club. Maar waarom stijgt hij zonder UP?
Volgens ultimateteamtrading is de prijs overigens van +- 35k naar +- 80k geschoten.![]()
Mensen anticiperen op een UP. Gervinho is ook van 35(?) naar 55quote:Op maandag 17 februari 2014 00:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
NiceSIF Rakitic heb ik in mijn club. Maar waarom stijgt hij zonder UP?
![]()
![]()
Speelde je dan tegen mij? Ik moet elk potje tegen mensen die vaak LB+Y gebruiken.. sommige dus ook vanaf de aftrap.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:22 schreef m25 het volgende:
[..]
Klopt ja. Speel zelden leuke potjes, net één die zonder LBY en de bijbehorende aftrap (dat doet inmiddels 90% en volgens mij heb ik pas 1x een goal daardoor tegen gekregen dus dat mogen ze blijven doen) speelde en gewoon een aanval opzette en af en toe wat skills.![]()
Was cup op ps4 dus als jij die speelt dan zou het kunnen. Die aftrap, werkt die bij jullie wel? Tegen bedoel ik dan? Ik heb echt pas 1x een tegengoal gekregen daaruit, en heb em afgelopen dagen minstens 50x voorbij zien komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Speelde je dan tegen mij? Ik moet elk potje tegen mensen die vaak LB+Y gebruiken.. sommige dus ook vanaf de aftrap.![]()
Die aftrap shit doet bijna iedereen. Ben ik wel dusdanig aan gewend dat ik nooit meer vergeet terug te lopen nu. En met bal naar achter + LB+Y heb je hem dan altijd wel.
Ergste zijn de kick-off pro's die het 8000 keer hebben geoefend op hun zolderkamertje en hem exact zo kunnen geven dat hij onmogelijk is te verdedigen. Op een bepaald moment de pass naar rechts, dan exact op maat de LB+Y en de 1 touch lob
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die moet ik nog tegenkomen dan.. en ik vergeet het standaard om terug te lopen, maakt niks uit tegen die idioten. Ik moet wel zeggen dat ik LBY wel gebruik, maar meer als het niet anders kan. Niet standaard van je eigen 16 of bij elke fucking aanval.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:26 schreef Tim86 het volgende:
Die aftrap shit doet bijna iedereen. Ben ik wel dusdanig aan gewend dat ik nooit meer vergeet terug te lopen nu. Ergste zijn de kick-off pro's die het 8000 keer hebben geoefend op hun zolderkamertje en hem exact zo kunnen geven dat hij onmogelijk is te verdedigen. Op een bepaald moment de pass naar rechts, dan exact op maat de LB+Y en de 1 touch lob![]()
Nee, dan was ik het niet. Het lukt de tegenstander soms omdat mijn keeper de bal mist waardoor hij er in 1x in gaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:25 schreef m25 het volgende:
[..]
Was cup op ps4 dus als jij die speelt dan zou het kunnen. Die aftrap, werkt die bij jullie wel? Tegen bedoel ik dan? Ik heb echt pas 1x een tegengoal gekregen daaruit, en heb em afgelopen dagen minstens 50x voorbij zien komen.![]()
Kwam er gister 1 tegen. Uiteindelijk het geintje tegen hem gebruikt en gescoordquote:Op maandag 17 februari 2014 00:26 schreef Tim86 het volgende:
Die aftrap shit doet bijna iedereen. Ben ik wel dusdanig aan gewend dat ik nooit meer vergeet terug te lopen nu. En met bal naar achter + LB+Y heb je hem dan altijd wel.
Ergste zijn de kick-off pro's die het 8000 keer hebben geoefend op hun zolderkamertje en hem exact zo kunnen geven dat hij onmogelijk is te verdedigen. Op een bepaald moment de pass naar rechts, dan exact op maat de LB+Y en de 1 touch lob![]()
![]()
LB+Y is ook gewoon onderdeel van het spel..dat gebruikt iedereen toch. Net als crosses. Het is meer het spammen van 1 bepaalde manier van spelen die irritant is. Goede spelers hebben gewoon een combinatie van alles in huis en daar horen (hoge) steekpasses en crosses zeker bij.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef m25 het volgende:
[..]
Die moet ik nog tegenkomen dan.. en ik vergeet het standaard om terug te lopen, maakt niks uit tegen die idioten. Ik moet wel zeggen dat ik LBY wel gebruik, maar meer als het niet anders kan. Niet standaard van je eigen 16 of bij elke fucking aanval.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha keepers kunnen ook nog steeds wel een irritatiepuntje zijn ja. Heb gisteren expres een eigen goal gemaakt omdat die van de tegenstander letterlijk over een bal heen dook bij een kopballetje van 12 meter. Verloor daarna ook nog met penals, te sportiefquote:Op maandag 17 februari 2014 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dan was ik het niet. Het lukt de tegenstander soms omdat mijn keeper de bal mist waardoor hij er in 1x in gaat.![]()
![]()
Het scheelt ook wel dat ik 433 speel met een beer in de spits, dus met die man loop ik terug en dan komt het met die kopbal ook wel goed. Behalve dus als hij naar rechts gaat. Zeker als de radar niet in beeld is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah, er komen nog meer UPs dusquote:Op maandag 17 februari 2014 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mensen anticiperen op een UP. Gervinho is ook van 35(?) naar 55Wist ik niet.
Gervinho heb ik ook een weekje terug verkocht, zonde![]()
![]()
Er zijn eigenlijk veel irritaties bij dit spel. Haha dit is er ook zeker één daarvan. Gelukkig hebben ze dat bij nextgen opgelost. Doen ze toch nog dingen goed.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:34 schreef DutchSL het volgende:
Maakte net 1 van mijn mooiste doelpunten ooit met SIF Neves, maar helaas, niet bij de replays
.![]()
Nextgen oplossing is toch dat "Xbox record this" gedoe? Maar dat is van Xbox, niet van EA.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:35 schreef m25 het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk veel irritaties bij dit spel. Haha dit is er ook zeker één daarvan. Gelukkig hebben ze dat bij nextgen opgelost. Doen ze toch nog dingen goed.
Weet niet of PS4 ook zo'n functionaliteit heeft ?![]()
130k voor een nieuw team. Ik wil 4-1-2-1-2 weer eens proberen. Leggo.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja je kan dingen tot 15min terug uploaden volgens mij. Maar ik bedoel meer gewoon de highlights. Er staan nu niet meer 7 reddingen tussen maar ook goals in de 90e min bvquote:Op maandag 17 februari 2014 00:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nextgen oplossing is toch dat "Xbox record this" gedoe? Maar dat is van Xbox, niet van EA.
Weet niet of PS4 ook zo'n functionaliteit heeft ?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
130k voor een nieuw team. Ik wil 4-1-2-1-2 weer eens proberen. Leggo.
Als je nou even een leuke linker kant bedenkt voor dit team kan ik hem ook gelijk gebruiken![]()
![]()
Inclusief 4 UP's en 2 transfers.BPL.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:43 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je nou even een leuke linker kant bedenkt voor dit team kan ik hem ook gelijk gebruiken
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:43 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je nou even een leuke linker kant bedenkt voor dit team kan ik hem ook gelijk gebruiken![]()
![]()
Dat is een prima teampje. Alleen Buffon en gooienquote:Op maandag 17 februari 2014 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
Inclusief 4 UP's en 2 transfers.
[ afbeelding ]
[..]
BPL.![]()
![]()
Marchetti kan natuurlijk ook. Die gooit javelins.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:59 schreef m25 het volgende:
[..]
Dat is een prima teampje. Alleen Buffon en gooien
Jammer dat Ben Tekkers nog zo duur is. En Coleman 8k.
Suarez als besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch 3 badges alquote:Op maandag 17 februari 2014 01:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze zijn nog steeds even ver bij Pokemon op Twitch
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Speelde tegen iemand met van Persie, Aguero, Willian, Ozil, Mata, Navas, Cole, Vidic, Kompany, Walker, Hart. Een erg duur en goed team dus.
Ik scoor uit de eerste aanval de 1-0 en Jovetic had de goal nog niet gevierd of hij was al weg. Ging die berichten sturen dat ik een te goed team hadAlleen van Persie is al duurder dan mijn hele team bij elkaar
![]()
![]()
Redelijk allround ja. Lijkt me wel oké.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:15 schreef Zhano het volgende:
Voor alle 433(5) fappert, zou Barazite daar een beetje renderen op CF?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dribbelen, agility en passen zijn er goed genoeg voor.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:15 schreef Zhano het volgende:
Voor alle 433(5) fappert, zou Barazite daar een beetje renderen op CF?
Ik ga wellicht UP Griezmann eens halen, lijkt me wel wat.![]()
Jij speelde toch niet meer?quote:Op maandag 17 februari 2014 02:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Redelijk allround ja. Lijkt me wel oké.![]()
![]()
Omdat ze denken dat hij een UP gaat krijgen en daardoor speculeren ze op de upgrade van deze SIF.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom SIF Sanchez ineens 60k duurder is geworden sinds vrijdag?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Worden kaartjes dan gewoon naar boven bijgesteld ofzo? Dus als ik een SIF Sanchez in bezit heb wordt ie gewoon beter ofzo?quote:Op maandag 17 februari 2014 08:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat hij een UP gaat krijgen en daardoor speculeren ze op de upgrade van deze SIF.![]()
Als zijn NIF een upgrade krijgt dan de krijgt de SIF ook een upgrade als je die in bezit hebt.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Worden kaartjes dan gewoon naar boven bijgesteld ofzo? Dus als ik een SIF Sanchez in bezit heb wordt ie gewoon beter ofzo?
Was wel mooi zat vrijdag dronken bij een vriend fifa te spelen. Hij had paar dagen daarvoor al zijn spelers verkocht en sif suarez gekocht. En in de wedstrijd kregen we een vrije trap en zagen opeens dat zijn stats beter waren. Snapte er al niks van. Na de wedstrijd kijken was die opeens 90 rating en 500 a 600k meer waard dan die paar dagen er voor hem voor had gekocht.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als zijn NIF een upgrade krijgt dan de krijgt de SIF ook een upgrade als je die in bezit hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mazzelaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was wel mooi zat vrijdag dronken bij een vriend fifa te spelen. Hij had paar dagen daarvoor al zijn spelers verkocht en sif suarez gekocht. En in de wedstrijd kregen we een vrije trap en zagen opeens dat zijn stats beter waren. Snapte er al niks van. Na de wedstrijd kijken was die opeens 90 rating en 500 a 600k meer waard dan die paar dagen er voor hem voor had gekocht.![]()
Ik wil ook daar eens op gaan speculeren want ik gok dat Wesley Sneijder, Hazard en Lewandowski ook wel een upgrade krijgen.
Mijn gok: Diego Costa.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mazzelaar.![]()
Ik wil ook daar eens op gaan speculeren want ik gok dat Wesley Sneijder, Hazard en Lewandowski ook wel een upgrade krijgen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg dat wel jaquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
UP Sanchez zou wel leuk zijn, want die SIF heb ikook Matuidi dan graag upgraden!
UP Costa zie ik ook wel graag, dan koop ik die UP gewoon, de IF is nu al zo hard gestegen en altijd al overpriced, kan me nauwelijks voorstellen dat een UP IF nóg veel meer waard zou worden. Ik heb het er in elk geval niet voor over.![]()
SIF Matuidi heb ik ook een paar. Die is de afgelopen dagen ook al in prijs gestegenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:47 schreef DutchSL het volgende:
UP Sanchez zou wel leuk zijn, want die SIF heb ikook Matuidi dan graag upgraden!
UP Costa zie ik ook wel graag, dan koop ik die UP gewoon, de IF is nu al zo hard gestegen en altijd al overpriced, kan me nauwelijks voorstellen dat een UP IF nóg veel meer waard zou worden. Ik heb het er in elk geval niet voor over.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zeg dat wel ja
Konko Calimeroooooos![]()
![]()
Een zelfverklaard Feyenoord-fan die het nodig vond naar de mailbox van een fansite van NAC wat berichtjes te sturen naar aanleiding van puntverlies door de zichzelf uitgeroepen titelkandidaatquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hier ga ik niet op reageren.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een zelfverklaard Feyenoord-fan die het nodig vond naar de mailbox van een fansite van NAC wat berichtjes te sturen naar aanleiding van puntverlies door de zichzelf uitgeroepen titelkandidaat
Maar wat een idioot.
Het jammere is een beetje dat de gemiddelde NAC-fan (ten onrechte natuurlijk, maar dat heeft een voorgeschiedenis) dit beeld heeft bij de standaard Feyenoord-supporter. Dit soort figuren passen weer perfect in het plaatjequote:Op maandag 17 februari 2014 09:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hier ga ik niet op reageren.
Maar wat een idioot.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo zie ik Trapz ook hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het jammere is een beetje dat de gemiddelde NAC-fan (ten onrechte natuurlijk, maar dat heeft een voorgeschiedenis) dit beeld heeft bij de standaard Feyenoord-supporter. Dit soort figuren passen weer perfect in het plaatje![]()
Ik neuk jullie de moeder.
Kom sprinten dan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sprinten tegen Ulli? Piece of cakequote:Op maandag 17 februari 2014 10:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik neuk jullie de moeder.
Kom sprinten dan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zwart >> wit.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sprinten tegen Ulli? Piece of cakeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Linkse ghommos op de Frontpage van FOK.
Niet huilen...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:29 schreef Freire het volgende:
Die supporters van NAC die schuin onder het uitvak zaten trouwens![]()
Wat is die link ook alweer?quote:Op maandag 17 februari 2014 01:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze zijn nog steeds even ver bij Pokemon op TwitchHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemonquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh zijn zulke lieve supporters.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:29 schreef Freire het volgende:
Die supporters van NAC die schuin onder het uitvak zaten trouwens
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die start-spammers
![]()
Ach dat soort volk heb je bij elke club wel. Die gasten hebben denk ik maar de helft van de wedstrijd gezien want bij alles wat er op het veld gebeurde moesten ze reageren naar het uitvakquote:Op maandag 17 februari 2014 10:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee joh zijn zulke lieve supporters.![]()
![]()
Jep maar toch zeggen ze dat al het uitschot bij Feyenoord zit.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Ach dat soort volk heb je bij elke club wel. Die gasten hebben denk ik maar de helft van de wedstrijd gezien want bij alles wat er op het veld gebeurde moesten ze reageren naar het uitvak
Ach ja en als ze allemaal stil zijn is het weer sfeerloos en ook niet goed...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Ach dat soort volk heb je bij elke club wel. Die gasten hebben denk ik maar de helft van de wedstrijd gezien want bij alles wat er op het veld gebeurde moesten ze reageren naar het uitvak![]()
Sfeer maken door je eigen team te steunen > sfeer maken door de halve wedstrijd naar een uitvak te zingen/zwaaien/scheldenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ach ja en als ze allemaal stil zijn is het weer sfeerloos en ook niet goed...
nogmaals, dit soort mensen heb je bij elke club en dus ook bij Feyenoord![]()
Nou, opmerkelijk dit inderdaad. Nog nooit meegemaakt dat er reacties naar het uitvak gingen naar aanleiding van wat er op het veld gebeurde.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Ach dat soort volk heb je bij elke club wel. Die gasten hebben denk ik maar de helft van de wedstrijd gezien want bij alles wat er op het veld gebeurde moesten ze reageren naar het uitvak![]()
Ja ja. Het was me het voetbalweekendje weer wel
Morgen maar gewoon weer schaatsen kijken, daar valt tenminste geen onvertogen woord
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ja ja. Het was me het voetbalweekendje weer wel
Morgen maar gewoon weer schaatsen kijken, daar valt tenminste geen onvertogen woord![]()
![]()
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 11:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat trouwens. Over anderhalve week:
[ afbeelding ]
Als dat zo is, dan open ik die week geen packs. Kom ik ook niet in de verleiding om hem direct te discarden
Hoe speelde hij gisteren trouwens?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
"Wie zullen we eens op de kaarten zetten Truus?"quote:Op maandag 17 februari 2014 11:05 schreef Freire het volgende:
Lurling staat trouwens nog steeds als enige speler op de wedstrijdkaarten van NAC
- "Doe maar Lurling, die gaat toch nooit weg".![]()
![]()
Jammer dat de wedstrijd in Heerenveen is. Zou mooi zijn als hij gewoon sportief en met applaus onthaald wordt in Breda, want dat verdient hij.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
"Wie zullen we eens op de kaarten zetten Truus?"
- "Doe maar Lurling, die gaat toch nooit weg".NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien volgend jaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jammer dat de wedstrijd in Heerenveen is. Zou mooi zijn als hij gewoon sportief en met applaus onthaald wordt in Breda, want dat verdient hij.
Heb m gister niet zien spelen, want moest werken halverwege.
Bij NAC speelde hij ook wel eens op CAM toch? Neem aan dat je hebt meegekregen dat het hele middenveld van ons komend weekend geschorst is?![]()
![]()
Heb gisteren amper voetbal gezien, op NAC- Feyenoord na dan. Had een feestje ter opwarming voor carnaval in de avondquote:Op maandag 17 februari 2014 11:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar.
Heb m gister niet zien spelen, want moest werken halverwege.
Bij NAC speelde hij ook wel eens op CAM toch? Neem aan dat je hebt meegekregen dat het hele middenveld van ons komend weekend geschorst is?
Lurling op CAM kan prima ja, en hij is het type dat niet schroomt om ook mee te verdedigen. Maar dat is wel goed nieuws voor ons
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ziyech en de Roon gaan we wel missen. Iedereen hier is blij dat Joey geschorst isquote:Op maandag 17 februari 2014 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb gisteren amper voetbal gezien, op NAC- Feyenoord na dan. Had een feestje ter opwarming voor carnaval in de avond
Lurling op CAM kan prima ja, en hij is het type dat niet schroomt om ook mee te verdedigen. Maar dat is wel goed nieuws voor ons![]()
![]()
Die laatste heeft echt alles om een cultheld te worden. Lekker fel en hard af en toe, maar ook heel vaak ongelukkig in zijn spelquote:Op maandag 17 februari 2014 11:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ziyech en de Roon gaan we wel missen. Iedereen hier is blij dat Joey geschorst is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij komt momenteel gewoon te kort, overal te laat etc. Mag dus hopen dat de nieuwe trainer hem eruit wiebert. Hoe eerder bekend is wie het word hoe beter.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die laatste heeft echt alles om een cultheld te worden. Lekker fel en hard af en toe, maar ook heel vaak ongelukkig in zijn spel![]()
*wordtquote:Op maandag 17 februari 2014 11:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij komt momenteel gewoon te kort, overal te laat etc. Mag dus hopen dat de nieuwe trainer hem eruit wiebert. Hoe eerder bekend is wie het word hoe beter.
Dat zou wel erg sneu zijn, dat Heerenveen hem na een half jaar alweer buiten gooit.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ging over Joey he, niet Lulringquote:Op maandag 17 februari 2014 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
*wordt
Dat zou wel erg sneu zijn, dat Heerenveen hem na een half jaar alweer buiten gooit.![]()
![]()
Niet dus, want ik werk gewoon in de Randstad. Ik doe mezelf tekortquote:Op maandag 17 februari 2014 11:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Boh! POTS! Lucky bastard
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach, het is maar m'n tweede taalquote:Op maandag 17 februari 2014 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je brengt me ook in verwarring met dat gebrekkige Nederlands van je(Liefst 3e, mjah)
![]()
Dat wil niet zeggen dat je die niet hoeft te beheersenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ach, het is maar m'n tweede taal(Liefst 3e, mjah)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welquote:Op maandag 17 februari 2014 11:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je die niet hoeft te beheersenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
WelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dit weekend wat spelers boven hun waarde verkocht, en nu bedenk ik me dat ik mijn BBVA-team wel kan upgraden met IF's. IF Miranda heb ik al, twijfel alleen nu of ik IF Modric, IF Isco of IF Pique haal
Alledrie kan niet, maar 2 van de 3 moet lukken...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zin eindigen met een punt.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend wat spelers boven hun waarde verkocht, en nu bedenk ik me dat ik mijn BBVA-team wel kan upgraden met IF's. IF Miranda heb ik al, twijfel alleen nu of ik IF Modric, IF Isco of IF Pique haal
Alledrie kan niet, maar 2 van de 3 moet lukken...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://taalunieversum.org(...)ersum.org&cmd=Zoekenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Emoticon == punt, dat weet toch iedereenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mooj dan ken ik oowk nieuwe reegels maaken.![]()
edit:
Mooj dan ken ik oowk nieuwe reegels maaken
Omdat het zo vanzelfsprekend isquote:Op maandag 17 februari 2014 12:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://taalunieversum.org(...)ersum.org&cmd=Zoeken
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hoezo vanzelfsprekend?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Omdat het zo vanzelfsprekend is
Dus een vraagteken moet er wel voor en een punt niet?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je het aan een emoticon vraagt zegt hij het zelfquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Duidelijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Als je het aan een emoticon vraagt zegt hij het zelfRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mwah als ik aan het eind van de regel eenofzo plaats dan laat ik die punt weg, omdat het dom staat. Vraagtekens plaats ik er volgens mij achter zelfs
![]()
![]()
Na die Paulinho kreeg ik een beetje matige packs maar net kreeg ik wel 3 BPL silvers in 1 pack: Holt, Boyata en Hilario.![]()
Wat zijn de requirements?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:06 schreef Freire het volgende:
Cupid's cup gewonnen![]()
Bacca als beste in mn pack![]()
Ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:20 schreef Maver24 het volgende:
Wie weet er een leuke hybrid met SIF Sneijder en IF Melo![]()
Hmmm ok...quote:Op maandag 17 februari 2014 12:20 schreef Freire het volgende:
[..]
11 spelers uit 1 league in je selectie (dus basis + wissels)
Er moet trouwens een IF Serie A keeper komen, liefst Buffon of Marchetti. Een vriend van me heeft IF Diego Alves en die blijft gewoon altijd op 99 fitness staan..![]()
Ha! Lekker voor die randstadfappers.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Boh! POTS! Lucky bastardHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Leuke opties, die eerste is wat goedkoper dan de 2e versie. Ik heb het alleen niet zo op Van persie. kan het ook anders zodat Van persie er niet in staat ?![]()
Yup. Eerste paar weken een uitschieter naar 180k, daarna weer gedaald naar 100k.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef ThadCastle het volgende:
Is IF van Dijk echt maar 100k op de ps3/4?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Eerste paar weken een uitschieter naar 180k, daarna weer gedaald naar 100k.250k hier. Koop er maar 1 grote kans dat hij nog een UP krijgt
![]()
Je bron klopt waarschijnlijk niet helemaal, zie nu dat zijn goedkoopste BIN 140k is.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]250k hier. Koop er maar 1 grote kans dat hij nog een UP krijgt
Is hij waarschijnlijk in de afgelopen dagen/week een beetje gestegen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan inderdaad, alleen vond 6 PSG spelers iets te veel van het goede (al blijft het een 3 club hybridquote:)
![]()
Het was een team voor Maver, hij krijgt dagelijks 4 legends uit een pack dus die kan zich dat wel veroorlovenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:53 schreef -Parker het volgende:
[..]
heb jij echt zoveel coins? Dan zou ik voor Hazard gaan.![]()
Hij moet naar de casino.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:54 schreef Freire het volgende:
[..]
Het was een team voor Maver, hij krijgt dagelijks 4 legends uit een pack dus die kan zich dat wel veroorloven![]()
Haha, ik heb al zoveel packs geopend zonder ook maar 1 legend te krijgenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:54 schreef Freire het volgende:
[..]
Het was een team voor Maver, hij krijgt dagelijks 4 legends uit een pack dus die kan zich dat wel veroorloven![]()
![]()
Zo'n pack?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Haha, ik heb al zoveel packs geopend zonder ook maar 1 legend te krijgen
![]()
![]()
Ja. Stuk of 10 te koop...quote:Op maandag 17 februari 2014 13:23 schreef rolls-reus het volgende:
Kan iemand die griekse keeper van grenada vinden op de ps3/4? Zal wel aan mij liggenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die had ik nog in een pack op de Xbox.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:23 schreef rolls-reus het volgende:
Kan iemand die griekse keeper van grenada vinden op de ps3/4? Zal wel aan mij liggen![]()
BILD meldt dat Bayern waarschijnlijk Draxler in de zomer gaat kopen en hij daarom niet naar Arsenal ging.
En dit:twitter:_OlivierGiroud_ twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:26:27I apologise to my wife, family and friends and my manager, team-mates and Arsenal fans. reageer retweet
Wat een slappe tinustwitter:_OlivierGiroud_ twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:28:30I now have to fight for my family and for my club and obtain their forgiveness. Nothing else matters at the moment. reageer retweet
Met je volle verstand in een hotel een of ander plastic model batsen en dan met dit soort shit komen![]()
![]()
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:50 schreef ThadCastle het volgende:
BILD meldt dat Bayern waarschijnlijk Draxler in de zomer gaat kopen en hij daarom niet naar Arsenal ging.
En dit:Wat een slappe tinustwitter:_OlivierGiroud_ twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:26:27I apologise to my wife, family and friends and my manager, team-mates and Arsenal fans. reageer retweet
![]()
Pics van model pls.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:50 schreef ThadCastle het volgende:
En dit:twitter:_OlivierGiroud_ twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:26:27I apologise to my wife, family and friends and my manager, team-mates and Arsenal fans. reageer retweet
Wat een slappe tinustwitter:_OlivierGiroud_ twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:28:30I now have to fight for my family and for my club and obtain their forgiveness. Nothing else matters at the moment. reageer retweet
Met je volle verstand in een hotel een of ander plastic model batsen en dan met dit soort shit komenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mannelijk hoofd. Ik zeg ladyboy.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dacht ook al van heeft ze daarom dat shirt zo vast?quote:
hoezo liep je te bedelen voor coins dan maver?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dacht ook al van heeft ze daarom dat shirt zo vast?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
De beste voetballer ooit. En Maradona.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met je eigen coins betaald, of van iemand gekregen?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef Maver24 het volgende:
Nice pakje hier, eerste van vandaag, IF Modric![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijkt me toch dat je als profvoetballer wel wat mooiers aan je leuter kan rijgeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:09 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
De beste voetballer ooit. En Maradona.Wut?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:12 schreef el-blanchito het volgende:
Het lijkt me toch dat je als profvoetballer wel wat mooiers aan je leuter kan rijgen![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:12 schreef el-blanchito het volgende:
Het lijkt me toch dat je als profvoetballer wel wat mooiers aan je leuter kan rijgen
Ging over Giroud like OMGquote:
Al zou ik Diego ook wel doen
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
De hand van god om je pen0rquote:Op maandag 17 februari 2014 14:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ging over Giroud like OMG
Al zou ik Diego ook wel doen![]()
![]()
Eigen coins hoor. Toch weer 120k winstquote:Op maandag 17 februari 2014 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met je eigen coins betaald, of van iemand gekregen?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rolls-Reus ..
[ afbeelding ]
smleno.
Voor 10k kun je m kopen!![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor 10k kun je m kopen!
Had er met al eentje voor 750c, voor 15k erop gezetquote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rolls-Reus ..
[ afbeelding ]
smleno.![]()
![]()
![]()
Is het al bekend dat er nog een serie Up's gaat komen dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:41 schreef ThadCastle het volgende:
Mensen denken dat Garay een UP krijgt, mijn overpriced SIFs werden net gekochti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Jepquote:Op maandag 17 februari 2014 14:44 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Is het al bekend dat er nog een serie Up's gaat komen dan?![]()
Sneijder.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
En wat zijn jullie verwachtingen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Rakitic lijkt me een zekerheidjequote:Op maandag 17 februari 2014 14:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
En wat zijn jullie verwachtingen?![]()
Blindquote:Op maandag 17 februari 2014 14:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
En wat zijn jullie verwachtingen?![]()
Volgens ea is de lijst een stuk kleiner. Zal mij niks verbazen als er helemaal geen gold upgrades meer komen. Was vorig jaar ook zo. 2e batch waren alleen maar zilveren spelers![]()
H2h Seasons op de next-gen is ook super. De helft van de tijd kom je in een wedstrijd en krijg je meteen de melding dat jij en je tegenstander verschillende squad rosters hebben. Terwijl je die download als je H2h in gaat![]()
![]()
Mijn zwager heeft vorige week zijn PS4 gekregen. Viel inderdaad op als een minpuntjequote:Op maandag 17 februari 2014 15:01 schreef Zhano het volgende:
H2h Seasons op de next-gen is ook super. De helft van de tijd kom je in een wedstrijd en krijg je meteen de melding dat jij en je tegenstander verschillende squad rosters hebben. Terwijl je die download als je H2h in gaat
Verder ervaarde ik zo op het eerste oog (nu nog) weinig verschillen in de gameplay.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb m nodig voor een teamquote:Op maandag 17 februari 2014 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die Griekse GK van Granada dan? Ik krijg hem niet eens verkocht voor 700c.![]()
![]()
Ervoer is in elk geval standaardtaal. Ervaarde is een recentere vorm, die nog niet voor iedereen acceptabel is.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft vorige week zijn PS4 gekregen. Viel inderdaad op als een minpuntje
Verder ervaarde ik zo op het eerste oog (nu nog) weinig verschillen in de gameplay.![]()
Wil je daarmee zeggen dat het voor jou nog niet acceptabel is?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ervoer is in elk geval standaardtaal. Ervaarde is een recentere vorm, die nog niet voor iedereen acceptabel is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat het voor jou nog niet acceptabel is?![]()
![]()
![]()
Tja, jammer dat je je daarin zo star opstelt. Van Friezen is bekend dat ze soms een beetje achter de feiten aan lopen, maar ik raad je toch aan een beetje bij de tijd te blijvenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ilori krijgt misschien een IF, stond op EA bij de suggestions tenminste.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Herderziende
[ afbeelding ]
Hoop dat het net zo lekker speelt als dat het eruit ziet![]()
Assist + MOTM + clean sheet. Hoop dat het genoeg isquote:Op maandag 17 februari 2014 15:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ilori krijgt misschien een IF, stond op EA bij de suggestions tenminste.![]()
![]()
Denk het niet. Heeft geen upgrade bij h2hquote:Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rakitic lijkt me een zekerheidje![]()
IF Modric op de kop getikt, en mijn team geupgrade
http://www.easports.com/f(...)Id=eKZYFzY1nKTfC:ps3NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Adryaantjequote:Op maandag 17 februari 2014 15:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Allememachies, 3 shiny spelers.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een god, 5 goals in 4 potjes bij mij als CAM in 451. Net zo goed als vorig jaar terwijl zijn (card)stats minder zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 15:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Allememachies, 3 shiny spelers.![]()
![]()
PS4 probleem dan want heb het op de X1 nog niet gehadquote:Op maandag 17 februari 2014 15:01 schreef Zhano het volgende:
H2h Seasons op de next-gen is ook super. De helft van de tijd kom je in een wedstrijd en krijg je meteen de melding dat jij en je tegenstander verschillende squad rosters hebben. Terwijl je die download als je H2h in gaat![]()
Hadden alle vorige UPS dat wel dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denk het niet. Heeft geen upgrade bij h2h![]()
Deze was ook super hardcore jaquote:Op maandag 17 februari 2014 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je begint DS2-trekjes te krijgen. Respect.![]()
![]()
Tot nu toe lopen ze daarin wel gelijk ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hadden alle vorige UPS dat wel dan?
Zou dit werken? Speel 451 met een RB en LB op RM en LM maar heb Vitor 'erbij gepulled' dus lijkt me dit beter.
@REEMI Corinthians Vitor staat niet op Wefut![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je begint DS2-trekjes te krijgen. Respect.
Jwz. in de hood.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jep, op de website die hier niet genoemd mag worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ergens al full stats te vinden van de UPs?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen gangster team hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pardon me, ik wist niet dat er een speler was die Compton heette
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: