klopt. Het was dan ook bedoeld om het punt duidelijk te makenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je maar 100kg mag verbruiken lijkt het me sowieso stug dat ze tanks bouwen waar 180kg in kan
Er mag maximaal 100 kg/uur naar de motor stromen, en er mag maximaal 100 kg verbruikt worden tijdens de gehele race. En aangezien races nooit binnen een uur voorbij zijn, moet je dus brandstof zien te sparen tijdens de race. De ERS systemen helpen daarbij, maar de coureur zal zelf ook moeten opletten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:08 schreef nils7 het volgende:
dus dat tijdelijk opschroeven voor een overtake staat los van die 100kg? Zo lees ik het.
Maar als het totaal gewoon 100kg voor de hele race ben ik benieuwd hoe dat zal gaan...
Hoeveel is het verbruik nu ongeveer en hoe was dat vorig jaar bijv.
Ik vraag me af in hoeverre dit met de geïntregeerde KERS te maken heeft. Meer Negative Torque (door meer af-te-remmen-gewicht) = meer opladen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:59 schreef twiFight het volgende:
Ik kan ff niet goed quoten
[..]
[edit] Nu ik er aan terug denk: er werd ook gesproken over teams die inderdaad bewust meer meenemen. Dit kan een positief effect hebben op de stabiliteit van de auto. Zo lang die stabiliteit meer tijdswinst oplevert dan het verlies van het extra gewicht, zullen de teams dat zeker doen natuurlijk.
Sky had het specifiek over de stabiliteit over curbs en hobbels in het wegdek. Ik weet niet of ze het specifiek tijdens quali/race bedoelden. Zoals al aangehaald los je dat liever op met balast die je zelf kunt plaatsen, maar misschien kan dat in het midden van de auto niet, omdat alles al volgepropt zit of zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre dit met de geïntregeerde KERS te maken heeft. Meer Negative Torque (door meer af-te-remmen-gewicht) = meer opladen?
Het is dat ik te lang ben om voor een coureur door te gaan maar anders zie ik hier een gouden kans om binnen te komen zonder VIP pas.quote:
Een vriend van me is meerdere keren op circuits geweest met een zelfgemaakt dingetje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het is dat ik te lang ben om voor een coureur door te gaan maar anders zie ik hier een gouden kans om binnen te komen zonder VIP pas.
komt ie uit apeldoorn toevallig?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een vriend van me is meerdere keren op circuits geweest met een zelfgemaakt dingetje.
Of hij had eigenlijk niet eens iets gemaakt, liep alleen met een keycord om z'n nek.
Hij is ermee tot in de pitstraat gekomen.
Nee Zeist.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
komt ie uit apeldoorn toevallig?
nicequote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee Zeist.
Maar er wordt weleens gezegd dat ie op Kimi Raïkönnen lijkt dus misschien is dat het.
Vorig jaar is ie op meerdere circuits geweest, oa. Monza.
Heeft ook met diverse coureurs geproken, oa. Alonso.
Dit...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:15 schreef JohnB52 het volgende:
Wat een leuke nieuwtjes posten jullie zeg
Dank je, Meike.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:48 schreef Meike26 het volgende:
En Kvyat ook gewoon Q3 in gereden.
Er zit geen tijdmachine functie in de manager, toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |