Jeetje, neem het anders even extreem serieus allemaal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:46 schreef Alan_Bastard het volgende:
VBL / [Live] Play-offs Europa #3 FC Groningen, het Atleti van het Noorden
Hoezo edit je mijn Post over je opmerkingen over het spel van AZ? Er stond niets geks in? En dreigen met 'je krijgt twee minuten of anders....'. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten, of mag ik niet zeggen als ik het oneens ben met je?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, neem het anders even extreem serieus allemaal.
Ok.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:20 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]Goed, blijkbaar maakt het geen hol uit. Weet ik dat ook weer.
Hij zei laatst iets over je moeder. Ik zou het niet pikken hoor. Echt niet.quote:
Dat hij 2 vaders heeft?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zei laatst iets over je moeder. Ik zou het niet pikken hoor. Echt niet.
Mee eens.quote:
WK / Oefenduels WK deelnemers, 13 mei t/m 10 juniquote:Op zondag 1 juni 2014 21:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is er eigenlijk een soort livetopic voor oefenwedstrijden?
Ja, in WK.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is er eigenlijk een soort livetopic voor oefenwedstrijden?
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:32 schreef Muto het volgende:
[..]
WK / Oefenduels WK deelnemers, 13 mei t/m 10 juni
Dank u beide.quote:
Okequote:
Meh, dit kan net zo goed in een apart topic.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 06:43 schreef Doublepain het volgende:
Kan iemand tong80 vertellen waar het ajax topic is, topic 100.000 over ajax wat gewoon in het ajax topic kan.
VBL / De prijzenkast van Ajax blijft worden gevuld
Is al weg zie ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:39 schreef 2cv het volgende:
Spamhoer: http://forum.fok.nl/user/history/429494
Nee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:47 schreef Syntix het volgende:
Kan VBL / Feliciteer hier Johannes gewijzigd worden naar "Feliciteer hier Kenneth"? Niemand kent namelijk Johannes, maar iedereen kent hem wel als Kenneth. Dank!
Heerlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 06:43 schreef Doublepain het volgende:
Kan iemand tong80 vertellen waar het ajax topic is, topic 100.000 over ajax wat gewoon in het ajax topic kan.
VBL / De prijzenkast van Ajax blijft worden gevuld
quote:
Done.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mis jouw reactie wel een beetje
Wat ben jij een debiel figuur.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:47 schreef Syntix het volgende:
Kan VBL / Feliciteer hier Johannes gewijzigd worden naar "Feliciteer hier Kenneth"? Niemand kent namelijk Johannes, maar iedereen kent hem wel als Kenneth. Dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |