quote:Op zondag 1 juni 2014 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Waarom zijn er toch altijd een dozijn Fok!kers die denken dat je na Nederland voor België moet zijn
Precies. Hoe schat jij de Nederlandse kansen?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten. Dit soort kansjes laten spelers als Lukaku, Mertens en co niet liggen.
Jij zei dat Zweden best een goed team hadquote:Op zondag 1 juni 2014 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Waarom zijn er toch altijd een dozijn Fok!kers die denken dat je na Nederland voor België moet zijn
Ik vergelijking met België ja, niet in vergelijking met Brazilië bijvoorbeeld. Alles is relatief.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij zei dat Zweden best een goed team had
Op het eerste gezicht verwacht ik er vrij weinig van. Spanje ben je kansloos tegen en Chili heeft de laatste paar maanden een goeie indruk op me achtergelaten.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Precies. Hoe schat jij de Nederlandse kansen?
Ik zie Oranje nog best onder Louis von Gaal (quote:Op zondag 1 juni 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht verwacht ik er vrij weinig van. Spanje ben je kansloos tegen en Chili heeft de laatste paar maanden een goeie indruk op me achtergelaten.
Al is alles mogelijk op het WK. Ik heb Nederland nu al zo vaak gejinxed dat ik het niet uitsluit dat er toch gekke dingen gaan gebeuren.
Louis gaat het met lelijk voetbal proberen. Dat vind ik een slechte zaak. Nu moet je meer afhankelijk zijn van je verdediging en dat is niet echt het sterkste punt van dit ploegje.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik zie Oranje nog best onder Louis von Gaal () een tactische meesterzet uitvoeren en toch doorgaan. Alleen het probleem is dan wie je dan waarschijnlijk treft.
Mij maakt het met deze selectie niet uit hoe spelen, ook al wordt het een schoppartij van mij part of enorm antivoetbal. Het gaat mij uiteindelijk om het resultaat. Als er maar voor gevochten wordt door die Eredivisie jochies dan komt het goed naar mijn mening.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Louis gaat het met lelijk voetbal proberen. Dat vind ik een slechte zaak. Nu moet je meer afhankelijk zijn van je verdediging en dat is niet echt het sterkste punt van dit ploegje.
Die Eredivisiejochies vind ik buiten Janmaat vrij matig. Blind op linksback vind ik een zwakke plek.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:37 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Mij maakt het met deze selectie niet uit hoe spelen, ook al wordt het een schoppartij van mij part of enorm antivoetbal. Het gaat mij uiteindelijk om het resultaat. Als er maar voor gevochten wordt door die Eredivisie jochies dan komt het goed naar mijn mening.
Ja vind ik ook. Daarom ben ik bang dat we het voetballend niet gaan winnen maar dat het echt moet komen van irritant en passievol voetbal...quote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Eredivisiejochies vind ik buiten Janmaat vrij matig. Blind op linksback vind ik een zwakke plek.
Zoals het vorige WK dat eigenlijk was.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:41 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Daarom ben ik bang dat we het voetballend niet gaan winnen maar dat het echt moet komen van irritant en passievol voetbal...
Oefenwedstrijdjes zeggen nog niets inderdaad nu ik het zo bekijk. Duitsland (gezien het spel nu tegen kameroen) en Engeland is nu eigenlijk niet zo'n overdreven goeie prestatie.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:
Chili is ook wel een beetje gehyped hoor. Misschien beter dan Nederland, maar daarna tegen Brazilië zijn hun ook kansloos.
Die oefenwedstrijden zijn nogal apart. Je ziet de meest vreemde landen winnen van bekendere. Al heb ik bij nationale elftallen toch veel meer het idee dat iedereen elkaar aan kan op een goeie dag. Veel minder verschil dan bij clubs.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oefenwedstrijdjes zeggen nog niets inderdaad nu ik het zo bekijk. Duitsland (gezien het spel nu tegen kameroen) en Engeland is nu eigenlijk niet zo'n overdreven goeie prestatie.
Chili is echt een goed team hoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:
Chili is ook wel een beetje gehyped hoor. Misschien beter dan Nederland, maar daarna tegen Brazilië zijn hun ook kansloos.
Nederland-Portugal 2006quote:Op zondag 1 juni 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals het vorige WK dat eigenlijk was.
België ontsnapt, het zal eens nietquote:
als zijndequote:Op zondag 1 juni 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Het vleugje geluk dat je als Duitsland zijnde nodig hebt om terug te komen in de wedstrijd. Ondanks de voorsprong gewoon een vrij matige pot van Duitsland.
Van tevoren werd juist gedacht dat Van Bronckhorst de zwakke schakel in de verdediging zou zijn, maar hij bleek opeens nog een keer te kunnen vlammen. Met Vlaar > Mathijsen ben ik het wel mee eens, maar de rest is moeilijk te beoordelen vind ik. Gisteren tegen Ghana was de verdediging solide vond ik, maar de onervarenheid gaat opbreken (vrees ik) tegen een tegenstander als Spanje of Brazilië.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef Shreyas het volgende:
Onze verdediging is niet slechter dan 4 jaar terug.
Oké Van Bronckhorst was erg goed, maar:
Janmaat > van der Wiel
De Vrij > Heitinga
Vlaar > Mathijsen
Onervarenheid is zo'n kul. Had Griekenland ervaring in 2004 met grote toernooien en finales? Alles draait om kwaliteit. Pele was 17 en scoorde al op het WK.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Van tevoren werd juist gedacht dat Van Bronckhorst de zwakke schakel in de verdediging zou zijn, maar hij bleek opeens nog een keer te kunnen vlammen. Met Vlaar > Mathijsen ben ik het wel mee eens, maar de rest is moeilijk te beoordelen vind ik. Gisteren tegen Ghana was de verdediging solide vond ik, maar de onervarenheid gaat opbreken (vrees ik) tegen een tegenstander als Spanje of Brazilië.
Voor verdedigers is ervaring wel degelijk relevantquote:Op zondag 1 juni 2014 22:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Onervarenheid is zo'n kul. Had Griekenland ervaring in 2004 met grote toernooien en finales? Alles draait om kwaliteit. Pele was 17 en scoorde al op het WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |