België ontsnapt, het zal eens nietquote:
als zijndequote:Op zondag 1 juni 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Het vleugje geluk dat je als Duitsland zijnde nodig hebt om terug te komen in de wedstrijd. Ondanks de voorsprong gewoon een vrij matige pot van Duitsland.
Van tevoren werd juist gedacht dat Van Bronckhorst de zwakke schakel in de verdediging zou zijn, maar hij bleek opeens nog een keer te kunnen vlammen. Met Vlaar > Mathijsen ben ik het wel mee eens, maar de rest is moeilijk te beoordelen vind ik. Gisteren tegen Ghana was de verdediging solide vond ik, maar de onervarenheid gaat opbreken (vrees ik) tegen een tegenstander als Spanje of Brazilië.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef Shreyas het volgende:
Onze verdediging is niet slechter dan 4 jaar terug.
Oké Van Bronckhorst was erg goed, maar:
Janmaat > van der Wiel
De Vrij > Heitinga
Vlaar > Mathijsen
Onervarenheid is zo'n kul. Had Griekenland ervaring in 2004 met grote toernooien en finales? Alles draait om kwaliteit. Pele was 17 en scoorde al op het WK.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Van tevoren werd juist gedacht dat Van Bronckhorst de zwakke schakel in de verdediging zou zijn, maar hij bleek opeens nog een keer te kunnen vlammen. Met Vlaar > Mathijsen ben ik het wel mee eens, maar de rest is moeilijk te beoordelen vind ik. Gisteren tegen Ghana was de verdediging solide vond ik, maar de onervarenheid gaat opbreken (vrees ik) tegen een tegenstander als Spanje of Brazilië.
Voor verdedigers is ervaring wel degelijk relevantquote:Op zondag 1 juni 2014 22:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Onervarenheid is zo'n kul. Had Griekenland ervaring in 2004 met grote toernooien en finales? Alles draait om kwaliteit. Pele was 17 en scoorde al op het WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |