Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Ik loop of na mijn avondeten of na de lunch. Maar eet niks meer dan normaal. En het ging om een halve kilo. Schrok daar best wel van. Na het hardlopen pak ik trouwens ook niks extra's te eten.
Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende: Ik loop of na mijn avondeten of na de lunch. Maar eet niks meer dan normaal. En het ging om een halve kilo. Schrok daar best wel van. Na het hardlopen pak ik trouwens ook niks extra's te eten.
Het klinkt alsof je je dagelijks weegt? Tip: niet dagelijks wegen.
Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende: Ik loop of na mijn avondeten of na de lunch. Maar eet niks meer dan normaal. En het ging om een halve kilo. Schrok daar best wel van. Na het hardlopen pak ik trouwens ook niks extra's te eten.
Weeg altijd op Zondag ochtend voor het ontbijten en na het plassen. Maarja zal wel zien. zag het gewoon toenemen de laatste twee weken. had echt zo iets van hoe kan dat nou. Maarja spier is niet erg zolang ik niet nog meer vetjes krijg ^^
Jumparound toch zat je niet zo gek met je route. Ik had verwacht dat een stukje tussendoor wat sneller zou zijn maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik kom hier op uit.
Op woensdag 12 maart 2014 11:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende: Jumparound toch zat je niet zo gek met je route. Ik had verwacht dat een stukje tussendoor wat sneller zou zijn maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik kom hier op uit.
ah, oke. Mij ging het vooral om het stuk langs de N417, dat is niet de meest fijne weg om te nemen.
Dat het wat om is geeft niet
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Misschien ook leuk om dan elke zondag (of elke 2 weken) een foto van jezelf te maken. Wie weet zeggen de kg's niet meer zoveel maar word je steeds strakker. Ach.. zo lang je je gewoon beter gaat voelen bij het hardlopen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Je gewicht kan per dag zelfs nog 2 kg verschillen... niet te druk om maken.. al snap ik je wel... ik neem dan ook weer vaker de fiets ipv de auto hoor
Beweging zit wel goed hoor Hond vraagt nogal wat beweging, squashen zwemmen, nu ook hardlopen erbij. En met regelmaat een lekker stukje fietsen. Mijn gewicht blijft gewoon een puntje wat me dwars zit zeg maar ^^
Op woensdag 12 maart 2014 11:41 schreef La_Tramposa het volgende: Misschien ook leuk om dan elke zondag (of elke 2 weken) een foto van jezelf te maken. Wie weet zeggen de kg's niet meer zoveel maar word je steeds strakker. Ach.. zo lang je je gewoon beter gaat voelen bij het hardlopen?
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie
Wat mij iig hielp, was meten, niet wegen Zo zag ik 3 jaar geleden dat ik geen kg afviel, maar wel 20cm rond m'n taille kwijt was .
Nu ook maar weer gaan doen eigenlijk..
Dat zou ik weleens kunnen doen idd
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 11:41 schreef La_Tramposa het volgende: Misschien ook leuk om dan elke zondag (of elke 2 weken) een foto van jezelf te maken. Wie weet zeggen de kg's niet meer zoveel maar word je steeds strakker. Ach.. zo lang je je gewoon beter gaat voelen bij het hardlopen?
Het lopen gaat volgens mij prima. Gisteren ging voor mijn gevoel echt perfect.
Foto's ja daar moet ik eens over nadenken. Thanks voor de tip
Beweging zit wel goed hoor Hond vraagt nogal wat beweging, squashen zwemmen, nu ook hardlopen erbij. En met regelmaat een lekker stukje fietsen. Mijn gewicht blijft gewoon een puntje wat me dwars zit zeg maar ^^
Hophopwopwop! De andere persoon uit Eindhoven heeft gereageerd. Met HRM, tien euro onder de nieuwprijs van de versie zonder HRM. Veel beter gevoel bij haar ook. Nog even bedenken of ik 'm ga halen of dat ik op haar aanbod van het opsturen in ga.
Op woensdag 12 maart 2014 01:02 schreef Jero_nimo het volgende: Stipstreep, erg goed nieuws! Hoop dat het je allemaal voor de wind gaat! En Nikkie_86 hele mooie mijlpaal! Op naar de marathon
Hier ook nog 2 fotootjes van de Sallandtrail, wat een verschil tussen de foto's trouwens, lijkt alsof ik tijdens de wedstrijd ineens bruin ben geworden, en oud . Die 2e foto was al na 20 km ergens. De eerste weet ik eigenlijk niet wanneer die was genomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik me elke keer afvraag. Doe je aan spierversterkende oefeningen, en hoe vaak? Je hebt best prima benen voor een loper namelijk. Borst en armen lijken ook niet echt ontzettend mager
quote:
Op woensdag 12 maart 2014 07:57 schreef mosselmossel het volgende: En het niet erg vinden om achteraan te lopen bij die groep is nog wel de beste tip. Altijd een valkuil: mee willen in het tempo van de groep (lees: de snelste van de groep). Ren langzamer.
Mee eens, zelf ervaren toen ik de eerste (en enige) keer bij de groep meeliep. Conditioneel kon ik overigens prima mee met de "kop" van de groep, maar op dat moment was dat alles behalve een verstandige beslissing. Dat was wss de druppel die m`n scheenbeenblessure weer heeft doen overlopen.
Op woensdag 12 maart 2014 11:52 schreef Twinky het volgende: Als je te hard bent gegaan in de training, kan het ook zo zijn dat je de dagen daarna extra zin hebt in zoet.
Heb dat vaak na het zwemmen echt zo'n zin in zoetigheid. maar heb gewoon niks in huis dat werkt het beste haha.