SPOILER: WHY ARE THE PASSENGERS' PHONES STILL RINGING?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.dailymail.co.u(...)rtphones-active.html
• Kortgezegd zijn er momenteel 2 mogelijkheden:
1 - Vliegtuig is sterk naar het oosten afgeweken en werd brandend maar in 1 stuk gespot vanaf het olieplatform in de Zuid-Chinese Zee:
2 - Vliegtuig is sterk naar het westen afgeweken en een life raft werd gevonden op een strand in West-Maleisie (Port Dickson), mogelijk tegen de Sumatraanse bergen geknald:
http://www.nst.com.my/lat(...)509222#ixzz2vjtzXbOM
[ Bericht 5% gewijzigd door MrBanaan1 op 12-03-2014 13:55:44 ]
je tikt de cijfers in het zoekvenster en drukt op enterquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen hoe dat werkt; google maps met coordinaten
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ht-vrijgegeven.dhtmlquote:Laatste woorden van piloot spookvlucht vrijgegeven
De inhoud van het laatste radiocontact met de cockpit van de vermiste Boeing van Malaysia Airlines is vrijgegeven tijdens overleg met familieleden van de Chinese passagiers van het vliegtuig. De meeting vond vandaag plaats in Peking, meldt News.com.au.
Iskandar Sarudin, de Maleisische ambassadeur in China, onthulde dat gezagvoerder Zaharie Ahmad Shah van vlucht MH370 'All right, good night' zei tijdens het laatste contact met het verdwenen toestel. De woorden werden volgens Sarudin gesproken toen het vliegtuig het Maleisische luchtruim inruilde voor het Vietnamese.
De twee uur durende vergadering met familieleden van de slachtoffers leverde meer vragen dan antwoorden op. Indien het toestel gekaapt zou zijn, dan zou de bemanning een geheime mayday-code hebben verzonden. Volgens de autoriteiten is er dan ook geen reden om de ervaren piloot te verdenken.
Lekker vaag.quote:
Voel me ongeloofelijk dom, maa rik krijg het helemaal niet voor elkaar. Snap ook niet hoe coordinaten werken; je hebt * en ' en "??quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:46 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
je tikt de cijfers in het zoekvenster en drukt op enter
Die * zijn graden, het bolletje ° dus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Voel me ongeloofelijk dom, maa rik krijg het helemaal niet voor elkaar. Snap ook niet hoe coordinaten werken; je hebt * en ' en "??
Ik voerde dit in op maps: 08*22'30.23"N 108*42'22.26"E
Letterlijk zoals in de briegf stond?
Ja, echt geheim, die codequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:47 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ht-vrijgegeven.dhtml
Verhaal van olieplatform geloof ik niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef El_Matador het volgende:
Ja, hoe zit het nu:
1 - vliegtuig is sterk naar het oosten afgeweken en werd brandend maar in 1 stuk gespot vanaf het olieplatform in de Zuid-Chinese Zee
2 - vliegtuig is sterk naar het westen afgeweken en een life raft werd gevonden op een strand in West-Maleisie (Port Dickson), mogelijk tegen de Sumatraanse bergen geknald
Het kan niet allebei waar zijn?!
Kennelijk komt het redelijk nauw en had ik het in een keer juistquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Voel me ongeloofelijk dom, maa rik krijg het helemaal niet voor elkaar. Snap ook niet hoe coordinaten werken; je hebt * en ' en "??
Ik voerde dit in op maps: 08*22'30.23"N 108*42'22.26"E
Letterlijk zoals in de briegf stond?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:54 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Verhaal van olieplatform geloof ik niet.
Niemand, maar er zijn meer aanwijzingen.quote:Wie zegt dat de life raft van de 777 is?
aannemelijk dat er wel iets op verzonnen zou zijn als hij bedreigd werd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:47 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ht-vrijgegeven.dhtml
Wtfquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:54 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Kennelijk komt het redelijk nauw en had ik het in een keer juist
Ik zocht op N08 22 30.23 E108 42 22.26
Dit wilde ik ook net gaan typen inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef El_Matador het volgende:
Ja, hoe zit het nu:
1 - vliegtuig is sterk naar het oosten afgeweken en werd brandend maar in 1 stuk gespot vanaf het olieplatform in de Zuid-Chinese Zee
2 - vliegtuig is sterk naar het westen afgeweken en een life raft werd gevonden op een strand in West-Maleisie (Port Dickson), mogelijk tegen de Sumatraanse bergen geknald
Het kan niet allebei waar zijn?!
NWS / Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist #8quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Er is NIETS bekend, komt nieuws en gelijk afwimpelen, zonder enige reden.
[..]
Dat snap ik niet. Waarom zou het logisch zijn dat het zelfmoord (echt, hoe kom je erop, alleen omdat een of andere Egyptenaar vermoedelijk (er is geen bewijs/afscheidsbrief) dat ook deed, 24 (!) jaar geleden) is als ie WEL naar de Straat van Malakka gevlogen is?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:55 schreef Marrije het volgende:
Zelfmoord van de piloot is nog niet uit te sluiten.
Maar als ze niet in de straat van malakka zijn geweest dan ligt technisch falen misschien meer voor de hand.
Ja, en als ik de brief goed begreep had hij het al eerder willen zeggen, maar is dat niet door gekomen ofzo?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:58 schreef Drebbelman het volgende:
Waarom zou het gelogen zijn. Wat voor zieke geest moet je hebben om zo'n verhaal in zo'n detail, met je naam en alles erop, de wereld in te slingeren als de kans groot is dat het later toch makkelijk ontkracht wordt.
Lijkt mij een eerlijke hardwerkende kiwi die in elk geval zelf denkt dat hij iets gezien heeft. Als je rond die tijd in die regio was ga je over alles nadenken. Net als al die mensen die die satelietfoto's zitten te bekijken en bij elk wit stipje denken dat ze iets gevonden hebben.
Locatie zou dan wel weer precies kloppen met dit kaartje van 3 dagen geleden:quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:54 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Verhaal van olieplatform geloof ik niet.
Wie zegt dat de life raft van de 777 is?
Je stelt een paar vragen en concludeert zelf maar "dat je het niet gelooft".quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:57 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
NWS / Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist #8
Die instanties worden natuurlijk overspoeld met 'tips'. Ik kan me voorstellen dat je niet meteen vanaf het eerste moment een infrastructuur hebt om dat allemaal goed te organiseren en dat zoiets er makkelijk 'doorheen' slipt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, en als ik de brief goed begreep had hij het al eerder willen zeggen, maar is dat niet door gekomen ofzo?
Dat National Park ligt in de bergen van Sumatra waar het toestel dan tegenaan gevlogen zou zijn....quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook net gaan typen inderdaad![]()
Er is dan ook nog dat verhaal met dat National Park; dat kwam aan het eind van het vorige deel aan bod. Dat alg volgensmij ook in het zuiden; in de buurt van die plek waar die militaire radar het voor de laatste keer ahd opgepikt, toch?
als het in brand stond was het redelijk verlicht dus kan ie ongeveer wel gezien hebben of het nog in 1 stuk was of maar de helftquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:49 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Lekker vaag.
Staat niets in over de tijd dat hij het toestel zag. Als het goed is, was het nacht, hoe kan hij dan bepalen of het toestel nog heel was?
En niet zeker weten of het wel goed was doorgekomen bij de autoriteiten?
je vroeg toch om mijn redenen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je stelt een paar vragen en concludeert zelf maar "dat je het niet gelooft".
Lekkere "onderzoeker" ben jij, gelukkig is het maar FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |