Gekke soemp, dat geeft toch niks!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef Soempie het volgende:
Sorry trouwens dat ik alleen over mezelf post.Ik ben niet degene die hier advies kan geven en dan lees ik vooral mee. En ik kijk natuurlijk foto's.
Gaat het nu beter met jullie aanpak?quote:
Wat gaat ze goed!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en die foto's van J en Faye!
En waar ik even mee kwam pronken
[ link | afbeelding ]
De 8 kilo voorbij en keurig op dr lijn geblevenondanks slecht avondeten, een aantal keer diarree en minder plasluiers dan me lief is
Ja! Ze wordt nu nog maar 1 of 2x wakker 's nachts, waarvan ze alleen de eerste keer nog drinkt. Als ze wakker wordt, halen we haar op voed ik haar een slaapt ze verder bij ons in bed. De tweede keer komt ze kroelen of draait ze zich om en slaapt verder.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gaat het nu beter met jullie aanpak?
Momenteel heeft mijn dreumes nachten dat hij alleen rustig is aan de borst. Loskoppelen resulteert direct in dikke paniek, zelfs als hij al een tijdje echt in slaap is. Maar ik vind het toch echt niet meer nodig om 's nachts volcontinu selfservice te bieden (zolang er geen medische reden is, uiteraard). Ik vind het wel lastig. Ik vind het ook niet nodig om het volledig te ontzeggen 's nachts, maar het lijkt erop dat hij geen tussenweg accepteert. Helemaal niet laten drinken lijkt makkelijker te gaan dan wel drinken en na 20 minuten weer loskoppelen.
Nog maar 3,5 week!quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat gaat ze goed!!Is ze alweer bijna een jaar?!?
Wat ontzettend fijn zeg!! En helemaal dat ze daarna ook beter is gaan eten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:06 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ja! Ze wordt nu nog maar 1 of 2x wakker 's nachts, waarvan ze alleen de eerste keer nog drinkt. Als ze wakker wordt, halen we haar op voed ik haar een slaapt ze verder bij ons in bed. De tweede keer komt ze kroelen of draait ze zich om en slaapt verder.
Het was echt een verschrikkelijk drama, de eerste nacht dat ze niet meer mocht drinken, maar ik kon niet meer..
quote:
Lekker gaan slapen, voor je het weet komt ze elke nacht weer meerdere keren, en zo niet dan heeft ze het kennelijk niet nodig en heb je je productie op dat moment ook niet nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:03 schreef Franny_G het volgende:
I. heeft afgelopen nacht bijna hele nacht doorgeslapen.. Om 23.00 nog gedronken (en daarvoor ook, om 20.00 en 22.00; 's avonds drinkt ze altijd veel) en vervolgens is ze gaan slapen tot 06.00. Andere nachten komt ze tussen 04.00 en 05.00 en zit er hooguit vijf uur tussen de voedingen, maar nu dus nog later en meer uren ertussen.
Kan dat kwaad (voor mijn productie, voor haar)? Is het beter om haar toch rond vieren te laten drinken, ook al slaapt ze?
<3quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is een factor die meespeelt, denk ik. Borst is niet alleen maar voeding, maar ook troost, warmte en nabijheid. Het kan natuurlijk zijn dat een kindje het nodig heeft om een andere reden.
Het slapen ging hier wel beter toen mijnes meer avondeten binnen kreeg. Zoals pessie zegt, van váák wakker naar 1-2x.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:51 schreef Soempie het volgende:
LB, wat doet E. het goed zeg (en jij, natuurlijk)! Ze kruipt zelfs iets boven haar lijntje uit?
KlapDie blik is heel herkenbaar.
Bedankt voor alle reacties.Caught between a rock and a hard place.
Ik heb besloten om komende tijd toch bv te blijven geven en het nog even aan te kijken. Hoezo wispelturig.
![]()
M'ngaat wat meer bijspringen, zodat ik toch wat meer rust krijg.
Melk idd. Oudste heeft in totaal 1 keer echt gespuugd, gelukkig over haar vader heen, dus ik ben ook niks gewend. Dit exemplaar weet een aantal keer per week goed voor extra was te zorgen.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:24 schreef Vanyel het volgende:
Boer of melk?
De onze doet consequent het laatste. Hele emmers melk komen eruit. Precies zijn grote zus..
Een paar keer per week? Dan mag je m.i. niet klagen. Allebei de onzen weten minimaal een paar keer per dag een golf goed te mikken op deze of gene buiten zichzelf.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:18 schreef WupWup het volgende:
[..]
Melk idd. Oudste heeft in totaal 1 keer echt gespuugd, gelukkig over haar vader heen, dus ik ben ook niks gewend. Dit exemplaar weet een aantal keer per week goed voor extra was te zorgen.
Weet ik, maar ik ben dan ook niks gewendquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een paar keer per week? Dan mag je m.i. niet klagen. Allebei de onzen weten minimaal een paar keer per dag een golf goed te mikken op deze of gene buiten zichzelf.
Ik doe straks ook een curve, gewoon omdat het kan!
Bo-yee jurkjes!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef klaprooss het volgende:
Weet iemand waar je een beetje leuke/hippe voedingskleding kan halen?
Ik merk dat veel van mijn garderobe niet voedingsproef is, ik heb dus veelal hetzelfde aan.
Of zijn er tips van wat voor shirts handig zijn, zo'n shirt met een watervallijn?
Help
De voedingssinglets van de Hema! En bonprix heeft ook aardig wat voedingskleding.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef klaprooss het volgende:
Ik merk dat veel van mijn garderobe niet voedingsproef is, ik heb dus veelal hetzelfde aan.
Of zijn er tips van wat voor shirts handig zijn, zo'n shirt met een watervallijn?
Help
Dankjewel voor de tip. Rite aids is toch zowat hetzelfde als mother mates? Hap arts adviseerde de multi mum kompressen omdat je die vaker zou wisselen. Met een borstontsteking waarbij bacteriën, virussen in het spel zijn die dan op de rite aid/ mothermate zittenleek me dat wel logisch. Maar misschien denk ik verkeerd?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:10 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben nog 2 dozen staan, je mag er een komen halen als je in de buurt woont.
LK adviseerde ons om ipv de multimam rite aids te kopen, omdat multimam je tepels week houdt. Het verlicht wel, maar als je ze te lang of veel gebruikt, kan het de genezing vertragen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:14 schreef Vanyel het volgende:
Ja slap zeg. Heb je t maar 21 maanden zelf zonder hulp voor elkaar gekregen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:14 schreef Vanyel het volgende:
Ja slap zeg. Heb je t maar 21 maanden zelf zonder hulp voor elkaar gekregen.
Ik heb voedingstshirt van H&M, Noppies en Mamalicious. Maar ik moet zeggen dat ik mijn eigen kleding het fijnste vind. Het meest discreet is een wijd shirt met strakke mouwtjes (evt off shoulder) en daar een topje onder die omlaag kan. Ook fijn maar door mijn reuzeboobs iets minder discreet zijn overslag jurkjes en tops, met daar een kort topje onder die dan omhoog kan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef klaprooss het volgende:
Help
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:33 schreef oeke het volgende:
Wat vind ik het fijn om hier mee te lezen, al die verse mama's die zo lekker bezig zijn met hun kleintjes en de borstvoeding.
Vandaag moest ik terug denken aan het moment dat mijn meisje voor het eerst aan de borst lag en zo sterk en stoer en klein was.
2 jaar alweer!
En nog steeds is ze sterk en stoer en klein. Nog geen 10 kilo ondeugendheid en liefde. Ze drinkt heel graag, ook 's nachts. En juist omdat ze zo klein is vind ik dat nog prima, alhoewel wel eens zwaar.
+1quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:27 schreef Burdie het volgende:
Zulke vind ik idd ook fijn, LB!
En ik maar uitkijken naar 'na de bevalling als ik mijn eigen kleren weer aan kan'...!
Oh natuurlijk, suffe ik! Ze is niet alleen maar jarig, maar je doet ook nog even een who-normpje!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:33 schreef oeke het volgende:
Wat vind ik het fijn om hier mee te lezen, al die verse mama's die zo lekker bezig zijn met hun kleintjes en de borstvoeding.
Vandaag moest ik terug denken aan het moment dat mijn meisje voor het eerst aan de borst lag en zo sterk en stoer en klein was.
2 jaar alweer!
En nog steeds is ze sterk en stoer en klein. Nog geen 10 kilo ondeugendheid en liefde. Ze drinkt heel graag, ook 's nachts. En juist omdat ze zo klein is vind ik dat nog prima, alhoewel wel eens zwaar.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:33 schreef oeke het volgende:
Jaaaah, tof he? Ik ben helemaal blij! En we gaan gewoon door.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:41 schreef WupWup het volgende:
Oh natuurlijk, suffe ik! Ze is niet alleen maar jarig, maar je doet ook nog even een who-normpje!Gefeliciflap, stoere mama! Je moet zelf de kroon opzetten
![]()
Gefeliciteerd!! En eenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:17 schreef oeke het volgende:
[..]
Jaaaah, tof he? Ik ben helemaal blij! En we gaan gewoon door.
Ja, ze is jarig vandaag, 2 jaar alweer.Dank voor de felicitaties.
En die hemdjes zijn fijn ja, zo deed ik het ook bij de eerste. Deze bv-periode rommel ik maar wat aan met kleding.
Ik gebruik een buikband in de kleinste maat van de H&Mquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:46 schreef Mabawa. het volgende:
Deze vind ik handig voor onder overslag, geen opgefrommeld stuk stof onder okselhttp://www.hm.com/nl/product/26974?article=26974-A
Sidenote: bij mij komt t maar tot onder mn boobie en niet halverwege buik![]()
Heerlijk zo'n slaper maar niet zo handig met de prille productie ja...maar klinkt goed je bent goed bezig! hopelijk werpt het snel zijn vruchten af!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:00 schreef Mabawa. het volgende:
Lief dat je het vraagt
Gisteren nog steeds niet veel gekolfd, volgens mij 170cc in 3 sessies. Heb wel syntospray om zo hopelijk vaker dan 1x toe te schieten dus dat ga ik tijdens de eerstvolgende keer kolven (misschien vanavond en anders zeker weten morgen) even proberen.
Ik leg M lekker veel aan en zorg dan dat ik minimaal 2 keer van borst wissel. Laat het nou net zo zijn dat hij gisternacht ineens heel lang sliep! Vanaf 22.00. Heb hem om 3.45 wakker gemaakt en daarna kwam hij om 7.00 weer. Vannacht was het 22.30-2.45-6.15. Prima dus! Ik kan het me nu echt niet veroorloven om een doorslaper te hebben. Hoewel 1x per nacht al heel luxe is![]()
Dat!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:05 schreef Kyara het volgende:
Oeke, gefeliciteerd met je verjaardag van je dochter en met het behalen van WHO norm!
Mabawa, goed bezig! hopelijk merk je ook snel resultaat
Tinu, fijn dat het al minder is geworden maar goed om het in de gaten te blijven houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op zondag 23 maart 2014 05:33 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat!
Wat denken jullie, spruw of melk? Foto is heftiger dan in t echt, wegvegen lukt gedeeltelijk maar tongetje blijft wittig. Kaakjes en wangetjes zijn schoon. Voeden is weer lastiger en pijnlijker dan voorheen ook, maar dat kan ook aan mij liggen. Er wordt veel geklokt en gepiept en geduwt en getrokken en zulks.
Ik zou zeggen van niet maar tjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hoe zijn je tepels?
♥ J & S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |