SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon, want al ruim 21 maanden
Mama van F. (2012) en M. (2016)
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:16 schreef Soempie het volgende:
Ik heb 1 voeding afgebouwd, maar nog niet echt, want wel stuwing. Ik las op de site dat het ongeveer een week duurt om een voeding af te bouwen. Ik ben begonnen met de tweede voeding 's morgens en toen las ik zojuist dat ik beter de een na laatste 's avonds had kunnen pakken.
Maar vanmorgen wilde ik dus een flesje geven, terwijl J. zich steeds richting m'n borst werkte en in m'n shirt aan het happen was. Toen heb ik dat flesje maar in een bekertje aan m'n zoontje gegeven. Dus ik maak er een bende van op het moment.
Oh, je kunt echt nog alle kanten op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het toch niet goed voelt om af te bouwen, dan is er echt nog niets overboord.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Het is een factor die meespeelt, denk ik. Borst is niet alleen maar voeding, maar ook troost, warmte en nabijheid. Het kan natuurlijk zijn dat een kindje het nodig heeft om een andere reden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:07 schreef Kyara het volgende:
Interessant artikel. Maar ik heb toch wat vraagtekens. Nachtvoedingen betekenen dus dat kindjes overdag niet genoeg binnen hebben gekregen. Maar in dat geval zou bijvoeden met pap of kv voor doorslapende kindjes moeten zorgen toch? Want dan hebben ze wel genoeg?
(hier hielp dat in elk geval niet, verre van zelfs)
Wat mooiquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:19 schreef Phaidra het volgende:
Mijn oma heeft in de oorlog ook een kindje van de buurvrouw gevoed, omdat het bij haar niet goed op gang kwam. Zo mooi vond ik dat!
Gekke soemp, dat geeft toch niks!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:31 schreef Soempie het volgende:
Sorry trouwens dat ik alleen over mezelf post.Ik ben niet degene die hier advies kan geven en dan lees ik vooral mee. En ik kijk natuurlijk foto's.
Gaat het nu beter met jullie aanpak?quote:
Wat gaat ze goed!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en die foto's van J en Faye!
En waar ik even mee kwam pronken
[ link | afbeelding ]
De 8 kilo voorbij en keurig op dr lijn geblevenondanks slecht avondeten, een aantal keer diarree en minder plasluiers dan me lief is
Ja! Ze wordt nu nog maar 1 of 2x wakker 's nachts, waarvan ze alleen de eerste keer nog drinkt. Als ze wakker wordt, halen we haar op voed ik haar een slaapt ze verder bij ons in bed. De tweede keer komt ze kroelen of draait ze zich om en slaapt verder.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gaat het nu beter met jullie aanpak?
Momenteel heeft mijn dreumes nachten dat hij alleen rustig is aan de borst. Loskoppelen resulteert direct in dikke paniek, zelfs als hij al een tijdje echt in slaap is. Maar ik vind het toch echt niet meer nodig om 's nachts volcontinu selfservice te bieden (zolang er geen medische reden is, uiteraard). Ik vind het wel lastig. Ik vind het ook niet nodig om het volledig te ontzeggen 's nachts, maar het lijkt erop dat hij geen tussenweg accepteert. Helemaal niet laten drinken lijkt makkelijker te gaan dan wel drinken en na 20 minuten weer loskoppelen.
Nog maar 3,5 week!quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat gaat ze goed!!Is ze alweer bijna een jaar?!?
Wat ontzettend fijn zeg!! En helemaal dat ze daarna ook beter is gaan eten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:06 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ja! Ze wordt nu nog maar 1 of 2x wakker 's nachts, waarvan ze alleen de eerste keer nog drinkt. Als ze wakker wordt, halen we haar op voed ik haar een slaapt ze verder bij ons in bed. De tweede keer komt ze kroelen of draait ze zich om en slaapt verder.
Het was echt een verschrikkelijk drama, de eerste nacht dat ze niet meer mocht drinken, maar ik kon niet meer..
quote:
Lekker gaan slapen, voor je het weet komt ze elke nacht weer meerdere keren, en zo niet dan heeft ze het kennelijk niet nodig en heb je je productie op dat moment ook niet nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:03 schreef Franny_G het volgende:
I. heeft afgelopen nacht bijna hele nacht doorgeslapen.. Om 23.00 nog gedronken (en daarvoor ook, om 20.00 en 22.00; 's avonds drinkt ze altijd veel) en vervolgens is ze gaan slapen tot 06.00. Andere nachten komt ze tussen 04.00 en 05.00 en zit er hooguit vijf uur tussen de voedingen, maar nu dus nog later en meer uren ertussen.
Kan dat kwaad (voor mijn productie, voor haar)? Is het beter om haar toch rond vieren te laten drinken, ook al slaapt ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |