Dankjewel voor de tip. Rite aids is toch zowat hetzelfde als mother mates? Hap arts adviseerde de multi mum kompressen omdat je die vaker zou wisselen. Met een borstontsteking waarbij bacteriën, virussen in het spel zijn die dan op de rite aid/ mothermate zittenleek me dat wel logisch. Maar misschien denk ik verkeerd?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:10 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben nog 2 dozen staan, je mag er een komen halen als je in de buurt woont.
LK adviseerde ons om ipv de multimam rite aids te kopen, omdat multimam je tepels week houdt. Het verlicht wel, maar als je ze te lang of veel gebruikt, kan het de genezing vertragen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:14 schreef Vanyel het volgende:
Ja slap zeg. Heb je t maar 21 maanden zelf zonder hulp voor elkaar gekregen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:14 schreef Vanyel het volgende:
Ja slap zeg. Heb je t maar 21 maanden zelf zonder hulp voor elkaar gekregen.
Ik heb voedingstshirt van H&M, Noppies en Mamalicious. Maar ik moet zeggen dat ik mijn eigen kleding het fijnste vind. Het meest discreet is een wijd shirt met strakke mouwtjes (evt off shoulder) en daar een topje onder die omlaag kan. Ook fijn maar door mijn reuzeboobs iets minder discreet zijn overslag jurkjes en tops, met daar een kort topje onder die dan omhoog kan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef klaprooss het volgende:
Weet iemand waar je een beetje leuke/hippe voedingskleding kan halen?
Ik merk dat veel van mijn garderobe niet voedingsproef is, ik heb dus veelal hetzelfde aan.
Of zijn er tips van wat voor shirts handig zijn, zo'n shirt met een watervallijn?
Help
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:33 schreef oeke het volgende:
Wat vind ik het fijn om hier mee te lezen, al die verse mama's die zo lekker bezig zijn met hun kleintjes en de borstvoeding.
Vandaag moest ik terug denken aan het moment dat mijn meisje voor het eerst aan de borst lag en zo sterk en stoer en klein was.
2 jaar alweer!
En nog steeds is ze sterk en stoer en klein. Nog geen 10 kilo ondeugendheid en liefde. Ze drinkt heel graag, ook 's nachts. En juist omdat ze zo klein is vind ik dat nog prima, alhoewel wel eens zwaar.
+1quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:27 schreef Burdie het volgende:
Zulke vind ik idd ook fijn, LB!
En ik maar uitkijken naar 'na de bevalling als ik mijn eigen kleren weer aan kan'...!
Oh natuurlijk, suffe ik! Ze is niet alleen maar jarig, maar je doet ook nog even een who-normpje!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:33 schreef oeke het volgende:
Wat vind ik het fijn om hier mee te lezen, al die verse mama's die zo lekker bezig zijn met hun kleintjes en de borstvoeding.
Vandaag moest ik terug denken aan het moment dat mijn meisje voor het eerst aan de borst lag en zo sterk en stoer en klein was.
2 jaar alweer!
En nog steeds is ze sterk en stoer en klein. Nog geen 10 kilo ondeugendheid en liefde. Ze drinkt heel graag, ook 's nachts. En juist omdat ze zo klein is vind ik dat nog prima, alhoewel wel eens zwaar.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:33 schreef oeke het volgende:
Jaaaah, tof he? Ik ben helemaal blij! En we gaan gewoon door.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:41 schreef WupWup het volgende:
Oh natuurlijk, suffe ik! Ze is niet alleen maar jarig, maar je doet ook nog even een who-normpje!Gefeliciflap, stoere mama! Je moet zelf de kroon opzetten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |