abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137927522
Hoe oud is ze nu? Als ze altijd goed aangegeven heeft wanneer ze honger had en nu gewoon steeds langer slaapt, kan het volgens mij weinig kwaad. Mits ze goede (plas)luiers blijft houden en goed groeit.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:10:59 #177
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_137927655
Ik meen me te herinneren dat ze een week of 7 a 8 is. Toch Franny?
pi_137928051
Ja, ze is ruim zeven weken nu. En geeft goed aan wanneer ze honger heeft. Heb het idee dat ze - na een paar dagen van heftige krampen - haar rust pakt en daarom meer en langer slaapt. Maar ze drinkt dus 's nachts weinig (vannacht helemaal niet) en vandaag heeft ze tot nu toe overdag ook niet heel veel gedronken.

Ze komt als ze wakker is wel heel levendig en goed over, dus ik maak me maar geen zorgen. Vroeg me alleen af of het wijs is om haar 's nachts eventueel wakker te maken om te voeden.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_137928378
Even egopost :+

O+
♥ J & S
  woensdag 19 maart 2014 @ 19:39:20 #180
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137935292
Ohhhh O+

Franny, lekker slapen hoor!! Is ook belangrijk :z

En inderdaad, voor je het weet is het weer voorbij :') ;)

Pessie; jaaaa O+ Dat realiseerde ik me ook. Echt fijn dat het toch nog zo goed is gekomen!
  woensdag 19 maart 2014 @ 19:51:44 #181
30252 Soempie
Procreating
pi_137935879
LB, wat doet E. het goed zeg (en jij, natuurlijk)! Ze kruipt zelfs iets boven haar lijntje uit? *O*

Klap O+ Die blik is heel herkenbaar.

Bedankt voor alle reacties. :* Caught between a rock and a hard place. :+ Ik heb besloten om komende tijd toch bv te blijven geven en het nog even aan te kijken. Hoezo wispelturig. :@
M'n O+ gaat wat meer bijspringen, zodat ik toch wat meer rust krijg.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_137936033
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:19 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het is een factor die meespeelt, denk ik. Borst is niet alleen maar voeding, maar ook troost, warmte en nabijheid. Het kan natuurlijk zijn dat een kindje het nodig heeft om een andere reden.

Het slapen ging hier wel beter toen mijnes meer avondeten binnen kreeg. Zoals pessie zegt, van váák wakker naar 1-2x.
<3

R zegt nu vaak dat ze de borst zo lekker vindt ik vind het zoo lief! ze verteld het ook aan anderen! als we skypen met mijn ouders, tegen papa op de opvang :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_137936181
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:51 schreef Soempie het volgende:
LB, wat doet E. het goed zeg (en jij, natuurlijk)! Ze kruipt zelfs iets boven haar lijntje uit? *O*

Klap O+ Die blik is heel herkenbaar.

Bedankt voor alle reacties. :* Caught between a rock and a hard place. :+ Ik heb besloten om komende tijd toch bv te blijven geven en het nog even aan te kijken. Hoezo wispelturig. :@
M'n O+ gaat wat meer bijspringen, zodat ik toch wat meer rust krijg.
:*
Zonder mijn (8> had ik het niet gered..zo vaak nam hij haar zodat ik kon rusten..ze gingen wandelen in de avond soms en in de ochtend nam hij haar even mee naar beneden zodat ik kon bij slapen..
Het begin is zwaar maar ook zo dankbaar..zo'n kleine die zich helemaal aan je vastklemt en lekker bij je drinkt en zo goed groeit op jou melk!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_137955541
LB wat een toffe curve!

Franny als ze zo goed kan aangeven, dat ze honger heeft, zal ze dat ook wel doen denk ik. Dus als ze s'nachts niet komt, dan heeft ze de slaap toch harder nodig dan voeding waarschijnlijk. Je zou voor je eigen gemoedsrust tussendoor kunnen laten wegen op het cb.

Klaproos oh wat lief O+

Soempie, maak gebruik van de hulp van je lief. Gebruik dat voor meer rust en kijk dan of je gauw weer meer kunt genieten van de bv. Voor je meisje is het misschien ook een fase, ze is vast binnenkort ook weer rustiger en tevredener aan de borst.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_137957397
Ik ben ook heel blij met mijn vriend. Hij werkt vier keer negen uur en is op woensdag vrij. Gisteren zei hij heel demonstratief: zo, dit is mijn dag met I.. En vervolgens wilde hij alles doen en ging ze bij hem in de draagzak toen we weggingen. O+ . En kon ik 's avonds badderen.

I. kwam vannacht om 3.30, dat is weer meer haar vaste tijd.

Mooie foto, klap!
Soempie, ik hoop dat je op deze manier toch nog een tijdje kunt genieten van de mooie momenten samen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_137957489
Ik heb dus een soort bloedblaar op mn tepel. Was is deze?!… En natuurlijk precies vandaag kwam Bram 4x drinken vannacht, doorbijten. Steeds erg gelet op goed aanleggen, dat de tepel echt goed achterin komt, maar elke aanraking is gewoon irritant.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_137958867
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:24 schreef Vanyel het volgende:
Boer of melk?
De onze doet consequent het laatste. Hele emmers melk komen eruit. Precies zijn grote zus..
Melk idd. Oudste heeft in totaal 1 keer echt gespuugd, gelukkig over haar vader heen, dus ik ben ook niks gewend. Dit exemplaar weet een aantal keer per week goed voor extra was te zorgen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:03:12 #188
30252 Soempie
Procreating
pi_137960145
De vpk van het CB was heel wel heel tof. Ze vertelde wat ik ook wel al wist: dat het niet gek is als kindjes om de 2 uur willen drinken als je bv geeft. Dat we het wel goed doen, als ze naar de curve kijkt (weer benadrukt dat de curve voor bv anders loopt dan voor kv). Ze vroeg naar het aanhappen en het drinken en dat lijkt ook goed te gaan.

Ze zijn bij het CB hier echt wel goed op de hoogte wat bv betreft. Vanmiddag heeft daar de lk spreekuur en daar kan ik dan nog wel langs voor advies. Maar op zich lijkt het er nu op dat als ik bv wil geven het gewoon doorbijten wordt. En het ging vannacht best goed: half 10, half 1, half 3 en half 6. Met een beetje goede wil kan ik daar best 1 nachtvoeding in zien. :P

Het ontbrak wat aan ondersteuning door m'n man O+ Maar daar komt nu wel verandering in (al gemerkt afgelopen twee dagen).

Wup, herkenbaar! Hier kon J. ook zo spugen, maar ze leek er geen last van te hebben. Ook altijd precies naast de hydrofiel en over mij heen, natuurlijk. :') Sinds kort komt het bijna niet meer voor.

Tico :X Succes.

[ Bericht 2% gewijzigd door Soempie op 20-03-2014 11:20:31 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_137960449
Je curve is niet zichtbaar voor ons. Er staat: "Dit is niet een van jou kinderen" en de typo's zijn not mine :')

Heerlijk dat je man je nu zoveel beter ondersteunt. En helemaal fijn dat je cb je ook goede info geeft. Dat scheelt beide zoveel!

[ Bericht 25% gewijzigd door WupWup op 20-03-2014 11:21:36 ]
pi_137960612
Nog even zelf patsen ook! Wij zijn gisteren naar het cb geweest.

In de lengte is ze een centimeter gekrompen :')
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:23:36 #191
30252 Soempie
Procreating
pi_137960816
Mooie naam Wup, die had ik nog niet meegekregen. En een mooie curve!

Herkansing.
pi_137963010
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:18 schreef WupWup het volgende:

[..]

Melk idd. Oudste heeft in totaal 1 keer echt gespuugd, gelukkig over haar vader heen, dus ik ben ook niks gewend. Dit exemplaar weet een aantal keer per week goed voor extra was te zorgen.
Een paar keer per week? Dan mag je m.i. niet klagen. Allebei de onzen weten minimaal een paar keer per dag een golf goed te mikken op deze of gene buiten zichzelf.

Ik doe straks ook een curve, gewoon omdat het kan!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_137963209
Weet iemand waar je een beetje leuke/hippe voedingskleding kan halen?
Ik merk dat veel van mijn garderobe niet voedingsproef is, ik heb dus veelal hetzelfde aan -O- .
Of zijn er tips van wat voor shirts handig zijn, zo'n shirt met een watervallijn?

Help :+
♥ J & S
pi_137963913
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Een paar keer per week? Dan mag je m.i. niet klagen. Allebei de onzen weten minimaal een paar keer per dag een golf goed te mikken op deze of gene buiten zichzelf.

Ik doe straks ook een curve, gewoon omdat het kan!
Weet ik, maar ik ben dan ook niks gewend :D

Klaproos, ik draag op dit moment gewoon alles met een h&m voedingshemdje eronder.
pi_137967371

Met 8 wk heb ik mijn laatste voeding gegeven. Gezien zijn regelgedrag bij mevrouw V rond mijn stoppen, gaan we dat niet zien op de curve.
In de lengte hebben we welgeteld 1 meting, net bovengemiddeld. Schrielkippie.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_137978528
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef klaprooss het volgende:
Ik merk dat veel van mijn garderobe niet voedingsproef is, ik heb dus veelal hetzelfde aan -O- .
Of zijn er tips van wat voor shirts handig zijn, zo'n shirt met een watervallijn?

Bo-yee jurkjes! O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_137983774
Mooie curves Wup, Soempie en Vanyel.

Ik baal hier ontzettend: al langer last van kloven omdat hij verkeerd drinkt en ik kan de vinger er niet op leggen wat er precies fout doet en hoe te corrigeren. Nu is het een beginnende bo geworden. Vanavond direct langs de hap voor een ab kuur. De hap arts heeft me ook multi mum kompressen aangeraden. Iemand een idee waar ik die in een fysieke winkel kan krijgen? Lijkt mij fijner dan bestellen, want dan haal ik het morgen direct.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_137984355
Wij hebben nog 2 dozen staan, je mag er een komen halen als je in de buurt woont.

LK adviseerde ons om ipv de multimam rite aids te kopen, omdat multimam je tepels week houdt. Het verlicht wel, maar als je ze te lang of veel gebruikt, kan het de genezing vertragen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:39:25 #199
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137985964
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef klaprooss het volgende:

De voedingssinglets van de Hema! En bonprix heeft ook aardig wat voedingskleding.

Enige nadeel is dat die dingen vaak met ruimte voor een zwangere buik worden gemaakt. Voor mij alleen maar ideaal oO< maar als je snel terug bent geplooid natuurlijk niet zo charmant.
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:42:02 #200
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137986088
Soemp, hopelijk kun je zo nog wat langer genieten van de borstvoeding! ^O^

Tinu, nog steeds pijnlijk? Wat balen! Is een lk nog een idee? Hopelijk helpen die compressen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')