<3quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is een factor die meespeelt, denk ik. Borst is niet alleen maar voeding, maar ook troost, warmte en nabijheid. Het kan natuurlijk zijn dat een kindje het nodig heeft om een andere reden.
Het slapen ging hier wel beter toen mijnes meer avondeten binnen kreeg. Zoals pessie zegt, van váák wakker naar 1-2x.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:51 schreef Soempie het volgende:
LB, wat doet E. het goed zeg (en jij, natuurlijk)! Ze kruipt zelfs iets boven haar lijntje uit?
KlapDie blik is heel herkenbaar.
Bedankt voor alle reacties.Caught between a rock and a hard place.
Ik heb besloten om komende tijd toch bv te blijven geven en het nog even aan te kijken. Hoezo wispelturig.
![]()
M'ngaat wat meer bijspringen, zodat ik toch wat meer rust krijg.
Melk idd. Oudste heeft in totaal 1 keer echt gespuugd, gelukkig over haar vader heen, dus ik ben ook niks gewend. Dit exemplaar weet een aantal keer per week goed voor extra was te zorgen.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:24 schreef Vanyel het volgende:
Boer of melk?
De onze doet consequent het laatste. Hele emmers melk komen eruit. Precies zijn grote zus..
Een paar keer per week? Dan mag je m.i. niet klagen. Allebei de onzen weten minimaal een paar keer per dag een golf goed te mikken op deze of gene buiten zichzelf.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:18 schreef WupWup het volgende:
[..]
Melk idd. Oudste heeft in totaal 1 keer echt gespuugd, gelukkig over haar vader heen, dus ik ben ook niks gewend. Dit exemplaar weet een aantal keer per week goed voor extra was te zorgen.
Weet ik, maar ik ben dan ook niks gewendquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een paar keer per week? Dan mag je m.i. niet klagen. Allebei de onzen weten minimaal een paar keer per dag een golf goed te mikken op deze of gene buiten zichzelf.
Ik doe straks ook een curve, gewoon omdat het kan!
Bo-yee jurkjes!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef klaprooss het volgende:
Weet iemand waar je een beetje leuke/hippe voedingskleding kan halen?
Ik merk dat veel van mijn garderobe niet voedingsproef is, ik heb dus veelal hetzelfde aan.
Of zijn er tips van wat voor shirts handig zijn, zo'n shirt met een watervallijn?
Help
De voedingssinglets van de Hema! En bonprix heeft ook aardig wat voedingskleding.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef klaprooss het volgende:
Weet iemand waar je een beetje leuke/hippe voedingskleding kan halen?
Ik merk dat veel van mijn garderobe niet voedingsproef is, ik heb dus veelal hetzelfde aan.
Of zijn er tips van wat voor shirts handig zijn, zo'n shirt met een watervallijn?
Help
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |