Wat is er Nederlands aan?quote:
Het roept vele vragen op dus het is bij uitstek geschikt voor BNW.quote:
Heb je het hele topic doorgelezen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met die pet op... als ik liever BNW nieuws lees moet ik toch hier lezen?
Nu staat er hier geen BNW nieuws maar gewoon nieuws.
Waar het vragen oproept ??? Je dumpt alleen een link.
Zeker. Jij je eigen link dump?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je het hele topic doorgelezen?
het verhaal is gewoon wazig eerst word gezegd vlooog vier uur door zonder radio contact daarna blijkt dit weer onzin te zijn geweest, wrakstukken worden door satelliet ontdenkt maar daarna blijkt dat het............ onduidelijk.quote:
Er is altijd wel een user die zijn eigen antwoorden zo superieur zal vinden, dat wat iemand ook tegen die gene te melden heeft, hij altijd zal blijven vast houden aan zijn eigen woorden en keuze'squote:
Enige tijd geleden in Nederland was er een man dood aangetroffen maar zijn kinderen waren spoorloos omdat hij gebeld had met zijn mobiel konden ze de laatste locatie traceren de kinderen werden later dood weer gevonden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Er is altijd wel een user die zijn eigen antwoorden zo superieur zal vinden, dat wat iemand ook tegen die gene te melden heeft, hij altijd zal blijven vast houden aan zijn eigen woorden en keuze's
Vaak tot in het treurige toe, want zelf iets toevoegen doen ze namelijk vrij weinig.
Soms ook wel een teken van narcisme.
En dan ook nog een naam kiezen die (die in de ogen van de gebruiker) hem groter maakt.
_____
Ik dacht dat het mogelijk was om mobieltjes op te sporen via het signaal...niet?
Zal ik de kaarten eens leggen? Lol.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
De zoektocht naar het verdwenen vliegtuig van Malaysia Airlines heeft hulp gekregen uit onverwachte hoek. Heksenmeester Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP heeft zijn assistentie aangeboden.
Dat melden Maleisische media.
De heksenmeester, die in zijn vrije tijd als Ibrahim Mat Zin door het leven gaat, gebruikt bij zijn zoektocht hulpmiddelen als een verrekijker van bamboe en vishaken.
"Tijdens mijn gebeden deden mijn ogen pijn en werd mijn zicht pikzwart. Ik denk dat het vliegtuig nog ergens in de lucht is of in zee gestort is", liet Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP weten.
Voor zover bekend hebben de activiteiten van de heksenmeester nog geen resultaat opgeleverd.
Tja, die mogelijkheid zit er in
Dat is compleet anders. Die man heeft zelf gebeld en dus is zijn signaal over bestaande zendmasten gegaan. Door die te bepalen zijn die kinderen gevonden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Enige tijd geleden in Nederland was er een man dood aangetroffen maar zijn kinderen waren spoorloos omdat hij gebeld had met zijn mobiel konden ze de laatste locatie traceren de kinderen werden later dood weer gevonden.
Ik denk wel dat het mogelijk is, maar er ging veel tijd overheen plus, de e lacatie werd bepaald vanwaar hij gebeld had, niet vanwaar de telefoon over ging, dus denk wel dat dat veel verschil uitmaakt.
Dat bedoelde ik ook..dat ze belden naar de telefoons van de passagiers.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:54 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Dat is compleet anders. Die man heeft zelf gebeld en dus is zijn signaal over bestaande zendmasten gegaan. Door die te bepalen zijn die kinderen gevonden.
Dat die telefoontjes van de passagiers gewoon overgaan is ook logisch te verklaren. Mensen kunnen hun telefoon laten doorschakelen naar een ander nummer. In veel aziatische landen is dit ook vrij normaal. Als de telefoon niet bereikbaar is, dan wordt automatisch doorgeschakeld naar een ander nummer.
Het is natuurlijk ook bezopen wat deze gast zegt. Nog steeds rondvliegen zonder te tanken?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zal ik de kaarten eens leggen? Lol.
Ik snap het wel. Een bezem hoeft niet te tanken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook bezopen wat deze gast zegt. Nog steeds rondvliegen zonder te tanken?
De heksenmeester moet terug naar zijn leermeester. Hij bakt er niks van.
Ah zo! Ik begreep het al niet, zat al die foto's te bekijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:14 schreef Being het volgende:
Hij kon niet uitblijven:
https://imgflip.com/i/7fao2
Wacht even er komt een remake van LOST?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hollywood
Er zijn ook mensen die denken dat de hele verdwijning in scène is gezet als promotiestunt voor de remake van de Amerikaanse hitserie Lost. Die serie gaat over een aantal mensen die na een vliegtuigcrash moeten overleven op een mysterieus tropisch eiland.
YES meest geloofwaardige
Ja, een reality serie deze keer, de opnames zijn 8 maart begonnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wacht even er komt een remake van LOST?
Uit het artikel:quote:Op zondag 16 maart 2014 18:08 schreef gijsman het volgende:
http://www.pisau.net/russ(...)s-navy-prayformh370/
Koude oorlog bericht of black ops operatie naar Diego Garcia?
quote:Source:
Ik doel op het feit dat het artikel zelf geen bron geeft. Hoe moeten we dit dan onderscheiden van sites als de Speld oid?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef gijsman het volgende:
[..]
Is het verkeerd dat de bron geen mainstream media is?
Dus foute bron, artikel is nonsense.
Dit is natuurlijk BNW he. Poosje terug werd in dit topic gevraagd om iets meer buiten het gewone nieuws te posten, dus dan is dit artikel wel ludiek.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:50 schreef nikao het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat het artikel zelf geen bron geeft. Hoe moeten we dit dan onderscheiden van sites als de Speld oid?
Absoluut, leuk stukje leesvoerquote:Op zondag 16 maart 2014 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk BNW he. Poosje terug werd in dit topic gevraagd om iets meer buiten het gewone nieuws te posten, dus dan is dit artikel wel ludiek.
Mee eens hoor. Dit is BNW dus hier is ruimte voor dit soort zaken.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:23 schreef gijsman het volgende:
Agh als je ook maar iets plaatst wat niet van de standard mainstream media komt dan wordt het in 9 van de 10 gevallen afgeserveerd als onzin nonsense enzovoort.
Mensen mogen soms wat verder kijken dan hun neus lang is.
en ik denk dat er nog vele zullen volgenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:22 schreef gijsman het volgende:
http://beforeitsnews.com/(...)t&utm_medium=twitter
en weer een theorie
Sta je daar wat moren in de pan te hakken, komt Zaharie opeens langsvliegen.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:32 schreef Being het volgende:
Kan het vliegtuig niet door een wormhole zijn gevlogen en middels een tijdreis nu vastzitten in de Middeleeuwen?
Dus daar komen die drakenverhalen vandaan!quote:Op maandag 17 maart 2014 15:32 schreef Being het volgende:
Kan het vliegtuig niet door een wormhole zijn gevlogen en middels een tijdreis nu vastzitten in de Middeleeuwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |