Nou als dat zou kunnen, ik had Spartacus wel willen zienquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:37 schreef sp3c het volgende:
feijenoord stadion is toch megaoud?
corrie zag er nog gladiatoren vechten enzo
Haha als die trouwt met mevrouw Poes haha1!!!1111einszweipolizeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh!quote:
in het weekend ga ik los man.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:44 schreef sp3c het volgende:
kijk haar stoer doen met dr 'ik drink echt maar heel weinig heur' hoofd
Wazmetjouw. Gewoon water man. Gewoon water.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat haal jij dan?
Energydrink en frikandelbroodje zeker?
corriequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]ja wrijf het er maar weer in man. Nu ben ik weer depri.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wazmetjouw. Gewoon water man. Gewoon water.
Ik wist niet dat ze met synchroonzwemmen op deze manier punten bijhielden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef sp3c het volgende:
Verlenging:
63:21: 3-2 HYS The Hague: 61: Raphael JOLY [EQ]
ff mijn billetjes afvegen hoor
Harde struggles op het speciaal onderwijs.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef Peunage het volgende:
Tering, wat is dit nou voor huiswerk
'Ja jullie hoeven voor vrijdag maar een klein stukje te lezen hoor, niet het hele boek. Ik zet het vanmiddag op het internet'.
Wat blijkt nou, hoofdstuk 1,2,3,4,5 en 12![]()
3 fokking dagen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef sp3c het volgende:
Verlenging:
63:21: 3-2 HYS The Hague: 61: Raphael JOLY [EQ]
ff mijn billetjes afvegen hoor
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Harde struggles op het speciaal onderwijs.
Ja maar dat mag ik weer niet posten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent een nog grotere viespeuk. Broek is al uit zeker?
Mag je wel dm'en heurquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar dat mag ik weer niet posten.
stiekem wist je het welquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze met synchroonzwemmen op deze manier punten bijhielden.
Niet in de mogelijkheid, elas.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Zap even naar RTL4 man, dan zie je een lekkere vent.
Beelden van het nieuwe seizoen zijn uitgelekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beelden van het nieuwe seizoen zijn uitgelekt.Hij is daar twee jaar ouder dan nu het geval is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel gek."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Nee dat was het niet. En niet zo grof Arjanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:20 schreef arjan1112 het volgende:
De enige conclusie die je kan trekken is dat Corie die enorme paardenlul van hem in haar anus geknalt wilt hebben?
Arjanus zegt gewoon waar het op staat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:20 schreef arjan1112 het volgende:
De enige conclusie die je kan trekken is dat Corie die enorme paardenlul van hem in haar anus geknalt wilt hebben?
Mietje met je slapen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef sp3c het volgende:
homo
ik ga gewoon slapen hoor nu, dit slaat nergens op
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik hoorde laatst dat een meisje zwanger was geworden door anale seks. Haar rectum was zo beschadigd dat er zich een fistel had gevormd met de binnenwand van de vagina waardoor het zaad op die manier bij de baarmoeder kon komen.
Ik KPD is een topic waar dit ongetwijfeld te zien is.quote:
Ik heb meer behoefte aan datingadvies of zo en Arjan denk ik ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk moet hier een dagelijks Njovelin-uurtje komen voor alle medische vragen.
Whut?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik hoorde laatst dat een meisje zwanger was geworden door anale seks. Haar rectum was zo beschadigd dat er zich een fistel had gevormd met de binnenwand van de vagina waardoor het zaad op die manier bij de baarmoeder kon komen.
quote:
watquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is wel lachen ja, ik heb pijn in mijn anus wat moet ik nu doen ?
Ja leuk, weet alleen niet of ik met mijn beperkte verpleegkunde kennis wel op jullie vragen kan antwoorden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk moet hier een dagelijks Njovelin-uurtje komen voor alle medische vragen.
Dat wilde ik helemaal niet wetenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een verbinding, meestal als gevolg van een ontsteking -> abces.
Eigenlijk wil ik die vragen ook helemaal niet zienquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja leuk, weet alleen niet of ik met mijn beperkte verpleegkunde kennis wel op jullie vragen kan antwoorden.
Zit je vagina in dat geval altijd vol met stront ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik zie nu dat dat plaatje niet klopt met mijn verhaaltje, want dat plaatje is een aangeboren afwijking waarbij rectum en vagina 1 doorgang zijn.
Ja, dat moet altijd geopereerd worden, al op heel jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:37 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Zit je vagina in dat geval altijd vol met stront ?
Oplettende lezer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:36 schreef OProg het volgende:
Ik had ook direct mijn twijfels of het wel goed was toen ik het plaatje zag.
Oh dat klinkt lekker ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik doe mijn stroopwafels altijd even in de magnetron
Doe ik ook altijd, heel eventjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik doe mijn stroopwafels altijd even in de magnetron
Geluiden? In welke hoek moet ik denken?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Weet jij toevallig nog wat goede geluiden?
Zelfstandige naamwoorden of werkwoorden waar een duidelijk herkenbaar geluid bij zit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Geluiden? In welke hoek moet ik denken?
Piepen? Miauwen, blaffen, pissen, klappen, snurken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Zelfstandige naamwoorden of werkwoorden waar een duidelijk herkenbaar geluid bij zit.
hm, je moet creatiever zijn... ik heb er nu al zo'n 340quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Piepen? Miauwen, blaffen, pissen, klappen, snurken.
Zuchten. Ademen, toeteren, drummen, tappen, boeren, huilen, lachen, overgeven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:56 schreef Latert het volgende:
[..]
hm, je moet creatiever zijn... ik heb er nu al zo'n 340
Heb ik alquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Zuchten. Ademen, toeteren, drummen, tappen, boeren, huilen, lachen, overgeven.
Zeiken.
Onzin.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:11 schreef Drugshond het volgende:
Mjah, als je daar en op dat moment gaat rondlopen kunnen ze net zo goed een richtpunt op je t-shirt zetten. Een vrije dag nemen op die bewuste dag is al zwaar verdacht.
Ik zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom ik bij anal-pride wil zijn. Behalve hopen dat het bootje of iets blub gaat zeggen. Not my party.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onzin.
Net als Canal Pride in Amsterdam, ik denk dat het aantal hetero's t.o.v. homo's bijna 50/50 is dan.
Maybe, er zijn enorm veel (schaars-)geklede vrouwen voor je te vinden hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom ik bij anal-pride wil zijn. Behalve hopen dat het bootje of iets blub gaat zeggen. Not my party.
Met korte kapsels en mossels likkende. Moet kunnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maybe, er zijn enorm veel (schaars-)geklede vrouwen voor je te vinden hoor.
Nee, vooral hetero gewoon ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met korte kapsels en mossels likkende. Moet kunnen.
Naja jouw behoeften zijn sowieso anders dan 99.9% van Nederland dus wat dat betreft is het moeilijk pleasen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:22 schreef Drugshond het volgende:
top 40..... ieuwww. main stream. Kan ik net zo goed mijn oor bij vliegveld Eindhoven op de landingsbaan leggen.
Lies Cracow, doe het meiske. Qua stad lijkt het klein qua surroundings things to visit/see) is het fucking/idioot groot. Ben bezig met v2.0-pdf (major update). En ik weet nu eigenlijk al dit ik niet ga redden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik Istanbul durf. Kan sowieso pas in mei weer iets boeken ofzo. Het blijft me trekken maar aan de andere kant weet ik dus niet of het verstandig is als vrouw alleen. De meningen zijn 50/50 en zo ontzettend veel heb ik nou ook weer niet gereisd.
Maar ik wil het.
Nope, voorlopig nog lang niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lies Cracow, doe het meiske. Qua stad lijkt het klein qua surroundings things to visit/see) is het fucking/idioot groot. Ben bezig met v2.0-pdf (major update). En ik weet nu eigenlijk al dit ik niet ga redden.
Zeker.quote:
Welnee, er gaat niks boven Mokum.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:33 schreef Drugshond het volgende:
In delft doen ze alternatief pompen en verzuipem.
Van origine ben ik Alkmaars, maar als ik een beetje meer knauw dan kom ik ook wel op 't Amsterdams uit. Maar mensen uit Amsterdam zelf herkennen vaak wel m'n polderslag.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:36 schreef Drugshond het volgende:
A'dam. leuke stad kan moeiteloos het accent ontcijferen.
Corrie heeft nu een natte kipfilet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker.
Amsterdam.![]()
Favoriete stad van het land, hou van het sfeertje daar.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft nu een natte kipfilet.
Is goed, ik ga wel verder ploeteren. Warshau had ik beter onder de vingers maar dat was 1 stad. Nu ga ik voor 4 steden. (1 day 1 city).quote:
wist niet eens dat die bestondenquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:51 schreef Karina het volgende:
Dat gaat zo slecht worden man. Zie de remake van Roseanne en Golden Girls
Ik heb alleen voorstukjes gezien, toen wist ik al dat het niks was.quote:
Kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik zou veel eerder naar Corsica gaan dan naar Istanbul, vooral alleen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:37 schreef arjan1112 het volgende:
Ben je al een keer op Corsica geweest liesje, volgens 3 op reis is dat de beste vakantie bestemming voor vrouwen
1 van die Golden Girls leeft nog steeds las ik laatst.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:51 schreef Karina het volgende:
Dat gaat zo slecht worden man. Zie de remake van Roseanne en Golden Girls
Corsica is 1 groot crimineel nest waar per dag gemiddeld ongeveer net zoveel doden vallen als in Syrië.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik zou veel eerder naar Corsica gaan dan naar Istanbul, vooral alleen.
Is dat zo? Een kennis van mij komt daar vandaan, die was er altijd erg enthousiast over.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Corsica is 1 groot crimineel nest waar per dag gemiddeld ongeveer net zoveel doden vallen als in Syrië.
Ik zou voor Istanboel kiezen.
Ik denk Rose? Volgens mij zag ik die weleens in een reclame.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1 van die Golden Girls leeft nog steeds las ik laatst.
Mijn oom en tante gingen daar vroeger naar toe op vakantie, nudistenvakantiequote:Op woensdag 12 maart 2014 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Corsica is 1 groot crimineel nest waar per dag gemiddeld ongeveer net zoveel doden vallen als in Syrië.
Ik zou voor Istanboel kiezen.
Zoals overal zullen er wel bepaalde plekken zijn die je beter kunt vermijden, maar van oudsher is Corsica een cruciaal punt in de drugshandel tussen Afrika en Europa en daar vallen nog wel eens wat slachtoffers.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Een kennis van mij komt daar vandaan, die was er altijd erg enthousiast over.
Naam weet ik niet, maar het wat dommige type met Scandinavische (Noorwegen?) roots.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk Rose? Volgens mij zag ik die weleens in een reclame.
Okee, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoals overal zullen er wel bepaalde plekken zijn die je beter kunt vermijden, maar van oudsher is Corsica een cruciaal punt in de drugshandel tussen Afrika en Europa en daar vallen nog wel eens wat slachtoffers.
Het maakt weinig uit of je naar Corsica of Istanboel gaat, zolang je je gezonde verstand een beetje gebruikt In beide gevallen zijn er een paar no-go areas, maar kun je op de meeste plekken prima vertoeven.
Nou nee dankje. En dan volleyballen en zo in je blootjequote:Op woensdag 12 maart 2014 18:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom de? Fijn toch, bloot lopen.
Ja dat is Rose.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Naam weet ik niet, maar het wat dommige type met Scandinavische (Noorwegen?) roots.
Haha, gaat alles zo lekker bungelen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee dankje. En dan volleyballen en zo in je blootjeVoor geen goud.
Je bent ondertussen ook oud genoeg om je daar niets meer van aan te trekken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee dankje. En dan volleyballen en zo in je blootjeVoor geen goud. Ik durf al amper in bikini trouwens laat staan in mijn blootje. Op mijn leeftijd is dat niet echt meer leuk om te zien.
Joh, doe niet zo gek. Iedereen is bloot dus je ziet ieders mankementjes, dan hodf je je ook niet onzeker te voelen over die van jezelf.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee dankje. En dan volleyballen en zo in je blootjeVoor geen goud. Ik durf al amper in bikini trouwens laat staan in mijn blootje. Op mijn leeftijd is dat niet echt meer leuk om te zien.
Ja je bent gek en ja dit hoort in NWSquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:28 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik nou gek (ja hw) maar hoort dit topic in NWS?
Eerder in 40+quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:28 schreef HeatWave het volgende:
Sinds 2008, maar voel je vooral vrij om aan te kaarten dat het verplaatst moet worden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:28 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent ondertussen ook oud genoeg om je daar niets meer van aan te trekken.
Nou ik maak me daar wel druk om en dus ga ik echt niet vrijwillig in mijn blootje lopen. Maar al zou ik dat wel durven dan nog lijkt het me helemaal niks.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo gek. Iedereen is bloot dus je ziet ieders mankementjes, dan hodf je je ook niet onzeker te voelen over die van jezelf.
Okee, ieder zijn ding natuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Nou ik maak me daar wel druk om en dus ga ik echt niet vrijwillig in mijn blootje lopen. Maar al zou ik dat wel durven dan nog lijkt het me helemaal niks.
Wat is dat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht altijd dat het gewoon in STA stond
Jij post wel eens van die bizarre nieuwsfeitjes.quote:
STA?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:31 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:31 schreef HeatWave het volgende:
Alle soorten, maten en leeftijden hebben hun charmesquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je jong en mooi bent niet nee. ALs je oud en verzakt bent wel.
Nou ja het zal allemaal wel. Ik ben de enige die het ziet dus wat dat betreft maakt het ook geen moer uit eigenlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Alle soorten, maten en leeftijden hebben hun charmes
In dat geval kun je kiezen voor een nudistencamping voor senioren....daar ben jij het jonkie en the beauty!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je jong en mooi bent niet nee. ALs je oud en verzakt bent wel.
Nee man. Ik heb het weleens op tv gezien, dat is echt ZO niks voor mij. Naaktstrand OK prima (toen ik jong was dan he) maar alles in je blootje doen, meh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval kun je kiezen voor een nudistencamping voor senioren....daar ben jij het jonkie en the beauty!
Bloot maakt me niet uit, maar een camping dat doe ik mezelf op mijn leeftijd niet meer aan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb het weleens op tv gezien, dat is echt ZO niks voor mij. Naaktstrand OK prima (toen ik jong was dan he) maar alles in je blootje doen, meh.
Nou ja ook dat niet neequote:Op woensdag 12 maart 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bloot maakt me niet uit, maar een camping dat doe ik mezelf op mijn leeftijd niet meer aan.
Volleyballen he? Zwabbert alles lekker op en neerquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef Specularium het volgende:
Lekker jeu de boulen in je naakte anus.
Dan moet je wel ver bukken, wil iemand die zien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef Specularium het volgende:
Lekker jeu de boulen in je naakte anus.
dan trek je een sport bh aan ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Volleyballen he? Zwabbert alles lekker op en neer
Het ging over een nudistencamping Arjan, dan staat een sport bh een beetje raar, zeker als je verder niks aan hebtquote:
Wat is er raar aan, dan trek je um weer uit als het volleybal voorbij isquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ging over een nudistencamping Arjan, dan staat een sport bh een beetje raar, zeker als je verder niks aan hebt
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:07 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan, dan trek je um weer uit als het volleybal voorbij is
Als we ooit weer gaan, neem er eentje mee, desnoods een zure bomquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:05 schreef Specularium het volgende:
Van mij mag er een bom op de DWDD studio.
Ik was het ook niet echt van plan hoor. Als je nou van te voren wist wie er komt, dan zou ik het wel doen denk ik. Kun je kijken of de gasten een beetje leuk zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:09 schreef Specularium het volgende:
Denk niet dat ik nog een keer ga.
Kijk ook steeds minder.
Zo ver wegquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaat er iemand mee als ik een keer ga?
Rijbewijs heb ik alquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:17 schreef arjan1112 het volgende:
ben je er mee bezig dan? je was toch al bijna 40 ?
of vergis ik me nu ?
Zou je niet overwegen om te stoppen met roken voor een leuke vrouw?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef arjan1112 het volgende:
Ja die Indiase prinses wilde mij niet omdat ik rook
Ehmmm.....quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef arjan1112 het volgende:
Gewoon beloven dat je alleen buiten gaat rokenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef arjan1112 het volgende:
pleisters?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:24 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben nog bezig met mijn e-cig plan, maar dat was na één week maar 1 pakje shag roken weer mislukt
en heel veel pepermuntjes vretenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon beloven dat je alleen buiten gaat roken
ik wilde nog maar 2 echte sigaretten per dag roken en voor de rest met die elektrischequote:
Geen idee eigenlijk. Ik kan wel viezere dingen bedenken, net een ei hebben gegeten of zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
Is een roker zoenen nou echt zo erg dan?
Ik heb er nooit last van gehad toen ik nog niet rookte maar wel zoende met degenen die 't wel deden.
ze vind mij gewoon walgelijk , dat roken is een smoesje om me niet te kwetsenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb er nooit last van gehad toen ik nog niet rookte maar wel zoende met degenen die 't wel deden.
Ik vind het wel vies ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
Ik kan alleen afgaan op de adem van mn ma en das niet al te bestquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
Nou Arjan dat geloof ik niet, gek. Alsof iedereen die 'niemand' heeft walgelijk is. Dan ken ik er nog wel een paar hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ze vind mij gewoon walgelijk , dat roken is een smoesje om me niet te kwetsen
Nee, is echt alleen het rokenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ze vind mij gewoon walgelijk , dat roken is een smoesje om me niet te kwetsen
Beter kan die vrouw dan gaan roken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zou je niet overwegen om te stoppen met roken voor een leuke vrouw?
Ja jij bent de vieze man hequote:Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben walgelijk, om kotsmisselijk van te worden
Ik vond jou zo geweldig vroegahquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben walgelijk, om kotsmisselijk van te worden
o.a.quote:
Het is weer overdreven 'iewl' gedrag van onze heilige schoonlongenbrigade.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
Schandalig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is weer overdreven 'iewl' gedrag van onze heilige schoonlongenbrigade.
Sinds wanneer lik jij aan 'rauwe ham'?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Schandalig.
Niet willen zoenen, maar wel zuigen aan peners en verwachten dat we rauwe ham likken, vrouwen zijn vreemd.
Ik sprak als man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Sinds wanneer lik jij aan 'rauwe ham'?
Ik ben te lelijk om het bed te mogen delen met dames.quote:
Het smaakt gewoon vies. Koffie is ook zoiets.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is weer overdreven 'iewl' gedrag van onze heilige schoonlongenbrigade.
Nou ja zou wel passen, ik ben te lelijk om het bed te mogen delen met mannenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben te lelijk om het bed te mogen delen met dames.
Hoe ziet dat er uit?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:00 schreef Webschip het volgende:
Vierkante vrouwen kunnen ook leuk zijn.
Dan ga jij aan de vrouw, en blijf ik aan de man.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja zou wel passen, ik ben te lelijk om het bed te mogen delen met mannen
Meh ik wil ook niet aan rauwe ham likken eigenlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan ga jij aan de vrouw, en blijf ik aan de man.
ZIE!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh ik wil ook niet aan rauwe ham likken eigenlijk.
Damn daar heb je me! Nou ik heb het nooit gedaan maar het LIJKT me wel smerig jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ZIE!
Zelfs vrouwen vinden het smerig.
Waarom viezer dan een piemel?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Damn daar heb je me! Nou ik heb het nooit gedaan maar het LIJKT me wel smerig ja
Daar ging ik even van uit, my bad.quote:
Die kan dus op de Bucket List.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Damn daar heb je me! Nou ik heb het nooit gedaan maar het LIJKT me wel smerig ja
Want die zijn mooi enzo.quote:
Niet allemaal.quote:
Dat maakt niet uit, die nemen we sowieso niet.quote:
Voor op brood niks.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef Specularium het volgende:
Wat is er trouwens mis met rauwe ham?
Meat is murder.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef Specularium het volgende:
Wat is er trouwens mis met rauwe ham?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |