En de droomshow toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn stem doet mij denken aan Bart Peeters.
Natuurlijk alleen bekend van Dag Sinterklaas!
quote:
Dat ook nog. Vond het wel eng als die kinderen in die afgrond vielen.quote:
Wij drie jaar lang over de Grieken en Romeinenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
Ik heb dit ook nooit gehad op school. wij hadden het over de Amerikaanse Burgeroorlog.
Die was nog bezig toen jij op school zat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
Ik heb dit ook nooit gehad op school. wij hadden het over de Amerikaanse Burgeroorlog.
Mjah die had ik aan kunnen zien komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die was nog bezig toen jij op school zat.
Jaren lang gedacht dat het Leper was ipv Ieperquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jaren lang gedacht dat het Leper was ipv Ieper
Maar goed dan dat je mij zometeen niet zietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef OProg het volgende:
Nu gaan we naar mensen kijken die opzichtig mee gaan zitten swingen bij soul-muziek.
Je bedoelt GristenUnie.quote:
Je spreekt het hetzelfde uit pik, dus wat kan het schelen.quote:
Meestal wel maar deze was niet zo leuk nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef Stickertje het volgende:
kut filmpjes met kinderen, niet grappig
Mooiste moment uit de geschiedenis van VI: Hansie krijgt approval van Johan.quote:
Iedereen die keek schoot vol.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mooiste moment uit de geschiedenis van VI: Hansie krijgt approval van Johan.
quote:
Topshow was het.quote:
Nee die is onovertrefbaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar het is nog geen Cezar.
quote:
Hij is er qua muziek flink op vooruit gegaanquote:
Niet alleen je huiskamer zeker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Nom nom
Hij mag ook mijn huiskamer wel inkomen.
De MH van laatst is goed jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij is er qua muziek flink op vooruit gegaan
Ken hem niet. Ook niet mijn type trouwens. Zeker niet als je hem zo van dichtbij ziet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja joh, maar deze kende ik natuurlijk al lang.
Alleen je huiskamer?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Nom nom
Met dank aan Ben Howard.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij is er qua muziek flink op vooruit gegaan
Ik wou het net zeggen, dit klinkt wel heel erg bekendquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Met dank aan Ben Howard.
Keep Your Head Up, kun je zo erop meezingen.
Hij is joods geloof ik. Ik discrimineer nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt op een zandfiguur dus zal wel.
Yep. een eigen sound heeft hij niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Met dank aan Ben Howard.
Keep Your Head Up, kun je zo erop meezingen.
Vrij te interpreteren.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Nom nom
Jullie zijn op sex beluste wezens die mannen alleen maar zien als een stuk vlees.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Nom nom
Ja man dat had ik al gepost in het vorige topic.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
dus het is gewoon wel die van idols
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
dus het is gewoon wel die van idols
De Quincy Gario's en Sylvana's van deze wereld zeggen dan dat dat de top2000 is.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man dat had ik al gepost in het vorige topic.
er waren ook mensen die zeiden dat het niet zo wasquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man dat had ik al gepost in het vorige topic.
Er is al een band die Boris heet. Daarom.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Bo Saris genoemd willen wordendan neem je jezelf wel heel serieus.
Gewoon Zanger Boris.
Er was ook al een voorzitter die Jan Smit heet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Er is al een band die Boris heet. Daarom.
Vertrouw mij nou maar Johannes. Zij zijn onwetenden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
er waren ook mensen die zeiden dat het niet zo was
Wie moet ik vertrouwen in deze jungle?
jij luistert vrijwillig naar Sylvana?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Die lijst is wel baas hoor jongens. Ik luister altijd. Helaas presenteert Sylvana het maar ja dat neem ik maar op de koop toe.
Nee meer gedwongen dus he? Omdat ik die lijst wil horen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:43 schreef superniger het volgende:
[..]
jij luistert vrijwillig naar Sylvana?
Ik wil alleen de lijst der lijsten en anders niks.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee meer gedwongen dus he? Omdat ik die lijst wil horen.
Jij houdt niet van erotische nummers dusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil alleen de lijst der lijsten en anders niks.
De Top Serious Request?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil alleen de lijst der lijsten en anders niks.
Dan draai ik de laatste cd van Johan en Wilfred.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij houdt niet van erotische nummers dus
Goede naam. Zanger Boris of Gewoon Boris had ook gekund.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Bo Saris genoemd willen wordendan neem je jezelf wel heel serieus.
Gewoon Zanger Boris.
Ik van Barry White.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan draai ik de laatste cd van Johan en Wilfred.
Zanger Borisquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Goede naam. Zanger Boris of Gewoon Boris had ook gekund.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat rijmt nog steeds op marcodej.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Ik zag Zanger Rinus trouwens zaterdagnacht op tv bij een of ander gaar radioprogramma wat ze op tv laten zien
Freaknacht op 3FM jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Ik zag Zanger Rinus trouwens zaterdagnacht op tv bij een of ander gaar radioprogramma wat ze op tv laten zien
vermeer rijmt op queer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat rijmt nog steeds op marcodej.
Freaknacht met Sander Hoogendoorn op 3FM.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Inderdaad. Is gewoon goed.quote:
Ja Pino zei het al. Nog nooit zoiets ergs gezien. Die Sander zat ook de hele tijd met zijn microfoon te kutten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Freaknacht met Sander Hoogendoorn op 3FM.
Ik denk dat ik me al na een paar dagen aan haar zou ergeren. Dit overdreven houdinkje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Niet verliefd zijn op Giovanca sowieso
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Niet verliefd zijn op Giovanca sowieso
Jullie weten.quote:
Maar zou je haar wel doen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me al na een paar dagen aan haar zou ergeren. Dit overdreven houdinkje.
quote:
Flitsscheiding. Tegenwoordig kan dit.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]Die is stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De CD van Boris heb ik wel. Ik ga een mooie romantische CD maken. Of eigenlijk usb dus.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Potverdikkeme!
Ten eerste is het Albertooo.
Oh ik vind het wel leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja Pino zei het al. Nog nooit zoiets ergs gezien. Die Sander zat ook de hele tijd met zijn microfoon te kutten.
Op de achtergrond gaat het wel. Maar ik zou het nooit echt aanzetten zeg maarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel leuk om te kijken
Ik ben er schaamteloos nog op bezoek geweestquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Op de achtergrond gaat het wel. Maar ik zou het nooit echt aanzetten zeg maar
Polonaise met Rinusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik ben er schaamteloos nog op bezoek geweest![]()
Over zijn paard ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Het is net of ik Hennie Huisman hoor zingen.
quote:Poppy en Eddie: Herman Brusselmans
Onlangs is alweer het 64e boek van Herman Brusselmans verschenen.
In deze semi autobiografie, waarin fantasie en werkelijkheid elkaar continu kruisen, wordt de lezer voorgesteld aan diverse personages, waarvan alleen de schrijver weet of het feit of fictie is.
Hiernaast is een belangrijk thema in het boek, de borstkanker van Herman's ex-vrouw Tania en de nieuwe liefde die hij heeft gevonden bij zijn 25-jarige vriendin Melissa.
Vanavond vertelt Herman ons meer over zijn nieuwe liefdesroman.
Blijft de jonge oppergod van Vlaanderen.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:07 schreef Bos81 het volgende:
Zal er geen last-minute change zijn en dat ze de komst van The Stones op Pinkpop gaan bespreken??
Leukquote:
Ja idd, wordt toch meestal lang geheim gehouden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:25 schreef Karina het volgende:
Ik vind het ESF altijd wel leukBen wel benieuwd naar dat nummer. Wel gek dat je het nu al mag horen trouwens.
Dacht ik dus ook, donderdag is er ook een speciale radio-uitzending over dan laten ze het nummer weer horen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja idd, wordt toch meestal lang geheim gehouden?
Zolang je FOK! ernaast hebt is het inderdaad leuk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:25 schreef Karina het volgende:
Ik vind het ESF altijd wel leukBen wel benieuwd naar dat nummer. Wel gek dat je het nu al mag horen trouwens.
Dat jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zolang je FOK! ernaast hebt is het inderdaad leuk.
Wat is daar gek aan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:25 schreef Karina het volgende:
Kan me herinneren dat dat vroeger nooit was. Zodat men niet bevooroordeeld zou zijn. Pas heel kort voor het ESF werd het gedraaid.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan?Veel andere landen hebben hun nummer allang bekend gemaakt.
'Vroeger', daar gaat het mis.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat dat vroeger nooit was. Zodat men niet bevooroordeeld zou zijn. Pas heel kort voor het ESF werd het gedraaid.
Dat is bij jou een jaar of 10 zeker?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou volgens mij nog niet zo heel lang geleden hoor
Ja lachen Pino. Help liever even nadenken manquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is bij jou een jaar of 10 zeker?
Voor zover ik het volg, jaar of 4 à 5 minimaal (icm FOK!) zijn de nummers al een poos bekend. Kan uiteraard zijn dat dat daarvoor anders was, maar dat vind ik dus niet vallen onder 'nog niet zo lang'.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lachen Pino. Help liever even nadenken man
Mmm het kan ook zijn dat ze 1 of 2 keer mochten worden gedraaid en daarna niet meer? Zoiets. Nou ja ik luister de liedjes het liefst helemaal niet van te voren, vind ik leukerquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor zover ik het volg, jaar of 4 à 5 minimaal (icm FOK!) zijn de nummers al een poos bekend. Kan uiteraard zijn dat dat daarvoor anders was, maar dat vind ik dus niet vallen onder 'nog niet zo lang'.
Tegenwoordig staat het dan toch op internet van te voren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat dat vroeger nooit was. Zodat men niet bevooroordeeld zou zijn. Pas heel kort voor het ESF werd het gedraaid.
Dat zal de reden misschien zijn inderdaad. Lekt toch uit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Tegenwoordig staat het dan toch op internet van te voren.
Bovendien. Vorige jaren was het ook al te weten omdat het nummer ruim van te voren was gekozen in een kekke show met D-artiesten en een onvakkundige jury.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zal de reden misschien zijn inderdaad. Lekt toch uit.
Ik heb alleen een keer mijn broek uitgetrokken bij Anouk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Wedden dat jij gewoon kijkt? Volgens mij keek jij vorig jaar ook, homo.
En vast bij nog wat andere leuke dames die er meededenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb alleen een keer mijn broek uitgetrokken bij Anouk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |