quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef Chocovloek het volgende:
Update: lasagna ligt in de afvalbak. Het begon al koud te worden en koude, langzaam hard geworden gesmolten kaas is echt smerig.
Geen seks op dinsdagavond?quote:
Oke probleem en tevens subklacht: bier is op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
TS heeft net een bakvol vette lasagne op.. ik denk dat niemand daar overheen wil.quote:
M'n vriend zit in venezuelaquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Oke probleem en tevens subklacht: bier is op.wijven die bier drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Hé bier is lekker.quote:
veel plezier met je stinkkutquote:
Nouuu jaaaaquote:
Wat, shag, de bijbel of het bier?quote:
Wat is met shag dan? Die heb ik nog nooit gehoord volgens mij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Net als met shag zekerlees ook de bijbel even, ook vol met leuke feiten.
De lasagnaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:14 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Wat, shag, de bijbel of het bier?
Wat is hier gek aan, bloemkool?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bij de pizzaboer bestellen en dan kiezen voor lasagna___!
Ohhhquote:
Die heb ik toen je niet keek in de plantenbak gemieterdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je ook moeten doen toen je mijn lasagna at.
Daar zouden vrouwen ook een stinkkut van krijgen. Het is kolder.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is met shag dan? Die heb ik nog nooit gehoord volgens mij.
Ik had/heb niet eens een plantenbak op mijn kamer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die heb ik toen je niet keek in de plantenbak gemieterd
Zelfs met bier is dat niet weg te krijgen
Je wasmand danquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had/heb niet eens een plantenbak op mijn kamer.
Ja zal best, ik vind het sowieso gewoon pauper uitzien als een vrouw bier drinkt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar zouden vrouwen ook een stinkkut van krijgen. Het is kolder.
I beg to differrr!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je wasmand dan
weet ik veel wat het voor moest stellen
Vooral als het uit de fles is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef deadprez het volgende:
Ja zal best, ik vind het sowieso gewoon pauper uitzien als een vrouw bier drinkt.
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort weer lasagna maken. Kom je weer eten?
Lasagna is dan al niet te pruimen, maar als pizza een optie is lijkt de keuze mij vrij simpel.quote:
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zal best, ik vind het sowieso gewoon pauper uitzien als een vrouw bier drinkt.
Dus zo versieren homo's andere homo's.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar mijn lasagna is tot de beste lasagna van het land verkozen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
I beg to differrr!http://nl.wikipedia.org/wiki/LasagneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan zo nog wel 10 quotes erbij halen, maar geen zin om te zoekenquote:Lasagne is een Italiaanse ovenschotel die wordt bereid met dunne pastabladen van circa 10 bij 15 cm.
In het Nederlands worden deze bladen lasagnebladen genoemd, in het Italiaans worden ze aangeduid met lasagne (meervoud). Ook de complete schotel wordt in het Italiaans met deze term aangeduid, ofwel lasagne al forno (bladen uit de oven). Hoewel lasagne een typisch Italiaans gerecht is, komt de naam uit Griekenland, waar "lasanon" platte deegkoek betekent.![]()
Nou, Rezania kan niet koken hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus zo versieren homo's andere homo's.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Dat weet je van te voren nog niet. Voor hetzelfde geld is het code taal.
Yo. Sarcasme, ever heard of it?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef zoem het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lasagne
[..]
Kan zo nog wel 10 quotes erbij halen, maar geen zin om te zoeken
Dan moet je wel je sarcasme-indicators aanzetten, anders weet niemand dat tochquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:21 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Yo. Sarcasme, ever heard of it?![]()
OK OK je hebt gelijk het is lasagnE.
Ik zing gewoon graag la la la lasagnaaa
Niet door mij in ieder gevalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar mijn lasagna is tot de beste lasagna van het land verkozen.
Ik drink ook wijnquote:
Dat was een troll van hemquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Dat weet je van te voren nog niet. Voor hetzelfde geld is het code taal.
Carbonara in je gezicht zeker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was een troll van hem
Rezania kan echt lekker koken, hij heeft een keer een heerlijke pasta voor me gemaakt
alcoholistquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:24 schreef AMangold het volgende:
[..]
Goedso![]()
(nu krijg ik zin in wijn maar heb geen in huisdan zometeen maar ff de stad in
)
Verspilling is killingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef Chocovloek het volgende:
Update: lasagna ligt in de afvalbak. Het begon al af te worden en koude, langzaam hard geworden gesmolten kaas is echt smerig.
Ik ga vanavond ook nog even de stad in! Eerst champagne drinken met vriendinnetjes straks!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:24 schreef AMangold het volgende:
[..]
Goedso![]()
(nu krijg ik zin in wijn maar heb geen in huisdan zometeen maar ff de stad in
)
Ik lust geen champagnequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook nog even de stad in! Eerst champagne drinken met vriendinnetjes straks!
Veel plezier in de stad!
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:27 schreef AMangold het volgende:
Ik zit nu een huisgenootje te appe of ze na gtst mee wijntje gaat doen in de stad haha
Ielll.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:27 schreef Hendroit het volgende:
had het bewaard en opgewarmd in de magnetron
En dan houdt ze ook nog niet eens van harde seks. Daar kun je toch niets mee, met zulke types.quote:
gewoon misbruikenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dan houdt ze ook nog niet eens van harde seks. Daar kun je toch niets mee, met zulke types.
Ik zal het even verbeteren voor jou::quote:
Nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik zal het even verbeteren voor jou::
Zojuist heb ik een mede bewoonster van mijn studentenhuis een berichtje gestuurd via watchapp, of zij na het kijken van haar vaste televisieprogramma "goede tijden, slechte tijden" mee naar de stad gaat om één glaasje wijn te nuttigen in een van de gezellige cafeetjes.
Beter?
ik was die andere foto beu.. deze ook al maar geen zin om weer een te makenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef AMangold het volgende:
[..]
Gewoon zwart wit foto in combinatie met veel licht door het zonnetje
Ja.quote:
Ontluikende liefde op Fok!quote:
quote:
Niet zo verlegen prezzie, you can do thisquote:
dan krijg ik klappen van mijn vriendinquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:40 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Niet zo verlegen prezzie, you can do this
Ai.. Hm ja dat moet maar niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan krijg ik klappen van mijn vriendin
Neem een UI van je ontblote tetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef AMangold het volgende:
[..]
eigenlijk wel jamaar gaat vervelen
hoe oud ben jij ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:41 schreef Chocovloek het volgende:
AMangold en deadprez sittin' in a tree
K I S S I N G
Kijk, hoink vindt het ook beter zo, misschien kun je hem aan haar koppelen.quote:
Ik heb al een vriendin die uit Breda komt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kijk, hoink vindt het ook beter zo, misschien kun je hem aan haar koppelen.
Doe nog eens een poging met een beter ideequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Neem een UI van je ontblote tetten.
Dat durf ik niet te typen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef AMangold het volgende:
Doe nog eens een poging met een beter idee
of bewaren voor morgenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:07 schreef Chocovloek het volgende:
Ja. Het is dinsdagavond, en TS is een student.
Daarom, en aangezien ik nu toch alleen thuis zit, besloot ik om een lasagna te bestellen bij de lokale pizzeria. Een medium bakje lasagna voor één persoon.
Goede keuze natuurlijk, het smaakt verrukkelijk. Maar nu, de klacht: de lasagna is zo vet en machtig, dat ik hem niet op krijg. Maar ik ben een gezonde Hollandse meid en heb er tenslotte wel voor betaald. Dus ik zit nu naar de laatste restanten van een lasagna aan te hikken die ik van mezelf eigenlijk moet opeten. Buikpijn of geen buikpijn.
Tot zover mijn dinsdagavond.
UPDATE
[..]
Fluister het in haar DM...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat wordt vulgair, al is het wel een superidee.
goede ideeën zijn niet vulgairquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat wordt vulgair, al is het wel een superidee.
das geen goe ideequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een selfie van de lippen tussen je benen.
Thanks voor je bijdrage. Helaas ben ik zelf al misselijk, dus geen behoefte.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:51 schreef madeliefff het volgende:
ik heb net een veels te machtige pasta gegeten waardoor ik misselijk werd, wat een kut recept was dat.
wie ook misselijk wilt worden kan mij een bericht sturen voor het recept.
dit was mijn bijdrage
grt!
watvoor poll dan ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik wist hoe ik een poll moest maken, dan had ik dat gedaan.
http://poll.dezeserver.nl/quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik wist hoe ik een poll moest maken, dan had ik dat gedaan.
Echt wel!quote:
Ik heb ja gestemd, maar er gebeurt niets.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
Poll: Augruken natte stijven
• Ja
• Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Alsjeblieft hoink!
Gewoon normale, Lasagne bolonaisequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:56 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Echt wel!
Vooral met verse groentes en veel kaaaas
*Verkapt-ik-wil-neuken-topic*quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:07 schreef Chocovloek het volgende:
Maar ik ben een gezonde Hollandse meid.
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS heeft net een bakvol vette lasagne op.. ik denk dat niemand daar overheen wil.
Jij eerst, mangquote:
Ja, was het zo wild? Zijn jullie lekker losgegaan? Lekker op de beat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
bolognese, mijn fout.. ik zit nog met de polonaise in mijn hoofd van carnaval
Ik heb genoten van 4 dagen carnaval jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, was het zo wild? Zijn jullie lekker losgegaan? Lekker op de beat?
wil jij wel mijn recept?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt het ook later op de avond opeten, je bent - neem ik aan - geen hond, die maar door moet blijven schrokken tot het op is.
Hoeveel soa's?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik heb genoten van 4 dagen carnaval ja![]()
Lolquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt het ook later op de avond opeten, je bent - neem ik aan - geen hond, die maar door moet blijven schrokken tot het op is.
Doe niet zo raar. Als je je vork ergens insteekt moet je het allemaal je mond in scheppen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt het ook later op de avond opeten
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Als je je vork ergens insteekt moet je het allemaal je mond in scheppen.
Heb je recht opquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Als je je vork ergens insteekt moet je het allemaal je mond in scheppen.
ik heb met niemand het bed gedeeld tijdens carnaval..quote:
Niets mis mee. Al die kankerdure mixdrankjes is ook niet alles.quote:
Kolder. Ik kom uit Utrecht en heb ook carnaval gevierd dit jaar, seks was niet de prioriteit (wel een leuke bijkomstigheid).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:33 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik heb met niemand het bed gedeeld tijdens carnaval..
carnaval draait niet op seks, dat denken alleen de mensen die van boven de rivieren komen
Dan ben je een goede !! helaas zijn er veel die wel naar het zuiden komen voor de seks en om te knokkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kolder. Ik kom uit Utrecht en heb ook carnaval gevierd dit jaar, seks was niet de prioriteit (wel een leuke bijkomstigheid).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |