hoe oud ben jij ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:41 schreef Chocovloek het volgende:
AMangold en deadprez sittin' in a tree
K I S S I N G
Kijk, hoink vindt het ook beter zo, misschien kun je hem aan haar koppelen.quote:
Ik heb al een vriendin die uit Breda komt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kijk, hoink vindt het ook beter zo, misschien kun je hem aan haar koppelen.
Doe nog eens een poging met een beter ideequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Neem een UI van je ontblote tetten.
Dat durf ik niet te typen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef AMangold het volgende:
Doe nog eens een poging met een beter idee
of bewaren voor morgenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:07 schreef Chocovloek het volgende:
Ja. Het is dinsdagavond, en TS is een student.
Daarom, en aangezien ik nu toch alleen thuis zit, besloot ik om een lasagna te bestellen bij de lokale pizzeria. Een medium bakje lasagna voor één persoon.
Goede keuze natuurlijk, het smaakt verrukkelijk. Maar nu, de klacht: de lasagna is zo vet en machtig, dat ik hem niet op krijg. Maar ik ben een gezonde Hollandse meid en heb er tenslotte wel voor betaald. Dus ik zit nu naar de laatste restanten van een lasagna aan te hikken die ik van mezelf eigenlijk moet opeten. Buikpijn of geen buikpijn.
Tot zover mijn dinsdagavond.
UPDATE
[..]
Fluister het in haar DM...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat wordt vulgair, al is het wel een superidee.
goede ideeën zijn niet vulgairquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat wordt vulgair, al is het wel een superidee.
das geen goe ideequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een selfie van de lippen tussen je benen.
Thanks voor je bijdrage. Helaas ben ik zelf al misselijk, dus geen behoefte.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:51 schreef madeliefff het volgende:
ik heb net een veels te machtige pasta gegeten waardoor ik misselijk werd, wat een kut recept was dat.
wie ook misselijk wilt worden kan mij een bericht sturen voor het recept.
dit was mijn bijdrage
grt!
watvoor poll dan ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik wist hoe ik een poll moest maken, dan had ik dat gedaan.
http://poll.dezeserver.nl/quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik wist hoe ik een poll moest maken, dan had ik dat gedaan.
Echt wel!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |