quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
I beg to differrr!http://nl.wikipedia.org/wiki/LasagneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan zo nog wel 10 quotes erbij halen, maar geen zin om te zoekenquote:Lasagne is een Italiaanse ovenschotel die wordt bereid met dunne pastabladen van circa 10 bij 15 cm.
In het Nederlands worden deze bladen lasagnebladen genoemd, in het Italiaans worden ze aangeduid met lasagne (meervoud). Ook de complete schotel wordt in het Italiaans met deze term aangeduid, ofwel lasagne al forno (bladen uit de oven). Hoewel lasagne een typisch Italiaans gerecht is, komt de naam uit Griekenland, waar "lasanon" platte deegkoek betekent.![]()
Nou, Rezania kan niet koken hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus zo versieren homo's andere homo's.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Dat weet je van te voren nog niet. Voor hetzelfde geld is het code taal.
Yo. Sarcasme, ever heard of it?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef zoem het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lasagne
[..]
Kan zo nog wel 10 quotes erbij halen, maar geen zin om te zoeken
Dan moet je wel je sarcasme-indicators aanzetten, anders weet niemand dat tochquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:21 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Yo. Sarcasme, ever heard of it?![]()
OK OK je hebt gelijk het is lasagnE.
Ik zing gewoon graag la la la lasagnaaa
Niet door mij in ieder gevalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar mijn lasagna is tot de beste lasagna van het land verkozen.
Ik drink ook wijnquote:
Dat was een troll van hemquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Dat weet je van te voren nog niet. Voor hetzelfde geld is het code taal.
Carbonara in je gezicht zeker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was een troll van hem
Rezania kan echt lekker koken, hij heeft een keer een heerlijke pasta voor me gemaakt
alcoholistquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:24 schreef AMangold het volgende:
[..]
Goedso![]()
(nu krijg ik zin in wijn maar heb geen in huisdan zometeen maar ff de stad in
)
Verspilling is killingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef Chocovloek het volgende:
Update: lasagna ligt in de afvalbak. Het begon al af te worden en koude, langzaam hard geworden gesmolten kaas is echt smerig.
Ik ga vanavond ook nog even de stad in! Eerst champagne drinken met vriendinnetjes straks!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:24 schreef AMangold het volgende:
[..]
Goedso![]()
(nu krijg ik zin in wijn maar heb geen in huisdan zometeen maar ff de stad in
)
Ik lust geen champagnequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:26 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook nog even de stad in! Eerst champagne drinken met vriendinnetjes straks!
Veel plezier in de stad!
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:27 schreef AMangold het volgende:
Ik zit nu een huisgenootje te appe of ze na gtst mee wijntje gaat doen in de stad haha
Ielll.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:27 schreef Hendroit het volgende:
had het bewaard en opgewarmd in de magnetron
En dan houdt ze ook nog niet eens van harde seks. Daar kun je toch niets mee, met zulke types.quote:
gewoon misbruikenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dan houdt ze ook nog niet eens van harde seks. Daar kun je toch niets mee, met zulke types.
Ik zal het even verbeteren voor jou::quote:
Nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik zal het even verbeteren voor jou::
Zojuist heb ik een mede bewoonster van mijn studentenhuis een berichtje gestuurd via watchapp, of zij na het kijken van haar vaste televisieprogramma "goede tijden, slechte tijden" mee naar de stad gaat om één glaasje wijn te nuttigen in een van de gezellige cafeetjes.
Beter?
ik was die andere foto beu.. deze ook al maar geen zin om weer een te makenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef AMangold het volgende:
[..]
Gewoon zwart wit foto in combinatie met veel licht door het zonnetje
Ja.quote:
Ontluikende liefde op Fok!quote:
quote:
Niet zo verlegen prezzie, you can do thisquote:
dan krijg ik klappen van mijn vriendinquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:40 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Niet zo verlegen prezzie, you can do this
Ai.. Hm ja dat moet maar niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan krijg ik klappen van mijn vriendin
Neem een UI van je ontblote tetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef AMangold het volgende:
[..]
eigenlijk wel jamaar gaat vervelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |