Wat is met shag dan? Die heb ik nog nooit gehoord volgens mij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Net als met shag zekerlees ook de bijbel even, ook vol met leuke feiten.
De lasagnaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:14 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Wat, shag, de bijbel of het bier?
Wat is hier gek aan, bloemkool?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bij de pizzaboer bestellen en dan kiezen voor lasagna___!
Ohhhquote:
Die heb ik toen je niet keek in de plantenbak gemieterdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je ook moeten doen toen je mijn lasagna at.
Daar zouden vrouwen ook een stinkkut van krijgen. Het is kolder.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is met shag dan? Die heb ik nog nooit gehoord volgens mij.
Ik had/heb niet eens een plantenbak op mijn kamer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die heb ik toen je niet keek in de plantenbak gemieterd
Zelfs met bier is dat niet weg te krijgen
Je wasmand danquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had/heb niet eens een plantenbak op mijn kamer.
Ja zal best, ik vind het sowieso gewoon pauper uitzien als een vrouw bier drinkt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar zouden vrouwen ook een stinkkut van krijgen. Het is kolder.
I beg to differrr!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je wasmand dan
weet ik veel wat het voor moest stellen
Vooral als het uit de fles is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef deadprez het volgende:
Ja zal best, ik vind het sowieso gewoon pauper uitzien als een vrouw bier drinkt.
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort weer lasagna maken. Kom je weer eten?
Lasagna is dan al niet te pruimen, maar als pizza een optie is lijkt de keuze mij vrij simpel.quote:
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zal best, ik vind het sowieso gewoon pauper uitzien als een vrouw bier drinkt.
Dus zo versieren homo's andere homo's.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar mijn lasagna is tot de beste lasagna van het land verkozen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |