Ik heb ja gestemd, maar er gebeurt niets.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
Poll: Augruken natte stijven
• Ja
• Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Alsjeblieft hoink!
Gewoon normale, Lasagne bolonaisequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:56 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Echt wel!
Vooral met verse groentes en veel kaaaas
*Verkapt-ik-wil-neuken-topic*quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:07 schreef Chocovloek het volgende:
Maar ik ben een gezonde Hollandse meid.
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS heeft net een bakvol vette lasagne op.. ik denk dat niemand daar overheen wil.
Jij eerst, mangquote:
Ja, was het zo wild? Zijn jullie lekker losgegaan? Lekker op de beat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
bolognese, mijn fout.. ik zit nog met de polonaise in mijn hoofd van carnaval
Ik heb genoten van 4 dagen carnaval jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, was het zo wild? Zijn jullie lekker losgegaan? Lekker op de beat?
wil jij wel mijn recept?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt het ook later op de avond opeten, je bent - neem ik aan - geen hond, die maar door moet blijven schrokken tot het op is.
Hoeveel soa's?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik heb genoten van 4 dagen carnaval ja![]()
Lolquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt het ook later op de avond opeten, je bent - neem ik aan - geen hond, die maar door moet blijven schrokken tot het op is.
Doe niet zo raar. Als je je vork ergens insteekt moet je het allemaal je mond in scheppen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt het ook later op de avond opeten
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Als je je vork ergens insteekt moet je het allemaal je mond in scheppen.
Heb je recht opquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Als je je vork ergens insteekt moet je het allemaal je mond in scheppen.
ik heb met niemand het bed gedeeld tijdens carnaval..quote:
Niets mis mee. Al die kankerdure mixdrankjes is ook niet alles.quote:
Kolder. Ik kom uit Utrecht en heb ook carnaval gevierd dit jaar, seks was niet de prioriteit (wel een leuke bijkomstigheid).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:33 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik heb met niemand het bed gedeeld tijdens carnaval..
carnaval draait niet op seks, dat denken alleen de mensen die van boven de rivieren komen
Dan ben je een goede !! helaas zijn er veel die wel naar het zuiden komen voor de seks en om te knokkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kolder. Ik kom uit Utrecht en heb ook carnaval gevierd dit jaar, seks was niet de prioriteit (wel een leuke bijkomstigheid).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |